Dat is niet hetzelfde gevoelquote:Op zondag 10 mei 2015 18:46 schreef Odaiba het volgende:
Je kunt je kamer toch donker maken overdag. Je kunt maar zo weinig series en films kijken in de zomer als je enkel kijkt als de zon onder is.
Echt totaal niet grappig.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:
http://valarbloghulis.som(...)season-5-episode-4/#
Zitten weer leuke stukjes tussen
Sommige stukjes wel. Maar ik heb het dan ook niet speciaal voor jou gedeeldquote:
Lang niet alles gelezen, maarre.. Was mij niet zo opgevallen dat Cersei veel aan de drank zit?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:
http://valarbloghulis.som(...)season-5-episode-4/#
Zitten weer leuke stukjes tussen
Nee, ze is alleen stom bezig met die Sparrows.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Lang niet alles gelezen, maarre.. Was mij niet zo opgevallen dat Cersei veel aan de drank zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mee eens, Jon die met Tormund op pad gaat, Dany die het roer omgooit, Stannis op weg naar Winterfell, Ramsay die onzeker is van z'n positie in de familie, Miranda die het voorzien heeft op Sansa en natuurlijk Jorah & Tyrion. Staat genoeg te gebeuren de volgende paar eps.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Niet heel interessante aflevering to be honest. Alleen laatste stukje met Jorah en Tyrion.
Jawel, dat is Drogon.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:24 schreef De-Hamster het volgende:
Die draak die in Valyria overvloog, dat was niet een draak van Deanarys is he?
Was contact met zijn broek, niet met zijn huid. Denk dat het dan niet erg is.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:39 schreef Awsom het volgende:
Maar Tyrion is onderwater toch ook aangeraakt? Of moet er direct contact zijn met de huid oid?
Ik had na die scene waarin je ziet dat Jorah het heeft, een scene verwacht waarin je ziet dat Tyrion het ook heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |