Leuk dat een ajacied dat zegt.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:48 schreef Vermecelli het volgende:
Wat een aids aan het oog is PSV ook zeg.
Boeie, 4 op een rijquote:Op zondag 10 mei 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk dat een ajacied dat zegt.
Kun jij me vertellen hoeveelste jullie staan op het lijst van aantal schoten? Aanvallende topploeg
Haha kijk hem schuimbekken.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:48 schreef Vermecelli het volgende:
Wat een aids aan het oog is PSV ook zeg.
Nou en, 3 sterren.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk dat een ajacied dat zegt.
Kun jij me vertellen hoeveelste jullie staan op het lijst van aantal schoten? Aanvallende topploeg
Uhm ja dat is PSV ook 2x gelukt, je punt?quote:
3 sterrenquote:Op zondag 10 mei 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uhm ja dat is PSV ook 2x gelukt, je punt?
Goed argument ja, 11 kampioenschappen meer is inderdaad een duidelijke reden waarom PSV lelijk voetbal speelt en Ajax dat niet zou doenquote:
Fijn dat je ons begrijpt.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed argument ja, 11 kampioenschappen meer is inderdaad een duidelijke reden waarom PSV lelijk voetbal speelt en Ajax dat niet zou doen
Neuh, alles wat voor 1999 is gebeurd heb ik niet actief meegemaakt en boeit me dus weinig.quote:
Madquote:Op zondag 10 mei 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, alles wat voor 1999 is gebeurd heb ik niet actief meegemaakt en boeit me dus weinig.
Jaloers?quote:Op zondag 10 mei 2015 19:52 schreef Rabieluh het volgende:
Haha, dingen uit het verleden gebruiken om je argument voor zogenaamd kutvoetbal van een andere club te bekrachtigen. Waarschijnlijk maar 3 kampioenschappen zelf bewust meegemaakt zeker, rare kiddo's.
Feyenoord kampioenschap?quote:Op zondag 10 mei 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, alles wat voor 1999 is gebeurd heb ik niet actief meegemaakt en boeit me dus weinig.
Ajax boeit me geen fuck hoorquote:Op zondag 10 mei 2015 19:52 schreef Rabieluh het volgende:
Haha, dingen uit het verleden gebruiken om je argument voor zogenaamd kutvoetbal van een andere club te bekrachtigen. Waarschijnlijk maar 3 kampioenschappen zelf bewust meegemaakt zeker, rare kiddo's.
Zo rollen Joden, zaken uit het verleden gebruiken om hun argumenten kracht bij te zetten.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:52 schreef Rabieluh het volgende:
Dat is het eerste wat ik actief heb meegemaakt.quote:
En toch ben je voor PSV.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik actief heb meegemaakt.
Woon je in Eindhoven?quote:Op zondag 10 mei 2015 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik actief heb meegemaakt.
quote:Op zondag 10 mei 2015 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo rollen Joden, zaken uit het verleden gebruiken om hun argumenten kracht bij te zetten.
quote:Op zondag 10 mei 2015 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo rollen Joden, zaken uit het verleden gebruiken om hun argumenten kracht bij te zetten.
Ja, geboren ook.quote:
Daarom dus.quote:
Ik denk dat Eric Corton bij de BNN en VPRO genoeg heeft verdiend voor een leuke waggie.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:23 schreef Sked het volgende:
Uw gift wordt direct gebruikt
om een nieuwe auto voor mezelf van te kopen haha dom volk
Feyenoord toch?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:24 schreef Mani89 het volgende:
Ajax gaat nog even laten zien wie de echte kampioen is.
Gaan ze laten zien dat PSV echt kampioen is ja?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:24 schreef Mani89 het volgende:
Ajax gaat nog even laten zien wie de echte kampioen is.
Aan het eind van de wedstrijd PSV - Heracles mochten we Faber, Tamata en Wintjens nog even uitzwaaien.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)ack-van-gelder_sport
Zolang hij die gespeelde overacting die hij bij het Nederlands elftal etaleert achterwege laat is het best een aardige commentator idd.quote:
Faber ken je toch wel?quote:
Eens. Beter dan Wielaard.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang hij die gespeelde overacting die hij bij het Nederlands elftal etaleert achterwege laat is het best een aardige commentator idd.
Alles wat daar heeft gespeeld probeer ik uit mijn systeem te wissenquote:Op zondag 10 mei 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Faber ken je toch wel?
Die heeft nog bij ons aller EN EE CEE gespeeld.
misschien wordt ie wel trainer bij Vitesquote:Op zondag 10 mei 2015 20:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Alles wat daar heeft gespeeld probeer ik uit mijn systeem te wissen
Vitesse ambieert wel wat betersquote:Op zondag 10 mei 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
misschien wordt ie wel trainer bij Vites
Dennis Bergkamp goal werd daardoor legendarisch.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:31 schreef Vasion het volgende:
Jack geeft wel goed commentaar. Alleen bij het Nederlands elftal is altijd
Wauw, vind je?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:32 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dennis Bergkamp goal werd daardoor legendarisch.
Groningen heeft dat de hele wedstrijd gedaan.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer gaat Groningen eens aanvallen?
Jij kijkt zeker alleen naar teletekstquote:Op zondag 10 mei 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer gaat Groningen eens aanvallen?
Hij had beter grensrechter kunnen worden.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Peter van der Vlag was in topvorm vanmiddag.
Nee, ik kijk naar PSV.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De verdiende 0-1.
FC Groningen speelt alleen maar in de verdediging.
quote:
Die gaat naar FC Eindhoven ofzo.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit gaat Nick heel goed doen.
Oh toch niet.
Dit was die Nickgod waar jullie altijd op hypen?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit gaat Nick heel goed doen.
Oh toch niet.
Zeer goede speler.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:40 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit was die Nickgod waar jullie altijd op hypen?
Mooi nietquote:Op zondag 10 mei 2015 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen gaan we allemaal 1 tegen 100 kijken.
Kopsterk heeft geen tijdquote:Op zondag 10 mei 2015 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen gaan we allemaal 1 tegen 100 kijken.
Want?quote:
Bedoel je nu Arno?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zou als ADO-supporter niet blij zijn met zo'n rare Chinees.
Je kan beter oostblokkers hebbenquote:Op zondag 10 mei 2015 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zou als ADO-supporter niet blij zijn met zo'n rare Chinees.
Natuurlijk, anders kunnen we komende week schriftelijk afdoen.quote:
Courtois pakt ze ook van Messiquote:Op zondag 10 mei 2015 20:56 schreef Sked het volgende:
Courtois heeft ze gewoon allemaal hoor, Memphis
Vitesse kan er weinig van en Fredsj Rutten is altijd goed in de tweede seizoenshelft.quote:
Tijd voor je medicatie Mexquote:Op maandag 11 mei 2015 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vitesse kan er weinig van en Fredsj Rutten is altijd goed in de tweede seizoenshelft.
Drugs are bad, mmkay?quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fredsj Rutten is altijd goed in de tweede seizoenshelft.
Qazaishvili heeft ook wel een naam waar je lekker mee kan blèrenquote:Op maandag 11 mei 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus wat een zieke goal, en dan zo'n doods commentaar.
Arno had dat beter aangepakt.
Bij de vrije trap wel, alhoewel het marginaal en voor het blote oog nauwelijks waarneembaar was.quote:
In het eerste geval vond ik het hinderlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:00 schreef Sked het volgende:
[..]
In beide gevallen niet omdat de Vitesse speler niet naar de bal ging
Eens of oneens?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met Kuijt en Guidetti is Feyenoord titelfavoriet.
huh?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Davy dacht op dit moment dat Feyenoord ging winnen
Twee benenquote:Op maandag 11 mei 2015 23:02 schreef Sked het volgende:
Twee benen en onbesuisd, die vrije trap kan je geven
Hij kan het beter dan Boëtius in ieder geval.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:06 schreef Sked het volgende:
Van der Heijden fopte Kuipers, nu weten de Feyenoorders ook eens hoe dat voelt
Die deed het dan ook wel belachelijk opzichtig keer op keerquote:Op maandag 11 mei 2015 23:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij kan het beter dan Boëtius in ieder geval.
Ik voorspel zondag..quote:Op maandag 11 mei 2015 23:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij kan het beter dan Boëtius in ieder geval.
Kazim wordt geschorst.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel zondag..
Manu - Kazim - Achahbar
Wat een sneuneus.quote:
Achahbar op links of in de spits, dan kan het nog wat worden.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel zondag..
Manu - Kazim - Achahbar
http://foxsports.nl/video(...)gaf-me-een-klap.htmlquote:Op maandag 11 mei 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Schijnt dat het interview bij FOX met hem ook geniaal was.
Zo ff kijken.
ik kijk nuquote:Op maandag 11 mei 2015 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)gaf-me-een-klap.html
Kom, samen kijken.
Het zou kunnen dat ze in de PO's eerst tegen PEC en daarna tegen Vitesse moeten.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:09 schreef Sked het volgende:
Dit wordt nog lachen als Kazim niet geschorst wordt en FEY - VIT in de PO weer zou zijn
Zakarin > Zakariaquote:Op maandag 11 mei 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Kazim moet volgens Zaka Zaka niet denken dat iedereen bang voor hem is.
Pröpper miste die bal in de luchtquote:Op maandag 11 mei 2015 23:13 schreef Rickertman96 het volgende:
Wie ging er bij Vites in de fout bij die goal van Jens?
Hoi Yorickquote:Op maandag 11 mei 2015 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd popcorn reacties op de voetbalzone facebook
tsjaquote:Op maandag 11 mei 2015 23:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij moest als aanvallende middenvelder de rechtsbuiten van de tegenstander opvangen, tsja
Zweden gaat winnenquote:Op zondag 17 mei 2015 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dinsdag gaan we allemaal kijken.
Trijntje
Gelukkig kunnen we genieten van Gekdom die een treinkaartje gaat kopenquote:Op zondag 17 mei 2015 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh een tegen 100 pas om 10 uur?
Wat een FLOPSHOW
pas om 23.05 Studio Voetbalquote:Op zondag 17 mei 2015 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh een tegen 100 pas om 10 uur?
Wat een FLOPSHOW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |