SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom brak Eriksen waarschijnlijk sneller door.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eriksen was wel super functioneel en qua overzicht echt wel top, dat ontbreekt toch wat bij Andersen
Bij Andersen moet het sowieso functioneler en meer gericht naar rendement. En niet alleen maar lekker willen pingelen om het pingelen. Overzicht heeft hij ook best wel denk ik, al niet zo goed als die van Eriksen.Oh.![]()
Eriksen keek al 1 of 2 stapjes verder, Andersen begint pas als hij de bal krijgt, pure voetbalskills heeft hij welquote:Op zondag 10 mei 2015 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom brak Eriksen waarschijnlijk sneller door.
Bij Andersen moet het sowieso functioneler en meer gericht naar rendement. En niet alleen maar lekker willen pingelen om het pingelen. Overzicht heeft hij ook best wel denk ik, al niet zo goed als die van Eriksen.![]()
Vindt Eriksen ook stuk meer flair hebben. Die geile Oziliaanse hakjes etc
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Tja dat is ook talent, dat inzicht.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eriksen keek al 1 of 2 stapjes verder, Andersen begint pas als hij de bal krijgt, pure voetbalskills heeft hij welOh.![]()
Andersen is ook maar 2 jaartjes jonger dan Eriksen, toen Eriksen zijn leeftijd had was hij al de man.![]()
Eriksen is ook completer.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:48 schreef Tyron het volgende:
Andersen is ook maar 2 jaartjes jonger dan Eriksen, toen Eriksen zijn leeftijd had was hij al de man.
En Andersen kan misschien nog een laatbloeier worden. Hoop ik.Oh.![]()
Cillessen, Tete, Veltman, Moisander, Viergever; Bazoer, Serero, Sinkgraven; El Ghazi, Fischer, Kishna
Ik had erger gevreesd.![]()
Afgezien van moisander geen vreemde opstelling, maar dat is voor zover ik begrijp dus omdat het zijn afscheidswedstrijd is.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Valt me alles mee.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:59 schreef FritzWepper het volgende:
Cillessen, Tete, Veltman, Moisander, Viergever; Bazoer, Serero, Sinkgraven; El Ghazi, Fischer, Kishna
Ik had erger gevreesd.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Opvallend, dan verlengt hij dus z'n contract?quote:De Boer heeft echter nooit problemen met Kishna gehad. “Ik had de laatste maanden drie buitenspelers die in aanmerking kwamen. Dat waren El Ghazi, Kishna en Schone. De laatste tijd heb ik vooral voor El Ghazi en Kishna gekozen. Van Schöne vond ik niet dat hij bracht wat hij moet brengen. Hij is goed in standaardsituaties, brengt ervaring. Als hij dat niet laat zien dan speel ik liever met echte buitenspelers. Zo ben je continu bezig. Ik denk dat ik heel veel vertrouwen in Kishna heb getoond. De kans is groot dat hij blijft.”
Technisch manager van PSV Marcel Brands gaf aan dat PSV eventueel geïnteresseerd is als Kishna bij Ajax zal vertrekken. De technische staf van Ajax heeft echter geleerd van de transfer van Kenneth Vermeer naar Feyenoord en zal een concurrent niet sterker maken. “Natuurlijk moeten wij de concurrentie niet sterker maken. Je moet nooit nooit zeggen maar ik ga er niet vanuit dat hij vertrekt.”![]()
Cambuur oogt frivool en fris inderdaad.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Geen druk op de tegenstander, statisch in balbezit, passes over een paar meter die mislukken, kortom een gezellig middagje Ajax weer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
twitter:FifaCrewYT twitterde op zondag 10-05-2015 om 15:11:28Man wordt het stadion uitgezet door de bal netjes te pakken en aan de ballenjongen te geven. #ajacam @ajaxshowtimecom reageer retweet
![]()
Dat lijkt mij stugquote:Op zondag 10 mei 2015 15:13 schreef TheArt het volgende:
twitter:FifaCrewYT twitterde op zondag 10-05-2015 om 15:11:28Man wordt het stadion uitgezet door de bal netjes te pakken en aan de ballenjongen te geven. #ajacam @ajaxshowtimecom reageer retweet
![]()
dan ben je echt een treurpijp als je zo'n account maaktquote:Op zondag 10 mei 2015 15:18 schreef Overrun het volgende:
Lachwekkend publiek
https://mobile.twitter.co(...)s/597384614169223168![]()
![]()
pas treurig als je claim claimt dat de joden publiek hebben dat je serieus kan nemen.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:19 schreef j95 het volgende:
[..]
dan ben je echt een treurpijp als je zo'n account maakt![]()
Goede zinquote:Op zondag 10 mei 2015 15:20 schreef Overrun het volgende:
[..]
pas treurig als je claim claimt dat de joden publiek hebben dat je serieus kan nemen.Oh.![]()
bij de boer wordt je niet beter maar slechter na jol 4 keer kampioen laat me niet lachen dat was 4 keer lucky![]()
Frank hoopt dat vandaag of volgende week alles op z'n plaats valt.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:20 schreef BadderHaring het volgende:
Is Ajax eigenlijk al begonnen aan hun inhaalrace na de winterstop?![]()
Zonder de Boer waren die vier titels er niet geweest hoor.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:22 schreef kreekie het volgende:
bij de boer wordt je niet beter maar slechter na jol 4 keer kampioen laat me niet lachen dat was 4 keer lucky![]()
Dit is geen kaartgeneratie Hans.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:25 schreef kreekie het volgende:
ik weet niet wat de boer doet bij trainen volgens mij gaan ze liever kaarten dan trainen
Dit is de generatie met oorwarmers met hiphopmuziek en petjesOh.![]()
Valt wel mee, in de kuip is helemaal niemand komen opdagen.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:20 schreef Overrun het volgende:
[..]
pas treurig als je claim claimt dat de joden publiek hebben dat je serieus kan nemen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
kaarten heeft hij nou juist slechte herinneringen aanquote:Op zondag 10 mei 2015 15:25 schreef kreekie het volgende:
ik weet niet wat de boer doet bij trainen volgens mij gaan ze liever kaarten dan trainen![]()
quote:Op zondag 10 mei 2015 15:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt wel mee, in de kuip is helemaal niemand komen opdagen.
Daarentegen staan er haast meer op het stadhuisplein dan er in de arena zitten. En dat zijn er minder dan 1000
Forum Opties Forumhop: Hop naar: