bron?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, hij schijnt een nog dunner vetpercentage dan Chris_de_almachtige_Froome te hebben.
quote:
Sky, volg jij je eigen favoriete ploeg helemaal niet?quote:
Heeft zelfs geen glaasje wijn gedronken in de wintermaanden.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, hij schijnt een nog dunner vetpercentage dan Chris_de_almachtige_Froome te hebben.
Ook geen water, alleen maar infusen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft zelfs geen glaasje wijn gedronken in de wintermaanden.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat Zakarin voor Porte gaat eindigen in het AK
Geen biertje, helemaal niets. Gezellig bij zijn ouders harder en serieuzer dan ooit naar het nieuwe seizoen gewerkt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft zelfs geen glaasje wijn gedronken in de wintermaanden.
Geniez als kopman.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
FDJ kan beter direct terug naar Frankrijk fietsen, kunnen er helemaal niks van
Zonder Thibaut Pinot was de ploeg allang opgehevenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
FDJ kan beter direct terug naar Frankrijk fietsen, kunnen er helemaal niks van
Nee.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een laffe instelling, Syntix. Spreek je uit voor je favoriet RICHIE.
Wie zegt dat, dat mijn favoriete ploeg is?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sky, volg jij je eigen favoriete ploeg helemaal niet?
Sterker nog, het interesseert mij ons geen fuck wat jij denktquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat Zakarin voor Porte gaat eindigen in het AK
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wie zegt dat, dat mijn favoriete ploeg is?
Gelukkig maar, dat zou ik ook nooit willenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Wie zegt dat, dat mijn favoriete ploeg is?
[..]
Sterker nog, het interesseert mij ons geen fuck wat jij denkt
Ik zit nu te kijken welke renners mijn tegenstander in een ander pooltje dan FOK hebben. Sommigen hebben best vreemde opstellingenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ontvang graag een seintje als ik weer over pooltjes mag praten.
Ik heb Gerrans trouwens wel bij dat Sportpools.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken welke renners mijn tegenstander in een ander pooltje dan FOK hebben. Sommigen hebben best vreemde opstellingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |