SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
George Bennettquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:36 schreef Pedroso het volgende:
Wie zal de roze trui dragen vanavond ? Kruiswijk of een andere gele rakker ?
Bennetquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:36 schreef Pedroso het volgende:
Ik neem vanavond ook een gele rakker.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:36 schreef Pedroso het volgende:
Dit is bindend.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:37 schreef Sked het volgende:
Als Krachtwijk top 10 rijdt vreet ik mijn schoenen op
qftquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:37 schreef Sked het volgende:
Deze onthouden we voor over drie wekenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:37 schreef Sked het volgende:
https://www.google.be/?gws_rd=ssl#q=CCCquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je op internet CCC intikt, krijg je Carolus Clusius College - Zwolle Renaat, maar dat wist je natuurlijk al
Ikke. Heeft ie niet per ongeluk gegoogled op xxxquote:
Gij zijt ne Vlaamse Koekelerquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.google.be/?gws_rd=ssl#q=CCC
Waar komt dat tak vandaanquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niets aan het handje, tak tak tak vanaf nu
Uit de Belkin-docu, van meesterbrein Delahaijequote:
Gaat hierom:quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik. Ik had eigenlijk op een hele foute site gehoopt maar ik krijg alleen maar brave dingen.
Na Valverdequote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:45 schreef Mani89 het volgende:
En dan de meest kotsopwekkende renner uit het peloton het roze geven.
Staan eigenlijk op gelijke voet.quote:
Zijn gewoon verkapte Nederlandersquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:47 schreef Sked het volgende:
Belgen die het over Even Apeldoorn bellen hebben
Nee ok, dat is dan ook weer zo.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou...Gerrans heeft toch geen doping verleden?
Haha.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou...Gerrans heeft toch geen doping verleden?
Er is helemaal niks vermakelijks aan Arnhemquote:
Nu haat ik jouquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Er is helemaal niks vermakelijks aan Arnhem
Elektrische bussen!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij roept vandaag het ene domme na het anderequote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:48 schreef Szura het volgende:
[..]
16:35 uur: Lotto-Soudalquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:51 schreef marcodej het volgende:
Ik moest trouwens even overhempjes en enkelsokjes kopen. Hoeveel komen er nog?
Prima ingedeeld.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:51 schreef Pedroso het volgende:
Tweede stuk prima gereden door Lotto Jumbo
Er moet er nog eentje van start gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:51 schreef marcodej het volgende:
Ik moest trouwens even overhempjes en enkelsokjes kopen. Hoeveel komen er nog?
Een rit Groningen - Katwijk zou wel mooi zijn. Via Sassem. 300km ofzo. Prima.quote:
Ik zal Wilfred even bellenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:52 schreef Pedroso het volgende:
Zijn er ook nog boni's te verdelen vandaag ?
Dan gelijk bij de start over de Bauke Mollema brug, dan pieren er al gelijk een hoop af.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een rit Groningen - Katwijk zou wel mooi zijn. Via Sassem. 300km ofzo. Prima.
Doe maar niet, ben die balletjes breed allang zat.quote:
Indien Katwijk in Brabant wel ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een rit Groningen - Katwijk zou wel mooi zijn. Via Sassem. 300km ofzo. Prima.
Ik zie het nergens staanquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:52 schreef Pedroso het volgende:
Zijn er ook nog boni's te verdelen vandaag ?
Je vergeet Limburg, Limburg hoort bij Nederland wanneer het om wielrennen gaat. Anders nietquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:53 schreef Sked het volgende:
In tegenstelling tot 99% van Nederland is Arnhem en omstreken wel erg heuvelachtig
Alleen willen wij Limburgers liever bij Duitsland of Belgie horen,quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je vergeet Limburg, Limburg hoort bij Nederland wanneer het om wielrennen gaat. Anders niet
Ga je gangquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Alleen willen wij Limburgers liever bij Duitsland of Belgie horen,
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:53 schreef Sked het volgende:
In tegenstelling tot 99% van Nederland is Arnhem en omstreken wel erg licht heuvelachtig glooiend
Dat bepalen wij welquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Alleen willen wij Limburgers liever bij Duitsland of Belgie horen,
Klopt. Enige reden dat Limburg bij Nederland hoort is omdat de 'Ollanders' Maastricht wilde inlijven.quote:
http://www.procyclingstats.com/rider/Michael_Rogersquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:57 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Michael Rogers uberhaupt een koers gereden dit jaar?
Tour Down Underquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:57 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Michael Rogers uberhaupt een koers gereden dit jaar?
twitter:LottoJumbo_road twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 16:51:37.@LottoJumbo_road goes in 20'02, 9th place for now. #giro reageer retweet
De overenthousiaste stagiaire is ontslagen? Dit zijn tenminste normale teksten.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
twitter:LottoJumbo_road twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 16:51:37.@LottoJumbo_road goes in 20'02, 9th place for now. #giro reageer retweet
Als je de verkeerde afslag neemt dan zit je zo in Duitsland.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Arnhem, en dus Vitesse, ligt toch echt in Nederland. Het is zelfs niet eens Achterhoek.
Okquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je de verkeerde afslag neemt dan zit je zo in Duitsland.
Er komt straks een vrolijke felicitatie met de 13e plek.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De overenthousiaste stagiaire is ontslagen? Dit zijn tenminste normale teksten.
Vind het juist een van de mooiste.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een lelijke shirts van Cannondale-Garmin
Lachwekkend als je daar aan terug denkt.quote:
Die heeft één topjaar gehad met de Giro winst maar is daarna weer doorgegaan waar ie gebleven is.quote:
Gaat niet lukken dus.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:03 schreef Max23 het volgende:
1 minuut en 6 seconden voor de laatste km om te winnen
Hij wel en Gesink niet. Het leven is niet eerlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lachwekkend als je daar aan terug denkt.
Portequote:
Ho ho, hij schijnt een nog dunner vetpercentage dan Chris_de_almachtige_Froome te hebben.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Porte
Die verliest straks weer ergens een half uur
We zullen het zien...quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Porte
Die verliest straks weer ergens een half uur
bron?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, hij schijnt een nog dunner vetpercentage dan Chris_de_almachtige_Froome te hebben.
quote:
Sky, volg jij je eigen favoriete ploeg helemaal niet?quote:
Heeft zelfs geen glaasje wijn gedronken in de wintermaanden.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, hij schijnt een nog dunner vetpercentage dan Chris_de_almachtige_Froome te hebben.
Ook geen water, alleen maar infusen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft zelfs geen glaasje wijn gedronken in de wintermaanden.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat Zakarin voor Porte gaat eindigen in het AK
Geen biertje, helemaal niets. Gezellig bij zijn ouders harder en serieuzer dan ooit naar het nieuwe seizoen gewerkt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft zelfs geen glaasje wijn gedronken in de wintermaanden.
Geniez als kopman.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
FDJ kan beter direct terug naar Frankrijk fietsen, kunnen er helemaal niks van
Zonder Thibaut Pinot was de ploeg allang opgehevenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
FDJ kan beter direct terug naar Frankrijk fietsen, kunnen er helemaal niks van
Nee.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een laffe instelling, Syntix. Spreek je uit voor je favoriet RICHIE.
Wie zegt dat, dat mijn favoriete ploeg is?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sky, volg jij je eigen favoriete ploeg helemaal niet?
Sterker nog, het interesseert mij ons geen fuck wat jij denktquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat Zakarin voor Porte gaat eindigen in het AK
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wie zegt dat, dat mijn favoriete ploeg is?
Gelukkig maar, dat zou ik ook nooit willenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Wie zegt dat, dat mijn favoriete ploeg is?
[..]
Sterker nog, het interesseert mij ons geen fuck wat jij denkt
Ik zit nu te kijken welke renners mijn tegenstander in een ander pooltje dan FOK hebben. Sommigen hebben best vreemde opstellingenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ontvang graag een seintje als ik weer over pooltjes mag praten.
Ik heb Gerrans trouwens wel bij dat Sportpools.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken welke renners mijn tegenstander in een ander pooltje dan FOK hebben. Sommigen hebben best vreemde opstellingen
net nietquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
de 5e ploeg binnen 20 sec. kijken of dat klopt
Hoeveel punten heb jij bij scoritoquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Gerrans trouwens wel bij dat Sportpools.
Ratjetoe, eat your heart out.
Ja, ik wacht even.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb jij bij scorito
oh ze worden nu berkeend
ik heb chaves en matthews, hah.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik wacht even.
Bij sportpools heb ik drie van Orica, haha!
TTT telt niet mee bij Sportpools. Noob.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat heeft iedereen met gezond verstandquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb chaves en matthews, hah.
bij scorito
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TTT telt niet mee bij Sportpools. Noob.
Waarom is dit mij niet verteld?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TTT telt niet mee bij Sportpools. Noob.
Dat dit kan. Schandequote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom is dit mij niet verteld?
Ze maken er graag een potje van in het beginquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk later wel weer op Scorito, de punten kloppen nu niet volgens mij.
Als kluns hoop ik?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |