abonnement Unibet Coolblue
pi_154848942
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
custardcakejes :9
En ik begrijp niet dat sommigen klagen over het volk wat er komt. Als je er zelf winkelt ben je toch ook 'volk'?
Snap ik ook niet zo, ik kom er voor bepaalde producten. De kassa dames zijn erg lief
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 2 augustus 2015 @ 19:55:32 #102
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_154849062
Ik kom al een jaar of 35 bij de aldi en destijds was het publiek daar vooral mensen met een lager inkomen. Een jaar of 25 geleden werd de aldi ontdekt door de hoge inkomens, het was helemaal in, want halve liters Tuborg bier voor weinig, uitstekende brie en gerookte zalm voor een habbekrats. Je zag dan de Range Rovers op de parkeerplaats verschijnen.
Inmiddels komt ook de middeklasse er, en is ook de Lidl hip.
Je bent echt triest en onzeker als je meent te moeten afgeven op de sociale standing van kopen bij de aldi.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator zondag 2 augustus 2015 @ 19:55:57 #103
249559 crew  Lavenderr
pi_154849080
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 19:51 schreef Soury het volgende:

[..]

Snap ik ook niet zo, ik kom er voor bepaalde producten. De kassa dames zijn erg lief
Hier ook. Hartstikke aardig en behulpzaam. Wat ik wel lastig vind is dat er amper ruimte is voor de boodschappen. Dus vlug vlug alles in je kratje laden.
pi_154849164
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 19:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hier ook. Hartstikke aardig en behulpzaam. Wat ik wel lastig vind is dat er amper ruimte is voor de boodschappen. Dus vlug vlug alles in je kratje laden.
Ja stressen is het wel. Ik pak mijn bankpas als een gek. :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_154849650
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zoals dat A-Merk Old Amsterdam zeker
:')
Nee dacht eerder aan Beemster (die ze in alle supermarkten hebben) of Vergeer die ze bij Dirk v/d broek hebben of gewoon kaas van de kaasboer op de markt waar je ook mag proeven.
pi_154850482
quote:
[img]
Je bent echt triest en onzeker als je meent te moeten afgeven op de sociale standing van kopen bij de aldi
Ach alhoewel ik werk kom ik tegenwoordig niet boven bijstands niveau uit. Ga mij nou niet lopen vertellen dat ik op iemand neer kijk. Ik heb al zoveel levenservaring. Ik verdiende vroeger 80.000 euro per jaar maar ben ook dakloos geweest en heb bijstandniveau meegemaakt heb de wereld over gereist en in het buitenland gewoonds in 3de en 2e wereld landen, allerlei culuren opgesnoven en meegemaakt.

Wie denk jij dan wel dat je ben?

Ik kijk op helemaal op niemand neer ik zeg alleen dat ik niet onder de indruk ben van Aldi producten qua prijs/kwaliteits verhouding. Ik zeg niet dat ze niets goed hebben. Ze zullen best goede parmaham of kreeftensoep hebben of hertenbiefstuk (niet dat ik dat koop ofzo maar dat is wel iets wat Aldi onderscheid van andere supermarkten die dat soort dingen niet verkopen). Ik kijk zelfs niet neer op mensen van andere culturen die achter de kassa zitten of wat dan ook.

Ik heb in het buitenland gewoond waar het in de winter 5 graden boven nul is en er geen verwarming is en het dus binnen dus soms nog kouder is dan buiten. Dus echt serieus ga mij nou niet lopen vertellen dat ik beter ben dan wie dan ook of dat ik op iemand neerkijkof wat dan ook.

Ik vind de Aldi gewoon geen prettige winkel maar als ze er eens iets hebben wat me aanspreekt zal ik er heus wel iets kopen hoor.

[ Bericht 4% gewijzigd door _Newman_ op 02-08-2015 20:45:43 ]
  zondag 2 augustus 2015 @ 20:47:15 #107
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_154850765
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:38 schreef _Newman_ het volgende:

[..]
Wie denk jij dan wel dat je ben?

Ik kijk op helemaal op niemand neer .


quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:12 schreef _Newman_ het volgende:
Ik vind de Aldi echt zo een pauper paleis. En rare mensen die er komen en werken.. Zat daar een tokkie cassiere vol met witte schilfers op haar handen en haar gezicht. Wou ze me wissel geld geven ik zeg nee mag je houden. Gadverdamme zeg, kreeg al jeuk toen ik er naar keek.

.

Ik ga liever naar de Dirk of de Hoogvliet is gewoon fijner winkelen met lager tokkie gehalte en betere prijzen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_154851244
Het is niet zo zeer dat ik wat tegen tokkie achtige mensen heb maar als je in een winkel werkt dan verwacht je wel een bepaalde uitstraling of representatie het is tenslotte een winkel. Bij andere winkels besteden ze daar meer aandacht aan dan bij de Aldi. Heeft verder niets met de prijs te maken. Een bepaald niveau van verzorgdheid hoort daar ook bij. Dus cassieres vol met schilfers of mensen die eruit zien of ze hun haar in frituurvet hebben gewassen passen daar niet echt bij. Ik zal nooit iets naar zeggen tegen die mensen of wat dan ook, maar in een winkel vind ik dat niet kunnen om er zo uit te zien. Dat is ook wel een van de redenen dat ik naar de hoogvliet of Dirk ga.
pi_154853959
Ik vind dat de aldi (in grote steden vaak) ook geen fijn publiek trekt. Ik heb vaker gemerkt dat er in de lange wachtrijen ruzie gemaakt wordt. Ik heb gewoon ervaringen met zulk volk die ervoor zorgen dat ik in een grote stad niet snel naar de Aldi ga. Het gaat me niet echt om het inkomen dat deze mensen (zouden) hebben, maar het gedrag dat ze tonen en de sfeer die er heerst. Die heb je nou eenmaal in duurdere supermarkten niet. Dus ja, op dat soort volk kijk ik wel neer. Niet mensen die daar rustig hun boodschapjes doen, wel mensen (en dit zijn vaak armere mensen) die ruzie gaan trappen. De Aldi oogt vaak gewoon niet heel proper.


In dorpjes merk ik hier een stuk minder van.
  Moderator zondag 2 augustus 2015 @ 23:06:14 #110
249559 crew  Lavenderr
pi_154854969
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:38 schreef emmyemmy het volgende:
Ik vind dat de aldi (in grote steden vaak) ook geen fijn publiek trekt. Ik heb vaker gemerkt dat er in de lange wachtrijen ruzie gemaakt wordt. Ik heb gewoon ervaringen met zulk volk die ervoor zorgen dat ik in een grote stad niet snel naar de Aldi ga. Het gaat me niet echt om het inkomen dat deze mensen (zouden) hebben, maar het gedrag dat ze tonen en de sfeer die er heerst. Die heb je nou eenmaal in duurdere supermarkten niet. Dus ja, op dat soort volk kijk ik wel neer. Niet mensen die daar rustig hun boodschapjes doen, wel mensen (en dit zijn vaak armere mensen) die ruzie gaan trappen. De Aldi oogt vaak gewoon niet heel proper.

In dorpjes merk ik hier een stuk minder van.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt dat mensen ruzie maken in de winkel. Ik blijf het vreemd vinden dat sommigen zich beter voelen dan anderen terwijl ze toch echt in dezelfde winkel hun boodschappen doen.
pi_154855236
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 23:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit meegemaakt dat mensen ruzie maken in de winkel. Ik blijf het vreemd vinden dat sommigen zich beter voelen dan anderen terwijl ze toch echt in dezelfde winkel hun boodschappen doen.
Ik heb het meegemaakt. Stelende allochtonen, dronken 40 jaar oude blanke mannen, allochtonen die ruzie zoeken en dreigen om 10 cent korting, mannen die de kassavrouwen seksueel lastig vallen. En dat heb ik alleen in de Aldi meegemaakt. Ik voel me wel beter dan zulke mensen ja. Ik hoop jij ook.

Je kunt nou eenmaal moeilijk ontkennen dat goedkopere supermarkten mensen uit een lagere sociale klasse aantrekken. Dat betekend niet dat dat de enige mensen zijn die er winkelen. Het zorgt er wel voor dat ik daarom liever in steden ergens anders boodschappen doe.
  maandag 3 augustus 2015 @ 01:48:21 #112
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_154859376
Is zit gewoon veel te veel verschil tussen aldi en aldi en lidl.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_155114253
Bij de AH heb je juist van dat 'volk' dat de gratis koffie komt drinken, dat stoort me eigenlijk meer, als we dan dan toch aan het vergelijken zijn qua publiek.
Ik kom graag bij de Aldi en ook bij de Lidl, ik combineer ze en heb nauwelijks een andere supermarkt nodig, wel een toko etc, maar zeker geen AH, hoogstens een keer een Jumbo of Dirk als ik er in de buurt ben.
pi_155119131
Die AH koffie is echt bocht, volgens mij warmen ze gewoon het lekbakje op.

En bij Aldi of lidl kan je dus sowieso niet al je boodschappen halen. Moest ik een keer maizena hebben, hdden ze niet. Moest een keer conditioner hebben hadden ze niet. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik kan je garanderen dat als je zeg voor de hele maand boodschappen doet aleen bij lidl of aldi dat je zo 10 dingen op je lijstje tegen komt die ze niet hebben.
pi_155120582
conditioner heeft de aldi wel. al is dat sowieso geen product dat ik bij een supermarkt haal.

Maizena is merknaam van maïszetmeel, dat zoekt misschien wat makkelijker ;)
in het verleden ook bij de aldi gekocht(van albona dacht ik). bij de lidl heb ik het nog niet gezien, maar ook niet naar gezocht.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:29:42 #116
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_155120799
Als ze hebben: Mummelmann ik kreeg gister nog een fles van een vriend, dat spul is beter dan Jagemeister, maar hier hebben ze hooguit de shotjesversie tijdens kerst geloof ik.. Aldi in Duitsland heeft de 70cl voor iets van 4 euro

De Aldi heeft wel aardappelpuree.. dat gebruik ik net zo makkelijk als Maizena (ik kan me trouwens niet heugen dat ik dat nodig had..)
pi_155124196
Lidl is tegenwoordig een beetje een "gewone" supermarkt, waar de aldi nog steeds zo is als 10 jaar geleden.

Maar de keren dat ik naar de Aldi ben gegaan de afgelopen jaren, qua publiek ook niet echt fijn nee.

Veel volk (hier in de buurt dan) die de Nederlandse taal niet beheersen, groepjes mocro's bij de uitgang die niks te doen hebben en ruzie zoeken.

De winkel zelf ook vooral bijstandwinkelend Nederland.
Terwijl dat bij de lidl een stuk minder lijkt te zijn.
pi_155125304
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 23:13 schreef emmyemmy het volgende:

[..]

Ik heb het meegemaakt. Stelende allochtonen, dronken 40 jaar oude blanke mannen, allochtonen die ruzie zoeken en dreigen om 10 cent korting, mannen die de kassavrouwen seksueel lastig vallen. En dat heb ik alleen in de Aldi meegemaakt. Ik voel me wel beter dan zulke mensen ja. Ik hoop jij ook.

Je kunt nou eenmaal moeilijk ontkennen dat goedkopere supermarkten mensen uit een lagere sociale klasse aantrekken. Dat betekend niet dat dat de enige mensen zijn die er winkelen. Het zorgt er wel voor dat ik daarom liever in steden ergens anders boodschappen doe.
Dat is het grootste misverstand. Er komen mensen van alle rangen en standen, want iedereen wil graag minder betalen. Ja, ook mensen die het breed hebben.
pi_155125612
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:30 schreef _Newman_ het volgende:
Die AH koffie is echt bocht, volgens mij warmen ze gewoon het lekbakje op.

En bij Aldi of lidl kan je dus sowieso niet al je boodschappen halen. Moest ik een keer maizena hebben, hdden ze niet. Moest een keer conditioner hebben hadden ze niet. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik kan je garanderen dat als je zeg voor de hele maand boodschappen doet aleen bij lidl of aldi dat je zo 10 dingen op je lijstje tegen komt die ze niet hebben.
ik heb eigenlijk verdr alleen dingen nodig die ze ook bij de Albert Heijn of andere reguliere supermarkt niet hebben, maar goed, blijf lekker in je eigen sprookjes geloven, dan blijf ik mijn boodschappen wel bij de Aldi en Lidl doen
pi_155126926
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 19:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is het grootste misverstand. Er komen mensen van alle rangen en standen, want iedereen wil graag minder betalen. Ja, ook mensen die het breed hebben.
Beter lezen :) Er komen ook mensen met meer geld bij de Aldi. Maar mensen met minder geld zullen niet snel naar een Albert Heijn gaan.
pi_155129473
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 19:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is het grootste misverstand. Er komen mensen van alle rangen en standen, want iedereen wil graag minder betalen. Ja, ook mensen die het breed hebben.
Ik kom bij de Adli voor bepaalde producten die gewoon goed zijn. Gehakt, de Belgische patat, haring en kipfilet uit de vriezer.
De Lidl vind ik een feestje met de thema weken. Ik haal daar altijd wel wat vandaan. Plus de ingevroren bosvruchten moeten in mijn vriezer liggen. Ja merk producten koop ik bij Jubo of AH
Heerlijk die keus ^O^
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_155129627
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik kom bij de Adli voor bepaalde producten die gewoon goed zijn. Gehakt, de Belgische patat, haring en kipfilet uit de vriezer.
De Lidl vind ik een feestje met de thema weken. Ik haal daar altijd wel wat vandaan. Plus de ingevroren bosvruchten moeten in mijn vriezer liggen. Ja merk producten koop ik bij Jubo of AH
Heerlijk die keus ^O^
Hier dito. Prima producten en ruime keus. Ik ben er blij mee en het zal me jeuken of het publiek wel of niet perfekt is. Het zijn gewoon allemaal mensen die allemaal hun boodschappen doen. Hoe men daar een probleem mee kan hebben begrijp ik niet want dan stel je jezelf boven hen.
pi_155129712
Ik neem altijd forel filetjes mee, smullen :9
pi_155129746
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hier dito. Prima producten en ruime keus. Ik ben er blij mee en het zal me jeuken of het publiek wel of niet perfekt is. Het zijn gewoon allemaal mensen die allemaal hun boodschappen doen. Hoe men daar een probleem mee kan hebben begrijp ik niet want dan stel je jezelf boven hen.
maar opmerken dat er een bepaald publiek komt betekend niet direct dat je jezelf boven hen stelt...

ik merk bij de poiesz bijvoorbeeld ook dat daar de 'rijkere' medemensen wat meer vertegenwoordigd zijn. dat is gewoon een constatering, niets meer, niets minder.
pi_155129784
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hier dito. Prima producten en ruime keus. Ik ben er blij mee en het zal me jeuken of het publiek wel of niet perfekt is. Het zijn gewoon allemaal mensen die allemaal hun boodschappen doen. Hoe men daar een probleem mee kan hebben begrijp ik niet want dan stel je jezelf boven hen.
Ik denk ook dat daar een verandering in zit. In mijn buurt zat alleen maar AH. Sinds kort een Lidl en Jumbo naast elkaar. Ze bijten elkaar niet blijkbaar, ik kom in beide winkels
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_155129992
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:51 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik denk ook dat daar een verandering in zit. In mijn buurt zat alleen maar AH. Sinds kort een Lidl en Jumbo naast elkaar. Ze bijten elkaar niet blijkbaar, ik kom in beide winkels
Hier zit ook de Jumbo-in de plaats gekomen van de C1000-tegenover de Lidl en daar zie je ook de mensen van de ene naar de andere winkel gaan.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:24:26 #127
104963 ETA
European Travel Author
pi_155131461
Overigens is volgende week de Megapack actie. ¤2,29 voor 850 gram pindakaas :P
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:32:29 #128
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_155131885
Het ligt gewoon aan de winkel/locatie. Sommige locaties zijn vreselijk (in mijn ervaring de meeste) en sommige locaties zijn best okay. Maar al met al heeft de Aldi bij mij ook een negatieve associatie. Ik kom er bijna nooit.

De Lidl vind ik wel leuk.
pi_155136712
De Aldi ligt naast de AH waar ik met name boodschappen doe en daarom zou het makkelijk zijn om ook even bij de Aldi binnen te lopen. En toch doe ik het nooit. De Lidl ligt uit de buurt en daar kom ik weer wel. Geen idee wanneer ik gestopt ben met het naar de Aldi gaan, want vroeger kwam ik er wel regelmatig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155136938
De goulashsoep van de aldi ,Onovertroffen door andere merken al jaren een stabiel product
beste goulash die er te krijgen is 1.49
Argentijns rundvlees en niet gierig zoals unox etc altijd zijn
nee gewoon lekker vol en krachtig van smaak.
Doe al 17 jaar af en toe een blikkie scoren
pi_155138544
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 01:06 schreef willemdeprater het volgende:
De goulashsoep van de aldi ,Onovertroffen door andere merken al jaren een stabiel product
beste goulash die er te krijgen is 1.49
Argentijns rundvlees en niet gierig zoals unox etc altijd zijn
nee gewoon lekker vol en krachtig van smaak.
Doe al 17 jaar af en toe een blikkie scoren
Die gaat op mijn lijstje :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:31:59 #132
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_155144000
Grappig dat mensen kunnen zien hoe rijk anderen zijn... En dan ook nog per winkel.. lol
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:52:14 #133
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155144541
Ik was een keer bij AH, bij de broodafdeling. WIlde eigenlijk een stuk van het marsepein varken, maar geen medewerker te bekennen. Komt er iemand van de vleesafdeling met een schort vol bloedvlekken, aan zijn verkouden neus en puistenkop wrijvend, daarna aan zijn bloederige schort afvegend, kan ik u helpen.
Vol walging zei ik dat ik eigenlijk een stuk marsepein wilde...
De knaap legde zijn ongewassen linkerhand er tegen, snijd een stuk af en gooit dit op de weegschaal. Pakt het weer op mijn zijn ongewassen andere hand en haalt de beduimelde in plastic gevatte handleiding er van af die op de weegschaal lag. Legt hem al neuswrijvend er weer op en typt wat in...
Ik zette mijn mandje voor hem op de toonbank en zei, steek het maar op een plek waar de zon niet schijnt en verliet de AH, ben in die vestiging toen jarenlang niet meer terug geweest.
De AH in dat winkelcentrum Amsterdamse poort, bij de Bijlmer is het personeel geweldig, net als die in Houten, maar het filiaal waar ik het over heb (en niet zal noemen) was een ramp
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_155145864
Zoiets is ook het geval dat ik (bijna) nooit iets met rundvlees/patty kan bestellen bij de McDonalds.

Heb daar ooit een tijdje gewerkt en iemand met echt de ergste vorm van acne ooit, deed dus de hamburgers.

Hij was heel druk en niet "schoon", ook steeds aan dat pus gezicht zitten.
Hij zal er vast niet meer werken, maar als ik er uberhaupt al komt, dan is het iets gemaakt van die kiprotzooi :')
pi_155146963
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 01:06 schreef willemdeprater het volgende:
De goulashsoep van de aldi ,Onovertroffen door andere merken al jaren een stabiel product
beste goulash die er te krijgen is 1.49
Argentijns rundvlees en niet gierig zoals unox etc altijd zijn
nee gewoon lekker vol en krachtig van smaak.
Doe al 17 jaar af en toe een blikkie scoren
Ik ben ook wel fan, maar ik zie het toch meer als een guilty pleasure dan als een goeie soep.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_155147115
Zo weer een paar flessen witte wijn halen :9 Niks mis mee.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:13:08 #137
97745 Thorical
finding a way
pi_155245347

Wie heeft dit ooit bij de Aldi gezien. In diverse filialen in en rond Amsterdam gevraagd maar zelfs de filiaal leiders hadden het nog nooit gezien.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:31:16 #138
104963 ETA
European Travel Author
pi_155245877
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef Thorical het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit ooit bij de Aldi gezien. In diverse filialen in en rond Amsterdam gevraagd maar zelfs de filiaal leiders hadden het nog nooit gezien.
Het kan een regionaal artikel zijn, dus even hopen dat iemand hem heeft gespot, dan weet je waar je moet zijn.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_155245975
Air, bubbeltjes-chocolade zoiets als Bros.
Cola regular.
Gerookte zalm.

Ik haal er wel meer boodschappen maar deze sowieso bij de Aldi.
pi_155246238
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef Thorical het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit ooit bij de Aldi gezien. In diverse filialen in en rond Amsterdam gevraagd maar zelfs de filiaal leiders hadden het nog nooit gezien.
Vanmiddag nog gezien in Vlaardingen. Misschien ligt het aan de regio?
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_155247313
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef Thorical het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit ooit bij de Aldi gezien. In diverse filialen in en rond Amsterdam gevraagd maar zelfs de filiaal leiders hadden het nog nooit gezien.
In de Aldi in scheveningen struikel ik er te pas en te onpas over. Ik heb ze overigens nog niet geprobeerd.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:27:06 #142
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155247726
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef Thorical het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit ooit bij de Aldi gezien. In diverse filialen in en rond Amsterdam gevraagd maar zelfs de filiaal leiders hadden het nog nooit gezien.
Nog nooit gezien
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_155247807
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef Thorical het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit ooit bij de Aldi gezien. In diverse filialen in en rond Amsterdam gevraagd maar zelfs de filiaal leiders hadden het nog nooit gezien.
Volgens mij hebben ze dat hier in Hoofddorp. Ik zal van de week eens kijken voor je.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:51:20 #144
104963 ETA
European Travel Author
pi_155248564
als het in Vlaardingen en Scheveningen te vinden is, is het in regio Zoetermeer. Amsterdam e.o, valt onder Zaandam. Dan is het inderdaad een regionaal artikel.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_155249978
Gisteren Merci gehaald in een groene variant; alles met nootjes. Had t nog nooit gezien en ik hou van Merci met nootjes :o
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 16 augustus 2015 @ 19:52:23 #146
97745 Thorical
finding a way
pi_155272856
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:31 schreef ETA het volgende:

[..]

Het kan een regionaal artikel zijn, dus even hopen dat iemand hem heeft gespot, dan weet je waar je moet zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:42 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Vanmiddag nog gezien in Vlaardingen. Misschien ligt het aan de regio?
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:15 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

In de Aldi in scheveningen struikel ik er te pas en te onpas over. Ik heb ze overigens nog niet geprobeerd.
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nog nooit gezien
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze dat hier in Hoofddorp. Ik zal van de week eens kijken voor je.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:51 schreef ETA het volgende:
als het in Vlaardingen en Scheveningen te vinden is, is het in regio Zoetermeer. Amsterdam e.o, valt onder Zaandam. Dan is het inderdaad een regionaal artikel.
Ik heb de vraag maar eens doorgestuurd naar Aldi.
Eens kijken wat die te melden hebben.
Jullie in ieder geval bedankt.
pi_155320598
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:52 schreef Thorical het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik heb de vraag maar eens doorgestuurd naar Aldi.
Eens kijken wat die te melden hebben.
Jullie in ieder geval bedankt.
Hoi. Hier in Hoofddorp hebben ze iig tagliolini.
pi_155332398
http://www.aldi.nl/aldi_nieuw_bij_aldi_218.html

Nieuw bij Aldi. Even geduld hebben :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_155456328
Ik woon sinds kort om de hoek bij een Aldi. Aangezien het de enige supermarkt vlakbij is, doe ik er bijna al mijn boodschappen. Had altijd een negatieve associatie maar dat is nu helemaal weg. Het is inderdaad een erg saaie winkel maar de producten en prijzen zijn prima (wel altijd naar de datum kijken!).
pi_155686493
Ik had vandaag 4 lams koteletten gekocht voor 5 euro. Uit de vriezer (nog nooit gezien) Leuke prijs.
Morgen even testen :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_155688181
De ijsthee-siroop is :9
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_155702824
Je moet het natuurlijk allemaal een beetje in perspectief zien maar ook Aldi is zichzelf bewust van de uitstraling van hun winkels en doet er wat aan om dit te verbeteren.

quote:
De toekomst van ALDI

...De komende jaren worden er vaker filialen geopend met een nieuw lichtconcept, fris kleurgebruik en bredere gangpaden. Daardoor is een betere presentatie van de producten mogelijk. Deze nieuwe en moderne winkels worden op aantrekkelijke locaties geopend.
http://www.aldi.nl/aldi_over_ons_11285.html
  maandag 31 augustus 2015 @ 12:51:25 #153
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155703143
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 12:31 schreef MCH het volgende:
Je moet het natuurlijk allemaal een beetje in perspectief zien maar ook Aldi is zichzelf bewust van de uitstraling van hun winkels en doet er wat aan om dit te verbeteren.

[..]

http://www.aldi.nl/aldi_over_ons_11285.html
De nieuwe winkels van Aldi zien er al duidelijk beter uit dan de oude, maar ze zijn duidelijk veel te laat in reactie op de komst van de Lidl
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_155703168
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 12:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De nieuwe winkels van Aldi zien er al duidelijk beter uit dan de oude, maar ze zijn duidelijk veel te laat in reactie op de komst van de Lidl
Die slag is inderdaad door Lidl gewonnen. Al wil Aldi vooral een discounter blijven en richt Lidl haar pijlen op AH.
  maandag 31 augustus 2015 @ 19:51:15 #155
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_155714389
En aldi heeft nog steeds geen bake off. ;(
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_155714578
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 19:51 schreef Zelfscanner het volgende:
En aldi heeft nog steeds geen bake off. ;(
Aldi Duitsland wel. :W
pi_155714619
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 19:51 schreef Zelfscanner het volgende:
En aldi heeft nog steeds geen bake off. ;(
Wel lekkere afbakbroodjes...
  maandag 31 augustus 2015 @ 20:39:17 #158
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_155716170
Hier hebben ze bepaalde schappen helemaal omgegooid, was ineens m'n muesli kwijt :o. En ze hebben nieuwe chocolade, een knock off Milka met biscuit. Die is goedgekeurd :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_155716299
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:39 schreef Diconnected het volgende:
Hier hebben ze bepaalde schappen helemaal omgegooid, was ineens m'n muesli kwijt :o. En ze hebben nieuwe chocolade, een knock off Milka met biscuit. Die is goedgekeurd :9
Deze?

Had hem wel zien liggen maar bij liggen bleef het.. :') Misschien ook maar eens meenemen dan :D

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2015 20:42:52 ]
  maandag 31 augustus 2015 @ 20:55:02 #160
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_155716822
quote:
99s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:42 schreef CrashO het volgende:

[..]

Deze?
[ afbeelding ]
Had hem wel zien liggen maar bij liggen bleef het.. :') Misschien ook maar eens meenemen dan :D
Ja die! Omnomnom. Voor die 70 cent hoef je het niet te laten liggen.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  maandag 31 augustus 2015 @ 20:56:25 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_155716906
Choco biscy???

Klinkt als een hondenkoekje :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 31 augustus 2015 @ 20:57:00 #162
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_155716926
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:56 schreef Molo het volgende:
Choco biscy???

Klinkt als een hondenkoekje :D
Dat was mijn eerste reactie ook totdat ik beter keek _O-
it's the map in my mind that sends me on my way.
  maandag 31 augustus 2015 @ 20:59:10 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_155717032
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:57 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Dat was mijn eerste reactie ook totdat ik beter keek _O-
Net als die slobbersaus die IJs en ik keer tegen kwamen in de winkel :')
Bah bah bah


Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 31 augustus 2015 @ 21:07:50 #164
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_155717403
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Net als die slobbersaus die IJs en ik keer tegen kwamen in de winkel :')
Bah bah bah


[ afbeelding ]
Ja godver die is ook ranzig ja _O- loop er altijd met een grote boog omheen bij de dierenwinkel.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_155717892
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Net als die slobbersaus die IJs en ik keer tegen kwamen in de winkel :')
Bah bah bah


[ afbeelding ]
Door het etiket zou ik al niet meer willen ;(
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 31 augustus 2015 @ 21:32:53 #166
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155718533
Als ik mijn honden wil verwennen krijgen ze bouillon over de brokken of rijst met vlees en bouillon
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 31 augustus 2015 @ 21:47:38 #167
104963 ETA
European Travel Author
pi_155719142
Aldi gaat zich meer richten op vers.
https://www.aldi.nl/aldi_groente_en_fruit_11396.html
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_155720341
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:47 schreef ETA het volgende:
Aldi gaat zich meer richten op vers.
https://www.aldi.nl/aldi_groente_en_fruit_11396.html
Heel slim nu ze voor een spotprijsje overgeproduceerde waar, dat de boeren niet meer kwijt kunnen in Rusland, gaan overkopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2015 22:17:42 ]
  maandag 31 augustus 2015 @ 22:18:11 #169
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155720371
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 22:17 schreef MCH het volgende:

[..]

Heel slim nu ze voor een spotprijsje overgeproduceerde waar, dat de boeren niet meer kwijt kunnen in Rusland, gaan overkopen.
De aldi belde, of jij azijn wil leveren
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_155720409
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De aldi belde, of jij azijn wil leveren
Slim zaken doen toch.
  maandag 31 augustus 2015 @ 22:27:34 #171
104963 ETA
European Travel Author
pi_155720760
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 22:17 schreef MCH het volgende:

[..]

Heel slim nu ze voor een spotprijsje overgeproduceerde waar, dat de boeren niet meer kwijt kunnen in Rusland, gaan overkopen.
ja, zo simpel is het inderdaad :') Een slag vooruit maken in vers aanbod is niet alleen even goedkoper inkopen, je moet je hele keten hierop aanpassen. Het is een logistiek complexe machine waarbij je niet zomaar even een aanpassing doet. Van controlemomenten inbouwen tot procedures aanpassen om een vers mogelijk aanbod te creëren, ga er maar aan staan.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_155720816
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 22:27 schreef ETA het volgende:

[..]

ja, zo simpel is het inderdaad :') Een slag vooruit maken in vers aanbod is niet alleen even goedkoper inkopen, je moet je hele keten hierop aanpassen. Het is een logistiek complexe machine waarbij je niet zomaar even een aanpassing doet. Van controlemomenten inbouwen tot procedures aanpassen om een vers mogelijk aanbod te creëren, ga er maar aan staan.
Die boycot is natuurlijk al een tijdje aan de gang dus ze hebben genoeg tijd gehad om dit allemaal in te plannen zoals jij zegt.
  maandag 31 augustus 2015 @ 22:37:00 #173
104963 ETA
European Travel Author
pi_155721138
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 22:28 schreef MCH het volgende:

[..]

Die boycot is natuurlijk al een tijdje aan de gang dus ze hebben genoeg tijd gehad om dit allemaal in te plannen zoals jij zegt.
geloof mij maar, zo kortzichtig is het niet :) Als je goed hebt opgelet waren de eerste stappen hierin al gezet ruim voor de boycot.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_155721308
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 22:37 schreef ETA het volgende:

[..]

geloof mij maar, zo kortzichtig is het niet :) Als je goed hebt opgelet waren de eerste stappen hierin al gezet ruim voor de boycot.
Gezien je beroep zou je gelijk kunnen hebben. Al doen jullie het waarschijnlijk totaal anders dan een discounter, aannemende dat je niet voor een discounter werkt.
pi_155735924
Zo nu en dan kom ik bij de Aldi, zo'n 100m van mijn huis gelegen. Zojuist weer 12! klanten voor mij bij de kassa! Denk maar niet dat het overig personeel in de winkel (meestal maar 1) ook maar een stap harder zet om een tweede kassa te openen! Eerst even het eigen werk afmaken, pallet naar het magazijn rijden en vervolgens op een dode gemak een tweede kassa openen! Discounter of niet - ik vind het personeel, in meerdere filialen, een arrogante houding hebben! Oh 'wij zijn goedkoop' 'men weet wat het hier kan verwachten', dus ik hoef geen service te verlenen.

Vandaag ook weer tegen enkele beperkingen aangelopen met een klein boodschappenlijstje. Dan merk je dat de winkel niet mee veranderd met de vraag uit de markt. Kidneybonen zijn enkel te verkrijgen per twee blikken (in plastic verpakt). Tomatenpuree enkel te verkrijgen per 9 stuks (in plastic verpakt). Bananen (plastic verpakt). Griekse yoghurt enkel in 1L.

Ik heb geen zin om thuis een grote voorraad aan te leggen, en ben tegen het overmatig gebruik van plastic verpakkingsmateriaal. Producten lekker laten liggen en bij de AH de producten gekocht! Tomatenpuree relatief goedkoper en voor de Griekse yoghurt betaal ik minder (absoluut bedrag) en hoef ik niets weg te gooien.

Nee, de Aldi gaat absoluut de slag verliezen! Ook al komt er weer ruimte aan de onderkant vd markt, aangezien de Lidl 'omhoog' beweegt.

Zo, de frustratie even van mij af geschreven ;)
pi_155736700
Ik heb de indruk dat er altijd bijzonder weinig personeel in de winkel is hier, soms maar 2 mensen, één achter de kassa en één in de winkel, kan mij wel voorstellen dat ze geen haast maken, wanneer een nieuwe kassa open moet als ze ook nog alles moeten bijvullen.

Vele producten hebben een goede kwaliteit, vind ik, maar voor de extra's en kleinere verpakkingen moet je echt in een ander winkel zijn.

De laatste tijd let ik vooral ook op de weekeindaanbiedingen, groente en fruit voor een leuke prijs.
  dinsdag 1 september 2015 @ 17:50:46 #177
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155737264
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:22 schreef Zana het volgende:
.

Vele producten hebben een goede kwaliteit, vind ik, maar voor de extra's en kleinere verpakkingen moet je echt in een ander winkel zijn.

Dit is hoe een discounter werkt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_155737789
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:48 schreef Martijn1P het volgende:
Zo nu en dan kom ik bij de Aldi, zo'n 100m van mijn huis gelegen. Zojuist weer 12! klanten voor mij bij de kassa! Denk maar niet dat het overig personeel in de winkel (meestal maar 1) ook maar een stap harder zet om een tweede kassa te openen! Eerst even het eigen werk afmaken, pallet naar het magazijn rijden en vervolgens op een dode gemak een tweede kassa openen! Discounter of niet - ik vind het personeel, in meerdere filialen, een arrogante houding hebben! Oh 'wij zijn goedkoop' 'men weet wat het hier kan verwachten', dus ik hoef geen service te verlenen.

Vandaag ook weer tegen enkele beperkingen aangelopen met een klein boodschappenlijstje. Dan merk je dat de winkel niet mee veranderd met de vraag uit de markt. Kidneybonen zijn enkel te verkrijgen per twee blikken (in plastic verpakt). Tomatenpuree enkel te verkrijgen per 9 stuks (in plastic verpakt). Bananen (plastic verpakt). Griekse yoghurt enkel in 1L.

Ik heb geen zin om thuis een grote voorraad aan te leggen, en ben tegen het overmatig gebruik van plastic verpakkingsmateriaal. Producten lekker laten liggen en bij de AH de producten gekocht! Tomatenpuree relatief goedkoper en voor de Griekse yoghurt betaal ik minder (absoluut bedrag) en hoef ik niets weg te gooien.

Nee, de Aldi gaat absoluut de slag verliezen! Ook al komt er weer ruimte aan de onderkant vd markt, aangezien de Lidl 'omhoog' beweegt.

Zo, de frustratie even van mij af geschreven ;)
Dan heb jij er ook niets te zoeken en kun je beter naar een andere zaak gaan ipv je kapot te ergeren.
pi_155738058
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan heb jij er ook niets te zoeken en kun je beter naar een andere zaak gaan ipv je kapot te ergeren.
Ik was er zondag even. Weinig nodig de dingen die ik daar graag haal. Liep een moeder met kind helemaal afgeladen kar. Ik hoorde nu naar de kassa, jij mag duwen Ik heb als een debiel lopen rennen om eerder te zijn _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_155738189
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik was er zondag even. Weinig nodig de dingen die ik daar graag haal. Liep een moeder met kind helemaal afgeladen kar. Ik hoorde nu naar de kassa, jij mag duwen Ik heb als een debiel lopen rennen om eerder te zijn _O-
Twee vliegen in één klap. Werken aan je conditie en je boodschappen voordelig _O_
pi_155738223
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Twee vliegen in één klap. Werken aan je conditie en je boodschappen voordelig _O_
Ja echt ik bekeek dat en dacht NO WAY dat die voor mij komt :D
Het was verder ook rete rustig dus één kassa

Oh ik heb dat wel vaker gehad en liet die gene me even voor. Mag ook wel gezegd worden
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_155756417
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:22 schreef Zana het volgende:
Vele producten hebben een goede kwaliteit, vind ik, maar voor de extra's en kleinere verpakkingen moet je echt in een ander winkel zijn.
Ik snap wat je bedoelt. Toch vind ik de houding van het personeel vaak niet (klant)vriendelijk. Als je een vraag stelt kijken ze je aan van: ''Je weet dat je hier bij de Aldi bent he''. Een beetje meedenken met de klant is toch niet te veel gevraagd?

En Piet, een discounter streeft misschien naar het optimaliseren en realiseren van een excellente bedrijfsvoering om de kosten voor de klant zo laag mogelijk te houden. Maar dit betekend niet dat je geen meerwaarde meer kunt bieden voor de klant.

Misschien heb ik dan inderdaad niets te zoeken bij de Aldi zoals Lavenderr stelt. Mijn gem. aankoopbedrag is door de jaren heen dan ook sterk gedaald bij de Aldi. Zoals velen doe ik nu het gros van mijn boodschappen bij de Lidl.

Maar OT; wat koop ik er meestal:
Aluminumfolie, vershoudfolie etc.
Ziplock bags
Pasta (van ei met poreus oppervlak - nieuw is assortiment van vorige pagina)
Vrije uitloop eieren
Ijsthee
Roomboter
Olijfolie om in te bakken
pi_155756665
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:02 schreef Martijn1P het volgende:
Pasta (van ei met poreus oppervlak - nieuw is assortiment van vorige pagina)
Wat voor een verschil maakt dat?
Mokkel met stuntstok
pi_155757085
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:16 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Wat voor een verschil maakt dat?
Ingrediënt: ei > water (dus smaak)
Het ruwe oppervlak van de pasta zorgt ervoor dat de saus beter hecht. Sommige soorten gedroogde pasta zijn bovendien door bonzen mallen geperst ipv door roestvrijstalen. Dat brons geeft de pasta een ruw oppervlak.
pi_155757269
Ik moet eigenlijk wel lachen om die amateuristisch melige marketing: Helaes Pindakaas, de Japanse Kimo nootjes, de Froja's.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_156278394
Vanaf woensdag eindelijk weer Teewurst bij de Aldi.
Ik ga de voorraadkast weer volgooien!
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  maandag 21 september 2015 @ 20:09:24 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_156278638
Vanillekwark
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_156279320
Ik woon tegenover een aldi, maar ik haal er vrijwel nooit wat. Ja alleen wijn als ik eens een feestje heb. Die Chileense wijnen van 3 euro zijn nog wel prima te drinken.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_156279697
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:30 schreef habitue het volgende:
Ik woon tegenover een aldi, maar ik haal er vrijwel nooit wat. Ja alleen wijn als ik eens een feestje heb. Die Chileense wijnen van 3 euro zijn nog wel prima te drinken.
Wat zonde. Ik mis mijn aldi. Goed vlees, patat, kip filet.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 21 september 2015 @ 21:19:30 #190
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_156281311
Spelt-beschuit (niet omdat 'spelt' maar wel omdat ze gewoon erg lekker zijn)
Zonnebloembrood-bol (zo'n bol waarvan je zelf nog je boterhammen af moet snijden)
De Pinot Grigio is prima te drinken, net als de Hugo
Disco-koekjes voor mee naar school voor de kinderen
Pakjes Slurpie voor mee naar school
en ijsjes.. veel ijsjes ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_156282386
Groene pak Merci (4 soorten met nootjes).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_156771115
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:16 schreef TUFKAL het volgende:
Is er ook een Aldi topic?



is nl zeer goed te doen :P


[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2015 22:35:46 ]
pi_156771632
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:35 schreef TUFKAL het volgende:
Belgische mayo
Die is inderdaad goed te doen :Y
pi_156855782
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 17:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik mis ook bij de online folder het herfst assortiment, en binnenkort winter. Dat hebben ze niet meer. Wat ik ook erg lekker vind is de witlof rolletjes met ham en kaas. Ook winter gedoe
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_156855881
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:35 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

goeie tip die Belgen mayo inderdaad lekker ik haalde die van DL altijd maar die verkopen ze bijna nergens meer
pi_156855958
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:09 schreef Karzai het volgende:

[..]

goeie tip die Belgen mayo inderdaad lekker ik haalde die van DL altijd maar die verkopen ze bijna nergens meer
Ik vond die nou weer niet zo. Ik koop deze

Niet van de aldi, maar de vlaamse frieten zijn er wel erg lekker bij.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_156856031
Momenteel chocoladekruidnootjes :9 .
pi_156856033
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:13 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik vond die nou weer niet zo. Ik koop deze [ afbeelding ]

Niet van de aldi, maar de vlaamse frieten zijn er wel erg lekker bij.
nog nooit gezien ook van de Aldi?
pi_156856048
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:17 schreef Karzai het volgende:

[..]

nog nooit gezien ook van de Aldi?
Vlaamse frieten zijn heerlijk
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 15 oktober 2015 @ 18:26:44 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_156856187
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:13 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik vond die nou weer niet zo. Ik koop deze [ afbeelding ]

Niet van de aldi, maar de vlaamse frieten zijn er wel erg lekker bij.
Waar koop je dat?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')