En we zijn weer terug bij af.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:53 schreef Tingo het volgende:
That does not mean the radiowaves go via satellite.
Iets te maken met de ionosphere experimentatie van de jaren 50 dacht ik.(en dan de ontwikkeling en verbetering sinds toen) I thought I'd mentioned that once or twice already. Never mind,you can look it up.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:59 schreef nikao het volgende:
[..]
En we zijn weer terug bij af.
Hoe dan wel Tingo?
Volgens mij heb ik al wel een paar keer genoemd dat dat geen mogelijke oplossing is voor GPS zonder sats. Never mind, you can look it up.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Iets te maken met de ionosphere experimentatie van de jaren 50 dacht ik.(en dan de ontwikkeling en verbetering sinds toen) I thought I'd mentioned that once or twice already. Never mind,you can look it up.
Sorry,maar ik moet m'n keuken ff schoonmaken.
Ja dat heb je inderdaad al eerder genoemd. Verder dan dat lijk je niet te komen. Wat heel jammer is, want dat verklaart in de verste verte GPS niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Iets te maken met de ionosphere experimentatie van de jaren 50 dacht ik.(en dan de ontwikkeling en verbetering sinds toen) I thought I'd mentioned that once or twice already. Never mind,you can look it up.
Sorry,maar ik moet m'n keuken ff schoonmaken.
Misschien,maar je wetenschappelijk talents vertrouw ik niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al wel een paar keer genoemd dat dat geen mogelijke oplossing is voor GPS zonder sats. Never mind, you can look it up.
Dat weet ik. Gelukkig heeft dat helemaal niets met deze discussie te maken.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien,maar je wetenschappelijk talents vertrouw ik niet.
Leg het dan uit Tingo... help ons!quote:Op zondag 10 mei 2015 16:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien,maar je wetenschappelijk talents vertrouw ik niet.
Ah een forcefield dus!quote:Op woensdag 13 mei 2015 02:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar heb je een heel goed punt te pakken, guyver en precies de reden waarom een Apollo docu zoveel voorbereiding vergt.
Het model (!) zoals het er nu ligt zegt dat we daar niet doorheen kunnen maar de sterkte is gemeten met raketten.
De visuele effecten (poollicht) lijken me prachtig om met eigen ogen te gaan zien.
Het is een verondersteld magnetisch- en stralingsveld. Niet zozeer een fysieke, mechanische barrière. Het moet zeker op meteorieten effect hebben qua straling en mineralogie, maar niet op de mechanische kant van de inslag.quote:Op woensdag 13 mei 2015 02:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah een forcefield dus!
Mooi dat parkeren we even hier!
Nou het moge duidelijk zijn, er hangt dus een ondoorbreekbare barrière om onze mooie planeet waar wel zonlicht door heen kan maar verder niks..
Vraag ik me toch af hoe een meteoor alsnog op aarde kan belanden ... maar goed!
er komt straks wel even uitleg dat het maar 1 kan op kan natuurlijk!
En als je het noorder licht wil zien ga je toch even naar Noorwegen of zo..![]()
http://www.visitnorway.co(...)ar-het-noorderlicht/
Heb jij al een werkend alternatief gevonden waarbij je GPS zonder satellieten kan verklaren?quote:Op woensdag 13 mei 2015 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is een verondersteld magnetisch- en stralingsveld. Niet zozeer een fysieke, mechanische barrière. Het moet zeker op meteorieten effect hebben qua straling en mineralogie, maar niet op de mechanische kant van de inslag.
Laatst een prachtige nacht in het vliegtuig beleefd. Helaas GPS-satellieten of ISS gezien, misschien had NASA even geen zin de drone te laten vliegen, wel een veelheid aan sterren waarvan 7 vallende. Meteoren dus.Het gedrag was prachtig te zien.
En ja, Canada wil ik wel es heen, dat wordt het eerder dan Noorwegen. Of het zuiderlicht, wie weet.
Teveel mooie reisplannen...
Zeg, ik ben geen rocket scientist.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb jij al een werkend alternatief gevonden waarbij je GPS zonder satellieten kan verklaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg, ik ben geen rocket scientist.A simple no would suffice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
[..]
Zeg, ik ben geen rocket scientist.Die bestaan toch niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dat zou je heel makkelijk uit kunnen leggen!Er staat nog een vraag voor u open!!
Rare gevolgtrekking, guyver. Maar wees er happy mee.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die bestaan toch niet!
Dus dat zou je heel makkelijk uit kunnen leggen!
[..]
Zeg, ik ben geen rocket scientist.Is nogal een raar argument met 37 posts per dag ter grootte van een Fidel Castro-speech.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
Bepaalde dingen zijn sneller geformuleerd dan andere. En posten over mijn leven doe ik ook genoeg.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:06 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Is nogal een raar argument met 37 posts per dag ter grootte van een Fidel Castro-speech.
[..]
Zeg, ik ben geen rocket scientist.Wát???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toegeven dat je geen oplossing hebt voor iets wat incompatible is met je denkbeeld is natuurlijk lastigquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:06 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Is nogal een raar argument met 37 posts per dag ter grootte van een Fidel Castro-speech.
Dat moet je aan Matador vragen. Die weet álles.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:20 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe zit het trouwens met al die private ondernemingen die zich op de ruimtevaart hebben gestort? Die lopen de wereld heel bewust om de tuin te leiden, met als enige doel het in stand houden van de leugens van overheden?
Wel vriendelijk van al die concerns dat ze miljarden spenderen om de overheid uit de wind te houden.
Hij zal er ongetwijfeld zo zijn gedachten over hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat moet je aan Matador vragen. Die weet álles.
Je hebt wel een talent, stating the bloody obviousquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg, ik ben geen rocket scientist.
Waarom is deze dan open? Best verwarrend, twee bijna dezelfde topics.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:52 schreef jogy het volgende:
Zullen we die discussie in BNW / Fakery in Space #2 houden?
Dank.
Staat toch best heel duidelijk in de openingspost. Dit gaat heel specifiek over de GPS, verder niets. Dus is het niet GPS gerelateerd dan in het andere topic.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom is deze dan open? Best verwarrend, twee bijna dezelfde topics.
Dat andere topic is dicht.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Staat toch best heel duidelijk in de openingspost. Dit gaat heel specifiek over de GPS, verder niets. Dus is het niet GPS gerelateerd dan in het andere topic.
Dan is er vast wel een nieuw deel. Ik link de reeks wel ff voor het gemak in de OPquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |