Dat begrijp ik ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:13 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze met: only "last ... time" timestamp must be safely associated... ?
Dus, LastJoined is handmatig verbinding maken, zowel bij netwerken met- als zonder wachtwoord. LastAutoJoined geldt alleen als is ingesteld dat de iPhone automatisch verbinding mag maken met netwerken zonder wachtwoord (en niet opgeslagen zijn).quote:LastJoined
This is true when,
1) User joins the network by entering the password and connects to it. This could happen when user joins to a network for the first time or rejoined the network after the device forgets the saved network setting.
2) User scans the network and taps on the SSID he/she wants to connect to (with password saved already).
LastAutoJoined
This is true when,
1) Device automatically connects to the network, without user interaction.
Nah "compleet verzonnen" lijkt me heul erg sterk. Dan zou je dat ook zeker niet officieel op een politie-aangifte gezet willen hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:41 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Ik denk dat de excursies (vóór 1 april) bij SbtR zijn geboekt en dat K&L op 1 april op pad zijn gegaan zonder een tussenstop te maken bij SbtR. Bijvoorbeeld: mogelijk zaten ze meteen in een auto?
De beweringen dat ze om 13.10 waren vertrokken vanaf SbtR, is geen vergissing in de tijd, het is gewoon verzonnen. Daarom klopt die tijdstip van geen kanten.
We hebben ook al gezien dat de bewering dat Leo om 13.30 hun taxichauffeur zou zijn geweest, niet klopte.
De informatie dat ze vanuit de school eerst naar huis gingen om hun schoenen aan te trekken (bron: ouders Lisanne op TV), moet ook niet kloppen, want die bewering was gebaseerd op die 13.10.
De kans is groot dat het allemaal is verzonnen.
(Gebaseerd op de (weinige) harde gegevens die we hebben)
Ik bedoel zij zegt 13:10, dat ze ze toen heeft gezien? Dus had Lisanne dan daarvoor een massage van 12:30-13:00 bij haar?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:07 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Met "vóór 1 april excursies boeken" bedoel ik niet automatisch bij HablaYa. Kan ook bij SbtR geboekt zijn.
Waar heeft Sigrid een tijd genoemd? Bedoel je 12.30u massage? Welke bron is dat?
Ik schiet hem onderuit, Kris en Lisanne wisten op zondagavond dat het vrijwilligerswerk niet doorging: Bron Roelie Gquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nah "compleet verzonnen" lijkt me heul erg sterk. Dan zou je dat ook zeker niet officieel op een politie-aangifte gezet willen hebben.
Zo sterk in de tijd vergissen -en met name over de lunch heen- lijkt me ook vrijwel onmogelijk.
Blijft over:
- de getuigenissen klopten qua tijd wel maar zijn van 1 dag eerder - 31 maart ná het 'weggestuurd' zijn bij het vrijwilligerswerk - dit geldt ook voor het opzoekwerk op de computer omdat de politie uit en in Nederland ook niet opviel dat ze niet om 13:10 maar rond 10:30 vertrokken
- de getuigenissen klopten qua tijd én dag wel maar gingen over andere meiden - heel kleine kans omdat Eileen en Sigrid Kris en Lisanne kenden (en omdat Martijn F. Pedro C. heeft gesproken en meer mensen ook)
- de getuigenissen klopten niet qua dag en/of tijd én behelsten andere dames - nog veel moeilijker voor te stellen
Ik denk dat het dag-eerderscenario (juist opgesteld om al deze vragen deugdelijk te kunnen beantwoorden) nog steeds de beste verklaring is.
Net als het boeken van de excursies met Feliciano al op maandagmiddag (in en net na de frustratie van vooral Lisanne) en de massage ofwel op maandag namiddag ofwel reeds op zondag.
De reactie naar Myriam die avond was dan alleen omdat ze geen zin hadden erover te praten, wat prima voorstelbaar is.
Dus dan:
maandag 31 maart
- check werk
- lunch naast Habla Ya (Nelvis), met barman en misschien 2 jongens praten
- excursies regelen, op de computer opzoeken en de getuigenissen Eileen t/m Frank Abadiel R.
- ofwel massage Lisanne en Kris om 16:44 weer internetten ofwel geen massage want die was zondag
dinsdag 1 april
- ontbijt
- klaarmaken voor hike
- appje/smsje naar vriend Kris
- in de map en op de kaart kijken, in de hangmat liggen en Feliciano gedag zeggen
- taxi pakken en dan pas besluiten de Pianista echt te gaan doen
de rest is geschiedenis.
dit is niet logisch, omdat je zou verwachten dat ze dan al eerder dan 16.44, namelijk vóór 13.10, wifi contact zouden hebben gemaaktquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:28 schreef El_Matador het volgende:
- de getuigenissen klopten qua tijd wel maar zijn van 1 dag eerder - 31 maart ná het 'weggestuurd' zijn bij het vrijwilligerswerk - dit geldt ook voor het opzoekwerk op de computer omdat de politie uit en in Nederland ook niet opviel dat ze niet om 13:10 maar rond 10:30 vertrokken
dit hoeft niet op 1 april te zijn geweestquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:28 schreef El_Matador het volgende:
- in de map en op de kaart kijken, in de hangmat liggen en Feliciano gedag zeggen
Zoals ik deze uitleg lees, is het:quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:25 schreef Physsic het volgende:
[..]
[..]
Dus, LastJoined is handmatig verbinding maken, zowel bij netwerken met- als zonder wachtwoord. LastAutoJoined geldt alleen als is ingesteld dat de iPhone automatisch verbinding mag maken met netwerken zonder wachtwoord (en niet opgeslagen zijn).
Dat is het hele probleem met de reconstructie van die dagen (31-03 & 01-04); het is niet logisch als je alle feiten meeneemt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:28 schreef RapaNui het volgende:
[..]
dit is niet logisch, omdat je zou verwachten dat ze dan al eerder dan 16.44, namelijk vóór 13.10, wifi contact zouden hebben gemaakt
Nee, maar het is wel logischer:quote:dit hoeft niet op 1 april te zijn geweest
Daar hebben we geen gegevens van toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:36 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind het politie-onderzoek wel een hardere aanwijzing dan een op tv getoond lijstje.
Het is niet onaannemelijk dat ze maandagmiddag bij SbtR die boekingen hebben gedaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:36 schreef El_Matador het volgende:
Nee, maar het is wel logischer:
- dit voorval wordt genoemd in een artikel dat stelt "F., de gids die ze als één van de laatsten zag; [de een lag in de hangmat...]"
- anders zou het op 31-03 moeten zijn geweest en ze daarvóór F al ontmoet moeten hebben en die excursies geboekt; dezelfde dag klopt weer niet met de tijden en op zondag al excursies boeken terwijl ze op maandag pas 'weggestuurd' werden bij het kinderdagverblijf (niet open op zondagavond waarmee ik de claim van ootje onzin noem), is onmogelijk; ze wisten nog niet dat ze vrij zouden zijn die week...
Niet direct natuurlijk, wel indirect;quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:43 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Daar hebben we geen gegevens van toch?
Precies, dat denk ik dus ook; net na het bekendworden dat het vrijwilligerswerk niet doorging, vroeg in de middag. Toen leerden ze Feliciano kennen en die zag hen dus weer op dinsdagochtend 1 april in de hangmat liggen.quote:Het is niet onaannemelijk dat ze maandagmiddag bij SbtR die boekingen hebben gedaan.
Ja, het is zeker aannemelijk dat zij na de teleurstelling van het niet doorgaan van het vrijwilligerswerk, gelijk wat boekingen hebben gedaan om hun week toch inhoud te gaan geven.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:43 schreef RapaNui het volgende:
Het is niet onaannemelijk dat ze maandagmiddag bij SbtR die boekingen hebben gedaan.
nogmaals klopt niet:quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet direct natuurlijk, wel indirect;
Uit het Nederlandse politie-onderzoek dat na ~10 mei in Nederland plaatsvond, is niet de fout van de 13:10-tijd naar voren gekomen; immers, de verbazing was groot toen bleek dat de fototijden een heul ander beeld van die dag lieten zien
[..]
Precies, dat denk ik dus ook; net na het bekendworden dat het vrijwilligerswerk niet doorging, vroeg in de middag. Toen leerden ze Feliciano kennen en die zag hen dus weer op dinsdagochtend 1 april in de hangmat liggen.
Dan vertellen de Froons en de Kremers elk een ander verhaal, zie de familie Froon bij Humberto Tan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
nogmaals klopt niet:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)U5bOJ7Mrmp4.facebook
Ze zijn zondagavond gebeld...
Er is nooit iemand ondervraagd daar in Panama, die twee jongens hier in Nederland, die hebben een gesprek gehad met de politie.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan vertellen de Froons en de Kremers elk een ander verhaal, zie de familie Froon bij Humberto Tan.
Misschien waren ze wel gebeld die zondagavond, maar kwam de echte bevestiging en de frustratie daardoor pas op maandagochtend.
In ieder geval logisch om na het niet doorgaan die excursies te boeken (en dat hun ouders te laten weten). De ouders begonnen er namelijk al gelijk over "ze planden de week 'vol' met excursies" en die zullen dat niet zomaar van Feliciano overgenomen hebben lijkt me. Op maandag was ook het laatste contact met thuis, dus grote kans dat ze toen al vertelden dat ze die week gingen hiken. Wellicht ook dat er voor die dinsdag geen gids beschikbaar was en nog zouden zien wat ze gingen doen. Waar ook de verwarring van Eileen vandaan komt; Kris en Lisanne hebben nooit -aan niemand die ondervraagd is- duidelijk laten weten dat ze de Pianista gingen doen. Dat was vermoedelijk een beslissing op het laatste moment. Niet gek om dan een "pleasant day hike" te gaan doen...
Natuurlijk zijn er wel mensen ondervraagd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er is nooit iemand ondervraagd daar in Panama, die twee jongens hier in Nederland, die hebben een gesprek gehad met de politie.
http://www.nrcreader.nl/a(...)e-verder-zonder-hoop
Daarom dus.... en maar roepen dat een misdrijf onmogelijk is, schaamteloos.
Het verdere verloop van die 1 april in ogenschouw nemende, ga ik er ook vanuit dat zij bij hun hostel zijn opgehaald om de Pianista te gaan doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:01 schreef jackie12 het volgende:
Dinsdag 1 april
- ontbijt
- taalschool waar Feliciano de excursies opneemt van K en L en ook van Eileen
- Kris en Lisanne terug naar het hostel
Opgepikt door een bekende of bekende van bekende.
Frankieboy? Het is je vriendje niet...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er wel mensen ondervraagd.
Misschien niet volgens Nederlandse politiestandaards, maar mensen zijn gehoord als getuigen, vele mensen zelfs, zie Hans K.'s "19 getuigen" in de laatste uitzending met Frankieboy.
Een misdrijf is niet onmogelijk, dat stelt niemand (alleen jij nu weer). De politie heeft ook zelf aangegeven dat ze rekening houden met een misdrijf. Zie de NeX-video "El Misterio de las Holandesas".
Leuk dat je post, heb je zelf een mening over wat K&L overkomen kan zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:46 schreef knopje het volgende:
Een meelezer hier: mijn waardering voor jullie, dat jullie je dit noodlot zo aantrekken. En succes!
Hoop dat de families van Kris & Lisanne dit lezen, mss hebben ze er iets aan.
Er is noch door Panama noch door Nederland gedegen onderzoek gedaan naar een misdrijf.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Frankieboy? Het is je vriendje niet...
Mensen zijn gehoord als getuigen, nou daarom weet Pitti niet wanneer ze in Boquete aangekomen zijn..En zijn d meiden door 19 taxichauffeurs weggebracht..
Inderdaad beschamend maar men wilde om het toerisme te beschermen niet in die richting werken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:05 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Er is noch door Panama noch door Nederland gedegen onderzoek gedaan naar een misdrijf.
Beschamend gewoon
Als ze ooit een boek schrijven voor aankomende rechercheurs hoe het niet moet dan moeten ze de zaak van Kris en Lisanne gebruiken.
Erik Westra zat er bovenop daar en heeft dat vanaf dag 1 gezegd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:05 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Er is noch door Panama noch door Nederland gedegen onderzoek gedaan naar een misdrijf.
Beschamend gewoon
Als ze ooit een boek schrijven voor aankomende rechercheurs hoe het niet moet dan moeten ze de zaak van Kris en Lisanne gebruiken.
geen idee hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Erik Westra zat er bovenop daar en heeft dat vanaf dag 1 gezegd.
http://www.hartvannederla(...)en-scenario-gericht/
http://www.eenvandaag.nl/(...)de_panamese_politie_
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ris-en-Lisanne.dhtml
Is er trouwens 1 bewoners die bij hoog en laag volhoud dat ze verdwaald/verongelukt zijn?
Zellfs FG dacht aan een gedwongen verblijf in een leeg huis, IL verwees naar Gringos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |