stadhuisplein staan totaal negen man, contrary tot wat sommige mensen en media ons willen doen geloven.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:37 schreef FL_Freak het volgende:
Niet genoeg politie vanwege staking, maar wel genoeg voor de fans in de stad![]()
vooral goede troll.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 17:42 schreef Overrun het volgende:
[..]
vooral goede troll.
Ga jij je nou maar druk maken om de hoeveelheid supporters in de arena vandaag, lijkt me een stuk nuttiger dan afgeven op deze mensen, zijne koninklijke grootneuzigheid
heldendadenquote:Op zondag 10 mei 2015 17:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Staan natuurlijk in de schaduw van jouw heldendaden.
Okquote:Op zondag 10 mei 2015 17:42 schreef Overrun het volgende:
[..]
vooral goede troll.
Ga jij je nou maar druk maken om de hoeveelheid supporters in de arena vandaag, lijkt me een stuk nuttiger dan afgeven op deze mensen, zijne koninklijke grootneuzigheid
Zelfs dat niet? Kreeg dat idee aangezien je hier constant op alles en iedereen afgeeft. Gevalletje grootheidswaanzin dus van de zoveelste internetheld.quote:
Reageer gewoon niet op die miskraam.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zelfs dat niet? Kreeg dat idee aangezien je hier constant op alles en iedereen afgeeft. Gevalletje grootheidswaanzin dus van de zoveelste internetheld.
Vind het wel een ludieke actie die nog aardig geslaagd is door de grote opkomst, verder volgens de politie een gemoedelijke sfeer en geen arrestaties dus ik zie het probleem niet.
In de jeugd kwam hij er misschien nog mee weg maar ik heb de indruk dat hij te traag is.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Achabar nu op tv was altijd de beste in de jeugd zegt hij zelf
.
Het nadeel van zijn straat voetbal verleden is dat ze daar niet tackelen..quote:Op zondag 10 mei 2015 19:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In de jeugd kwam hij er misschien nog mee weg maar ik heb de indruk dat hij te traag is.
Ik vond 'm eerlijk gezegd bij het jeugd EK wat ze wonnen (Oranje onder 17 ?) de enige met echt potentie, was vooral technisch erg goed tov de rest (die vooral fysiek sterk waren).quote:Op zondag 10 mei 2015 19:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In de jeugd kwam hij er misschien nog mee weg maar ik heb de indruk dat hij te traag is.
quote:Op zondag 10 mei 2015 17:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zelfs dat niet? Kreeg dat idee aangezien je hier constant op alles en iedereen afgeeft. Gevalletje grootheidswaanzin dus van de zoveelste internetheld.
Vind het wel een ludieke actie die nog aardig geslaagd is door de grote opkomst, verder volgens de politie een gemoedelijke sfeer en geen arrestaties dus ik zie het probleem niet.
Kan me hem niet herinneren als jeugdspeler maar technisch is hij nog steeds erg goed.. qua bouw doet hij me denken aan Aguero. Alleen is die snel en wendbaar.. echt zonde dat Achahbar zo traag isquote:Op zondag 10 mei 2015 19:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik vond 'm eerlijk gezegd bij het jeugd EK wat ze wonnen (Oranje onder 17 ?) de enige met echt potentie, was vooral technisch erg goed tov de rest (die vooral fysiek sterk waren).
Zo zie je maar dat het niet alles zegt als je in de jeugd de beste bent (Depay was er bv ook bij dat EK en was nou niet echt opvallend).
Idd.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Arrestaties bij 'middagborrel' supporters Feyenoord
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ters-Feyenoord.dhtml
Is toch ludiek man, laat gaan
Dat is toch wel erg belangrijk ja, snelheid. Zeker als spits zijnde of als vleugelaanvaller.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan me hem niet herinneren als jeugdspeler maar technisch is hij nog steeds erg goed.. qua bouw doet hij me denken aan Aguero. Alleen is die snel en wendbaar.. echt zonde dat Achahbar zo traag is
Politie spreekt van ’redelijk rustig’ verlopen actiequote:Op zondag 10 mei 2015 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Arrestaties bij 'middagborrel' supporters Feyenoord
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ters-Feyenoord.dhtml
Is toch ludiek man, laat gaan
HIj zegt geen, dat klopt niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Politie spreekt van ’redelijk rustig’ verlopen actie
Tien mensen zijn opgepakt voor het beledigen van agenten en omdat ze geen identiteitsbewijs wilden laten zien.
Wat erg hè.
Het is natuurlijk allemaal de schuld van de politie. ACAB en zo.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
HIj zegt geen, dat klopt niet.
Maar tien arrestaties is alsnog erg ludiek inderdaad!
Hehetwitter:JongBlauw twitterde op zondag 10-05-2015 om 21:06:11Onze excuses, per abuis is er een verkeerde tweet verstuurd. Die is inmiddels verwijderd en onder geen beding de mening van de Politie. reageer retweet
Ik vind de tweet wel kloppen, Feyenoorders zijn übermenschenquote:Op zondag 10 mei 2015 21:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]Hehetwitter:JongBlauw twitterde op zondag 10-05-2015 om 21:06:11Onze excuses, per abuis is er een verkeerde tweet verstuurd. Die is inmiddels verwijderd en onder geen beding de mening van de Politie. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |