abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152530033
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:13 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Wat bedoelen ze met: only "last ... time" timestamp must be safely associated... ?
Dat begrijp ik ook niet helemaal.
Bij elk WiFi-netwerk staat sowieso de "last joined time", maar in sommige gevallen ook een "last auto joined time". De last auto joined time is een later tijdstip (mogelijk zelfs niet eens op dezelfde dag), maar ik weet niet wat dit precies inhoudt. Misschien zijn dit niet-versleutelde netwerken, waarmee de iPhone automatisch verbinding kan maken? Waarom dat eerste tijdstip dan anders is, kan ik ook nog niet verklaren.
quote:
LastJoined
This is true when,
1) User joins the network by entering the password and connects to it. This could happen when user joins to a network for the first time or rejoined the network after the device forgets the saved network setting.
2) User scans the network and taps on the SSID he/she wants to connect to (with password saved already).

LastAutoJoined
This is true when,
1) Device automatically connects to the network, without user interaction.
Dus, LastJoined is handmatig verbinding maken, zowel bij netwerken met- als zonder wachtwoord. LastAutoJoined geldt alleen als is ingesteld dat de iPhone automatisch verbinding mag maken met netwerken zonder wachtwoord (en niet opgeslagen zijn).

[ Bericht 18% gewijzigd door Physsic op 12-05-2015 17:35:31 ]
pi_152530099
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:41 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Ik denk dat de excursies (vóór 1 april) bij SbtR zijn geboekt en dat K&L op 1 april op pad zijn gegaan zonder een tussenstop te maken bij SbtR. Bijvoorbeeld: mogelijk zaten ze meteen in een auto?

De beweringen dat ze om 13.10 waren vertrokken vanaf SbtR, is geen vergissing in de tijd, het is gewoon verzonnen. Daarom klopt die tijdstip van geen kanten.

We hebben ook al gezien dat de bewering dat Leo om 13.30 hun taxichauffeur zou zijn geweest, niet klopte.

De informatie dat ze vanuit de school eerst naar huis gingen om hun schoenen aan te trekken (bron: ouders Lisanne op TV), moet ook niet kloppen, want die bewering was gebaseerd op die 13.10.

De kans is groot dat het allemaal is verzonnen.
(Gebaseerd op de (weinige) harde gegevens die we hebben)
Nah "compleet verzonnen" lijkt me heul erg sterk. Dan zou je dat ook zeker niet officieel op een politie-aangifte gezet willen hebben.

Zo sterk in de tijd vergissen -en met name over de lunch heen- lijkt me ook vrijwel onmogelijk.

Blijft over:
- de getuigenissen klopten qua tijd wel maar zijn van 1 dag eerder - 31 maart ná het 'weggestuurd' zijn bij het vrijwilligerswerk - dit geldt ook voor het opzoekwerk op de computer omdat de politie uit en in Nederland ook niet opviel dat ze niet om 13:10 maar rond 10:30 vertrokken
- de getuigenissen klopten qua tijd én dag wel maar gingen over andere meiden - heel kleine kans omdat Eileen en Sigrid Kris en Lisanne kenden (en omdat Martijn F. Pedro C. heeft gesproken en meer mensen ook)
- de getuigenissen klopten niet qua dag en/of tijd én behelsten andere dames - nog veel moeilijker voor te stellen

Ik denk dat het dag-eerderscenario (juist opgesteld om al deze vragen deugdelijk te kunnen beantwoorden) nog steeds de beste verklaring is.

Net als het boeken van de excursies met Feliciano al op maandagmiddag (in en net na de frustratie van vooral Lisanne) en de massage ofwel op maandag namiddag ofwel reeds op zondag.

De reactie naar Myriam die avond was dan alleen omdat ze geen zin hadden erover te praten, wat prima voorstelbaar is.

Dus dan:
maandag 31 maart
- check werk
- lunch naast Habla Ya (Nelvis), met barman en misschien 2 jongens praten
- excursies regelen, op de computer opzoeken en de getuigenissen Eileen t/m Frank Abadiel R.
- ofwel massage Lisanne en Kris om 16:44 weer internetten ofwel geen massage want die was zondag

dinsdag 1 april
- ontbijt
- klaarmaken voor hike
- appje/smsje naar vriend Kris
- in de map en op de kaart kijken, in de hangmat liggen en Feliciano gedag zeggen
- taxi pakken en dan pas besluiten de Pianista echt te gaan doen

de rest is geschiedenis.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 12 mei 2015 @ 17:40:07 #278
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152530391
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:07 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Met "vóór 1 april excursies boeken" bedoel ik niet automatisch bij HablaYa. Kan ook bij SbtR geboekt zijn.

Waar heeft Sigrid een tijd genoemd? Bedoel je 12.30u massage? Welke bron is dat?
Ik bedoel zij zegt 13:10, dat ze ze toen heeft gezien? Dus had Lisanne dan daarvoor een massage van 12:30-13:00 bij haar?
  dinsdag 12 mei 2015 @ 17:44:17 #279
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152530500
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nah "compleet verzonnen" lijkt me heul erg sterk. Dan zou je dat ook zeker niet officieel op een politie-aangifte gezet willen hebben.

Zo sterk in de tijd vergissen -en met name over de lunch heen- lijkt me ook vrijwel onmogelijk.

Blijft over:
- de getuigenissen klopten qua tijd wel maar zijn van 1 dag eerder - 31 maart ná het 'weggestuurd' zijn bij het vrijwilligerswerk - dit geldt ook voor het opzoekwerk op de computer omdat de politie uit en in Nederland ook niet opviel dat ze niet om 13:10 maar rond 10:30 vertrokken
- de getuigenissen klopten qua tijd én dag wel maar gingen over andere meiden - heel kleine kans omdat Eileen en Sigrid Kris en Lisanne kenden (en omdat Martijn F. Pedro C. heeft gesproken en meer mensen ook)
- de getuigenissen klopten niet qua dag en/of tijd én behelsten andere dames - nog veel moeilijker voor te stellen

Ik denk dat het dag-eerderscenario (juist opgesteld om al deze vragen deugdelijk te kunnen beantwoorden) nog steeds de beste verklaring is.

Net als het boeken van de excursies met Feliciano al op maandagmiddag (in en net na de frustratie van vooral Lisanne) en de massage ofwel op maandag namiddag ofwel reeds op zondag.

De reactie naar Myriam die avond was dan alleen omdat ze geen zin hadden erover te praten, wat prima voorstelbaar is.

Dus dan:
maandag 31 maart
- check werk
- lunch naast Habla Ya (Nelvis), met barman en misschien 2 jongens praten
- excursies regelen, op de computer opzoeken en de getuigenissen Eileen t/m Frank Abadiel R.
- ofwel massage Lisanne en Kris om 16:44 weer internetten ofwel geen massage want die was zondag

dinsdag 1 april
- ontbijt
- klaarmaken voor hike
- appje/smsje naar vriend Kris
- in de map en op de kaart kijken, in de hangmat liggen en Feliciano gedag zeggen
- taxi pakken en dan pas besluiten de Pianista echt te gaan doen

de rest is geschiedenis.
Ik schiet hem onderuit, Kris en Lisanne wisten op zondagavond dat het vrijwilligerswerk niet doorging: Bron Roelie G
Waarom ging het niet door? Er kwam die week een hele theatergroep langs met aangepast programma, op de vrijwilligerslocatie.

Daarnaast moesten zij nog het nieuwe vrijwilligerswerk regelen.

Wat een idiote aanname dat ze er niet met Miriam over wilde praten, ze zat in haar woonkamer, op haar bank en dan zo reageren? Das raar, zegt meer over jou dan over Lisanne trouwens.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 18:15:40 #280
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152531480
Wat er mogelijk in Bocas al gebeurt is, na aanleiding van de woorden van Ingrid:
Ingrid: “Ik heb ze alleen persoonlijk meegemaakt toen ze twee weken lang een Spaanse Cursus deden bij ons in Bocas del Toro (Spanish by the Sea – Bocas). Daar zag ik ze ‘s morgens in de keuken als ik ontbijt aan het maken was voor de groep waar ik mee rond aan het reizen was. Ik geloof dat ze toen af en toe iets zeiden over het eten. Ook hebben ze meegedaan met een kookles die ik een op een avond georganiseerd had. Ook toen heb ik niet veel met ze gesproken. Ze waren niet erg spraakzaam, ten minste niet met mensen waar ze niet officieel kennis mee gemaakt hadden. Denk ik. Misschien waren ze wel verlegen.”

Ik denk dat Ingrid totaal geen interesse getoond heeft in K&L, het was druk met haar groep. De meiden hadden al betaald. Het gelooft dat ze af en toe iets zeiden over het eten...

Wanneer heb je hen – of een van hen – het laatst gezien?

Waarschijnlijk de laatste dag dat ik in Bocas was. Zij zijn daarna nog een hele week in Bocas geweest alvorens door te reizen naar Boquete.

Het weet het dus niet.

Wist je iets over hun plannen?

Nee eigenlijk niet. Ik weet niet automatisch wat studenten binnen ons bedrijf doen omdat ik zelf de reserveringen niet meer afhandel. Ik weet het dus pas in een gesprek die ik met de studenten heb of als ik het op ga zoeken omdat ik het om de één of andere reden wil weten. Bij hen wist ik het eerlijk gezegd niet.

Het heeft geen interesse want de ¤1450,- x 2 was al overgemaakt, of het had wel gepraat maar vond ze niet interessant genoeg.

Maakten ze op jou de indruk dat ze zich wel aardig konden redden?

Ja, in principe wel. Ik zag ze veel praten met twee Nederlandse jongens (Edwin Cornelis & Bas van Lieshout). Verder weet ik het eigenlijk niet. Ze vielen niet echt op in het hele spul en ik was druk bezig met het naar de zin maken van mijn groep die de Travelling Spanish Classroom geboekt had.

Het had ze amper gesproken en wist niets van hun plannen, zit ze daarvoor te vertellen maar kan wel oordelen dat het goed ging met ze.

Kun je iets vertellen over de eerste dingen die jij – en anderen – deden toen bleek dat ze niet terug waren gekomen?

Ik maakte me in eerste instantie niet zoveel zorgen omdat het heel af en toe wel vaker gebeurt dat studenten niet thuis komen slapen. Ik had toen ook nog niet duidelijk voor ogen dat zij het waren (de meisjes die ik in Bocas had leren kennen). Als ik had geweten dat zij het waren had ik me wel meer zorgen gemaakt, omdat ze zo serieus waren. Geen feestneuzen, waar ik gekke dingen van zou verwachten. Ik had vanwege tijdgebrek, ik stond nl op het punt Bocas te verlaten, geen vragen gesteld over hun plannen. Had ik dat wel gedaan, dan had ik niet verwacht (wat ik nú wel in mijn achterhoofd had) dat ze misschien besloten hadden de Quetzal Trail te lopen (als studenten dat doen blijven ze heel soms wel eens in Volcan of Cerro Punto slapen en komen pas de volgende dag terug). Ik heb toen wel gevraagd aan de stagiaire de familie, het agentschap en de politie in te lichten. Dat is toen gebeurd.
[/i]

Het vraagt een stagiaire om de ouders te bellen 8)7, dat zijn geen taken voor een stagiaire die gebrekkig spaans spreekt.
Het vond de meiden serieus... huh?
Ze had ineens wegens tijdgebrek geen tijd gehad om de meiden vragen te stellen...
Ze zegt daarvoor iets anders...

Vervolgens zijn de meiden op vrijdag gaan bellen met de taalschool in Boquete, komen er op zondagavond achter dat het niet doorgaat. Kennen vanuit Bocas wel een leuke taalschool en gaan dus richting Sigrid...
Zijn er foto's van K&L in de Spanish in Boquete? Was die relatie nog wel zo goed? Hebben zij wel die excursies daar geboekt? Of proberen ze het slechte contact stil te houden? Hop, Eileen ook meteen uit beeld en Ingrid op het baggerschip.

Ik houd er serieus rekening mee dan ze de buik vol hadden van Spanish en hun houding.

[ Bericht 14% gewijzigd door ootjekatootje op 12-05-2015 18:20:48 ]
pi_152531978
quote:
dit is niet logisch, omdat je zou verwachten dat ze dan al eerder dan 16.44, namelijk vóór 13.10, wifi contact zouden hebben gemaakt

quote:
dit hoeft niet op 1 april te zijn geweest
pi_152532108
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:25 schreef Physsic het volgende:

[..]

[..]

Dus, LastJoined is handmatig verbinding maken, zowel bij netwerken met- als zonder wachtwoord. LastAutoJoined geldt alleen als is ingesteld dat de iPhone automatisch verbinding mag maken met netwerken zonder wachtwoord (en niet opgeslagen zijn).
Zoals ik deze uitleg lees, is het:
- LastJoined is voor netwerken mét wachtwoord
- LastAutoJoined is voor netwerken zonder wachtwoord
pi_152532263
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 18:28 schreef RapaNui het volgende:

[..]

dit is niet logisch, omdat je zou verwachten dat ze dan al eerder dan 16.44, namelijk vóór 13.10, wifi contact zouden hebben gemaakt
Dat is het hele probleem met de reconstructie van die dagen (31-03 & 01-04); het is niet logisch als je alle feiten meeneemt.

Het kan natuurlijk dat Kris toen geen contact maakte met het netwerk of dat dat contact mist uit het aan de media doorgespeelde lijstje.

Ik vind het politie-onderzoek wel een hardere aanwijzing dan een op tv getoond lijstje.

quote:
dit hoeft niet op 1 april te zijn geweest
Nee, maar het is wel logischer:
- dit voorval wordt genoemd in een artikel dat stelt "F., de gids die ze als één van de laatsten zag; [de een lag in de hangmat...]"
- anders zou het op 31-03 moeten zijn geweest en ze daarvóór F al ontmoet moeten hebben en die excursies geboekt; dezelfde dag klopt weer niet met de tijden en op zondag al excursies boeken terwijl ze op maandag pas 'weggestuurd' werden bij het kinderdagverblijf (niet open op zondagavond waarmee ik de claim van ootje onzin noem), is onmogelijk; ze wisten nog niet dat ze vrij zouden zijn die week...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_152532449
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 18:36 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind het politie-onderzoek wel een hardere aanwijzing dan een op tv getoond lijstje.
Daar hebben we geen gegevens van toch?

quote:
15s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 18:36 schreef El_Matador het volgende:
Nee, maar het is wel logischer:
- dit voorval wordt genoemd in een artikel dat stelt "F., de gids die ze als één van de laatsten zag; [de een lag in de hangmat...]"
- anders zou het op 31-03 moeten zijn geweest en ze daarvóór F al ontmoet moeten hebben en die excursies geboekt; dezelfde dag klopt weer niet met de tijden en op zondag al excursies boeken terwijl ze op maandag pas 'weggestuurd' werden bij het kinderdagverblijf (niet open op zondagavond waarmee ik de claim van ootje onzin noem), is onmogelijk; ze wisten nog niet dat ze vrij zouden zijn die week...
Het is niet onaannemelijk dat ze maandagmiddag bij SbtR die boekingen hebben gedaan.
pi_152532722
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 18:43 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Daar hebben we geen gegevens van toch?
Niet direct natuurlijk, wel indirect;
Uit het Nederlandse politie-onderzoek dat na ~10 mei in Nederland plaatsvond, is niet de fout van de 13:10-tijd naar voren gekomen; immers, de verbazing was groot toen bleek dat de fototijden een heul ander beeld van die dag lieten zien
quote:
Het is niet onaannemelijk dat ze maandagmiddag bij SbtR die boekingen hebben gedaan.
Precies, dat denk ik dus ook; net na het bekendworden dat het vrijwilligerswerk niet doorging, vroeg in de middag. Toen leerden ze Feliciano kennen en die zag hen dus weer op dinsdagochtend 1 april in de hangmat liggen.

pi_152534619
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 18:43 schreef RapaNui het volgende:

Ja, het is zeker aannemelijk dat zij na de teleurstelling van het niet doorgaan van het vrijwilligerswerk, gelijk wat boekingen hebben gedaan om hun week toch inhoud te gaan geven.
pi_152535272
dit stond in een pdf van de taal school

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 12 mei 2015 @ 20:01:16 #288
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152535511
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 18:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet direct natuurlijk, wel indirect;
Uit het Nederlandse politie-onderzoek dat na ~10 mei in Nederland plaatsvond, is niet de fout van de 13:10-tijd naar voren gekomen; immers, de verbazing was groot toen bleek dat de fototijden een heul ander beeld van die dag lieten zien

[..]

Precies, dat denk ik dus ook; net na het bekendworden dat het vrijwilligerswerk niet doorging, vroeg in de middag. Toen leerden ze Feliciano kennen en die zag hen dus weer op dinsdagochtend 1 april in de hangmat liggen.
nogmaals klopt niet:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)U5bOJ7Mrmp4.facebook

Ze zijn zondagavond gebeld...
pi_152535530
Dit is wat ik denk (al sinds augustus)

Maandag 31 maart
- weggestuurd bij het kinderdagverblijf (dit zegt de moeder van Lisanne ook bij Umberto)
- terug naar hostel waar Myriam hen adviseert het bij Casa Esperanza te proberen
- Casa Esperanza (centrum Bajo Boquete) kunnen ze een week later terecht.
- Nelvis lunch praten met de ober
--------------------wel of niet al stukje Pianista doen. Denk nu van niet
- massage
- op de bank bij Myriam (Lisanne had GEEN plannen)

Dinsdag 1 april
- ontbijt
- taalschool waar Feliciano de excursies opneemt van K en L en ook van Eileen
- Kris en Lisanne terug naar het hostel

Opgepikt door een bekende of bekende van bekende.
pi_152535776
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

nogmaals klopt niet:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)U5bOJ7Mrmp4.facebook

Ze zijn zondagavond gebeld...
Dan vertellen de Froons en de Kremers elk een ander verhaal, zie de familie Froon bij Humberto Tan.

Misschien waren ze wel gebeld die zondagavond, maar kwam de echte bevestiging en de frustratie daardoor pas op maandagochtend.

In ieder geval logisch om na het niet doorgaan die excursies te boeken (en dat hun ouders te laten weten). De ouders begonnen er namelijk al gelijk over "ze planden de week 'vol' met excursies" en die zullen dat niet zomaar van Feliciano overgenomen hebben lijkt me. Op maandag was ook het laatste contact met thuis, dus grote kans dat ze toen al vertelden dat ze die week gingen hiken. Wellicht ook dat er voor die dinsdag geen gids beschikbaar was en nog zouden zien wat ze gingen doen. Waar ook de verwarring van Eileen vandaan komt; Kris en Lisanne hebben nooit -aan niemand die ondervraagd is- duidelijk laten weten dat ze de Pianista gingen doen. Dat was vermoedelijk een beslissing op het laatste moment. Niet gek om dan een "pleasant day hike" te gaan doen...

dinsdag 12 mei 2015 @ 20:14:43 #291
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152536140
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan vertellen de Froons en de Kremers elk een ander verhaal, zie de familie Froon bij Humberto Tan.

Misschien waren ze wel gebeld die zondagavond, maar kwam de echte bevestiging en de frustratie daardoor pas op maandagochtend.

In ieder geval logisch om na het niet doorgaan die excursies te boeken (en dat hun ouders te laten weten). De ouders begonnen er namelijk al gelijk over "ze planden de week 'vol' met excursies" en die zullen dat niet zomaar van Feliciano overgenomen hebben lijkt me. Op maandag was ook het laatste contact met thuis, dus grote kans dat ze toen al vertelden dat ze die week gingen hiken. Wellicht ook dat er voor die dinsdag geen gids beschikbaar was en nog zouden zien wat ze gingen doen. Waar ook de verwarring van Eileen vandaan komt; Kris en Lisanne hebben nooit -aan niemand die ondervraagd is- duidelijk laten weten dat ze de Pianista gingen doen. Dat was vermoedelijk een beslissing op het laatste moment. Niet gek om dan een "pleasant day hike" te gaan doen...
Er is nooit iemand ondervraagd daar in Panama, die twee jongens hier in Nederland, die hebben een gesprek gehad met de politie.
http://www.nrcreader.nl/a(...)e-verder-zonder-hoop
Daarom dus.... en maar roepen dat een misdrijf onmogelijk is, schaamteloos.
pi_152536352
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er is nooit iemand ondervraagd daar in Panama, die twee jongens hier in Nederland, die hebben een gesprek gehad met de politie.
http://www.nrcreader.nl/a(...)e-verder-zonder-hoop
Daarom dus.... en maar roepen dat een misdrijf onmogelijk is, schaamteloos.
Natuurlijk zijn er wel mensen ondervraagd. :D

Misschien niet volgens Nederlandse politiestandaards, maar mensen zijn gehoord als getuigen, vele mensen zelfs, zie Hans K.'s "19 getuigen" in de laatste uitzending met Frankieboy.

Een misdrijf is niet onmogelijk, dat stelt niemand (alleen jij nu weer). De politie heeft ook zelf aangegeven dat ze rekening houden met een misdrijf. Zie de NeX-video "El Misterio de las Holandesas".

pi_152536771
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:01 schreef jackie12 het volgende:

Dinsdag 1 april
- ontbijt
- taalschool waar Feliciano de excursies opneemt van K en L en ook van Eileen
- Kris en Lisanne terug naar het hostel

Opgepikt door een bekende of bekende van bekende.
Het verdere verloop van die 1 april in ogenschouw nemende, ga ik er ook vanuit dat zij bij hun hostel zijn opgehaald om de Pianista te gaan doen.
pi_152537832
Een meelezer hier: mijn waardering voor jullie, dat jullie je dit noodlot zo aantrekken. En succes!
Hoop dat de families van Kris & Lisanne dit lezen, mss hebben ze er iets aan.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 21:01:44 #295
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152538725
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er wel mensen ondervraagd. :D

Misschien niet volgens Nederlandse politiestandaards, maar mensen zijn gehoord als getuigen, vele mensen zelfs, zie Hans K.'s "19 getuigen" in de laatste uitzending met Frankieboy.

Een misdrijf is niet onmogelijk, dat stelt niemand (alleen jij nu weer). De politie heeft ook zelf aangegeven dat ze rekening houden met een misdrijf. Zie de NeX-video "El Misterio de las Holandesas".
Frankieboy? Het is je vriendje niet...

Mensen zijn gehoord als getuigen, nou daarom weet Pitti niet wanneer ze in Boquete aangekomen zijn..En zijn de meiden door 19 taxichauffeurs weggebracht..
  dinsdag 12 mei 2015 @ 21:04:25 #296
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152538874
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:46 schreef knopje het volgende:
Een meelezer hier: mijn waardering voor jullie, dat jullie je dit noodlot zo aantrekken. En succes!
Hoop dat de families van Kris & Lisanne dit lezen, mss hebben ze er iets aan.
Leuk dat je post, heb je zelf een mening over wat K&L overkomen kan zijn?
Nieuwe posters hebben hier vaak een frisse kijk!
pi_152538960
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Frankieboy? Het is je vriendje niet...

Mensen zijn gehoord als getuigen, nou daarom weet Pitti niet wanneer ze in Boquete aangekomen zijn..En zijn d meiden door 19 taxichauffeurs weggebracht..
Er is noch door Panama noch door Nederland gedegen onderzoek gedaan naar een misdrijf.
Beschamend gewoon
Als ze ooit een boek schrijven voor aankomende rechercheurs hoe het niet moet dan moeten ze de zaak van Kris en Lisanne gebruiken.
pi_152539701
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:05 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Er is noch door Panama noch door Nederland gedegen onderzoek gedaan naar een misdrijf.
Beschamend gewoon
Als ze ooit een boek schrijven voor aankomende rechercheurs hoe het niet moet dan moeten ze de zaak van Kris en Lisanne gebruiken.
Inderdaad beschamend maar men wilde om het toerisme te beschermen niet in die richting werken.

Je kunt verdwalen en valpartijen aannemelijk maken en klaar ben je.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 21:19:40 #299
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152539794
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:05 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Beschamend gewoon
Erik Westra zat er bovenop daar en heeft dat vanaf dag 1 gezegd.

http://www.hartvannederla(...)en-scenario-gericht/

http://www.eenvandaag.nl/(...)de_panamese_politie_

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ris-en-Lisanne.dhtml

Is er trouwens 1 bewoners die bij hoog en laag volhoud dat ze verdwaald/verongelukt zijn?
Zellfs FG dacht aan een gedwongen verblijf in een leeg huis, IL verwees naar Gringos.
pi_152539836
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Erik Westra zat er bovenop daar en heeft dat vanaf dag 1 gezegd.

http://www.hartvannederla(...)en-scenario-gericht/

http://www.eenvandaag.nl/(...)de_panamese_politie_

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ris-en-Lisanne.dhtml

Is er trouwens 1 bewoners die bij hoog en laag volhoud dat ze verdwaald/verongelukt zijn?
Zellfs FG dacht aan een gedwongen verblijf in een leeg huis, IL verwees naar Gringos.
geen idee hoor
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')