Nergens voor nodig.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:27 schreef Fylax het volgende:
jongens jongens, adem in adem uit ik! weet dat dit schokkend is maar wij brengen Fylax veilig thuis!
quote:Op zondag 10 mei 2015 00:27 schreef Fylax het volgende:
jongens jongens, adem in adem uit! ik weet dat dit schokkend is maar wij brengen Fylax veilig thuis!
ik heb zelf ook FOK!quote:Op zondag 10 mei 2015 00:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze weten wel erg goed hoe Fok werkt, voor een vreemde.
quote:Op zondag 10 mei 2015 00:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Filmpje van een dronken Fylax or it didn't happen
we zijn niet stappen maar hebben verjaardagquote:Op zondag 10 mei 2015 00:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Geloof sws niet dat er iemand kut genoeg is om om fucking half 1 al terug te gaan van stappen
Dit is gewoon een truc topic dus om de rest minder verantwoordelijkheidsgevoel te geven bij de meetquote:Op zondag 10 mei 2015 00:27 schreef Fylax het volgende:
jongens jongens, adem in adem uit ik! weet dat dit schokkend is maar wij brengen Fylax veilig thuis!
Deadline van papa en mama gekregenquote:Op zondag 10 mei 2015 00:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Geloof sws niet dat er iemand kut genoeg is om om fucking half 1 al terug te gaan van stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |