vanwege spasme in zijn hand?????quote:Op zondag 10 mei 2015 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik opeens waarom RockNijn jou leuk vind.
Ik wilde mijn muis in gaan stellen zodat ie die left mouse button ramt maar kreeg die configurator niet meer gevonden op m'n PC.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 23:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wilde mijn muis in gaan stellen zodat ie die left mouse button ramt maar kreeg die configurator niet meer gevonden op m'n PC.
Vroeger timede ik daarmee edeltreintjes op Tribal Wars
quote:
*Coca Colaquote:
Kindercolaquote:
Klopt, maar ik verbeterde het even. Coca Cola =quote:Op zondag 10 mei 2015 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze kan ook gewoon River hebben hoor en dan is het gewoon Cola.
Helloquote:
Vaak welquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op maandag 11 mei 2015 00:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]Net Fylax, in elke SC postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op maandag 11 mei 2015 00:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]dan neem ik beide pillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Hij is dan ook een aandachtshoer²quote:Op maandag 11 mei 2015 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alleen is fylax een stuk irritanter huehue
hou op hem te noemen. Hij is net beetlejuice...quote:Op maandag 11 mei 2015 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
huehuehuehuehue.gifquote:Op maandag 11 mei 2015 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
You're welcomequote:
Dat topic waar die deed alsof zijn vriwenden op zijn telefoon zaten omdat hij dronken wasquote:Op maandag 11 mei 2015 00:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij is dan ook een aandachtshoer²
fylax fylax fylaxquote:Op maandag 11 mei 2015 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
hou op hem te noemen. Hij is net beetlejuice...
Whutquote:Op maandag 11 mei 2015 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat topic waar die deed alsof zijn vriwenden op zijn telefoon zaten omdat hij dronken was
Neequote:Op maandag 11 mei 2015 00:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je de beschikking over dubbel dizzles?
quote:Op zondag 10 mei 2015 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, hier krijg je straf
ban waardig ditquote:
denken dat ik dat niet weetquote:
ik geloof dat we gelukt hebbenquote:
Wat is met jou?quote:
Nailed it thoquote:Op maandag 11 mei 2015 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag hem net ja. Schitterend wel, overdrijvert.
Midden in de nacht, niet overdrijvenquote:Op maandag 11 mei 2015 01:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog even midden in de nacht z'n baby door de verf smeren.
Yes.quote:Op maandag 11 mei 2015 01:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind cadeaus geven ook altijd leuk.
Was het al 06:00? Alles voor half negen is midden in de nacht in mijn wereld.quote:Op maandag 11 mei 2015 01:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Midden in de nacht, niet overdrijven
eenschquote:Op maandag 11 mei 2015 01:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was het al 06:00? Alles voor half negen is midden in de nacht in mijn wereld.
quote:Op maandag 11 mei 2015 01:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was het al 06:00? Alles voor half negen is midden in de nacht in mijn wereld.
Het lukte, het lukte.quote:Op maandag 11 mei 2015 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
Trouwens vandaag voor moederdag een cake gebakken in de rijstkoker.
Het lukte.
dankje ik nu ookquote:Op maandag 11 mei 2015 01:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het lukte, het lukte.
Dora tune in m'n hoofd
Mwuhahahahahaaaa.quote:Op maandag 11 mei 2015 01:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het lukte, het lukte.
Dora tune in m'n hoofd
Ja je gaat toch niet een hele taart voor jezelf makenquote:Op maandag 11 mei 2015 01:24 schreef DeZwabber het volgende:
Dat is voor mij praktisch de motivatie voor het maken van sushi. Voor mezelf doe ik het nauwelijks.
hoezo niet is lekkerquote:Op maandag 11 mei 2015 01:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja je gaat toch niet een hele taart voor jezelf maken
Mweh. Na twee puntjes ben ik daar zelf ook wel weer klaar mee.quote:Op maandag 11 mei 2015 01:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo niet is lekker
keertje kwarktaart ofzo
je woont toch niet op jezelf?quote:Op maandag 11 mei 2015 01:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mweh. Na twee puntjes ben ik daar zelf ook wel weer klaar mee.
Doe ik enkel bij/met vrienden. Ik zou het leuk vinden om bijvoorbeeld op verjaardagen een taart te bakken voor m'n moeder. Ze Is daar jammergenoeg niet fan van + diabetesquote:Op maandag 11 mei 2015 01:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo niet is lekker
keertje kwarktaart ofzo
Dat is, incl mij, dus twee man.quote:Op maandag 11 mei 2015 01:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kunnen meerdere mensen een stuk pakken???
Bak wat voor mijquote:Op maandag 11 mei 2015 01:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik hou van dingen bakken voor anderen maar ik schijn 1 van de weinigen in m'n familie te zijn die van koekjes en cakejes houdt
Die van mij om 13.45 en ik zat al om 10 uur op de universiteit.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Heerlijk als je lessen om 12 uur beginnen op maandag
was het maar zo'n feest..quote:Op maandag 11 mei 2015 10:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Is dat nog leuk? Ik ben na seizoen 5 gestopt want het was teveel van hetzelfde voort.quote:Op maandag 11 mei 2015 05:46 schreef richolio het volgende:
Laat ik de dag dan maar goed beginnen met wat Modern Family.
13:30 examen.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:47 schreef LittleBrownie het volgende:
waarom brengt jouw kat cadeautjes naar anderen?quote:Op maandag 11 mei 2015 11:39 schreef Amarantha het volgende:
Kuroi heeft vannacht haar eerste muis gevangen. Huisgenote vond een dode muis bij de woonkamerdeur
Omdat ze alleen maar de woonkamer in kan 's nachtsquote:Op maandag 11 mei 2015 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom brengt jouw kat cadeautjes naar anderen?
ach ja, zolang je er niet op traptquote:Op maandag 11 mei 2015 11:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ze alleen maar de woonkamer in kan 's nachts
Huisgenote had het erover dat ze het koppie had geplet toen ze de deur open deed vanochtendquote:
* Flippiee stelt ontbijt/lunch nog even uit.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huisgenote had het erover dat ze het koppie had geplet toen ze de deur open deed vanochtend
Flippieequote:Op maandag 11 mei 2015 11:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
* Flippiee stelt ontbijt/lunch nog even uit.
Welke?quote:
Je was vast trots.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:45 schreef Amarantha het volgende:
Wrs wou Kuroi het wel naar mijn kamer brengen maar dat wou niet dus dan maar voor de woonkamerdeur zodat ik het wel zal zien 's ochtends
Heb je ooit een slang zien kotsen? Dat is pas smerig.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
* Flippiee stelt ontbijt/lunch nog even uit.
Joeeeehoooeeeeequote:
Nee en dat wil ik ook niet zien.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je was vast trots.
[..]
Heb je ooit een slang zien kotsen? Dat is pas smerig.
Natuurkundequote:
hoeveel nog?quote:Op maandag 11 mei 2015 12:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joeeeehoooeeeee
[..]
Nee en dat wil ik ook niet zien.
0, en aangezien het niet zulks mooi weer is als voorspeld, kan ik vandaag beginnen met analyserenquote:
nice.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
0, en aangezien het niet zulks mooi weer is als voorspeld, kan ik vandaag beginnen met analyseren
Mwahquote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 12:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier wel zon en warm, maar meer benauwd en bewolkt dan echt lekker.
Dat is niet goed he Gianni, verbranden.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ik hou me toch binnen vandaag. gisteren genoeg verbrand
ja, toen ik thuis vertrok dacht ik dat een pet niet nodig was, naderhand was dat misschien toch verstandig geweestquote:Op maandag 11 mei 2015 12:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is niet goed he Gianni, verbranden.
Ben gisteren nauwelijks buiten geweest behalve voor werk dus
Economiequote:
quote:
ik zit ongeveer bij seizoen 1 aflevering 2quote:
Moet je nog evenquote:Op maandag 11 mei 2015 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit ongeveer bij seizoen 1 aflevering 2
nee hoor, ik weiger verder te kijkenquote:
Gisteren even bijgewerkt. Strakjes ook S05E05 kijken.quote:
quote:
Dat is toch vetquote:Op maandag 11 mei 2015 12:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MwahBen allang blij dat ze niet op mijn kamer kan komen haha. Andere huisgenote haar kat kan ze wel meenemen haar kamer in omdat de kat via het raam naar binnen kan. Dat is bij mij gelukkig onmogelijk
Oh en die kat heeft ook een keer echt een levende muis gedropt in haar kamer hahaha
quote:
Vind jij het ook leuk om zo'n groots mogelijke grote teen nagel te laten groeien en dan ook in 1 stuk af te knippen?quote:Op maandag 11 mei 2015 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
ik had hem op mijn nachtkastje gelegd maar hij is weg
neequote:Op maandag 11 mei 2015 13:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind jij het ook leuk om zo'n groots mogelijke grote teen nagel te laten groeien en dan ook in 1 stuk af te knippen?
Watquote:
Maths + Physics is love. Maths + Physics is life.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gisteren even bijgewerkt. Strakjes ook S05E05 kijken.
[..]![]()
lobi
[..]
Dat is toch vet
Maar ik vind muizen ook wel echt koninklijke dieren.
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2015 13:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Het is echt warm, didn't expect that
Zin om te zwemmenquote:Op maandag 11 mei 2015 13:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]lekker toch
Het is nog even wachten op de BBQ rook en geur van de mensen uit de buurt
Lekker tochquote:
Ice ice babyquote:Op maandag 11 mei 2015 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
net als het hart van lb hahahahahahah
Klopt, vertel maar niet welke serie je volgt want ze verpest het direct met spoilersquote:Op maandag 11 mei 2015 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
net als het hart van lb hahahahahahah
Heul nietquote:Op maandag 11 mei 2015 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, vertel maar niet welke serie je volgt want ze verpest het direct met spoilers
ik kijk game of thronesquote:Op maandag 11 mei 2015 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, vertel maar niet welke serie je volgt want ze verpest het direct met spoilers
nee vind daredevil echt omin saaiquote:
DC fanboyquote:Op maandag 11 mei 2015 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee vind daredevil echt omin saai
die strips ook al
heb paar afleveringen gezien wel bij een maatje maar vond er niet zo veel aan
Hoe was marina?quote:
Eywa surgequote:
Justice Leaguequote:
quote:
viel me nu pas op dat ze best stevige borsten heeftquote:
Nick?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
viel me nu pas op dat ze best stevige borsten heeft![]()
En, bwoh, ik stond naast een mooie meid, niet normaal![]()
Heb ik volgens mij wel een keer gezienquote:
Nummer gefixed?quote:
Ohquote:Op maandag 11 mei 2015 14:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ze sprak Russisch
Daar heb je het al.
Leuke limiet speel je dan. Pokerstars? Zin om tegen mij te spelen?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
Wut, iemand raised mij bij poker met 3,50 euro.. dan push ik all in, voor 70cent meer.. fold hij![]()
IKRquote:Op maandag 11 mei 2015 14:13 schreef jodelahity het volgende:
Als je nou gewoon Russisch had geleerd... maar nee, je houdt er niet eens rekening mee dat je eens een Russische meid gaat ontmoeten en het dan nuttig kan zijn. Mensen...
quote:Op maandag 11 mei 2015 14:13 schreef jodelahity het volgende:
Als je nou gewoon Russisch had geleerd... maar nee, je houdt er niet eens rekening mee dat je eens een Russische meid gaat ontmoeten en het dan nuttig kan zijn. Mensen...
Nee, permban op Pokerstars. Unibet. En nee geen zin om tegen jou te spelenquote:Op maandag 11 mei 2015 14:14 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Leuke limiet speel je dan. Pokerstars? Zin om tegen mij te spelen?
Waarom niet, misschien donk ik wel al mijn $$ weg naar jequote:Op maandag 11 mei 2015 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, permban op Pokerstars. Unibet. En nee geen zin om tegen jou te spelen
Ban, lolwatquote:Op maandag 11 mei 2015 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, permban op Pokerstars. Unibet. En nee geen zin om tegen jou te spelen
Surequote:Op maandag 11 mei 2015 14:16 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Waarom niet, misschien donk ik wel al mijn $$ weg naar je
quote:
Broer ging met vrienden op de zelfde tafels spelen met skype aan, samenspelen, chips schuiven etcquote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Broer ging met vrienden op de zelfde tafels spelen met skype aan, samenspelen, chips schuiven etckwamen ze natuurlijk achter, toen kreeg ik ook een permban omdat we toen nog thuis woonde en op het zelfde ip zaten. Ik was dan een "security risk" want ik kon mijn account aan hem geven dit dat
quote:Op maandag 11 mei 2015 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Broer ging met vrienden op de zelfde tafels spelen met skype aan, samenspelen, chips schuiven etckwamen ze natuurlijk achter, toen kreeg ik ook een permban omdat we toen nog thuis woonde en op het zelfde ip zaten. Ik was dan een "security risk" want ik kon mijn account aan hem geven dit dat
Je kan nu gewoon een ander IP aannemen lijkt me... Skrill onder een andere naam en pokerstars onder een andere naam en je kan gewoon 250 per dag uit de pinautomaat halenquote:Op maandag 11 mei 2015 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou ja is overgenomen door Pokerstars ja dus jaquote:Op maandag 11 mei 2015 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kon er niet om lachentoen maar naar Full Tilt gegaan, die was nog beter eigenlijk.. maar die gingen toen failliet door fraude..
Werkt wel, tijd terug een keer 1x ingelogd om te kijken of ik er nog geld had staan, was niet en meteen weggegaan.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:20 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou ja is overgenomen door Pokerstars ja dus jaDat zal ook wel niet werken. Maar waarom unibet dan en niet partypoker bijvoorbeeld?
Ja met vrienden deed ik het om 1 euro per stack en was zeer leukquote:Op maandag 11 mei 2015 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werkt wel, tijd terug een keer 1x ingelogd om te kijken of ik er nog geld had staan, was niet en meteen weggegaan.
Ik speel niet vaak. En op unibet heb ik wat staan voor het wedden op sport wat leuk isdus nu een beetje poker aan het doen. Vroegah deden we het regelmatig met vriendne op vrijdago f zaterdag, good old days.
Wat is zoom?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:24 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja met vrienden deed ik het om 1 euro per stack en was zeer leukSpeel zelf 4 x $50 zoom tegelijk en toernooien
Zoom is dat als je fold je direct de volgende hand krijgt, ik speel omgerekend zo'n 11 tafels tegelijk telkensquote:
Oh, dat. Dat had full tilt ook onder een andere naamquote:Op maandag 11 mei 2015 14:26 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Zoom is dat als je fold je direct de volgende hand krijgt, ik speel omgerekend zo'n 11 tafels tegelijk telkens
Ja afgaan op pure wiskunde, tijd dat mensen nadenken, bettingpatronen en soms op de info die pokertracker geeft of notes die je hebt gemaakt van die speler. Juist simpeler dan normale tafels, althans vind ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, dat. Dat had full tilt ook onder een andere naamdat is echt nice. Rush Poker heette dat daar.
Al kun je dan nooit een beetje 'een read' krijgen op spelers, dan moet je echt uitgaan van je eigen kaarten.
Zijn die pokertrackers legaal om erbij te gebruiken?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:28 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja afgaan op pure wiskunde, tijd dat mensen nadenken, bettingpatronen en soms op de info die pokertracker geeft of notes die je hebt gemaakt van die speler. Juist simpeler dan normale tafels, althans vind ik.
Jahoor die zijn legaal. Zolang je je eigen vergaarde database verkrijgt en niet opkoopt. Ja was voor mij vroeger ook voor de lol een paar euroquote:Op maandag 11 mei 2015 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn die pokertrackers legaal om erbij te gebruiken?
En zo 'ver ga ik niet'.. ik speel voor de lol voor een paar euro's
Ja maar heb jij discipline? Want het kan ookeen tijd minder gaan en als jij dan eigenwijs bent te snel naar de hogere blinds bent gegaan.. of dan juist nog hoger om je verlies in een korte periode terug te krijgen.. dan kan het ook snel flink wat kostenquote:Op maandag 11 mei 2015 14:32 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jahoor die zijn legaal. Zolang je je eigen vergaarde database verkrijgt en niet opkoopt. Ja was voor mij vroeger ook voor de lol een paar euroMaar als het mooi gaat en je kan gemakkelijk zo wat bijverdienen ga je het automatisch wel meer doen
Bedoel tenzij je echt een mooie baan hebt ofzo, maar ik zit nu in de laatste maand van mijn afstudeerperiode dus ja, hiervoor alle tijd gehad om dat uit te werken en mee bezig te zijn
Je gaat een paar keer te hoog spelen. Dat leer je dan af. Daarna blijf je stabiel op een mooie limiet.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar heb jij discipline? Want het kan ookeen tijd minder gaan en als jij dan eigenwijs bent te snel naar de hogere blinds bent gegaan.. of dan juist nog hoger om je verlies in een korte periode terug te krijgen.. dan kan het ook snel flink wat kosten
Die zijn er veel ja. Misschien eens die software installeren, als die met unibet werkt. Kan handig zijn maar ik ben niet van plan om er een hobby/sport oid van te makenquote:Op maandag 11 mei 2015 14:38 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je gaat een paar keer te hoog spelen. Dat leer je dan af. Daarna blijf je stabiel op een mooie limiet.
Discipline krijg je wel daarna, zeker als je je beseft dat je zo eigenlijk zat kan verdienen.
En ja het kan een tijd minder gaan maar met software kan je zien dat je pech hebt gehad en dat je op langere termijn winstgevend speelt. Net zoals dat je soms meer geluk hebt dan je hoort te hebben. Dat is helemaal niet leidend en alleen mensen die recreatief spelen of emotioneel instabiel zijn of gewoon niet goed kunnen relativeren laten zich daar te lang door leiden. Het gaat om de lange termijn niet over pech of geluk op de periode van enkele uren (waarbij genoeg mensen al flink pissig en raar kunnen spelen na 1 bad beat überhaupt xd )
Thanksquote:Op maandag 11 mei 2015 14:47 schreef jodelahity het volgende:
Een simpele tip om op die lage limieten (Ik neem aan dat je $5nl speelde?) te winnen is om niet te bluffen, tight te spelen, alles boven 77 te spelen, alles onder 77 te folden preflop en alles van AK tot ongeveer AT te spelen (A9 dus ook folden preflop vanwege het gebrek aan straatkans). Dan maak je op die lage limieten gewoon standaard winst zolang je na de flop ook wat normaal weet te spelen
Van mij hoef je er ook geen hobby van te maken hoor. Ik geef gewoon mijn ervaringen aan wat betreft dat spelquote:Op maandag 11 mei 2015 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die zijn er veel ja. Misschien eens die software installeren, als die met unibet werkt. Kan handig zijn maar ik ben niet van plan om er een hobby/sport oid van te maken
Ik waardeer je tipsquote:Op maandag 11 mei 2015 14:51 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Van mij hoef je er ook geen hobby van te maken hoor. Ik geef gewoon mijn ervaringen aan wat betreft dat spelIk schaak ook om maar iets te noemen. Als je deels aanleg hebt en intelligentie kan je heel veel strategische spellen goed uitvoeren.
Dat is niet nodig want die tips die ik gaf zijn zo standaard als maar kan xd Maar het trieste is dat als je ze opvolgt (gewoon echt elke hand) je standaard winst maakt terwijl zoveel mensen blijkbaar niet eens dat op kunnen brengen xd Mensen zijn echt geestelijk gewoon helemaal verleipt wat dat betreft. Zo beïnvloedbaar door een paar bad beats en het idee dat ze snel extra geld kunnen verdienen als ze anders spelen ofzoquote:
Bij toernooien merk ik dat ik vaker in de emotie zitquote:Op maandag 11 mei 2015 14:53 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat is niet nodig want die tips die ik gaf zijn zo standaard als maar kan xd Maar het trieste is dat als je ze opvolgt (gewoon echt elke hand) je standaard winst maakt terwijl zoveel mensen blijkbaar niet eens dat op kunnen brengen xd Mensen zijn echt geestelijk gewoon helemaal verleipt wat dat betreft. Zo beïnvloedbaar door een paar bad beats en het idee dat ze snel extra geld kunnen verdienen als ze anders spelen ofzoBij toernooien is het helemaal totale gekte trouwens
Nou ja dan kan je je voorstellen dat ik dat ook juist als gemakkelijker ervaar.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij toernooien merk ik dat ik vaker in de emotie zitmaar dat lijkt me logisch, vooral als de blinds omhoog gaan dan moet je soms wel pushen om de blinds af te pakken na een flinke raise.
Gecrackedquote:Op maandag 11 mei 2015 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
Die pokertracker heb je ook echt gekocht of gewoon gecracked? Want de aanschaf is al prijzig (159 dollar, want ik speel ook wel eens Omaha) en dan nog eens een monthly subscription :/
Mensen zoals ik zijn niet meer leip bezig en profiteren daarvanquote:Op maandag 11 mei 2015 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
Zo was ik laatst te leip bezig inderdaad, won ik 'maar' 45, ipv 65 of 85. Maarjahoort erbij.
Klopt, zeker in the long run. Daar gaat het uiteindelijk ook om.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:00 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou ja dan kan je je voorstellen dat ik dat ook juist als gemakkelijker ervaar.
Er is namelijk een risico-voordeel verhouding die ook geldt als de blinds hoger zijn en jouw stack lager. Hoe beter je dat weet in te schatten hoe groter de kans dat je winst maakt. Mensen gaan o.a., zoals jij nu melde, rare zetten maken als ze niet meer weten wat ze moeten doen en druk voelen en mensen die wel gewoon daarmee weten om te gaan, door ervaring en doordat ze veel tafels tegelijk spelen dus minder gevoelig zijn voor die druk, hebben daar het voordeel van.
Dit snap je ook wel neem ik aan als ik het je zo uitleg. En bij cashgames heb je die druk niet want je kan automatisch rebuyen dus dat scheelt wat dat betreft weer. Maar ik speel o.a. dat wel ook omdat mensen vaak genoeg naast de kansberekening zitten om voor mij winstgevend te zijn (winstgevend genoeg om dat ook te spelen naast toernooien)
Ik speel liever cash 6players omdat de swings daar minder zijn in vergelijking met toernooien (variance) maar ik ben beter in toernooien dan in cash games naar verhouding. En ik speel tussen de $2,20 rebuy en de $33. Soms tot zelden hoger maar bedoel dat is gewoon domheid en onnodig. Als je 9 tafels daarvan tegelijk speelt en dat voor 9 uur lang heb je na een maand lang een bedrag waar geen baan tegenop kan als je gewoon goed speelt.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, zeker in the long run. Daar gaat het uiteindelijk ook om.
Maar jij speelt liever toernooien dus?
En wat speel je dan? Welke buy in als ik vragen mag? Turbo? Normaal? Freerolls?
Unibet doet wel veel met free shizzle, (had Full Tilt toen ook al), challenges halen = 3x 1 MTT ticket etc
Lol nou ja de meest bekende pokersites staan het wel gewoon toe.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
Uni " Tracking products and HUDs are not allowed on Unibet Poker. We have requested poker tracking companies to not track our players and we will take all measures required to stop any custom build HUDs from being able to do this. "
Ja, unibet is sowieso niet top of the linequote:Op maandag 11 mei 2015 15:12 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Lol nou ja de meest bekende pokersites staan het wel gewoon toe.
Schaken kan ik nietquote:
Schaken is wel leuk. Vroeger in groep 8 kregen we dat, nog mee gedaan aan een lokale scholen gemeenschap maar nooit echt iets mee gedaan maar opzich wel een leuk spel.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:14 schreef Makoto het volgende:
[..]
Schaken kan ik niet. Één keer geprobeerd, nooit meer.
Nou ja ik speel zoom dus ik kan wel zonder trackers. Ik speel puur op de kaarten en de bettingpatronen e.d. Daar is geen statistiek voor nodig over de speler zelf. Ik gebruik de tracker om eerlijk te zijn vooral om te weten dat ik nog goed speel en als bevestiging daarvan als ik vaak achter elkaar een hand verloor... dat ik niet ga denken van 'misschien toch slecht gespeeld'. Als je kan zien dat je plusEV speelde dan weet je dat je zo door moet gaan. Houdt voor mij gewoon elke vorm van twijfel tegen, dat is voor mij ook het enige vrijwel (naast het bijhouden van de vooruitgang en simpele berekeningen over $ per uur enzovoort)quote:Op maandag 11 mei 2015 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, unibet is sowieso niet top of the line![]()
Misschien ooit.. speel pas een paar dagen, kan goed zijn dat ik over een week het niet meer doedus eerst even kijken.
Maar als je zo snel en zoveel tafels speelt dan kun je niet zonder trackers
Ik wil het je wel lerenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:14 schreef Makoto het volgende:
[..]
Schaken kan ik niet. Één keer geprobeerd, nooit meer.
Haha, weet niet of dat gay is.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:16 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik wil het je wel lerenOf is dat gay
Ja maar zou je het nog voor je lol doen als je er 3 keer meer mee kan verdienen dan dat je verdient met een normale baan? Dat is wat bepalend is toch voor de 'hoeveelheid nadenken'quote:Op maandag 11 mei 2015 15:18 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha, weet niet of dat gay is.
Maar ik vind het veel te ingewikkeld, veel te veel nadenken. Ik zou het tenslotte voor m'n lol doen
Ja, maar dan moet je extreem goed zijn. Dat ben ik niet, en heb geen zin om daar de tijd en moeite in te steken om dat wel te worden.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:20 schreef jodelahity het volgende:
Ja maar zou je het nog voor je lol doen als je er 3 keer meer mee kan verdienen dan dat je verdient met een normale baan? Dat is wat bepalend is toch voor de 'hoeveelheid nadenken'
Schaken kan ook hoor maar nee niet zo extreem. Veel minder extreem dat klopt omdat er veel minder belangstelling voor is (minder toegankelijk voor publiek o.a.). En uitzonderlijk goed valt nog wel mee, 1000 euro kan je wel verdienen na enkele wedstrijden als je goed bent.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
Denk niet dat je echt geld kan verdienen met schaken, tenzij je uitzonderlijk goed bent.
Of had je het over poker.
Ja, winnen.. maar wat hou je over?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:28 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Schaken kan ook hoor maar nee niet zo extreem. Veel minder extreem dat klopt omdat er veel minder belangstelling voor is (minder toegankelijk voor publiek o.a.). En uitzonderlijk goed valt nog wel mee, 1000 euro kan je wel verdienen na enkele wedstrijden als je goed bent.
Je hebt gelijk ermee dat het lastiger is dan poker hoor. Een stuk lastiger. Maar de 1000 euro die ik aangaf is wel de nogal ondergrens als je goed bent en gewoon boeken hebt gelezen. Het is allemaal niet zo duur. Maar beter wel over poker praten omdat dat voor mij wat dat betreft recenter is xd Schaken laat je inderdaad wel varen ja o.a.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, winnen.. maar wat hou je over?![]()
Toernooien afgaan kost geld, eten, drinken, overnachten, dan moet je toch wel met regelmaat winnen wil je er wat aan overhouden.
Poker is makkelijker inderdaad, vanuit thuis, geen reiskosten, betere "werktijden"quote:Op maandag 11 mei 2015 15:32 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ermee dat het lastiger is dan poker hoor. Een stuk lastiger. Maar de 1000 euro die ik aangaf is wel de nogal ondergrens als je goed bent en gewoon boeken hebt gelezen. Het is allemaal niet zo duur. Maar beter wel over poker praten omdat dat voor mij wat dat betreft recenter is xd Schaken laat je inderdaad wel varen ja o.a.
Mensen zijn zich minder bewust van de waarde van het geld wat ze inzetten is de belangrijkste, nog belangrijker dan dat ze niet weten hoe ze moeten spelenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Poker is makkelijker inderdaad, vanuit thuis, geen reiskosten, betere "werktijden"
Was laatst in het casino en zat te kijken naar multipoker, leek me wel leuk, maar was te duur voor mequote:Op maandag 11 mei 2015 15:34 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Mensen zijn zich minder bewust van de waarde van het geld wat ze inzetten is de belangrijkste, nog belangrijker dan dat ze niet weten hoe ze moeten spelen
Ja en moet je je eens voorstellen hoe sommige mensen daarnaar kijken... Ik verdien naar verhouding zeer veel op de $50nl, de blinds zijn daar dus 10 keer lager. Het lijkt veel minder dan dat het is wat mensen investeren, dat zit zo in ons om verschillende redenen.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was laatst in het casino en zat te kijken naar multipoker, leek me wel leuk, maar was te duur voor meblinds van 5 of 10 euro
Niet doen, echt niet doen. Ik ben er afgelopen zaterdag ook weer ingetrapt.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:58 schreef jodelahity het volgende:
Jezus moet ik mee de stad in met mijn vriendin. Wat een slavendrijfster.
Nou ja ik vermoed dat het te overzien is gezien het weer. Achter de pc schijnt de zon hier ook niet zo sterk. Maar ja ik zit onder de plak blijkbaarquote:Op maandag 11 mei 2015 15:59 schreef Makoto het volgende:
[..]
Niet doen, echt niet doen. Ik ben er afgelopen zaterdag ook weer ingetrapt.
Gewoon nee zeggen, het is altijd nog even dit en nog even dat. Is het een al gedaan dan nog even het anderquote:Op maandag 11 mei 2015 16:00 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou ja ik vermoed dat het te overzien is gezien het weer. Achter de pc schijnt de zon hier ook niet zo sterk. Maar ja ik zit onder de plak blijkbaar
Ach ze wil eigenlijk gewoon in de zon zitten in het centrum van Groningen dus zo'n ramp is het ook weer nietquote:Op maandag 11 mei 2015 16:01 schreef Makoto het volgende:
[..]
Gewoon nee zeggen, het is altijd nog even dit en nog even dat. Is het een al gedaan dan nog even het ander.
Dit is de lokroep, maar dan wil ze toch nog even snel langs de H&M, en dan hadden ze daar niets dus wil ze ook nog even snel de Mango in. Altijd hetzelfde liedje.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:03 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ach ze wil eigenlijk gewoon in de zon zitten in het centrum van Groningen dus zo'n ramp is het ook weer nietHoop ik, je weet het nooit zeker met meiden
pak je piggie gewoonquote:Op maandag 11 mei 2015 16:37 schreef wietparkiet het volgende:
die man ook
ja dit is een kaart voor me meissie
Me meissiequote:Op maandag 11 mei 2015 16:37 schreef wietparkiet het volgende:
die man ook
ja dit is een kaart voor me meissie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |