Ja, topic is een Engels woord hè, the topic, dus ook de topic en daardoor deze topic.quote:
Waarom zou je een winkel mijden omdat er ook moslims komen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:24 schreef hoas het volgende:
Godverdomme ik kwam er juist in Nijmegen omdat er geen moslims kwamen( kun je niet afdingen enzo)
Topic is de in de pragmatiek en veel andere deelgebieden van de taalkunde de meest gangbare benaming voor iets (met name een zinsdeel zoals een nominale constituent) waar het in de rest van de zin of context om draait. Indien het topic expliciet vermeld wordt, is het vaak gelijk aan het onderwerp, behalve in gevallen van topicalisatie. Samen met de focus (of (topic-)comment) ligt het aan de basis van wat wel de informatiestructuur van de zin genoemd wordt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, topic is een Engels woord hè, the topic, dus ook de topic en daardoor deze topic.
Twaalf jaar geledenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, topic is een Engels woord hè, the topic, dus ook de topic en daardoor deze topic.
quote:
LOL KLB / Mensen die "deze topic" zeggen!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waz met jou? Die topic is tien jaar oud.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:29 schreef deedeetee het volgende:
[..]
LOL KLB / Mensen die "deze topic" zeggen!
Ik probeerde alleen even het argument aan te geven waarmee "deze topic" kan worden verdedigd.quote:
Multatuli was zijn tijd vooruit. Neemt niet weg dat het in wezen een Engels woord is. Nederlanders hebben in de internettijd daarvoor ook wel het woord "draad" gebruikt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:30 schreef crystal_meth het volgende:
Topic: Jaar van herkomst: 1875 (Multatuli, Max Havelaar, 365 )
De discussie is nog ouder op FOK! hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:31 schreef quirina het volgende:
[..]
Waz met jou? Die topic is tien jaar oud.
Weg met la place, mo's shoarma palace erin.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:53 schreef rakotto het volgende:
Misschien moeten ze halal vlees en/of kosjer gaan verkopen in la place.
Dat is toch juist grappig ?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:31 schreef quirina het volgende:
[..]
Waz met jou? Die topic is tien jaar oud.
Gewoon een slagerij van maken?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:53 schreef rakotto het volgende:
En de naam veranderen naar La Blace om rekening te houden met Arabische klanten.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:53 schreef rakotto het volgende:
Varkens in de kelder, waar nu de cd's staan, die niemand meer koopt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:01 schreef quirina het volgende:
[..]
Schaapjes in de uitverkoopkelder zodat je zelf mag kiezen.
Ik kom jou ook alleen maar in moslimtopics tegen, dude.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:15 schreef Ceberut het volgende:
Dat TS een fixatie op de islam heeft, is bij velen al bekend.
Het artikel komt van Joop. Onderstaand mijn commentaar op het artikel:quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:15 schreef Ceberut het volgende:
Dat TS een fixatie op de islam heeft, is bij velen al bekend. Dat je het in je botte kop kunt halen om het islamiseren te noemen wanneer een winkelketen naast tienduizenden artikelen ook hoofddoeken gaat verkopen, is echter bijna psychotisch.
Een ziekelijke drang welhaast. Ik zou zeggen dat er in zijn wereld een hoop zaken niet gaan zoals hij wil. Daarnaast ziet hij de samenleving veranderen. Op de televisie althans en van wat hij op het internet ziet. In zijn dorp wonen er geen moslims. Hij probeert zich te verzetten tegen de veranderingen in de samenleving. Hij heeft ze door, de moslims, die Nederland langzaam maar zeker aan het islamiseren zijn.
En zijn levensdoel is om op fok! anderen te waarschuwen voor het gevaar. Op fok! waar hij tegen wordt gewerkt door de linkse policor, kop in het zand stekende, joop.nl lezende, thee drinkende landverraders zijn het!
Nergens heb ik het hier over het gevaar van de islam. Hooguit trek ik de strategie van V&D in twijfel. Verder heb je wel een beetje gelijk hoor, over dat dorp en zo.quote:Van het onvolprezen Joop, dus ook voor links angehauchte FOK!ers een betrouwbare bron.
Ik vind dat winkels zelf mogen weten wie ze tot doelgroep kiezen en wens in deze de V&D ook veel succes. Ik vraag me echter af of deze strategie succesvol zal zijn. De gemiddelde V&D-klant is toch een vergrijsde babyboomer die naar pis stinkt en niet weet hoe hij via internet een bestelling moet plaatsen bij een webshop. Ik denk dat deze categorie mensen niet zit te wachten op een verdere islamisering van spruiten van het voormalige VENDEX-concern (zie de HEMA). Misschien raakt de V&D zo zijn laatste klanten juist wel kwijt.
tjongee.. wat een arrogante haat weerquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:15 schreef hpeopjes het volgende:
Moslims en babyboomers bij mekaar in één ranzig koophol. Die twee bevolkingsgroepen verdienen elkaar. Ideaal.
Nee, dat zie je verkeerd. Dit is het tegenovergestelde van de VOC-mentaliteit. Dit is capituleren voor buitenlandse invloeden. Een dhimmificatie van de V&D. De V&D gaat zich specifiek op moslims richten, dit komt erop neer dat alles bij de La Place voortaan halal is. Vijf keer per dag zal de oproep tot het gebed klinken door alle geluidssystemen. Tijdens het vrijdaggebed wordt er niets verkocht. De vrouwenafdeling komt op de bovenste verdieping, welke bewaakt zal worden door de Halalpolitie. De islamisering van Nederland begint bij de HEMA en de V&D, precies op schema volgens het 7-stappenplan dat TS eerder gepost heeft.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |