Proficiat!quote:Op maandag 15 juni 2015 19:57 schreef Gieliovd het volgende:
Deze week ook de vergunningsaanvraag doen voor die grote kl*teboom in de voortuin. Buurman kwam ook al "klagen" op een vriendelijke manier dat het voortuin-muurtje aan de kant geduwd wordt.
Was maar een geintje, een boom die op zo'n achterlijke plek staat.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:46 schreef Gieliovd het volgende:
Kan het prima zelf, kan alles zelf, maar kan niet altijd alles maar zelf doen.
Kost allemaal veel te veel tijd en gedoe. Laat iemand het maar lekker regelen.
Geen idee wat zoiets kost.. denk dat zoiets nog tegenvaltquote:
Het was ooit een klein schattig boompje natuurlijk....quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:49 schreef Saisai het volgende:
Jemig wat staat die boom daar kut zeg, dat verzin je toch niet?
Even paar gaten in de stam boren, RoundUp erin en je bent geen vergunning nodigquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:46 schreef Gieliovd het volgende:
Wie weet, ff die vergunning binnen krijgen en dan concreet maken.
Ik heb hoogtevrees maar wil je vanaf de grond best helpen. Heb er al genoeg klein gemaakt samen met een maatje. Leuk werk.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:07 schreef Gieliovd het volgende:
Is ook, daar zijn wij nuchter genoeg voor hè![]()
Meeste mensen waar ik dit tegen zeg (gezien ik het altijd in gedachten had zelf te doen) is wááát je bent gek man
Ik zou hem op de dag daarna snel laten neerhalen. Tijdens woei met bomen gaan kutten is vragen om problemen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:01 schreef boertie het volgende:
Even wachten op onstuimig weer en dan een handje helpen
Sluitplaat.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:00 schreef R2R het volgende:
Hoe heten die metalen dingetjes die je in het deurkozijn plaatst, op de plek waar de deur in het slot valt.... Het zal wel aan mij liggen maar ik kan ze nooit ergens vinden en ik weet niet hoe ze heten.![]()
Te zien op de laatste foto dus.
Eettafel gekocht?? je hebt kant-en-klare planken voor de deur staan lees ik net.... je moet ze alleen nog even uit de boom halen en tot tafel maken....:)quote:
Heb de pertura 305 besteld, frame is spaanplaat (massief) met hdf panelen. Kan je volgende week meer zeggen als ze erin hangenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:55 schreef hcwp het volgende:
Welke deuren zijn dat/waar heb je die gekocht?
Wij moeten er nog een stuk of 8 hebben () dus we zijn op zoek naar iets dat wel een beetje betaalbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |