SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn commentaar op de tijdrit van Romandië vorige week was genot.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Mart het van commentaar voorziet, dan is daar niks mis mee.
Goed geanticipeerd dus. #oplettendkoersenquote:Op zondag 10 mei 2015 16:57 schreef Max23 het volgende:
Kruissie ook nog in het peloton, Lotto-Jumbo met 5 man nog
kan je wel de hele rit goed in samen vatten want voor de rest was het maar saaiquote:Op zondag 10 mei 2015 16:57 schreef Szura het volgende:
Vanavond samenvatting van 15 seconden van de NOS
Pozzovivo gaat nu al verlies oplopen. Tweede groep met Vanderbroeck komt er nog wel bij.quote:
Viel gisteren nochtans goed en verrassend aan. Jammer dat z'n eigen ploeg 'm terughaalde...quote:Op zondag 10 mei 2015 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van den broeck doet er goed aan om te stoppen met het wielrennen
Reed iedereen uit het wiel jaquote:Op zondag 10 mei 2015 16:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Viel gisteren nochtans goed en verrassend aan. Jammer dat z'n eigen ploeg 'm terughaalde...
quote:Op zondag 10 mei 2015 16:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Viel gisteren nochtans goed en verrassend aan. Jammer dat z'n eigen ploeg 'm terughaalde...
Die trekt ze aan.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen idee, maar Boy is een matige sprinter.
Danny daarentegen.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarnaast is die hoogstens 3e in de pikorde, achter Nizzolo en Fellinequote:Op zondag 10 mei 2015 16:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boy Zondermanquote:Op zondag 10 mei 2015 16:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
didquote:Op zondag 10 mei 2015 17:01 schreef OProg het volgende:
Basso. Vroeger als hij did deed was het zittend bergop en moest het hele peloton eraf.
Het is allemaal wat als je met je mobiel op de bank ligt.quote:
Patrick Lefevere ook.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:02 schreef Evertjan het volgende:
Renaat verwacht echt dat Boonen mee gaat doen in de sprint???
Chute met Peter Seliequote:Op zondag 10 mei 2015 17:03 schreef marcodej het volgende:
Mijn stream loopt 3 minuten achter. Graag rekening mee houden aub.
Dit wisten wij allemaal al.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:04 schreef marcodej het volgende:
Pieter out. Alsof je een emmer leeg gooit.
Boonen maakt nog kans op dit titelquote:Op zondag 10 mei 2015 17:04 schreef Evertjan het volgende:
Pietertje is wel de morele winnaar van deze rit
Gelost denk ik, het ging toch al serieus bergop.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:04 schreef TheArt het volgende:
Hofland weer in zijn eentje zijn weg aan het zoeken? Waar zijn de knechten?
ze hebben geen sprinttrein meegenomenquote:Op zondag 10 mei 2015 17:04 schreef TheArt het volgende:
Jaaaaaaaahhhhhh Hofland !!!!!!!!quote:Op zondag 10 mei 2015 17:03 schreef marcodej het volgende:
Mijn stream loopt 3 minuten achter. Graag rekening mee houden aub.
Er zitten er nog 4.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelost denk ik, het ging toch al serieus bergop.
Freire had nooit knechten bij zichquote:Op zondag 10 mei 2015 17:04 schreef TheArt het volgende:
Nepbask.quote:
Bijnaquote:
Ik heb zo'n gevoel dat hij dan juist 20e was geworden ofzo.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:07 schreef Ereinion het volgende:
Bijna Hofgod. Als hij een ploeg had gehad had hij kunnen winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |