quote:Op zondag 10 mei 2015 09:18 schreef Kingstown het volgende:
Voor alle mannen in een relatie: Vergeet de bloemen niet vandaag....
http://nypost.com/2015/05(...)cheat-on-my-husband/
het is hier bewolkt en ik ben nét wakkerquote:
Blijkbaar verwachten moeders op moederdag niet alleen cadeaus van hun kinderen, maar ook van hun echtgenoot.quote:Op zondag 10 mei 2015 11:15 schreef just me het volgende:
![]()
maar waarom zou mijn eventuele echtgenoot voor mij bloemen moeten kopen? Ik ben zijn moeder niet.
vrouwenlogicaquote:Op zondag 10 mei 2015 11:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Blijkbaar verwachten moeders op moederdag niet alleen cadeaus van hun kinderen, maar ook van hun echtgenoot.
Ik ga nog eens nadenken over die logica.
Het gaat om moederdag. Niet om een trouwdag. Ik vraag me af of mannen ook op die manier naar vaderdag kijken.quote:Op zondag 10 mei 2015 11:48 schreef just me het volgende:
vrouwenlogica
waarom zouden alleen mannen een kado moeten regelen voor 'n trouwdag, vrouwen kunnen mannen toch ook verrassen op 'n trouwdag?
* just me zal haar ex vast wel eens een kat hebben gegeven op vaderdagquote:Op zondag 10 mei 2015 11:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken vrouwen die geen kinderen hebben maar wel hond of kat en die krijgen dan van hun partner zogenaamd van het huisdier iets voor moederdag
quote:Op zondag 10 mei 2015 11:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het gaat om moederdag. Niet om een trouwdag. Ik vraag me af of mannen ook op die manier naar vaderdag kijken.
ik denk maar zo, je moet maar doen wat goed isquote:Op zondag 10 mei 2015 11:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb iets voor mijn moeder gekocht, maar ook voor m'n oma en opa.
Lieverd, ik ben vreemd gegaan, omdat je me geen bloemen op vaderdag hebt gegeven komt je dus onbekend voor? Vreemd.quote:
het is dat ik geen aannames mag maken, andersquote:Op zondag 10 mei 2015 12:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben vreemd gegaan, omdat je me geen bloemen op vaderdag hebt gegeven komt je dus onbekend voor? Vreemd.
Je mag zoveel aannames maken als je wilt, zolang je er maar bij ze(g)t dat het een aanname is.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:13 schreef just me het volgende:
het is dat ik geen aannames mag maken, anders
Je mag van mij aannemen dat ik lekker naar buiten gaquote:Op zondag 10 mei 2015 12:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je mag zoveel aannames maken als je wilt, zolang je er maar bij ze(g)t dat het een aanname is.
cutequote:Op zondag 10 mei 2015 12:29 schreef sacha het volgende:
ik kreeg van mijn Aap een zelf gefiguurzaagd en geschilderd memo bord voor op mijn studeerkamer
Dat is dus wel leuk, daarom zeg ik het is leuk voor (kleine) kinderen, iets doen voor vader of moeder, en zelfgemaakt uiteraard, dat is het allermooiste. Ik heb een aantal leuke dingetjes die ik ooit kreeg bewaard, als ik ze die nu laat zien liggen ze dubbel.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:29 schreef sacha het volgende:
ik kreeg van mijn Aap een zelf gefiguurzaagd en geschilderd memo bord voor op mijn studeerkamer
De vraag is vooral of je iets van de postbode gekregen hebt.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:29 schreef sacha het volgende:
Totaal onbekend...quote:Op zondag 10 mei 2015 12:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben vreemd gegaan, omdat je me geen bloemen op vaderdag hebt gegeven komt je dus onbekend voor? Vreemd.
daar krijg ik nooit iets vanquote:Op zondag 10 mei 2015 12:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De vraag is vooral of je iets van de postbode gekregen hebt.
er zijn veel hoeken op fok waar ik niks te zoeken heb, KLB is daar een vanquote:Op zondag 10 mei 2015 14:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Moest in KLB, Sas heeft er ooit 1 geopend volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |