SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
George Bennettquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:36 schreef Pedroso het volgende:
Wie zal de roze trui dragen vanavond ? Kruiswijk of een andere gele rakker ?
Bennetquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:36 schreef Pedroso het volgende:
Ik neem vanavond ook een gele rakker.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:36 schreef Pedroso het volgende:
Dit is bindend.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:37 schreef Sked het volgende:
Als Krachtwijk top 10 rijdt vreet ik mijn schoenen op
qftquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:37 schreef Sked het volgende:
Deze onthouden we voor over drie wekenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:37 schreef Sked het volgende:
https://www.google.be/?gws_rd=ssl#q=CCCquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je op internet CCC intikt, krijg je Carolus Clusius College - Zwolle Renaat, maar dat wist je natuurlijk al
Ikke. Heeft ie niet per ongeluk gegoogled op xxxquote:
Gij zijt ne Vlaamse Koekelerquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.google.be/?gws_rd=ssl#q=CCC
Waar komt dat tak vandaanquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niets aan het handje, tak tak tak vanaf nu
Uit de Belkin-docu, van meesterbrein Delahaijequote:
Gaat hierom:quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik. Ik had eigenlijk op een hele foute site gehoopt maar ik krijg alleen maar brave dingen.
Na Valverdequote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:45 schreef Mani89 het volgende:
En dan de meest kotsopwekkende renner uit het peloton het roze geven.
Staan eigenlijk op gelijke voet.quote:
Zijn gewoon verkapte Nederlandersquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:47 schreef Sked het volgende:
Belgen die het over Even Apeldoorn bellen hebben
Nee ok, dat is dan ook weer zo.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou...Gerrans heeft toch geen doping verleden?
Haha.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou...Gerrans heeft toch geen doping verleden?
Er is helemaal niks vermakelijks aan Arnhemquote:
Nu haat ik jouquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Er is helemaal niks vermakelijks aan Arnhem
Elektrische bussen!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij roept vandaag het ene domme na het anderequote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:48 schreef Szura het volgende:
[..]
16:35 uur: Lotto-Soudalquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:51 schreef marcodej het volgende:
Ik moest trouwens even overhempjes en enkelsokjes kopen. Hoeveel komen er nog?
Prima ingedeeld.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:51 schreef Pedroso het volgende:
Tweede stuk prima gereden door Lotto Jumbo
Er moet er nog eentje van start gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:51 schreef marcodej het volgende:
Ik moest trouwens even overhempjes en enkelsokjes kopen. Hoeveel komen er nog?
Een rit Groningen - Katwijk zou wel mooi zijn. Via Sassem. 300km ofzo. Prima.quote:
Ik zal Wilfred even bellenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:52 schreef Pedroso het volgende:
Zijn er ook nog boni's te verdelen vandaag ?
Dan gelijk bij de start over de Bauke Mollema brug, dan pieren er al gelijk een hoop af.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een rit Groningen - Katwijk zou wel mooi zijn. Via Sassem. 300km ofzo. Prima.
Doe maar niet, ben die balletjes breed allang zat.quote:
Indien Katwijk in Brabant wel ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een rit Groningen - Katwijk zou wel mooi zijn. Via Sassem. 300km ofzo. Prima.
Ik zie het nergens staanquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:52 schreef Pedroso het volgende:
Zijn er ook nog boni's te verdelen vandaag ?
Je vergeet Limburg, Limburg hoort bij Nederland wanneer het om wielrennen gaat. Anders nietquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:53 schreef Sked het volgende:
In tegenstelling tot 99% van Nederland is Arnhem en omstreken wel erg heuvelachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |