Maakt niet uit, da's niks nieuws. Dit verneukt het hele spel voor vooral de neutrale kijker. In het eerste kwart ffs.quote:Op maandag 11 mei 2015 02:57 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Idd, niet te geloven dat iemand die miljoenen maakt geen free-throws kan gooien
Als hij gewoon vrije worpen raakt zal de hack a ... geen nut hebben en niet gebruikt worden.quote:
Daar gaat 't niet om, het verneukt het spel en de NBA begrijpt dat wel. Gisteren duurde 2x12 minuten meer dan 90 minuten. Alles wat je zag was spelers naar de vrije worp lijn lopen. Ik weet 100% zeker dat hier iets mee gedaan wordt. Dit kan de NBA, als bedrijf, zich niet veroorloven.quote:Op maandag 11 mei 2015 09:36 schreef peasant het volgende:
[..]
Als hij gewoon vrije worpen raakt zal de hack a ... geen nut hebben en niet gebruikt worden.
Dus gewoon vrije worpen raken. Punt. Het is een essentieel onderdeel van het spel, dan moet je dat maar leren.
Daar gaat het om, dat snap ik. Maar als hij gewoon zijn FT raakt, dan zullen ze geen Hack a .... spelen, dus niet de vertraging hebben.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar gaat 't niet om, het verneukt het spel en de NBA begrijpt dat wel. Gisteren duurde 2x12 minuten meer dan 90 minuten. Alles wat je zag was spelers naar de vrije worp lijn lopen. Ik weet 100% zeker dat hier iets mee gedaan wordt. Dit kan de NBA, als bedrijf, zich niet veroorloven.
En in 90% vd gevallen is de bal niet in de buurt: 2 FT's + balbezit. Opgelost.
En hoe wil je dat ze het doen in de laatste seconden van wedstrijden dan? Eigenlijk is dat toch hetzelfde principe? Mogen ze dat dan ook niet meer doen? Ik snap het wel ik heb er ook echt een hekel aan dat het gebeurt en vind ook wel dat ze iets moeten bedenken maar wat en hoe dan.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar gaat 't niet om, het verneukt het spel en de NBA begrijpt dat wel. Gisteren duurde 2x12 minuten meer dan 90 minuten. Alles wat je zag was spelers naar de vrije worp lijn lopen. Ik weet 100% zeker dat hier iets mee gedaan wordt. Dit kan de NBA, als bedrijf, zich niet veroorloven.
En in 90% vd gevallen is de bal niet in de buurt: 2 FT's + balbezit. Opgelost.
Niet eens van Houston.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:51 schreef DaveDave09 het volgende:
Gasol wss out voor game 5.. straks gaan de cavs deze serie winnen met een slechte lebron in enkele games al, geen love en een 70% irving EN een game 4 die ze winnen waar ze maar 20% van 3pt range schieten.
Lol, lijkt me toch niet dat iemand uit het oosten van clips/gsw of zelfs memphis kan winnen.
Ja echt het.. het is echt bizar dit jaar. Echt jammer ook. Niet dat de playoffs nu niet leuk zijn maar nu weet je nog niet echt hoe bijvoorbeeld irving en love het doen in de playoffs. Ik hoop dat de cavs de serie winnen en irving weer fit wordt zodat je dat nog kan zien de rest van de playoffs.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:20 schreef PippenScottie het volgende:
Blessures zijn natuurlijk altijd wel een dingetje, maar deze play-offs hebben het gevoel van een afvalrace.
Wie het langst zijn beste spelers enigszins fit op het veld kan zetten wint.
Hawks winnen wel denk ik en gaan ook wel doorquote:Op donderdag 14 mei 2015 02:00 schreef DaveDave09 het volgende:
Wall active voor game 5, starting any second
Wat denken we?
Stiekem hoop ik dat de hawks gewoon weer goed worden zoals in the regular season zodat we nog een leuke conference final krijgen
Is niet om aan te gluren man, werkelijk alles gaat gewoon misquote:Op donderdag 14 mei 2015 03:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat Atlanta laat zien slaat ook wel alles. Wat een totale meltdown.
Nene had hem ook nog gewoon eigenlijk, maar liet zich bizar makkelijk aftroeven. Waar was Gortat?quote:Op donderdag 14 mei 2015 04:40 schreef TheGOAT het volgende:
Damn wat een einde. GVD kut aanvallende rebounds, eentje teveel.
Waarom ze niet meer Hack a Howard hebben gedaan is mij een raadsel. Dan haal je de Rockets uit de flow.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:30 schreef The_Playmaker het volgende:
Zo sta je met 19 punten voor en verlies je uiteindelijk nog met 12 punten verschil.
[ afbeelding ]
Rockets scoren 40 punten in de 4th quarter. En Harden zat bijna de gehele 4th quarter op de bank.
Is niet alleen door LeBron, maar ook bench players als Mike Miller, Kendrick Perkins en Shawn Marion.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:24 schreef stephan92 het volgende:
Ik las net dit artikel
http://www.waitingfornext(...)playoffs-experience/
Gebaseerd op gespeelde playoff minutes hebben de cavs op dit moment de meeste playoff experience van alle resterende teams in de playoffs.
Die had ik niet verwacht
Ja dat wel inderdaad het grootste gedeelte van hun po exp speelt amper. Maar goed mozgov, smith, shumpert en jones hoorde er ook bij die zitten wel in de rotatie.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is niet alleen door LeBron, maar ook bench players als Mike Miller, Kendrick Perkins en Shawn Marion.
Half tien! Moooooie tijd!quote:Op zondag 17 mei 2015 13:32 schreef TheGOAT het volgende:
Vanavond game 7 Rockets Clippers, can't wait!
Clippers hadden in 2012 ook al een 3-1 lead tegen de Grizzlies, verloren 2 op rij om dan Game 7 in Memphis te winnen. Benieuwd of ze het vandaag weer kunnen.quote:In NBA history, teams that have led a best-of-seven series 3-1 have gone on to win the series 96.5 percent of the time. Prior to this series, 227 teams had trailed 3-1 but only eight came back to win, with the last being the 2005-06 Phoenix Suns over the Los Angeles Lakers in the first round.
Sport1 Go kan je een maand abbo nemen voor 10¤. Kan je meteen ook alle wedstrijden kijken van de conference finals en de finals. Losse game is 3,99¤.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:26 schreef Multiply het volgende:
Weet iemand of je alleen de wedstrijd van vanavond kan kopen ergens? Wil gewoon een goede stream hebben.
Wonderbaarlijk wel, zeker in game 6 zag hij er explosief uit, sprong en bewoog snel. Nog geen 100%, maar toen hij game 3 terugkwam was hij misschien 50, ik zou zeggen nu 80-85%.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:55 schreef Principia het volgende:
Heb eigenlijk de Clippers niet meer gezien sinds de matchup met de Spurs. Is de hamstring van Paul volledig genezen?
Nice, wist ik niet eens, meteen ook maar even een maandje gepakt.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:38 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Sport1 Go kan je een maand abbo nemen voor 10¤. Kan je meteen ook alle wedstrijden kijken van de conference finals en de finals. Losse game is 3,99¤.
Zo'n 38 turnovers (waaronder een inbound faal van Griffin).quote:
game 7 nervesquote:Op zondag 17 mei 2015 21:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zo'n 38 turnovers (waaronder een inbound faal van Griffin).
Paar jumpers van Blake en Harden en Howard zit op de bank met 2 fouten.
Refs hadden het wel verkeerd bij die laatste, zelfs marc en Jeff zijn het met me eensquote:
Ik zag ook weinig fouts.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:00 schreef Omega het volgende:
[..]
Refs hadden het wel verkeerd bij die laatste, zelfs marc en Jeff zijn het met me eens
Paul MOET nu, helemaal met austin rivers die al 3 fouls heeft.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:06 schreef TheGOAT het volgende:
Manman wat zijn de Clippers matig. En vooral Blake. Ik dacht tegen de Spurs, en begin van deze series dat hij het had gevonden. Maar als je nu ziet hoe ongeinspireerd hij rondloopt, en hoe weinig hustle en energie hij geeft, vooral in defense? Onbegrijpelijk, zeker in een game 7. Clippers lijken sinds de collapse in game 6 al opgegeven te hebben... Benieuwd hoe Paul het 2e kwart gaat spelen
Alsof die zijn belachelijke houding bij Detroit zijn vergeten. Het feit dat hij het blijkbaar (nog) wel kan betekent alleen maar dat ik een nog grotere hekel aan hem heb.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:10 schreef D-Wade het volgende:
JSwish
Man man wat heeft hij ze critici de mond gesnoerd.
Zijn de Clips niet al gesloopt door de Spurs serie?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:06 schreef TheGOAT het volgende:
Manman wat zijn de Clippers matig. En vooral Blake. Ik dacht tegen de Spurs, en begin van deze series dat hij het had gevonden. Maar als je nu ziet hoe ongeinspireerd hij rondloopt, en hoe weinig hustle en energie hij geeft, vooral in defense? Onbegrijpelijk, zeker in een game 7. Clippers lijken sinds de collapse in game 6 al opgegeven te hebben... Benieuwd hoe Paul het 2e kwart gaat spelen
Volgens mij gewoon van te voren al besloten. Als Was-Atl een game 7 zouden hebben, dan was die op maandag. Dus dan is woensdag wel logisch.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:25 schreef DaveDave09 het volgende:
Snap er geen fuck van.. eastern teams waren 2 dagen terug al klaar en spelen pas woensdag en clippers of houston zijn pas vandaag klaar en spelen dinsdag ??
Goedmakertje voor die 2e foul van Howardquote:
Ik ook niet.. Had wel iets meer pit verwacht van zequote:Op zondag 17 mei 2015 23:05 schreef popolon het volgende:
Nou ik zie de Clippers niet winnen, weinig inspiratie.
Dat dacht ik ook in game 6quote:
Zelden zo een fouten festijn gezien in een game 7. Wat een chaos.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:31 schreef popolon het volgende:
Het game 7 gevoel is duidelijk niet aanwezig. Wat een bak met ellende.
I know right.. en waarschijnlijk word gsw-houston een sweep.. zzzquote:Op zondag 17 mei 2015 23:40 schreef Salina het volgende:
Totaal geen spanning ook. Zeer teleurstellende game 7.
En dan te denken dat deze Clippers de Spurs hebben verslagen.
Hehe, inderdaad. Vind het wel treurig voor zo'n 'grote' speler als CP3, maargoed game7...quote:Op maandag 18 mei 2015 00:07 schreef Salina het volgende:
LOL, Paul lijkt wel zo'n klein keffertje zoals die op Howard springt.
Yep, tenzij Atlanta weet te stunten tegen Cavs maar denk/vrees het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |