SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Frozen-assassin op 09-05-2015 23:47:33 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leven zoals het leven is
De grote Tourcoach belofte begint zijn vleugels uit te slaan en gaat nu ook Scorito domineren.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boven Nick Carter en Ratjetoe, mijn Giro kan nu al niet meer stuk.
[ afbeelding ]
Ik gun het je van harte. Scorito is een aardig, zeer toegankelijk spelletjequote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boven Nick Carter en Ratjetoe, mijn Giro kan nu al niet meer stuk.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:20 schreef Jason22 het volgende:
De NOS was er weer LIVE bij zoals ze dat hadden aangekondigd
Ach ik had toch niet gekeken. #boycotNOSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Weet ik, ik domineer daar al diverse seizoenen de FOK! TdF subpoule. Mani kan je hier meer over vertellen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte. Scorito is een aardig, zeer toegankelijk spelletje
Aangemeldquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.cyclingmaster.nl/i/subleague.php?id=24
WW: Lollerzakarin
Ik denk dat na Romandie niemand meer dacht dat hij met Zakarin een geheim wapen zou hebben. En omdat hij maar 500.000 kost ben je verplicht om hem in je team te doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:28 schreef Boezeidekoe het volgende:
Bij Scorito staat Zakarin op de 8e plaats wat betreft meest gekozen renners. Veel deelnemers denken een "verassing" te hebben gevonden, om dan tot de conclusie te komen dat 47% van de deelnemers hem heeft
Mwoah, ik ben zo iemand die het dan juist niet doet...en voorlopig terechtquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat na Romandie niemand meer dacht dat hij met Zakarin een geheim wapen zou hebben. En omdat hij maar 500.000 kost ben je verplicht om hem in je team te doen.
Na een ritje van nog geen 20 km al conclusies trekken, is wel wat vroegquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben zo iemand die het dan juist niet doet...en voorlopig terecht
Alle Lotto Jumbo renners bij de beste 100quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:10 schreef Marcoss het volgende:
http://www.gazzetta.it/Gi(...)eneral/?t=01?lang=en
Volledige uitslag, weinig opvallende lossers eigenlijk, alleen Modolo misschien
Voorlopig heb je ook Uran terecht niet in je team opgenomen. #IjzersterkeLogica.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
Mwoah, ik ben zo iemand die het dan juist niet doet...en voorlopig terecht
Jezus wat een treurige CQ pagina.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
197 CARRETERO Ramon PANSTH23:193:53
Dit is zo genant eigenlijk. Die jongen kan er helemaal geen kut van, maar omdat z'n vader alles voor hem betaald mag hij toch weer vrolijk deelnemen aan de Giro.
Ga lekker terug naar Panama joh, beunhaas.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is zo genant eigenlijk. Die jongen kan er helemaal geen kut van, maar omdat z'n vader alles voor hem betaald mag hij toch weer vrolijk deelnemen aan de Giro.
Dit klopt nietquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Wat een renner
2012 t/m 2015 18 koersdagen in totaal.
Er zijn nog 20 etappes te gaan Mexi, Milaan is nog ver.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom had ik Matthews niet als kopman geselecteerd?
Ik ben echt teringdom.
Je bent zelfs een sukkel.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben echt teringdom.
Hopelijk gaan mijn geheime wapens Caruso, Atapuma en Bole shinenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zijn nog 20 etappes te gaan Mexi, Milaan is nog ver.
Ik had nog gezegd dat OGE ging winnenquote:
Hier.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar kan ik de stand in een subpoule zien?
Wauw, ik sta echt laagquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier.
http://www.scorito.com/poolranking?marketId=37
En dan even op het pijltje naar rechts klikken om de subpoule te selecteren.
Matthews rijdt de Giro niet uit. Zo iemand kopman maken is sowieso dom.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben echt teringdom.
Al blijft hij maar 2 weken, dan zijn de meeste relevante etappes voor sprinters wel geweest.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Matthews rijdt de Giro niet uit. Zo iemand kopman maken is sowieso dom.
Zit je opgescheept met Contador als kopman voor de etappe naar Milaan. Kost je enorm veel punten.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Al blijft hij maar 2 weken, dan zijn de meeste relevante etappes voor sprinters wel geweest.
Niet als Matthews al zijn waarde heeft opgeleverd door 3 etappes te winnen ofzo, en met de dubbele truipunten die je ongetwijfeld voor Contador krijgt is dat verschil ook wel te verwaarlozen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit je opgescheept met Contador als kopman voor de etappe naar Milaan. Kost je enorm veel punten.
Matthews heeft aangegeven de Giro uit te rijden als hij kansrijk is voor de puntentrui (en die kans is vrij groot als hij "normaal" zijn punten blijft pakken). Al kan hij dan alsnog wel afstappen natuurlijk, het zegt ook niet alles..quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Matthews rijdt de Giro niet uit. Zo iemand kopman maken is sowieso dom.
Realistisch koersen is wat anders dan laf koersen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:07 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat die laffe Gerrans het roze pakt.
Nee,laf koersen.quote:Op zondag 10 mei 2015 04:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Realistisch koersen is wat anders dan laf koersen.
Dat zijn wel 2 absolute uitersten.quote:Op zondag 10 mei 2015 10:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij kan ook net zo koersen als Van Avermaet en overal 2e worden.
Ik heb Gerrans nog nooit laf zien koersen, dus vertel..quote:
Misschien omdat je hem überhaupt niet ziet koersen, omdat hij enkel de laatste 10 meter van een koers tevoorschijn komt nadat hij 300 kilometer bij anderen in het wiel heeft gehangen.quote:Op zondag 10 mei 2015 11:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb Gerrans nog nooit laf zien koersen, dus vertel..
Wat Wimderon zegt, Gerrans koers gewoon realistisch naar zijn mogelijkheden.
Dat is toch niet perse laf?quote:Op zondag 10 mei 2015 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien omdat je hem überhaupt niet ziet koersen, omdat hij enkel de laatste 10 meter van een koers tevoorschijn komt nadat hij 300 kilometer bij anderen in het wiel heeft gehangen.
Er is een verschil tussen tactisch rijden en op het trollende af nooit ook maar 1 meter op kop rijden, zelfs al zit je op kop. Hij is eigenlijk Valverde in het kwadraat, en dat is toch een hele prestatie.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat is toch niet perse laf?
Laf vond ik Rebellin in Parijs-Nice toen hij de leiderstrui droeg en die dreigde te verliezen in de slotfase van de laatste etappe en zelfs toen nog niet op kop wilde rijden. Gerrans is voornamelijk gewoon een tactisch slimme rijder. Daar hoef je zeker geen fan van te zijn hoor, maar laf is imo anders.
Net zoiets als Cavendish dus?quote:Op zondag 10 mei 2015 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien omdat je hem überhaupt niet ziet koersen, omdat hij enkel de laatste 10 meter van een koers tevoorschijn komt nadat hij 300 kilometer bij anderen in het wiel heeft gehangen.
Nee want Cavendish rijdt toch niet vooraan in heuvelklassiekers?quote:
Moet dat dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 12:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee want Cavendish rijdt toch niet vooraan in heuvelklassiekers?
Ja, maar wat heeft die vergelijking dan verder voor betekenis?quote:Op zondag 10 mei 2015 12:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Moet dat dan?
De koersen die Cavendish wint, daar rijdt hij de laatste 100 meter op kop.
De koersen die Gerrans wint, daar rijdt hij de laatste 100 meter op kop.
Manier van koersen is dus hetzelfde, dat het parkoers anders is, doet daar niets aan af.
Gerrans wordt gehaat omdat hij alleen maar de sprint wint.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft die vergelijking verder voor betekenis?
Ik niet, zo werken massasprints nou eenmaal.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gerrans wordt gehaat omdat hij alleen maar de sprint wint.
Er zijn tal van sprinters die niets anders doen, maar waarop toch metof
wordt gereageerd als ze winnen, terwijl er bij Gerrans of Valverde met
wordt gereageerd. Ik vind dat nogal apart.
En zo werkt het dus ook als je met een groep naar de finish rijdt en de beste sprinter bent.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik niet, zo werken massasprints nou eenmaal.
Ja, maar dat staat ook verder buiten wat ik eerder heb gezegd.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En zo werkt het dus ook als je met een groep naar de finish rijdt en de beste sprinter bent.
Bij realistisch naar zijn mogelijkheden denk ik aan bijvoorbeeld Evans. Renners die soms alleen maar volgden en als ze dan toch iets probeerden, dat snoeihard bekochten en een oplawaai van jewelste kregen.quote:Op zondag 10 mei 2015 11:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb Gerrans nog nooit laf zien koersen, dus vertel..
Wat Wimderon zegt, Gerrans koers gewoon realistisch naar zijn mogelijkheden.
Ik kan me vooral zijn ritzege in de Tour van 2008 herinneren, waar hij degene was in de kopgroep die het minste op kop reed, maar wel won.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:26 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger was Gerrans zelfs nog een echte rittenkaper die zijn koersen won door aan te vallen, je gaat bijna denken dat hij een hersenbeschadiging heeft opgelopen bij een harde val om die omslag te verklaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de 20 grootste koopjes, laagste aantal ¤ / CQ-ranking punt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige renners zijn natuurlijk compleet waardeloos, aanvallers zijn door het puntensysteem niet heel nuttig vaak. Renners als Gilbert ofzo, tsja, in grote rondes niet zo boeiend.
Knecht Paterski dus een goede pick, net als Felline en Colbrelli en Izagirre ofzo. Chernetskii nog genoemd door R_R in de voorbeschouwing was ook een lekker goedkoop sprintertje geweest dus, al is hij door de fenomenen van Scorito ook als knecht aangemerkt.
Zelf nog wat constraints toegevoegd wat betreft het aantal sprinters, klassementsmannen en klimmers, even LP-modelletje ervan gemaakt en opgelost en m'n team geselecteerd, niets meer aan doen.
Jack does it in real time...
Dat ze in de sprint een enorme kloof kunnen slaan, betekent niet automatisch dat ze ook hadden kunnen winnen met een solo van 10 km.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij realistisch naar zijn mogelijkheden denk ik aan bijvoorbeeld Evans. Renners die soms alleen maar volgden en als ze dan toch iets probeerden, dat snoeihard bekochten en een oplawaai van jewelste kregen.
Geen types als Piti of Gerrans die geregeld weigeren om zelfs in slotkilometers veel te ondernemen om dan in de sprint te tonen dat ze massa's en massa's overschot hadden. Bij een passionele sport als het wielrennen kan ik begrijpen dat er weinig aanhangers zijn van dit soort berekend, doelgericht opportunisme.
Ik zou het niet zo dom vinden om ook eens een keertje op kop te rijden. Zie het WK bijvoorbeeld.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:28 schreef Ericr het volgende:
Gerrans benut zijn mogelijkheden optimaal, het zou eerder dom van hem zijn als hij een relatief vroege aanval plaatst terwijl hij kan vertrouwen op een snelle finish.
Waarom zou je als anderen het vuile werk opknappen voor je? Geslepen rijden is niet gelijk aan laf.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo dom vinden om ook eens een keertje op kop te rijden. Zie het WK bijvoorbeeld.
Ik heb het niet over vlakke sprints, maar over krachtsexplosies in aankomsten bergop waarbij ze renners vernederen waarbij ze 2 minuten eerder absoluut niet konden overnemen wegens helemaal leeggereden.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat ze in de sprint een enorme kloof kunnen slaan, betekent niet automatisch dat ze ook hadden kunnen winnen met een solo van 10 km.
Gerrans heeft daar het hele eerste stuk van de afdaling voor zijn rekening genomen. Dat was alleen niet in beeld.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo dom vinden om ook eens een keertje op kop te rijden. Zie het WK bijvoorbeeld.
Dit ja.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij realistisch naar zijn mogelijkheden denk ik aan bijvoorbeeld Evans. Renners die soms alleen maar volgden en als ze dan toch iets probeerden, dat snoeihard bekochten en een oplawaai van jewelste kregen.
Geen types als Piti of Gerrans die geregeld weigeren om zelfs in slotkilometers veel te ondernemen om dan in de sprint te tonen dat ze massa's en massa's overschot hadden. Bij een passionele sport als het wielrennen kan ik begrijpen dat er weinig aanhangers zijn van dit soort berekend, doelgericht opportunisme.
Woordneukerij, het is gewoon een walgelijke coureur.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:35 schreef Ericr het volgende:
[..]
Waarom zou je als anderen het vuile werk opknappen voor je? Geslepen rijden is niet gelijk aan laf.
Dat snap ik dat je het daar over hebt. En overnemen tijdens een koers is iets anders dan je leegpersen in een sprint. Ik ben zelf ook wel eens in een sprint in de laatste 300 meter over iemand heen gesprongen die nog 50 meter voorsprong op me had en die me eerder had gelost. Op het moment dat 'ie me loste kon ik 'm echt niet bijbenen. En dan ben ik nog niet eens een echt explosief type.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb het niet over vlakke sprints, maar over krachtsexplosies in aankomsten bergop waarbij ze renners vernederen waarbij ze 2 minuten eerder absoluut niet konden overnemen wegens helemaal leeggereden.
Correct, ik heb net nog ff terug zitten kijken.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:37 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Gerrans heeft daar het hele eerste stuk van de afdaling voor zijn rekening genomen. Dat was alleen niet in beeld.
Dit moest er even uit ja, ik ben super mad.quote:
Ja misschien had hij dan met 1 lengte de sprint voor plek 2 gewonnen ipv met 5 lengtes.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Correct, ik heb net nog ff terug zitten kijken.
Ik zie niet in waar Gerrans op kop had kunnen rijden in die finale dat het verschil had gemaakt. Gilbert was zich in de laatste 2 km aan het leegrijden voor Van Avermaet. Als Gerrans daar nog eens had overgenomen had hij zichzelf ook uitgeschakeld.
Het is waarschijnlijker dat dan iemand anders de sprint had gewonnen.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja misschien had hij dan met 1 lengte de sprint voor plek 2 gewonnen ipv met 5 lengtes.
quote:Op zondag 10 mei 2015 12:30 schreef DeeBee het volgende:
Nog wat Scorito-stats voor de liefhebbers. Het hoogste aantal CQ-ranking punten wat je had kunnen kopen voor 32 miljoen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de 20 grootste koopjes, laagste aantal ¤ / CQ-ranking punt:Felline zal wel moeten knechten voor Nizzolo als leadout, daarom niet gekozen. Verder heb ik wel vrij veel van die lijstjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige renners zijn natuurlijk compleet waardeloos, aanvallers zijn door het puntensysteem niet heel nuttig vaak. Renners als Gilbert ofzo, tsja, in grote rondes niet zo boeiend.
Knecht Paterski dus een goede pick, net als Felline en Colbrelli en Izagirre ofzo. Chernetskii nog genoemd door R_R in de voorbeschouwing was ook een lekker goedkoop sprintertje geweest dus, al is hij door de fenomenen van Scorito ook als knecht aangemerkt.
Zelf nog wat constraints toegevoegd wat betreft het aantal sprinters, klassementsmannen en klimmers, even LP-modelletje ervan gemaakt en opgelost en m'n team geselecteerd, niets meer aan doen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Vroeger had jij een UI van een veel mooiere roze trui drager, die viel ook nog wel eens aan.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:47 schreef Ericr het volgende:
Mijn UI maar eens veranderd om de roze truidrager te eren.
In het heuvelachtige zal Felline waarschijnlijk the man zijn, en het is natuurlijk gewoon een superklasbak.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Felline zal wel moeten knechten voor Nizzolo als leadout, daarom niet gekozen. Verder heb ik wel vrij veel van die lijstjes.
Met zijn hematocriet kon dat idd.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vroeger had jij een UI van een veel mooiere roze trui drager, die viel ook nog wel eens aan.
Klopt, dat zijn 2 etappes ofzo? Wel getwijfeld over hem jaquote:Op zondag 10 mei 2015 12:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In het heuvelachtige zal Felline waarschijnlijk the man zijn, en het is natuurlijk gewoon een superklasbak.
Ook over België?quote:Op zondag 10 mei 2015 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn 2 etappes ofzo? Wel getwijfeld over hem ja
Ik zie Felline in minstens 4-5 etappes in de top 10 eindigen. Daarom hem ook in elk spel gekozen :pquote:Op zondag 10 mei 2015 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn 2 etappes ofzo? Wel getwijfeld over hem ja
quote:Op zondag 10 mei 2015 12:30 schreef DeeBee het volgende:
Nog wat Scorito-stats voor de liefhebbers. Het hoogste aantal CQ-ranking punten wat je had kunnen kopen voor 32 miljoen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de 20 grootste koopjes, laagste aantal ¤ / CQ-ranking punt:De Cher moet het gaan doen voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knecht Paterski dus een goede pick, net als Felline en Colbrelli en Izagirre ofzo. Chernetskii nog genoemd door R_R in de voorbeschouwing was ook een lekker goedkoop sprintertje geweest dus, al is hij door de fenomenen van Scorito ook als knecht aangemerkt.![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
twitter:andremeganck twitterde op zondag 10-05-2015 om 14:15:52#sporza #giro - eerste opgave van de Panamees - Carretero - Bij de kopgroep rijdt Lindeman lek - de voorsprong blijft rond de 8' reageer retweet
quote:Op zondag 10 mei 2015 14:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Door pech hoop ik? Anders wordt het een beetje sneu
quote:Ciao Carretero De eerste opgave in de Giro is een feit: Ramon Carretero (Southeast). De onfortuinlijke Panamees sukkelt met koorts en staakt de strijd. Carretero geeft de rode lantaarn door aan onze landgenoot Sander Armée.
Hij heeft niet de capaciteiten om tegen de grote jongens aan te vallen op de heuvels, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Valverde. Daarnaast heeft hij niet de noodzaak om andere gekke dingen te doen als hij in een elitegroepje overblijft in een situatie waar het 90% van de gevallen een sprintje wordt. Als hij wél overwicht heeft heuvelop dan zie je hem ook wel aanvallen, zoals vaak in de TDU. En in plaats van (a la Nibali) aan te vallen in koersen waar hij minder favoriet is of zich niet op richt rijdt hij dan gewoon in dienst van de ploeg.quote:
Wie zitten er eigenlijk in de wagens?quote:Op zondag 10 mei 2015 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jan Boven zag dat het goed was.
Jan Boven en Frans Maassen.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wie zitten er eigenlijk in de wagens?
Het kan nog!quote:
Toch altijd verrassende ronde. Vorig jaar met die gast van Giant-Shimano die opeens vooraan wasquote:
twitter:LottoJumbo_road twitterde op zondag 10-05-2015 om 15:52:26He did it! @BertjanLindeman took the points on top of the only climb of the day and grabs the first mountain jersey this @giroditalia! #giro reageer retweet
De succesploeg Vacansoleil.twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 10-05-2015 om 15:53:28Mooi om Bert-Jan Lindeman weer te zien koersen met grinta van Vacansoleil! Morgen drager bergtrui in Giro d'Italia! reageer retweet
Ray haat Rabo/Belkin/Lotto.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:56 schreef marcodej het volgende:
De succesploeg Vacansoleil.twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 10-05-2015 om 15:53:28Mooi om Bert-Jan Lindeman weer te zien koersen met grinta van Vacansoleil! Morgen drager bergtrui in Giro d'Italia! reageer retweet
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk zijn we nu voorgoed van die cynische TLJ-afzeikposts af
Boh, als hij nu al zo sterk is, moet je voorstellen wat die derde week dan gaat geven.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:55 schreef wimderon het volgende:
Krachtwijk ook vooraan. Dit kan al bijna niet meer fout.
Ach, bij een serieuze klim zijn ze die trui weer kwijt aan Contador oid...quote:Op zondag 10 mei 2015 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Want?quote:Op zondag 10 mei 2015 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2015 15:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach, bij een serieuze klim zijn ze die trui weer kwijt aan Contador oid...
Misschien zijn ze bang dat Oleg ook brieven komt overhandigen.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:03 schreef TheArt het volgende:
Wat wil Tinkoff Saxo nou met deze actie? Net of je hier voorzichtig moet zijn en op kop moet gaan rijden.
quote:Op zondag 10 mei 2015 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Morgen Lindeman zegels bij je boodschappenquote:
Niet gratis boodschappen doen? Of is dat alleen bij een overwinning?quote:Op zondag 10 mei 2015 16:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Morgen Lindeman zegels bij je boodschappen
Nee, dan komen ze je boodschappen bezorgen, op de fiets natuurlijk.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet gratis boodschappen doen? Of is dat alleen bij een overwinning?
Jumbo zal dit succes wel weer helemaal gaan uitbuiten jaquote:Op zondag 10 mei 2015 16:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Morgen Lindeman zegels bij je boodschappen
Volgens mij had Tinkoff-Saxo het vorig jaar al geprobeerd, met meer succes. Eerst op de rug doen, daarna de bidons erin.quote:
Op papier een aardig idee, maar met een aantal gevulde bidons wordt het hesje een stuk zwaarder en onhandiger om aan te doen.quote:
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:34 schreef Godshand het volgende:
Voorsprong loopt terug. Massasprint uiteraard
Het zou idd zomaar 's op een massasprint kunnen uitdraaien jaquote:Op zondag 10 mei 2015 16:34 schreef Godshand het volgende:
Gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:34 schreef Godshand het volgende:
quote:
Maniquote:Op zondag 10 mei 2015 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer, ik had alle 5 de renners vooraan in mijn poultje.
Sprint trein?quote:
Zo deed Gertje datquote:Op zondag 10 mei 2015 16:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Gewoon achter een boom gaan staan en volgende ronde aansluiten.
Ja duhquote:Op zondag 10 mei 2015 16:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vind Lindeman inderdaad ook te ver afzitten van zijn teamgenoten
Denk het ook niet...is wel een leuke aankomst voor de Boonen van 10 jaar geleden.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Boonen maakt hier toch geen schijn van kans?
Hopelijk laat Cancellara ze wachten.quote:
Wielrennen kijken via de NOSquote:Op zondag 10 mei 2015 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik walg van NOS, beweren Giro D'Italia uit te zenden![]()
Dit kan niet meer fout!quote:Op zondag 10 mei 2015 16:55 schreef TheArt het volgende:
3 man van Lotto-Jumbo nog voorin het peloton.
Ik maak me daar echt geen seconde druk om.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kruijswijk, Hofland en Bennett.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:55 schreef TheArt het volgende:
3 man van Lotto-Jumbo nog voorin het peloton.
ze zenden zo vast wel een samenvatting uitquote:Op zondag 10 mei 2015 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |