Net z'n goede controle als op de banken na de crash van 2008.quote:Op zondag 10 mei 2015 08:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Is er wel zoveel geld in omloop? En het doet niets af aan het voornoemde feit.
Gelukkig zijn die dure medicijnen voorhanden, en helaas zitten zorgverzekeraars niet te wachten op dure patiënten. Daarom ben ik tegen marktwerking in de zorg en ben ik voor een goede controle op die miljardenindustrie.
Ik geloof niet in het controleren van commerciele instellingen. Dat is op zijn best duur en omslachtig en op zijn slechtst een farce. Ik wil commercie uit de publieke zaak halen. Dus: een genationaliseerde bank, waar de overheid garant staat voor de burgers ipv voor instellingen die anders door wanbeleid allang failliet zouden zijn, een ziekenfonds, door de overheid geregelde thuiszorg, energiebedrijven in handen van de staat en goed - door en voor ons allemaal - geregeld openbaar vervoer in dit dichtbevolkte land om te beginnen.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Net z'n goede controle als op de banken na de crash van 2008.
Controle is een farce. En overigens in geval van de ultracorrupte badpharma is dat al lang en breed in de broekzak.
Eigenlijk te bezopen voor woorden dat je nog in een dergelijke control vertrouwd.![]()
kortom alles was beter vroegerquote:Op maandag 11 mei 2015 11:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het controleren van commerciele instellingen. Dat is op zijn best duur en omslachtig en op zijn slechtst een farce. Ik wil commercie uit de publieke zaak halen. Dus: een genationaliseerde bank, waar de overheid garant staat voor de burgers ipv voor instellingen die anders door wanbeleid allang failliet zouden zijn, een ziekenfonds, door de overheid geregelde thuiszorg, energiebedrijven in handen van de staat en goed - door en voor ons allemaal - geregeld openbaar vervoer in dit dichtbevolkte land om te beginnen.
Je bedoelt toen de overheid nog 100% van alle nutsvoorzieningen, gezondheidszorg en financiën in handen had.quote:
In de jaren 70 en 80 was een aantal zaken beter geregeld ja. woningcorporaties die slapend rijk worden waren nog gewoon stichtingen en verenigingen, die tot doel hadden het volk te huisvesten.. dus te voorzien in goede, goedkope woningen zonder het oogmerk om daarop winst te maken.quote:
beter dan nu wil nog niet zeggen dat het optimaal was vroeger.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je bedoelt toen de overheid nog 100% van alle nutsvoorzieningen, gezondheidszorg en financiën in handen had.
Toen waren de vaccins wel ok? En de fluor in het water niet erg? De centrale banken nog niet in handen van de illuminatie?
Hopelijk heb je baat bij je BNW trol-therapie die je kennelijk nodig hebt.quote:
Excuse the fuck out of youquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:17 schreef Izzy73 het volgende:
Hopelijk heb je baat bij je BNW trol-therapie die je kennelijk nodig hebt.
Allebei clowns, door de Elites gecreëerd. Assange is daarmee nog veel gevaarlijker, want geeft de schijn van openheid waar het in feite gewoon controlled opposition is.quote:
Zou goed kunnen ja, net als Anonymous en Edward Snowden etc.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Allebei clowns, door de Elites gecreëerd. Assange is daarmee nog veel gevaarlijker, want geeft de schijn van openheid waar het in feite gewoon controlled opposition is.
Een echte oprechte klokkenluider die echt zwaar gevoelige bestanden en data openbaart, overleeft in deze wereld geen week...
Wat bedoel je daarmee? Zint de cartoon je niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:17 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je baat bij je BNW trol-therapie die je kennelijk nodig hebt.
Mij boeit dat plaatje niets, het slaat namelijk nergens op. Het gaat me om de intentie waarmee het is gepost.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Zint de cartoon je niet?
De intentie?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:32 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Mij boeit dat plaatje niets, het slaat namelijk nergens op. Het gaat me om de intentie waarmee het is gepost.
een nette democratische maatschappij .. zou de villain Zuckerberg zijn.quote:
Het is voor de elite geen issue meer die uitgebrachte materie is al geinstalleerd en operationeel. Point of no return is al maanden (jaren) gepasseerd. Voor de gewoon man is er toch al geen ontkomen meer aan. Zijn load is meer een dekmantel voor de elite weer met ander materiaal door te voeren.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Allebei clowns, door de Elites gecreëerd. Assange is daarmee nog veel gevaarlijker, want geeft de schijn van openheid waar het in feite gewoon controlled opposition is.
Een echte oprechte klokkenluider die echt zwaar gevoelige bestanden en data openbaart, overleeft in deze wereld geen week...
Blijkbaar ziet Izzy daar iets heel onaardigs over de kritische denkers in.quote:
En eens een keer niet volledig uit context gerukt...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:43 schreef El_Matador het volgende:
Een quote, geen cartoon, helaas, wel een ernstige:
[ afbeelding ]
dat is bijna nooit. De plaatjes die hier geplaatst worden die pro_autoriteiten zijn dat welquote:Op zondag 17 mei 2015 09:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En eens een keer niet volledig uit context gerukt...![]()
Had niet anders verwacht; stel je voor dat het voor beide kanten zou geldenquote:Op zondag 17 mei 2015 13:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is bijna nooit. De plaatjes die hier geplaatst worden die pro_autoriteiten zijn dat wel
Eng genoeg, die politieke maakbaarheidsindustrie.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En eens een keer niet volledig uit context gerukt...![]()
[ afbeelding ]
BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNWquote:
BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNWquote:
Het is de realiteit. Face it. Wanneer dringt het godverdomme eens door in wat voor totaal verkankerde maatschappij leven. Met hyperfascistische eurofielen. Camerons uitspraak bevestigd het maar weer mooi. En echt alles wat je denkt te weten bedrog is. En met betrekking tot WO2 al helemaal.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 12:28 schreef Treinhomo het volgende:
Tegeltjeswijsheden mogen achterwege blijven. Dankubeleefd.
Portugal!quote:Op woensdag 13 mei 2015 01:39 schreef El_Matador het volgende:
Tweemaal live verzet tegen de Brave New World![]()
[ afbeelding ]
Lisboa, Portugal
[ afbeelding ]
Ponta Delgada, São Miguel, Azoren, Portugal
http://www.wanttoknow.nl/(...)regen-us-20-miljoen/quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Heb je hier ook bronnen bij? Interessant wel.
Titanic is dan ook niet gezonkenquote:
je hebt plaatje tussen url linkje gezet misschien even aanpassen in IMGquote:
nu staat ie er weer, straks verdwijnt ie weer, geen idee waaromquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
je hebt plaatje tussen url linkje gezet misschien even aanpassen in IMG
quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:37 schreef totnutoe het volgende:
[..]
nu staat ie er weer, straks verdwijnt ie weer, geen idee waarom
laatste keer dat ik hem plaats
Dit plaatje geld helaas niet over de hele wereldquote:
medicinaal amper en je weet zelf ook wel dat het nu een paria aan het worden is. Nu al zijn sommige VS Staten vrijer dan Nederlandquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:40 schreef theguyver het volgende:
[..]hij doet het, en hij is leuk!
[..]
Dit plaatje geld helaas niet over de hele wereld![]()
In Nederland gebruikt men cannabis overal voor
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 12:28 schreef Treinhomo het volgende:
Tegeltjeswijsheden mogen achterwege blijven. Dankubeleefd.
Ik zou dat niet op een tegeltje in mijn WC hangen hoorquote:
Schrijnend maar helaas de waarheid.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:44 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien niet echt de geschikte plek voor dit plaatje, maar ik moest hem toch even posten.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:10 schreef theguyver het volgende:
Yes he did say that, and yes he is Jewish![]()
[ afbeelding ]
Season 10
Mystery of the Urinal Deuce
http://www.southpark.nl/clips/155282/911-all-over-again
quote:
quote:
Voorbeeld?quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:06 schreef ems. het volgende:
Ik vind die statement een beetje vreemd. Er is nogal een verschil tussen of een persoon uit eigen wil z'n vakantiefoto's op facebook zet of dat een overheid stiekem allerlei data en informatie verzamelt.
Even los van het feit dat dit soort plaatjes met een stukje ondoordachte tekst hier eigenlijk niet thuishoren.
En daar klaag je over!!quote:Op zondag 28 juni 2015 10:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zo ongeveer iedere quote met een plaatje er naast.
Die van Treinhomo hoort hier. Die van Resistor niet. Dit is geen quotetopic maar een strip en plaatjestopic.quote:
vanaf binnenkort ben je strafbaar als je n foto van eiffeltoren, of eigenlijk een willekeurige panorama op Facebook plaatst.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:06 schreef ems. het volgende:
Ik vind die statement een beetje vreemd. Er is nogal een verschil tussen of een persoon uit eigen wil z'n vakantiefoto's op facebook zet of dat een overheid stiekem allerlei data en informatie verzamelt.
Even los van het feit dat dit soort plaatjes met een stukje ondoordachte tekst hier eigenlijk niet thuishoren.
ach strafbaar is een groot woord, je zal hooguit de royalties moeten dokken en dat dan aan de EU want die regelen dat in de toekomstquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vanaf binnenkort ben je strafbaar als je n foto van eiffeltoren, of eigenlijk een willekeurige panorama op Facebook plaatst.
Gaat nooit gebeuren.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vanaf binnenkort ben je strafbaar als je n foto van eiffeltoren, of eigenlijk een willekeurige panorama op Facebook plaatst.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het grenst bijna aan spectaculairquote:
Klassieker. eigenlijk maar al te waarquote:
das nu al de 3e keer dat ie in topic voor bij komt,quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan Danny mocht je een boete krijgen hier voor, stuur maar naar mij, alvast bedankt!
btw wat versta jij onder binnenkort..
btw wist je dat je nu wel weer foto's mag maken in het witte huis!
http://www.volkskrant.nl/(...)-huis-weer~a4092408/
aankomende donderdag ?!quote:Wordt online vakantiekiekje met Eiffeltoren strafbaar?
[..]
Als de nieuwe wet wordt aangenomen op 9 juli, dan zullen vergelijkbare problemen zich waarschijnlijk ook in ons land voordoen. Ook Duitsland, waar de regels vergelijkbaar zijn met die uit Nederland, maakt zich zorgen, schrijft de Frankfurter Allgemeine vandaag in een artikel. "Nog drie weken om het panoramarecht in Europa te redden", kopte een artikel van Wikipedia's online krant The Signpost vorige week al.
http://nos.nl/artikel/204(...)toren-strafbaar.html
U like?quote:
zweden is bezig "family" te verkrachten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:49 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
U like?
Sweden YES heeft veel meer van dit soort satirische plaatsjes alleen twijfel ik nog of ik ze wel moet posten. De bovenstaande twee zijn nog netjes die andere not so much
Serieus? Sorry, dat heb ik dan gemist maar ik check dit topic niet zo heel vaak. Ik vond um ook leuk, zijn we het eindelijk ergens over eensquote:Op maandag 6 juli 2015 23:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
das nu al de 3e keer dat ie in topic voor bij komt,
hij blijft leuk!
quote:
...uh 200 jaar bedrog en misleiding. Research en Development wil dus ABSOLUUT niet zeggen dat ze gelijk hebben. Integendeel zelfs. De vaccinlaborant is de meest gevaarlijke misdadige untermenschparasiet die deze aarde ooit heeft gekent.quote:
Het ging al mis bij de koeienmeisjes waar de term vaccin vandaan komt zekerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
...uh 200 jaar bedrog en misleiding. Research en Development wil dus ABSOLUUT niet zeggen dat ze gelijk hebben. Integendeel zelfs. De vaccinlaborant is de meest gevaarlijke misdadige untermenschparasiet die deze aarde ooit heeft gekent.
En jij bent het vaccin?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
...uh 200 jaar bedrog en misleiding. Research en Development wil dus ABSOLUUT niet zeggen dat ze gelijk hebben. Integendeel zelfs. De vaccinlaborant is de meest gevaarlijke misdadige untermenschparasiet die deze aarde ooit heeft gekent.
Het past anders best in deze omschrijving van de grenzen van BNW, ik snapte de hint erin wel,quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:02 schreef jogy het volgende:
Hou het maar gewoon bij daadwerkelijke conspiracy plaatjes ali_boo, die andere twee posts kan ik echt niet plaatsen in een samenzwering context.
Die pics van dames waren een running gag op het interwebs. Heeft niks met BNW te maken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:06 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het past anders best in deze omschrijving van de grenzen van BNW, ik snapte de hint erin wel,
Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Van anorexia-model naar vet als ideaalbeeld om de meest achterlijke redenen , past in de noemer propaganda en in zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Die pics van dames waren een running gag op het interwebs. Heeft niks met BNW te maken.
'Puntige ellebogen. zou niet raken 2/10' enzo.
Nogmaals, heeft geen fuck met die plaatjes te maken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Van anorexia-model naar vet als ideaalbeeld om de meest achterlijke redenen , past in de noemer propaganda en in zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Maar goed de farma en bio bedrijven varen er wel bij, ban te mager en tax the fatties
het is maar wat je erin zietquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Nogmaals, heeft geen fuck met die plaatjes te maken.
Wat is dan wel een geschikt ideaalbeeld?quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Van anorexia-model naar vet als ideaalbeeld om de meest achterlijke redenen
quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat is dan wel een geschikt ideaalbeeld?
Precies jij snapt hemquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Van anorexia-model naar vet als ideaalbeeld om de meest achterlijke redenen , past in de noemer propaganda en in zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Dan past het hier als gegotenquote:Op donderdag 9 juli 2015 17:02 schreef ems. het volgende:
Dat zijn spreukjes voor onzekere tieners op tubmlr.
Smelly shoe sydnromequote:Op donderdag 9 juli 2015 17:02 schreef Dance99Vv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er zo BNW aan BDSM?quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:08 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A richs mans hobby, also a high educated pleasurequote:
Het is alleen een rich man's hobby in dat achterlijke boekquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:48 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
A richs mans hobby, also a high educated pleasure
Op zijn nederlands: Hoe hoger de opleiding hoe geschifter de sexuele genoegens![]()
Niet BNW dusquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:48 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
A richs mans hobby, also a high educated pleasure
Op zijn nederlands: Hoe hoger de opleiding hoe geschifter de sexuele genoegens![]()
Ze spelen ook vaak golf en polo, wat is je punt?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:25 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Leg met die 2 zinnetjes eens de link met illuminatie (en bingo)![]()
Ali_boo is er heilig van overtuigd dat feminisme en homo-propaganda Europa zal vernietigen. Het is dus niet BDSM wat hier BNW is, maar het feit dat feministen dit vrouwonvriendelijke verhaal eerder adoreren dan afstoten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze spelen ook vaak golf en polo, wat is je punt?
Volgens mij lachen weldenkende vrouwen vooral om de hype rondom deze slecht geschreven, flinterdunne fan fiction.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:03 schreef Lhyanna het volgende:
Ali_boo is er heilig van overtuigd dat feminisme en homo-propaganda Europa zal vernietigen. Het is dus niet BDSM wat hier BNW is, maar het feit dat feministen dit vrouwonvriendelijke verhaal eerder adoreren dan afstoten.
Haha mooie hoorquote:
Leg dat eens uitquote:Op maandag 13 juli 2015 23:36 schreef Ali_boo het volgende:
Doet me goed dat ik geen uitleg hoef te geven bij de meeste afbeeldingen. De meerderheid is slim genoeg om het wel op te pikken
Check je even in welk topic je zit?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:50 schreef theguyver het volgende:
er komen hier leuke plaatjes in naar voren, waarom staan deze niet in het plaatjes topic
quote:
Zou je dat wel doen.....quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:14 schreef theguyver het volgende:
[..]* theguyver gaat even zijn ogen uitwassen met groene zeep!
quote:Op maandag 13 juli 2015 23:36 schreef Ali_boo het volgende:
Doet me goed dat ik geen uitleg hoef te geven bij de meeste afbeeldingen. De meerderheid is slim genoeg om het wel op te pikken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2015 23:50 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Touche![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Universiteitsniveau en toch nog niks weten over BNW en "1984".quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:04 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Hij is al te ver heen....
[ afbeelding ]
She took the bleu pillquote:Op vrijdag 17 juli 2015 01:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Universiteitsniveau en toch nog niks weten over BNW en "1984".![]()
![]()
lolquote:Op vrijdag 17 juli 2015 04:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
She took the bleu pill
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij ben jij controlled opposition.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juli 2015 20:44 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]
Ook weer mooi verzwegen door de MSM.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:13 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:57 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:03 schreef Divje het volgende:
En dat feministische gedoe snap ik ook totaal niet van jou Ali.
Staying tuned. Je hebt me iig erg benieuwd gemaakt met je plaatjesquote:Op donderdag 23 juli 2015 00:20 schreef Ali_boo het volgende:
Daar open ik binnenkort een topic over. Stay tuned
Cute, een katten-video waar een BNW-stempel op gedrukt is door J Smith.quote:
Erg ver of veel ga ik niet voor cute kat videos zoeken,nee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Cute, een katten-video waar een BNW-stempel op gedrukt is door J Smith.
Jammer, het schijnt goed voor je te zijn, it makes you feel good. Wellicht beter voor je psyche dan al die conspiracy shitquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Erg ver of veel ga ik niet voor cute kat videos zoeken,nee.
Ik vind de John Smith wel eerlijk en gewoon grappig.
Maybe we'll get a picture of Izzy playing with his pussy!quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:24 schreef jogy het volgende:
Crap. de cat-conspiracy is hier ook gearriveerd. Het begint altijd zo onschuldig maar binnen de kortste keren gaat het nergens anders meer over.
Fixedquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:24 schreef jogy het volgende:
Crap. de cat-conspiracy is hier ook gearriveerd. Het begint altijd zo onschuldig maar binnen de kortste keren gaat het nergens meer over.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:24 schreef jogy het volgende:
Crap. de cat-conspiracy is hier ook gearriveerd. Het begint altijd zo onschuldig maar binnen de kortste keren gaat het nergens anders meer over.
quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:24 schreef jogy het volgende:
Oké Dance99Vv, leuk geweest.
Nu weer verder met daadwerkelijk serieus bedoelde samenzweringsplaatjes graag.
Katten zijn een beetje te veel van het goede, al vind ik het wel hilarisch hoor, daar niet van. Dus ja, humor is een plus (daar heb je een punt geef ik dan maar schoorvoetend toe) maar wel in het domein van de 'levende/serieuze' conspiracies, zeg maarquote:
Dus eerst wil je wat meer humor, komt er meer humor is weer niet goed..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Katten zijn een beetje te veel van het goede, al vind ik het wel hilarisch hoor, daar niet van. Dus ja, humor is een plus (daar heb je een punt geef ik dan maar schoorvoetend toe) maar wel in het domein van de 'levende/serieuze' conspiracies, zeg maar.
Kattenplaatjes kunnen in ONZ. En ik heb voor dit topic niet beweerd dat er meer humor in zou moeten of kunnen hoor. Je bent in de warquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus eerst wil je wat meer humor, komt er meer humor is weer niet goed..
Wees eens consequent![]()
het is redelijk BNW gerelateerd het is humor ik vind het prima denk dat er wel meer hier de humor er wel van in konden zien, voor verdere vragen verwijs ik u naar de feedback
ONZ?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Kattenplaatjes kunnen in ONZ. En ik heb voor dit topic niet beweerd dat er meer humor in zou moeten of kunnen hoor. Je bent in de war.
Daar ga ik niet over maar ik vermoed zomaar dat het niet bij iedereen in goede aarde zal vallenquote:
Maare hint meegekregen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over maar ik vermoed zomaar dat het niet bij iedereen in goede aarde zal vallen.
(Ze mogen wel grappig zijn hoor, graag zelfsquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:18 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maare hint meegekregen.
Oké Dance99Vv, leuk geweest.
Nu weer verder met daadwerkelijk serieus bedoelde samenzweringsplaatjes graag.
quote:
Jij niet dan?quote:Op maandag 27 juli 2015 12:17 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Je bent wel een groot fan van die site he (the peoples cube.com)
Die eerstequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:01 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
voor tingo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel in een spoiler zettenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:44 schreef theguyver het volgende:
speciaal voor A-tuinhek![]()
[ afbeelding ]
quote:
nee dat men in de misdadige onzin van de oncoloog trapt.quote:
lectrr oeh goeie cartoonist!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:39 schreef Dance99Vv het volgende:
Zwarte piet treed toe in het BNW-forum
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |