Er waren wel wat ongunstige resultaten op de buitenlandse velden volgens mij, waardoor plaatsing in de laatste voorronde niet vanzelfsprekend is ...quote:Op zondag 10 mei 2015 16:12 schreef Pedroso het volgende:
Prima 2e helft, de opwaartse lijn hebben we weer te pakken. Plaatsing voor de CL is een formaliteit.
Voortaan iedere wedstrijddag moederdag bij Ajax.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze wedstrijd heb ik zowaar nog eens leuke aanvallen gezien
Komt daar gewoon tekortquote:Op zondag 10 mei 2015 16:13 schreef Bronson_ het volgende:
Toch jammer dat Schöne niet als middenvelder wordt gebruikt.
Geplaatst of ongeplaatst, een makkie gaat het nooit worden.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren wel wat ongunstige resultaten op de buitenlandse velden volgens mij, waardoor plaatsing in de laatste voorronde niet vanzelfsprekend is ...
Wel een verschil of je het tegen Anderlecht of Besiktas mag proberen of tegen United of Leverkusen dus.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Geplaatst of ongeplaatst, een makkie gaat het nooit worden.
In Engeland gaat Man. United naar de voorronde CL en in Duitsland Leverkusen. Zouden we dus zomaar tegen kunnen komen in de laatste voorronde.
Serero is zeker beter als VM ja.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Inderdaad, Serero en Andersen zijn beter.
Ik zie liever Sinkgraven ipv Schönequote:Op zondag 10 mei 2015 16:17 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Middenveld met Bazoer Schöne en Klaassen is gewoon perfect.
klaassen meen je dat nou 'die is 100% niks 1 keer goede aktie de rest van het jaar niksquote:Op zondag 10 mei 2015 16:17 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Is dit onze eigen klaas?quote:Op zondag 10 mei 2015 16:20 schreef kreekie het volgende:
[..]
klaassen meen je dat nou 'die is 100% niks 1 keer goede aktie de rest van het jaar niks
Nope. Schöne is een drama, die moet verkocht worden.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:17 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
1/10.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:20 schreef kreekie het volgende:
[..]
klaassen meen je dat nou 'die is 100% niks 1 keer goede aktie de rest van het jaar niks
Ik weet niet wie deze kutkloon nou weer is, maar het stikt er wel van de laatste tijd hier.quote:
Schone inruilen voor van der Vaart zou ik prima vindenquote:Op zondag 10 mei 2015 16:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nope. Schöne is een drama, die moet verkocht worden.
Je zou zijn gedetailleerde statistieken eens moeten bekijken, valt 100% mee.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:21 schreef Monolith het volgende:
Als Schöne zo speelt als afgelopen seizoen, dan heeft hij geen meerwaarde. Hij was met regelmaat de slechtste speler op het veld.
Ik heb hem gewoon zien spelen. Zaken als vrij staan, looplijnen en hoe je handelt in situaties laten zich niet heel makkelijk vangen in statistieken.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je zou zijn gedetailleerde statistieken eens moeten bekijken, valt 100% mee.
Dat wist hij vorig jaar ook al. En toen zouden we dit seizoen ook al attractiever gaan spelenquote:Op zondag 10 mei 2015 16:26 schreef Heeinz het volgende:
Blij dat Frank ook doorheeft dat we niet verwend zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |