SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door motorbloempje op 11-05-2015 12:36:01 ]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
En dat is een weinig legendarisch faalexcuus.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Blame zwabber.
Die had moeten posten na mijn 3..2..1
Jammer, de hele feestvreugde teniet gedaan
F means you're fucked![]()
Beste stuurlui dit dat.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:51 schreef YUR het volgende:
[..]
En dat is een weinig legendarisch faalexcuus.
Jammer, de hele feestvreugde teniet gedaanSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hoe dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 13:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Blame zwabber.
Die had moeten posten na mijn 3..2..1
Je hebt alles verpest.![]()
Met dichtgooien had ik t over.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:54 schreef GotC het volgende:
2 min na het sluiten van het vorige deel deze geopend. Zwabber had niet eens een kans.
Maar ja, ik zal het met me mee moeten dragen dat jullie állemaal een veel betere TT konden maken en dat het nu allemaal mijn schuld is
Zo. Nou gaan we t weer over hardlopen hebben.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ga ik 4 km. lopen omdat het topic maar niet volgepost wordt, gaat ie daarna ineens snel vol
Dinsdag zal ik eens 1000 lopen
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Dat gaat helaas op het moment nog niet, been nog steeds in loopgips. Dat wordt 1000m strompelen danquote:![]()
Ik heb trouwens nog nooit een poging gedaan op de 1000m maar volgens strava is mijn snelste tijd op een 1km, 4:07![]()
Als je er maar een logje van hebt maakt het ons niet uit hoe snel je loopt.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Dat gaat helaas op het moment nog niet, been nog steeds in loopgips. Dat wordt 1000m strompelen dan![]()
quote:Op zondag 10 mei 2015 14:09 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Als je er maar een logje van hebt maakt het ons niet uit hoe snel je loopt.![]()
Ik ga morgen 1000m door het bos racen voor jullie!
Gefeliciteerd allemaal met dit mooie jubileum
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Als we nou eens beginnen met een spatie tussen getal en eenheid, dan is dit topic tenminste niet voor niets geweest.![]()
Het is niet meer te redden. De anticlimax is te groot.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
1 vd best lopende* topics van FOK! Gefeliciteerd met de 1000!
*pun intended"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Gelukkig heeft RD een uitgebreide terugblik op alle voorgaande topichoogte- en dieptepunten voorbereid voor dit (laatste) deel.![]()
Met de tact die we van hem gewend zijnHet wordt dus nog gezelliger? Hoera.
Wat jammer van de rommelige topicwissel. Ik dacht: ik blijf gewoon even wijselijk weg hier.![]()
Mijlpaal? Het is slechts 621,4 in mijlen.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:45 schreef YUR het volgende:
Maar toch: Iedereen gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: