Barca mag wel wat meer middenvelders halen, als ze weer mogen kopenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee.
enrique startte met xavi (als linkshalf jawel) - mascherano - rafinha
zit totaal geen tempo in
olequote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind alleen Learn to Fly echt heel goed.
Ik vind het lekker om het in de auto aan te zettenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze is wel aardig ja, vind ze wel ontieglijk overrated.
Let it die, everlong en dezequote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het lekker om het in de auto aan te zetten.
Black widowquote:
penaldo met z'n penalty vandaag, man man man.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:38 schreef Sked het volgende:
alhoewel Ronaldo zichzelf wel de kampioen zal voelen als ie topscorer wordt
Messi geeft hem een dikke vinger als hij met drie bekers staatquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:38 schreef Sked het volgende:
alhoewel Ronaldo zichzelf wel de kampioen zal voelen als ie topscorer wordt
Lucho is een kuttrainerquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgend jaar wel weer meer punten aub en minder getrololol door enrique met de opstellingen
drie bekers vier gouden ballen en zonder nagellakquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Messi geeft hem een dikke vinger als hij met drie bekers staat
hup Dickiequote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
eerste wedstrijd is everton - sunderland
En gunt zijn medespelers ook zijn doelpunten.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:39 schreef Sked het volgende:
[..]
drie bekers vier gouden ballen en zonder nagellak
ITS ALL COMING BACK TO ME NOWquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Soms is het zelfs ordinair meeschreeuwen
komt alleen omdat Messi zich niet gedraagt als een primadonnaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En gunt zijn medespelers ook zijn doelpunten.
Verbazingwekkend dat er mensen zijn die Messi autistischer vinden dan Ronaldo wel
Hij doet gewoon normaal en wil lekker voetballen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:40 schreef Sked het volgende:
[..]
komt alleen omdat Messi zich niet gedraagt als een primadonna
Ik vind het aandoenlijk dat de meeste bij Meat Loaf alleen maar aan het nummer van paradise by the dashboard light kunnen denken.quote:
Dit nummer is beterquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het aandoenlijk dat de meeste bij Meat Loaf alleen maar aan het nummer van paradise by the dashboard light kunnen denken.
Was Kieft weer co-commentator?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wim Kieft werd de mond gesnoerd door Iscogod.
Ja, ja, ja, jaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn de scheidsrechters in Spanje altijd zo dronken?
Kieft vond Bale niet zo goed tegen Juvequote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was Kieft weer co-commentator?
Dat vind ik altijd zo'n topshow. Vooral als Bale speelt
Spaanse scheidsrechters zijn nog erger dan Nederlandse.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij beide wedstrijden was er echt geen touw aan vast te knopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |