abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:44:47 #126
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_153443539
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

watwatwat :o
Bij de Amerikaanse week.. vanaf de 18de geloof ik
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_153447389
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil de Inferno pizza terug. Liefst vast in het assortiment. Zo heerlijk! Mis ze echt, de enige pittige pizza die er bestaat in NL ;(
Fixed!

Maar die chips is ook lekker hoor!
pi_153495335
Is bij jullie Lidl de Italiaanse olijfolie ook uit het assortiment? Ze hebben nu alleen de Spaanse en die vind ik niet zo lekker.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_153495582
Waren er geen problemen met levering van olijfolie? Staat me bij dat er een of andere ziekte was in olijfbomen......
pi_153495934
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 13:16 schreef soapie het volgende:
Waren er geen problemen met levering van olijfolie? Staat me bij dat er een of andere ziekte was in olijfbomen......
Slechte oogst en dus schaarste. Prijs is al meer dan verdubbeld.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 13:50:35 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153496227
Ik heb vorige week een nieuwe kruik Italiaanse olijfolie gekocht, alleen tijdens thematieken in het assortiment.
Die bevalt me prima.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_153496252
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 13:50 schreef Copycat het volgende:
Ik heb vorige week een nieuwe kruik Italiaanse olijfolie gekocht, alleen tijdens thematieken in het assortiment.
Die bevalt me prima.
Die heb ik ook! Volgens mij prima olie :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 14 juni 2015 @ 14:30:14 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_153519784
Boodschappen doen op zondag bij de Lidl bij mijn favoriete manager:
400 gram grote champignons: 59 cent
500 gram witlof: 39 cent
500 gram broccoli: 49 cent
500 gram sperzibonen: 79 cent
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_153519913
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2015 14:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Boodschappen doen op zondag bij de Lidl bij mijn favoriete manager:
400 gram grote champignons: 59 cent
500 gram witlof: 39 cent
500 gram broccoli: 49 cent
500 gram sperzibonen: 79 cent
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je geluk. Hier is de Lidl sinds kort ook open op zondag, maar gewoon normale prijzen voor groente/fruit. Niks geen afprijzingen omdat ze al een tijdje liggen ofzo..
pi_153520041
Mag ik zeggen dat ik helemaal knettergestoord wordt van die kutreclame van de Lidl? Dat ventje met die kikker op de bananen enzo. Ieder reclameblok tijdens de 24 uur van Le Mans :X

Vorige week eindelijk een van de forellen in de oven gemikt. Prima visje, de volgende maar eens bakken denk ik :)
A mind with a heart of it's own
pi_153532772
Weet iemand wat bockworsten/frankfurter kosten bij lidl?
pi_153533373
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 14:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dan heb je geluk. Hier is de Lidl sinds kort ook open op zondag, maar gewoon normale prijzen voor groente/fruit. Niks geen afprijzingen omdat ze al een tijdje liggen ofzo..
hmm - de groente/fruitprijzen bij de lidl hier zijn eigenlijk altijd zo laag... heeft eigenlijk niks met aanbiedingen te maken. heel af en toe 35% korting op bv zakken sla, that's all.
  zondag 14 juni 2015 @ 22:10:59 #138
62419 CherryLips
chocoholic
pi_153533477
Als ik wat later ben is alles wat ik wil hebben al op, ik heb nog nooit zo'n sticker op groente of fruit gezien :D
Tap tap tap
pi_153533512
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:51 schreef icloud het volgende:
Weet iemand wat bockworsten/frankfurter kosten bij lidl?
Die in pot? Volgens mij 1,79 oid. De verse geen idee.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2015 22:12:59 ]
pi_153533804
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Als ik wat later ben is alles wat ik wil hebben al op, ik heb nog nooit zo'n sticker op groente of fruit gezien :D
ik zie ze ook maar zelden - misschien eens per maand, op een verdwaalde zak gesneden groente of sla dus :P.
als ik bij de AH boodschappen doe maak ik er bijna een sport van om een maaltijd met enkel afgeprijsd verswaar te maken. dan gaat het nieteens zozeer om dat het dan goedkoper is - ik vind het gewoon heel zonde dat het anders weg wordt gedaan.
pi_153534391
hier ook hele enkele keer op een zak gesneden groente maar verder niet op groente.
op de bon van uniekhoorn staan ook geen sticker kortingen vermeld.
  zondag 14 juni 2015 @ 22:44:34 #142
62419 CherryLips
chocoholic
pi_153534972
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:18 schreef NoralyZ het volgende:

[..]

ik zie ze ook maar zelden - misschien eens per maand, op een verdwaalde zak gesneden groente of sla dus :P.
als ik bij de AH boodschappen doe maak ik er bijna een sport van om een maaltijd met enkel afgeprijsd verswaar te maken. dan gaat het nieteens zozeer om dat het dan goedkoper is - ik vind het gewoon heel zonde dat het anders weg wordt gedaan.
bij de AH haal ik nog weleens van die maaltijdsalades met korting. Ze gaan tussen vijf en zes stickeren :@
Tap tap tap
pi_153535828
quote:
99s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:11 schreef CrashO het volgende:

[..]

Die in pot? Volgens mij 1,79 oid. De verse geen idee.
Vandaag nog een pot gehaald, de verse zijn lekkerder. De knackworstjes dan Die waren er niet
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_153550112
Nou, vanaf woensdag dus de Amerikaanse weken. Er staat zelfs een hotdogmaker in de folder :D .

Vinden jullie de kersen bij de Lidl ook zo geweldig? Ik ben er helemaal weg van. En de Abate-peren. Man, wat zijn die zalig.
  Moderator maandag 15 juni 2015 @ 15:30:05 #145
382129 crew  Donna
pi_153550156
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 15:28 schreef Skeletor. het volgende:
Nou, vanaf woensdag dus de Amerikaanse weken. Er staat zelfs een hotdogmaker in de folder :D .

Vinden jullie de kersen bij de Lidl ook zo geweldig? Ik ben er helemaal weg van. En de Abate-peren. Man, wat zijn die zalig.
De kersen zijn hier helemaal niet mooi 'rood' nog. Beetje donkerroze. Ik durf het nog niet aan. Als ik weer mooie rode zie liggen neem ik ze zeker mee, want ze zijn heerlijk.

Zijn die Abate peren goed ja? Heb meestal conference peren in zo`n bakje, geen idee waarom eigenlijk.
  maandag 15 juni 2015 @ 17:11:05 #146
16715 Mylene
*schatje*
pi_153552628
quote:
Broodverkoop Lidl stijgt spectaculair

Lidl is de grote winnaar in brood. De omzetstijging van de discounter afgelopen jaar is groter dan die van alle serviceformules bij elkaar.

De absolute omzetgroei van Lidl in dagvers brood (klein- en grootbrood) bedroeg het afgelopen jaar ¤7,4 miljoen. Dit blijkt uit cijfers van IRI over de periode van week 20 in 2014 tot week 20 van dit jaar. De stijging is ruim boven de totale omzetgroei van alle servicesupermarkten. Zij zagen hun gezamenlijke broodomzet met ¤4,5 miljoen groeien. In afbakbrood is eveneens een opvallende verschuiving ten gunste van Lidl waar te nemen. Terwijl de omzet van gezamenlijke supers in deze assortimentsgroep met ¤2,9 miljoen daalde, steeg de verkoop bij Lidl met ¤4,7 miljoen.

Bakkerij-afdeling
Lidl snoept met de bakkerij-afdeling duidelijk marktaandeel af van de concurrentie. ‘Er vindt momenteel een heel duidelijke verschuiving in broodverkoop plaats van servicesupermarkten naar Lidl’, constateert Sjanny van Beekveld, business insights director bij IRI Nederland. ‘Sinds Lidl hard aan de weg timmert met de broodcategorie is deze ontwikkeling ingezet.’ Brood is een belangrijk speerpunt van de formule, die de afgelopen jaren flink investeerde in bake-off-bakkerijen in de winkel en luxe presentaties met doorzichtige bakken kleinbrood. De cijfers van IRI bevestigen het beeld van de discounter die al lang niet meer alleen een concurrent van Aldi is, maar van de hele branche.

Volumes
Hoewel de totale categorie brood in waarde volgens IRI een lichte stijging laat zien, vooral als gevolg van prijsstijgingen en verkoop van speciaalbroden, staan de broodvolumes nog wel onder druk. Onder invloed van boeken als Broodbuik en De Voedselzandloper, die uitleggen waarom de mens tarwe zou moeten mijden, wordt er in totaliteit minder brood gekocht. Ongeveer een kwart van de consumenten kent genoemde boeken en 30 procent van hen eet daadwerkelijk minder brood, becijferde GfK al eens. Het geconsumeerde broodvolume per persoon was eind 2014 met bijna 5 kilo gedaald ten opzichte van 2009.

Broodvervangers
De dalende broodverkoop is in 2013 ingezet en verklaart de flinke groei in verkoop van broodvervangers. De gezamenlijke servicesupermarkten zagen de omzet hiervan de afgelopen 52 weken met ¤20,1 miljoen stijgen. Bij Lidl was deze stijging ook waarneembaar, maar met ¤1,4 miljoen minder spectaculair. Onder broodvervangers rekent IRI het totaal van roggebrood, beschuit, crackers, cereals, deeg/meel en broodmixen.
bron
pi_153553269
Ben verhuist van Kanaleneiland naar Overvecht in Utrecht, maar wat ben ik achteruit gegaan qua Lidl! Geen verse broodjes meer... Huilen!!!
pi_153554252
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2015 14:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Boodschappen doen op zondag bij de Lidl bij mijn favoriete manager:
400 gram grote champignons: 59 cent
500 gram witlof: 39 cent
500 gram broccoli: 49 cent
500 gram sperzibonen: 79 cent
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
koopje voor jou!!

quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 14:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dan heb je geluk. Hier is de Lidl sinds kort ook open op zondag, maar gewoon normale prijzen voor groente/fruit. Niks geen afprijzingen omdat ze al een tijdje liggen ofzo..
Ga naar de markt,is goedkoper en verser. ;)
pi_153554998
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:30 schreef Elleska het volgende:
hier ook hele enkele keer op een zak gesneden groente maar verder niet op groente.
op de bon van uniekhoorn staan ook geen sticker kortingen vermeld.
Vorig jaar toen ik nog in de Hoeksche Waard woonde was het op zaterdag vanaf 18.00 uur altijd dat op veel groenten en wat fruit 50% korting ging. Op maandag dan weer allemaal vers aangeleverd.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_153556266
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 15:30 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

De kersen zijn hier helemaal niet mooi 'rood' nog. Beetje donkerroze. Ik durf het nog niet aan. Als ik weer mooie rode zie liggen neem ik ze zeker mee, want ze zijn heerlijk.

Zijn die Abate peren goed ja? Heb meestal conference peren in zo`n bakje, geen idee waarom eigenlijk.
Zelfs de minder rode zijn lekker. Italiaanse kersen, super.

De peren? Echt goed! Knapperig en zoet. Ik weer niet of je de Forelle-peer kent? Zo is de Abate een beetje qua smaak. Ik raad ze zeer aan. Conference is ook mijn lievelingspeer, na de Abate en de Forelle dus :) .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')