Gisteren nog even de laatste hand gelegd aan het balkon.
Ik heb een aluminium L profiel als afwerking geplaatst en een randje tussen het metalen balkon constructiedeel gehouden en het profiel. Tevens een spleet tussen de traptrede en het profiel.
Mooi om een randje kit in de spuiten dus. De trap was niet zo'n probleem, alleen dat andere randje wel want er hangt een enorme druivenboom overheen. Het verdient de schoonheidsprijs niet, maar het is wel functioneel. Ik hoef geen water onder de tegels en over een jaar of 2 weer losgevroren tegels te hebben.
![IMG_20150815_153302_zpsh0swj7nu.jpg]()
Klusblunder was er ook. Ik had van die Schönox kit gehaald voor de badkamer. Prima spul! Goed te verwerken vond ik. Binnen en buiten te gebruiken. Dus ik die bussen opgesnord. Maar ja, natuurlijk een harde tuit en de bovenste rand in de tube ook.
Bus 1 een beetje prikken en pielen en die korst in de tube aan de kant. Prima, kitten maar.
Tube 2 lopen prikken en kutten... KRAK scheurt de bovenkant. 3/4 volle tube... Verdomme. Nou, ik een plastic zak erom, en kitten maar. Maar ja dit kit zoekt natuurlijk de minste weerstand.
Dus ik liep op een gegeven moment met een ballon aan kit rond in die plastic zak die steeds meer naar buiten kwam. Tot hij knapte

Ja mensen dat was het wel. In oktober pak ik het klussen weer op.