Volgens mij zat Amelia het zelfs mee te fluisteren, dat slaat al helemaal nergens opquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het alleen vreemd dat Owen die speech ook zat te playbacken, die is daar toch veel later in komen rollen en niet als intern?
Nee zij niet, had er speciaal op geletquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij zat Amelia het zelfs mee te fluisteren, dat slaat al helemaal nergens op
Ah ok dat valt dan meequote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:45 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Nee zij niet, had er speciaal op gelet
Uit m'n hoofd wel, maar ze zitten er natuurlijk ook allemaal al langer. Dus ook als ze er zelf als intern niet stonden hebben ze hm al een paar keer gehoordquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok dat valt dan meeMaar de rest wel dus?
En toch ken je dan never zo'n speech uit je hoofd als er steeds een jaar tussen zit, maar het idee is leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:52 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd wel, maar ze zitten er natuurlijk ook allemaal al langer. Dus ook als ze er zelf als intern niet stonden hebben ze hm al een paar keer gehoord
Ik ken het verhaal wat afgestoken wordt bij het uitdelen van de lintjes ook uit mijn hoofd en dat hoor ik ook maar een keer per jaar zeg maarquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
En toch ken je dan never zo'n speech uit je hoofd als er steeds een jaar tussen zit, maar het idee is leuk natuurlijk
Dit inderdaadquote:Op zondag 10 mei 2015 01:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal wat afgestoken wordt bij het uitdelen van de lintjes ook uit mijn hoofd en dat hoor ik ook maar een keer per jaar zeg maar
Huh? Ik vond dat hij juist prima voor zichzelf op kwam en tegen haar in ging?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:17 schreef Debsterr het volgende:
Bad ass Aprilben heel benieuwd hoe dat afloopt. Amelia's pijn is altijd zo mooi neergezet, heel echt. En Webber laat wel over zich heenlooen zeg.. Mama Avery is echt een kenau.
Dit.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Ik vond dat hij juist prima voor zichzelf op kwam en tegen haar in ging?
Zij blijft elke keer weer haar macht uitoefenen, elke ruzie. Blijft zo'n ding. Dan kap er een keer mee.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Ik vond dat hij juist prima voor zichzelf op kwam en tegen haar in ging?
Dat deed hij nou juist nuquote:Op maandag 11 mei 2015 13:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zij blijft elke keer weer haar macht uitoefenen, elke ruzie. Blijft zo'n ding. Dan kap er een keer mee.
Nog niet met zoveel woorden toch? Ik bedoel, er is nog geen wedding afgeblazen (of heb ik niet opgeletquote:
Hij nam gewoon heel gezond zijn geheel eigen beslissing over die behandeling, toen zij zwart riep zei hij wit en dééd ook wit. Hij ging gewoon vrij hard tegen haar in. Of je daar nou een huwelijk voor af moet blazen, waarom?quote:Op maandag 11 mei 2015 13:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog niet met zoveel woorden toch? Ik bedoel, er is nog geen wedding afgeblazen (of heb ik niet opgelet?)
Hij zei dat het canceled was, en niet dat het postponed was.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog niet met zoveel woorden toch? Ik bedoel, er is nog geen wedding afgeblazen (of heb ik niet opgelet?)
quote:Op maandag 11 mei 2015 14:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij zei dat het canceled was, en niet dat het postponed was.
Hmm, dan heb ik het echt gewoon anders opgevat die scene, zal 'm nog eens terugkijken!quote:Op maandag 11 mei 2015 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij nam gewoon heel gezond zijn geheel eigen beslissing over die behandeling, toen zij zwart riep zei hij wit en dééd ook wit. Hij ging gewoon vrij hard tegen haar in. Of je daar nou een huwelijk voor af moet blazen, waarom?
De seizoenssluiter is dan ook pas deze week.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:42 schreef Koningin het volgende:
Ik vond het niet echt een seizoenssluiter met een spannende cliffhanger...viel me wat tegen.
Komt er nog een aflevering??quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:07 schreef lunapuella het volgende:
[..]
De seizoenssluiter is dan ook pas deze week.
Me happy! Dat had ik niet mee gekregen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:10 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg.Donderdag 14 mei wordt S11E24 uitgezonden.
quote:Patrick Dempsey's leven ligt in puin na zijn ontslag bij Grey's Anatomy en de scheiding met zijn vrouw Jillian. Nu is de reden van deze ellende uitgelekt: zijn slopende affaire met een van de vrouwelijke stafleden.
De affaire tussen 'McDreamy' en het staflid zou naar verluid zijn begonnen in augustus 2014. PatrickDempsey is inmiddels ontslagen bij Grey's Anatomy en dat is het begin van zijn ellende.
De verhouding tussen Patrick en het meisje zou een enorme druk op productie hebben gelegd. "Het werd een rotzooi op de set. Patrick bleef steeds in zijn trailer nadat hij met haar was geweest en weigerde eruit te komen. Ook liep hij te klagen over zijn verhaallijn en vond hij dat hij niet genoeg in beeld was", aldus een bron van RadarOnline.
Door het drama werd Dempsey eerst een tijdje geschorst van de serie en ook het meisje in kwestie werd verplaatst. Toen McDreamy vervolgens weer terug mocht keren, was het kwaad al geschied, aldus de bron. Hij vertoonde sindsdien wangedrag wat de reden was voor zijn uiteindelijke ontslag.
Tot ieder grote schok vroeg zijn vrouw JillianFink vervolgens een scheiding aan na een huwelijk van 15 jaar. Dempsey liet destijds in januarie al doorschemeren dat de reden van de breuk met werk te maken had.
Mer en Alex allebeiquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:15 schreef c-u-t-e het volgende:
Mer is echt volwassen geworden ghehe.. zucht.. wat vliegt de tijd!
Shhhhhhhhhhhhhht.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vind het zo naar dat ik me seizoen 1 nog perfect kan herinneren
De gedachte dat ik óók 11 jaar verder ben is een vervelende
Dit besef ik me ook steeds meer. Tijdens seizoen 1 was ik 17 en woonde ik nog thuis haha. Inmiddels 28, studie afgemaakt, huis gekocht, grote mensenbaan,pfff....quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Denk dat het voor mijzelf af hangt van wat ze doen in de afleveringen. Heel veel situaties hebben we na elf seizoenen (met zo'n 20/24 afleveringen pér seizoen) toch eigenlijk wel gezien. Ik denk dat het ook steeds lastiger wordt om echt met iets origineels te komen. En je kan natuurlijk maar in beperkte mate telkens dezelfde dokters narigheid laten overkomen (om het tenminste nog realistisch over te laten komen.....) Dus geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:47 schreef c-u-t-e het volgende:
En komt er na seizoen 12 dan ook eindelijk een einde aan? Niet dat ik van Grey's af wil, want ik kijk het nog altijd heel graag. Maar soms moet je ook stoppen toch?? Wat is jullie mening daarin?
Echt?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vind het zo naar dat ik me seizoen 1 nog perfect kan herinneren
nou neee, niet perfect. Ik zou het zo weer kunnen kijken, met veel plezier en ojamomenten. Maar ik kan het me wel nog zo ontzettend goed herinneren... Dat 11 jaar een grapje lijkt...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt?Ik ben hem juist nu net weer aan het downloaden. Thank god voor verweekte hersenen!
Ik heb gewoon weer 11 seasons of fun ahead of me!
Whut?!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zat heel de tijd te wachten tot iemand die preggy op zou takelen en met een zeis aan stukken zou raggen
mad max meets grey's anatomy?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind Alex en Jo samen ontzettend leuk, maar toch had een seizoen met Alex, Mer en Amelia in 1 huis me ook geniaal geleken! Nu komt Pierce er natuurlijk bij. Ook leuk, maar anders.
Ik zat heel de tijd te wachten tot iemand die preggy op zou takelen en met een zeis aan stukken zou raggen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hostel II.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]owja, die scene herinner ik nog wel inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hostel II.![]()
De 24e!quote:Op donderdag 3 september 2015 08:05 schreef Vlindur het volgende:
Op de Nederlandse zenders is het weer begonnen las ik her en der. Wanneer begint het weer voor ons?
^quote:Op donderdag 3 september 2015 09:53 schreef Hilzillah het volgende:
Dat is het enige wat ik FAAANTAASTIES vind van het einde van de zomer. Al mijn series beginnen weer
Damn wat ben jij een grey-nolifer, I like it.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:22 schreef babette21 het volgende:
Paar weken terug ineens ernstig greys-gemis dus maar weer voor de herhaling gegaan. Om niet voor de zoveelste keer de eerste seizoenen te kijken (hoe leuk ook) en daarmee wéér niet erg ver te komen nu maar bij s8 begonnen. Die was met zo suf als ik me herinnerde... maar boy oh boy wat was 9 goed! Nu door naar 10(en over minder dan 2 weken weer nieuwe eps!!)
Grappig trouwens om de komst van de huidige residents opnieuw te zien, horen er inmiddels zo bij dat ze bij het terugkijken ineens ook niet meer 'in de weg lopen' (behalve Leah en Ross dan, maar die waren dan ook gewoon stom.)
#greysislifequote:Op zondag 13 september 2015 09:43 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Damn wat ben jij een grey-nolifer, I like it.
Terecht!quote:Op woensdag 16 september 2015 21:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben een nagellak addict en nu heeft een merk een lakje uitgebracht genaamd "Dark & Twisty". Wil ik hebben.
Zag de promo ook voorbij komen vorige week. Ga hem zeker uitproberen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 09:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Voor diegene geïnteresseerd, er start binnenkort ook een nieuw ziekenhuis drama, Code Black. Geen idee of het wat is!
ik had het ook gezien, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 19 september 2015 09:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Voor diegene geïnteresseerd, er start binnenkort ook een nieuw ziekenhuis drama, Code Black. Geen idee of het wat is!
liedje bedoelt ze.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
?
Kan vanavond/morgen pas kijken
Ik snap je meteen. Zwaar irritant.quote:
Popcorntime?quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:56 schreef automatic_ het volgende:
Ik kan hem niet binnen halen. Iemand tips om online te kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat vond ik ook! Gelukkig werd t na een tijdje beterquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik snap je meteen. Zwaar irritant.
Die vallen meer op dan de tekst van de acteurs
Je kan vrienden zijn, maar toch niet willen samenwonenquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kepner en Arizona waren toch matties? Dus die opmerking -van whatshername- dat Kepner niet met Arizona zou willen samenwonen is toch onzin (en een gezochte verhaallijn)
quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:16 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
We are back!
Toen die vader eindelijk los ging tegen zijn vrouw!![]()
Ik hoop dus dat Bailey als Chief haar personage weer een opkikker geeft. Dat is ook al een lang verwachte verhaallijn (Webber heeft het haar immers al jaren geleden beloofd) dus hopelijk een die goed uitgewerkt is. Overigens lijkt het erop dat het leraarschap overgedragen wordt aan Mer, aangezien ze aan het eind de les gaf die Bailey in eerste instantie zou geven. (En natuurlijk het hele Nazi -> Medusa gebeuren) Ben iig heel benieuwd wat ze met de Chief functie gaan doen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:02 schreef babette21 het volgende:
Prima aflevering. Maar ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind dat Bailey chief wordt, vind haar de laatste seizoenen niet zo leuk meer en ook niet bepaald de beste dokter en leraar.
quote:
Volgens mij zei Avery "Contact dermatitis" (contact eczeem ), maar vrij duidelijk te horen was het nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:05 schreef babette21 het volgende:
Goeie aflevering wel! April in d'r bubble(maar wat had ze nou?)
Ik vind April juist vrij irritant, ze heeft alleen maar gedacht aan wat ze zelf wilde en dan is ze pissig dat Jackson niet meteen voor haar klaar staat als zij wil praten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
April was ook leuk. Jackson geeft veel te snel op imo. Logisch dat hij pijn heeft, maar April had wel gelijk..better or for worse.
Ze had wel wat meer geduld en begrip mogen hebben ja, maar Jackson's uitspraak dat hij niet meer weet of hij voor haar wou knokken vond ik wel wat ver gaan. Ze gingen allebei toentertijd door hel en ze hebben allebei dingen niet goed aangepakt, maar slechte momenten heeft elk huwelijk. Daar kun je jezelf uit knokkenquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:22 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik vind April juist vrij irritant, ze heeft alleen maar gedacht aan wat ze zelf wilde en dan is ze pissig dat Jackson niet meteen voor haar klaar staat als zij wil praten.
Ach, in plaats van te vechten voor hun huwelijk besloot zij om een tweede keer naar de andere kant van de wereld te gaan. Wat mij betreft heeft Jackson dan wel het recht om nu toch even te twijfelen of het het vechten nog wel waard is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze had wel wat meer geduld en begrip mogen hebben ja, maar Jackson's uitspraak dat hij niet meer weet of hij voor haar wou knokken vond ik wel wat ver gaan. Ze gingen allebei toentertijd door hel en ze hebben allebei dingen niet goed aangepakt, maar slechte momenten heeft elk huwelijk. Daar kun je jezelf uit knokkenHoop dat het ze lukt!
Die denkwijze kan ik ook wel begrijpenquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:51 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ach, in plaats van te vechten voor hun huwelijk besloot zij om een tweede keer naar de andere kant van de wereld te gaan. Wat mij betreft heeft Jackson dan wel het recht om nu toch even te twijfelen of het het vechten nog wel waard is.
Denk dat Bailey als enige zag hoe belangrijk het was dat die vrouw gelijk werd geholpen, of ze dat nou graag wilde of niet! Achteraf maar goed ook dat Bailey zo hamerde op een behandeling voor die vrouw. Als ze dat niet had gedaan hadden al die artsen zonder voorbereiding en met spoed in die OK gestaan omdat die vrouw dan alsnog was gevallen en het echt en spoedgeval was geworden die voor alle andere operaties gaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:05 schreef babette21 het volgende:
Goeie aflevering wel! April in d'r bubble(maar wat had ze nou?) Leuke patient case ook met die grote vrouw, al vind ik het stiekem een beetje raar dat ze allerlei gewillige patiënten in de wacht zetten voor één vrouw die niet wil - graag of niet hoor.
Callie en Arizona verhaal loopt ook wat raar, alsof mbt hen vergeten wordt dat er zo'n grote tijdsprong is; ze zijn al ruim een jaar uit elkaar, maar nu is het net alsof ze nu pas met anderen aan het daten zijn. Beetje ongeloofwaardig. (Callie is trouwens net als een paar jaar terug ineens weer sterk afgevallen!)
De muziek mag inderdaad wel een tikkie zachter!
Ik vind haar ook behoorlijk irritant. Maar Jackson vind ik ook niet echt boeiend. Die verhaallijn is gewoon een beetje dood. Misschien dat er nu weer wat nieuw leven in wordt geblazen, maar ik moet het nog maar zien of die twee me nog gaan boeien.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:22 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik vind April juist vrij irritant, ze heeft alleen maar gedacht aan wat ze zelf wilde en dan is ze pissig dat Jackson niet meteen voor haar klaar staat als zij wil praten.
quote:
TLC misbruiken is wel heel lamequote:
Als je terugdenkt aan hoe hij ooit wasquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind de ontwikkeling van Karev echt geniaal. Ik ga lekker nog een keer kijken
Ik denk ook niet dat dit het einde is eerlijk gezegd. Zou mama Jackson zich er nog tegen aan bemoeien?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jackson en Kepner gaan samen verder gok ik. Gaan we nu een seizoen lang over emmeren. Dan gebeurt er iets episch. En dan kijken ze elkaar diep in de ogen en hop. Volgend seizoen een baby.
O god! Daar heb ik nu al geen zin inquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dit het einde is eerlijk gezegd. Zou mama Jackson zich er nog tegen aan bemoeien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |