quote:Op maandag 25 mei 2015 12:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat ik gezien heb is dat de meeste mensen graag zo'n prik hebben, dat mensen die hem niet meer hoeven (bv astmatici zonder corticosteroïden), het erg jammer vinden dat ze hem niet meer krijgen.
Nee, dit schrijf je niet.quote:Al die belletjes met vragen of er nou wel/geen prik genomen moet worden telt aardig door hoor.
Gaan per jaar meer mensen dood aan griep dan aan verkeersongevallen, maar ja, feiten en weten waar je het over hebt laat een aantal mensen hier zich niet hinderen er een mening over te hebben.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank, goeie link.
De griepprik lijkt me inderdaad typische geld-uit-de-zak-klopperij. En ik ken inderdaad van die slaafse volgers die zo'n ding elk jaar halen, want oh, ze mochten es een griepje krijgen.
Dat een huisarts 5-6000 euro verdient aan die prikjes is natuurlijk ook schandalig; dat geeft een incentive om zoveel mogelijk mensen te overtuigen dat ze zich moeten vaccineren tegen een kinderziekte.
In de radio-uitzending wordt anders gesteld dat het om enkele tientallen mensen gaat en niet om de 2000 zoals gepropagandeerd wordt. Tegenover de ~600-700 verkeersdoden in Nederland.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gaan per jaar meer mensen dood aan griep dan aan verkeersongevallen, maar ja, feiten en weten waar je het over hebt laat een aantal mensen hier zich niet hinderen er een mening over te hebben.
Een radio uitzending, poeh poehquote:Op maandag 25 mei 2015 12:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In de radio-uitzending wordt anders gesteld dat het om enkele tientallen mensen gaat en niet om de 2000 zoals gepropagandeerd wordt. Tegenover de ~600-700 verkeersdoden in Nederland.
Als je kanker, AIDS of andere ernstige aandoeningen, of gewoon ouderdom hebt en je krijgt griep dan is het natuurlijk niet de griep zelf die mensen doodt, maar de combinatie van factoren. Daar zijn ook die hele "risicogroepen" op gebaseerd.
Je kunt het zelf naluisteren, de geneesheer Van der Linde komt er aan het woord.quote:
Dat het om tientallen gaat toonde die repo van Zembla destijds ook al aan. Het RIVM rommelt met de cijfers om hun zooi te kunnen slijten. De griepprik is nutteloos, de bijwerkingen daar wordt zo weinig mogelijk aandacht aan besteed, het is een duidelijk voorbeeld van hoe er verdiend wordt aan al die vaccinaties.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In de radio-uitzending wordt anders gesteld dat het om enkele tientallen mensen gaat en niet om de 2000 zoals gepropagandeerd wordt. Tegenover de ~600-700 verkeersdoden in Nederland.
Als je kanker, AIDS of andere ernstige aandoeningen, of gewoon ouderdom hebt en je krijgt griep dan is het natuurlijk niet de griep zelf die mensen doodt, maar de combinatie van factoren. Daar zijn ook die hele "risicogroepen" op gebaseerd.
En? Er zijn ook huisartsen die homeopatie, het gristelijk geloof of antroposofie aanhangen. Is ook onzin.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kunt het zelf naluisteren, de geneesheer Van der Linde komt er aan het woord.
Absoluut heb je gelijk dat de mensen die graag de prik willen dat doen door irreële gedachten.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus het bedwelmde slachtoffer is opeens leidend? Mensen die aan de antidepressiva zitten en moeten afbouwen maar daar moeite mee hebben en "het erg jammer vinden dat ze niet meer krijgen" die staan in hun recht met hun wens?
Die griepprikwensers zijn geen slachtoffer van fearmongering?
[..]
Nee, dit schrijf je niet.![]()
Een paar belletjes plegen om mensen erop te wijzen dat ze zonder griepprik toch echt dood zouden kunnen gaan, "telt aardig door"? 5000 euro aan telefoonkosten, waar wonen die patiënten, op Hawaii?
Ik vergeet dat niet, maar het is toch redelijk gewoonte voor nogal wat huisartsen om een praktijk te delen met anderen. Dan betaal je een assistente (die je toch moet betalen) voor een aantal artsen en is die griepprik zo gezet.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Absoluut heb je gelijk dat de mensen die graag de prik willen dat doen door irreële gedachten.
Dat met die telefoontjes was een deel van het hele circus dat opgetuigd moet worden voor de griepprik. Je vergeet dat een huisarts meestal zelfstandig ondernemer is en ook personeel moet betalen (of denk je dat de assistentes voor niets een avond prikken?)
doodsoorzaak nummer 1 is regulier medicijn gebruik op recept met normaal voorgeschreven gebruik.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een bijeffect van de medische ontwikkelingen ja. Alleen op een andere manier dan jij beweert. Wat nu chronisch is was vroeger misschien dodelijk.
ik denk dat we ons als ras zwak hebben gemaakt.quote:Om het heel politiek incorrect te stellen zorgt de medische wereld van nu dat genen die vroeger niet doorgegeven werden omdat die mensen vroeg stierven die genen nu wel doorgeven omdat ze blijven leven door die medicijnen.
quote:Ik denk ook wel dat de levende volwassenen van een willekeurige oerwoudstam gezonder zijn op zich maar dat er een minder groot percentage daadwerkelijk volwassen wordt.
Cijfers en opgevraagde documenten laten zien dat jij niet weet waar je over hebt.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vaccins tegen Polio, Mazelen, Pokken, Tyfus, Cholera, Japanse Encefalitis, Hepatitus, Tetanus en oa TBC laten zien dat jij niet weet waar je het over hebt.
Volgens mij valt dat reuze mee. Als ik naar mijn praktijk kijk doen ze die sessies 2 x in een week in de ochtend en in de middag. De keren dat ik eens geweest ben was het druk maar het verloop was snel. Beide huisartsen en de assistentes deden het werk.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Absoluut heb je gelijk dat de mensen die graag de prik willen dat doen door irreële gedachten.
Dat met die telefoontjes was een deel van het hele circus dat opgetuigd moet worden voor de griepprik. Je vergeet dat een huisarts meestal zelfstandig ondernemer is en ook personeel moet betalen (of denk je dat de assistentes voor niets een avond prikken?)
Denk je nooit eens : ik kan het weleens mis hebben?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
doodsoorzaak nummer 1 is regulier medicijn gebruik op recept met normaal voorgeschreven gebruik.
Vaccins tegen sneue kinderziektes is 1000voud dodelijker dan het onschuldige virus doorlopen.
[..]
ik denk dat we ons als ras zwak hebben gemaakt.
[..]
heb je weleens gezien hoe volstrekt waardeloos peerreviews zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 10:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoeveel onzin daar langs komt?
Okee ik ben schuldig, dit jaar heb ik geen griepprik genomen. Afgelopen jaren wel trouwens. Niet voor mezelf, voor patiënten. Gezondheidscentra etc adviseren personeel altijd om de prik te nemen, maar het wordt niet verplicht.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vergeet dat niet, maar het is toch redelijk gewoonte voor nogal wat huisartsen om een praktijk te delen met anderen. Dan betaal je een assistente (die je toch moet betalen) voor een aantal artsen en is die griepprik zo gezet.
Vraagje: weet jij hoeveel artsen eigenlijk zelf een griepprik nemen? Als er nu een risicogroep in de samenleving is...
dan zijn het uitermate trieste mensen.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat ik gezien heb is dat de meeste mensen graag zo'n prik hebben, dat mensen die hem niet meer hoeven (bv astmatici zonder corticosteroïden), het erg jammer vinden dat ze hem niet meer krijgen. Al die belletjes met vragen of er nou wel/geen prik genomen moet worden telt aardig door hoor.
nee wat ik stel is oppervlak het bedrog proberen aan te kaarten. Het is zo extreem veel doortrapter. De geldstromen zo absurd. Dat is met geen pen te beschrijven.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk je nooit eens : ik kan het weleens mis hebben?
Het lijkt me dodelijk (ja echt) vermoeiend om dag in dag uit zo te schelden en je op te winden. Dat is pas slecht voor de gezondheid.
Ok, wat toch vreemd is. Als het zo goed werkt, zou je denken dat het wel verplicht wordt gesteld, juist met name wat je zegt; in het belang van de andere patiënten.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Okee ik ben schuldig, dit jaar heb ik geen griepprik genomen. Afgelopen jaren wel trouwens. Niet voor mezelf, voor patiënten. Gezondheidscentra etc adviseren personeel altijd om de prik te nemen, maar het wordt niet verplicht.
Ik herhaal ook alleen maar wat er gezegd werd in die uitzending; 5000 euro. Of dat winst of omzet is, maakt me niet uit en hoe hoog het bedrag is ook niet per sé. Het gaat om de incentive.quote:Natuurlijk verdienen de huisartsen wat aan de prik, maar niet gigantisch veel in verhouding met de hoeveelheid werk die het oplevert. Daarnaast zou het duurder zijn het uit te besteden aan een externe partij.
Ja, en ik ben een bedeesd verlegen muurbloempje.quote:
edit: neen.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Okee ik ben schuldig, dit jaar heb ik geen griepprik genomen. Afgelopen jaren wel trouwens. Niet voor mezelf, voor patiënten. Gezondheidscentra etc adviseren personeel altijd om de prik te nemen, maar het wordt niet verplicht.
Natuurlijk verdienen de huisartsen wat aan de prik, maar niet gigantisch veel in verhouding met de hoeveelheid werk die het oplevert. Daarnaast zou het duurder zijn het uit te besteden aan een externe partij.
quote:Op maandag 25 mei 2015 13:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee wat ik stel is oppervlak het bedrog proberen aan te kaarten. Het is zo extreem veel doortrapter. De geldstromen zo absurd. Dat is met geen pen te beschrijven.
Wat ik stel is redelijk mild.
doe onderzoek dan zul je me helaas gelijk moeten geven.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en ik ben een bedeesd verlegen muurbloempje.
Ja, echt mild.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
edit:verwijderd.
http://www.theeventchroni(...)datory-vaccinations/
gelukkig zijn er wel die wakker worden.
.. waarom ben je wel van mening dat apollo maanlandingen fake zijn?!quote:Op maandag 25 mei 2015 13:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en ik ben een bedeesd verlegen muurbloempje.
Ik schreef net dat het niet verplicht 'mandatory' is in Nederland.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
edit:neen
http://www.theeventchroni(...)datory-vaccinations/
gelukkig zijn er wel die wakker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |