SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn commentaar op de tijdrit van Romandië vorige week was genot.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Mart het van commentaar voorziet, dan is daar niks mis mee.
Goed geanticipeerd dus. #oplettendkoersenquote:Op zondag 10 mei 2015 16:57 schreef Max23 het volgende:
Kruissie ook nog in het peloton, Lotto-Jumbo met 5 man nog
kan je wel de hele rit goed in samen vatten want voor de rest was het maar saaiquote:Op zondag 10 mei 2015 16:57 schreef Szura het volgende:
Vanavond samenvatting van 15 seconden van de NOS
Pozzovivo gaat nu al verlies oplopen. Tweede groep met Vanderbroeck komt er nog wel bij.quote:
Viel gisteren nochtans goed en verrassend aan. Jammer dat z'n eigen ploeg 'm terughaalde...quote:Op zondag 10 mei 2015 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van den broeck doet er goed aan om te stoppen met het wielrennen
Reed iedereen uit het wiel jaquote:Op zondag 10 mei 2015 16:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Viel gisteren nochtans goed en verrassend aan. Jammer dat z'n eigen ploeg 'm terughaalde...
quote:Op zondag 10 mei 2015 16:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Viel gisteren nochtans goed en verrassend aan. Jammer dat z'n eigen ploeg 'm terughaalde...
Die trekt ze aan.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen idee, maar Boy is een matige sprinter.
Danny daarentegen.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarnaast is die hoogstens 3e in de pikorde, achter Nizzolo en Fellinequote:Op zondag 10 mei 2015 16:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boy Zondermanquote:Op zondag 10 mei 2015 16:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
didquote:Op zondag 10 mei 2015 17:01 schreef OProg het volgende:
Basso. Vroeger als hij did deed was het zittend bergop en moest het hele peloton eraf.
Het is allemaal wat als je met je mobiel op de bank ligt.quote:
Patrick Lefevere ook.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:02 schreef Evertjan het volgende:
Renaat verwacht echt dat Boonen mee gaat doen in de sprint???
Chute met Peter Seliequote:Op zondag 10 mei 2015 17:03 schreef marcodej het volgende:
Mijn stream loopt 3 minuten achter. Graag rekening mee houden aub.
Dit wisten wij allemaal al.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:04 schreef marcodej het volgende:
Pieter out. Alsof je een emmer leeg gooit.
Boonen maakt nog kans op dit titelquote:Op zondag 10 mei 2015 17:04 schreef Evertjan het volgende:
Pietertje is wel de morele winnaar van deze rit
Gelost denk ik, het ging toch al serieus bergop.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:04 schreef TheArt het volgende:
Hofland weer in zijn eentje zijn weg aan het zoeken? Waar zijn de knechten?
ze hebben geen sprinttrein meegenomenquote:Op zondag 10 mei 2015 17:04 schreef TheArt het volgende:
Jaaaaaaaahhhhhh Hofland !!!!!!!!quote:Op zondag 10 mei 2015 17:03 schreef marcodej het volgende:
Mijn stream loopt 3 minuten achter. Graag rekening mee houden aub.
Er zitten er nog 4.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelost denk ik, het ging toch al serieus bergop.
Freire had nooit knechten bij zichquote:Op zondag 10 mei 2015 17:04 schreef TheArt het volgende:
Nepbask.quote:
Bijnaquote:
Ik heb zo'n gevoel dat hij dan juist 20e was geworden ofzo.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:07 schreef Ereinion het volgende:
Bijna Hofgod. Als hij een ploeg had gehad had hij kunnen winnen.
dit sommige sprinters hebben juist geen treintje nodigquote:Op zondag 10 mei 2015 17:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat hij dan juist 20e was geworden ofzo.
Mwah, valt wel mee.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:09 schreef Pedroso het volgende:
Hofland had wel het goede wiel maar moest in de laatste 2 km teveel forceren om een naar voren te komen.
Door de ketonenquote:Op zondag 10 mei 2015 17:08 schreef OProg het volgende:
Je kan iig zeggen dat je geklopt bent door een Skygod.
Nu mag het hoor lieverdquote:Op zondag 10 mei 2015 17:10 schreef Mani89 het volgende:
Mogen we het weer over poultjes hebben? Ik zwaai wat dat betreft met de witte vlag.
Iedereen die Hofland niet heeft moeten ze afzetten.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:10 schreef Mani89 het volgende:
Mogen we het weer over poultjes hebben? Ik zwaai wat dat betreft met de witte vlag.
Aru 12e, wat is dezequote:Op zondag 10 mei 2015 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Viviani
2 HOFGOD
3 Greipel
4 Mezgec
5 Petacchi
6 Nizzolo
7 Matthews
8 Appollonio
9 Colli
10 Tiralongo
11 Bole
12 Aru
Tom Boonen is 18e
Een marginal ketoon.quote:
Kenny van Hummel.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Een Nederlander die in een grote ronde serieus mee kan doen in een massasprint (als in, bijna winnen), ik kan me dat niet herinneren eigenlijk![]()
Heeft Bos dat wel eens gedaan? Anders kom je denk ik bij Van Heeswijk in de Vuelta, maar toen keek ik het nog niet echt
Blijlevensquote:Op zondag 10 mei 2015 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Een Nederlander die in een grote ronde serieus mee kan doen in een massasprint (als in, bijna winnen), ik kan me dat niet herinneren eigenlijk![]()
Heeft Bos dat wel eens gedaan? Anders kom je denk ik bij Van Heeswijk in de Vuelta, maar toen keek ik het nog niet echt
bij scorito heb ik nu 132quote:Op zondag 10 mei 2015 17:10 schreef Mani89 het volgende:
Danny van Poppel werd 3e in een touretappe 2 jaar geledenquote:Op zondag 10 mei 2015 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Danny van Poppel 3e in de 1e rit in de TDF van 2013 achter Kittel en Kristoffquote:Op zondag 10 mei 2015 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Veelers en Van Poppel hebben wel eens een ereplaatsje gehaald. Voor de rest moet je inderdaad ver terug. Van Heeswijk deed eigenlijk ook zelden mee in een massasprint. Kom je daarvoor bij het niveau Koerst of zo. Eigenlijk was Blijlevens gewoon de laatste.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Ze weten dat de Nederlandse wielerfans naar de Belg luisteren, doen ze goed.quote:
DannyPoppelgodquote:Op zondag 10 mei 2015 17:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Danny van Poppel 3e in de 1e rit in de TDF van 2013 achter Kittel en Kristoff
quote:Op zondag 10 mei 2015 17:10 schreef Mani89 het volgende:
Blijlevens.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Bijna een verschrikkelijk ongeluk thuis.twitter:PMartens83 twitterde op zondag 10-05-2015 om 17:09:16Mijn gips ontplofte bijna, oh zo close. Maar toch klasse Hoffi @MorenoHofland reageer retweet
Inderdaad.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze weten dat de Nederlandse wielerfans naar de Belg luisteren, doen ze goed.
Nee joh, Matthews gaat weer net zo klimmen als vorig jaar in het roze.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
morgen waarschijnlijk dus bertje in roze
Maar zaten Veelers en Van Poppel ook zo dichtbij als Hofland vandaag? Ik dacht me te herinneren dat daar iemand wel vrij ruim won en zij dan een beetje bij de geklopten zaten ipv volop mee te doen om de zege.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:12 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Veelers en Van Poppel hebben wel eens een ereplaatsje gehaald. Voor de rest moet je inderdaad ver terug. Van Heeswijk deed eigenlijk ook zelden mee in een massasprint. Kom je daarvoor bij het niveau Koerst of zo. Eigenlijk was Blijlevens gewoon de laatste.
quote:Op zondag 10 mei 2015 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bijna een verschrikkelijk ongeluk thuis.twitter:PMartens83 twitterde op zondag 10-05-2015 om 17:09:16Mijn gips ontplofte bijna, oh zo close. Maar toch klasse Hoffi @MorenoHofland reageer retweet
Wat doe je nou tof joh, Ambrosius.quote:
Sprinter Aruquote:Op zondag 10 mei 2015 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet echt een kwestie van vergeten.
Klopt, die hadden geen enkele kans op de overwinning. Daarvoor moet je verder terug.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar zaten Veelers en Van Poppel ook zo dichtbij als Hofland vandaag? Ik dacht me te herinneren dat daar iemand wel vrij ruim won en zij dan een beetje bij de geklopten zaten ipv volop mee te doen om de zege.
Renaat is daar wel goed in iddquote:Op zondag 10 mei 2015 17:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze weten dat de Nederlandse wielerfans naar de Belg luisteren, doen ze goed.
Wie ben jij op Scorito, kleine duivel.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga vanaf nu Aru opstellen bij elke vlakke etappe.
quote:Op zondag 10 mei 2015 17:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga vanaf nu Aru opstellen bij elke vlakke etappe.
NickCarterForever.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie ben jij op Scorito, kleine duivel.
Veelers werd een keertje tweede in een faire sprint, die zou het wel kunnen als ie geen leadout moet spelen.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:16 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Klopt, die hadden geen enkele kans op de overwinning. Daarvoor moet je verder terug.
Het worden spannende dagen.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je staat godverdomme voor me. Ik had een matige dag vandaag.
Morgen sla ik terug.
Waarom doet Ambrosius zo naar tegen mij?quote:
Toch vinden we je een aardige knul.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:19 schreef Slobeend het volgende:
46e van de 50. Ik faal vrijwel altijd met Scorito.
quote:Op zondag 10 mei 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens, niet getreurd om de sprint van Hofgod want BERTJAN LINDEGOD IN HET BLAUW!!!
Die was na 5 kilometer al om zijn moeder aan het roepen.quote:
Ik sta 41equote:Op zondag 10 mei 2015 17:19 schreef Slobeend het volgende:
46e van de 50. Ik faal vrijwel altijd met Scorito.
Gelukkig krijgen we de foto's nog.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:21 schreef Wombcat het volgende:
We krijgen niet eens de huldiging van Lindeman te zien
Jij hebt ook gedomineerd.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lotto Jumbo NL heeft deze etappe gedomineerd.
Keldermerckx haalt zijn energie uit televisiebeelden.twitter:W1lcokelderman twitterde op zondag 10-05-2015 om 17:15:34Mooie start van de @LottoJumbo_road #giro ploeg! @BertjanLindeman @MorenoHofland . Krijg je moraal van als je voor de tv zit te kijken💪💪! reageer retweet
ik denk dat heel Nederland energie haalt uit de Lotto Jumbo ploegquote:Op zondag 10 mei 2015 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Keldermerckx haalt zijn energie uit televisiebeelden.twitter:W1lcokelderman twitterde op zondag 10-05-2015 om 17:15:34Mooie start van de @LottoJumbo_road #giro ploeg! @BertjanLindeman @MorenoHofland . Krijg je moraal van als je voor de tv zit te kijken💪💪! reageer retweet
dat is toch niet tijdens Studio Voetbal?quote:Op zondag 10 mei 2015 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Vanavond Californie jongens, niet vergeten.
SPT / Tour of California 2015 #1: Met Gesink!
Maar ik heb zoveel te doenquote:Op zondag 10 mei 2015 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Vanavond Californie jongens, niet vergeten.
SPT / Tour of California 2015 #1: Met Gesink!
Gewoon aanzetten wanneer ze gaan sprinten.quote:
Nee daarna gok ik zo.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat is toch niet tijdens Studio Voetbal?
oooooh het is vanaf 23:00 pasquote:Op zondag 10 mei 2015 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon aanzetten wanneer ze gaan sprinten.
In Amerika leven ze in een andere tijdzone dan de onze.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oooooh het is vanaf 23:00 pas
dan is het goed
Ik dacht het is tussen 20:00 en 22:00 of zoquote:Op zondag 10 mei 2015 17:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In Amerika leven ze in een andere tijdzone dan de onze.
komt door het tijdsverschilquote:Op zondag 10 mei 2015 17:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In Amerika leven ze in een andere tijdzone dan de onze.
RukEngels van die interviewerquote:
Pozzovivo en Ulissi strooien iedereen zand in de ogenquote:Op zondag 10 mei 2015 17:33 schreef wimderon het volgende:
80 ANTON Igor ESP MOV 0:19
99 POZZOVIVO Domenico ITA ALM1:09
101 SZMYD Sylvester POL CCC 1:09
104 NIEMIEC Przemyslaw POL LAM 1:09
105 ATAPUMA HURTADO Darwin COL BMC1:09
108 REICHENBACH Sébastien SUI IAM 1:09
110 HERRADA LOPEZ Jesus ESP MOV 1:09
111 FERNANDEZ Ruben ESP MOV 1:09
121 ULISSI Diego ITA LAM 1:09
122 KANGERT Tanel EST AST 1:09
144 ACEVEDO COLLE Javier Alexis COL TCG 3:15
Het klinkt nergens naar. Die gast met zijn blauwe poloquote:
Flecha is dat inderdaad, ach ja.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het klinkt nergens naar. Die gast met zijn blauwe polo
Ik weet niet wat dat betekent, ik weet wel dat ik je hard heb opgerold in de sprint op Sportpools.quote:
Dat betekent dat ik eerste sta en jij 23e.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekent, ik weet wel dat ik je hard heb opgerold in de sprint op Sportpools.
Aan het einde van de Giro staan wij gewoon mijlenver voor op de restquote:Op zondag 10 mei 2015 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik eerste sta en jij 23e.
Bij sportpools heb ik inderdaad nog niet zoveel punten, maar dat is slechts een kwestie van tijd.
Terwijl Ratjetoe dan wordt opgepikt door de bezemwagen.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Aan het einde van de Giro staan wij gewoon mijlenver voor op de rest
Mooi een plekje gestegen, nog 22 te gaan. Misschien is de Giro net wat te kort voor mij.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik eerste sta en jij 23e.
Bij sportpools heb ik inderdaad nog niet zoveel punten, maar dat is slechts een kwestie van tijd.
Misschien piek ik wel te vroeg.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mooi een plekje gestegen, nog 22 te gaan. Misschien is de Giro net wat te kort voor mij.
Juist wel. Die jongen valt bijna niet te lossen.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met Matthews als kopman win je nooit de pool.
Stapt af, geen punten in de eindklassementen, in vlakke massasprints haalt hij de top-5 niet en er zijn maar 2 echte aankomsten heuvelop. Gaat je in totaal veel te veel punten kosten. Gelukkig lost hij niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Juist wel. Die jongen valt bijna niet te lossen.
We zullen zien.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stapt af, geen punten in de eindklassementen, in vlakke massasprints haalt hij de top-5 niet en er zijn maar 2 echte aankomsten heuvelop. Gaat je in totaal veel te veel punten kosten. Gelukkig lost hij niet.
Jij snapt er ook niets van, met je Gerrans als kopman.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stapt af, geen punten in de eindklassementen, in vlakke massasprints haalt hij de top-5 niet en er zijn maar 2 echte aankomsten heuvelop. Gaat je in totaal veel te veel punten kosten. Gelukkig lost hij niet.
Wij hebben gewoon gelijk hoor Johannes.quote:
Verdomme.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:18 schreef Max23 het volgende:
Pozzovivo, Herrada, Niemiec, Atapuma verliezen 1"09
2 Japanners.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar is deze anonieme speler uit de FOK! poule niet zo blij mee.
[ afbeelding ]
Maar zijn dagen komen nog.
Morgen gewoon weer 100 punten voor Gerrans. Net als gisteren. Met je Matthews.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:15 schreef Mani89 het volgende:
Jij snapt er ook niets van, met je Gerrans als kopman.
Ja hoor Kingstown!quote:Op zondag 10 mei 2015 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Morgen gewoon weer 100 punten voor Gerrans. Net als gisteren. Met je Matthews.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |