SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Welke maat heeft Piranha nu dan? Dan kunnen we kijken of het qua planning nog uitkomt. Ik gok van wel, maar je weet het nooit
[..]
Ik zal proberen uit te leggen hoe het voelt. En geen idee waar het gevoel vandaan komt, maar er moet nog wat groeien bij mij, dat was bij Z&G ook zo: Het is net of ik in Z&G op de basisschool zat, begon in groep 1 waarin ik nog bijna niemand kende op school. Hoe langer ik zwanger was en meekletste, hoe verder ik op school kwam, tot ik in groep 8 zat, de musical mocht zingen en toen door moest naar de middelbare school (hier dus). Nu zit ik weer in de eerste klas, want ik heb een nieuwe baby en kan nog over weinig dingen mee kletsen en aanhaken. Zitten/staan/kruipen is nog lang niet aan Sjaak en mij besteed.
Dus
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
Aw, cactus! Ik vind jou en sjaak hartstikke leuk hoor! Geen zorgen!
En het gaat in deze topics vaak in golfbewegingen volgens mij. Dat er groepjes users zijn met kinderen die heel dicht op elkaar geboren zijn en die ook veel meeposten. De september oktober november groep is er 1 van. Maar er zijn ook al wel een hele hoop nieuwe baby's bij waar je misschien meer herkenning bij zal hebben.
toen ik hier begon mee te posten tussen de maart 2014 baby's voelde ik me overigens exact zo, dus ik begrijp het wel
voetjes eerst inderdaad! Het ziet er niet uitquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Zeg, ik zit die voet-uit-bilnaad-foto's eens te bekijken. Maar ik snap echt geen drol van hoe die bevalling is gegaan. Eerst de voeten eruit? Dus stuit? Of voeten tegelijk met hoofd? Een soort dubbelgevouwen Rietberger-draai? Anyone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAD ik vind de foto van I echt geweldig!
En de rest ben ik weer vergeten.![]()
Mijn man is weer thuis!en is na een poging tot bijslapen naar de zaak gegaan dus ik heb er eigenlijk nog geen zak aan.
Morgen hopelijk een dag met meer rust voor ons drieën.
Ow en +1 op Cactus! Ik ben gewoon een onzekere muts.
[ Bericht 10% gewijzigd door Cholula op 09-05-2015 08:46:16 ]
jaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:13 schreef Cholula het volgende:
Als in als ik geen nieuwe functie vind betalen ze nog even door?
Dat zou gezellig zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:17 schreef ingee het volgende:
Kwak
MC ik deel je kleuterklasgevoelens hoor! Maar ik heb ook nog een kleintje en woon om de hoek, dus we kunnen altijd nog voorzichtig opbouwen voor we een keer die moeders van halve kleuters gaan zien.
Ik heb na mijn verlof drie maanden om een nieuwe functie te vinden. Daarna hoef ik niet meer op mijn huidige werkplek te komen en ga ik vanuit huis verder zoeken. Al die tijd krijg ik nog wel betaald. Na een tijdje houdt het natuurlijk op en dan moet ik een andere baan zoeken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaik weet niet hoe dat tegenwoordig werkt eigenlijk. Het is vast niet zoals in de detachering
fb is al geregeld en als ik terug ben van vakantie kom ik echt en keer op de koffie!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:38 schreef Gevalletje het volgende:
Vind meets altijd leukmaar ben bang dat ik ook te onbekend ben/niet genoeg post.. Dat iedereen elkaar al beter kent en elkaar op FB heeft en dan wil ik dat stiekem ook wel
Ben irl niet zo sociaal en ken niet zoveel mensen met kinderen..
Ben helaas ook niet zo adrem, voel me hier altijd nogal ongrappig. De vunzige grappen lukken alleen thuis (en we moeten over een tijdje wel wat beter op onze woorden gaan letten, denk ik weet niet hoe vaak op een dag "maargoed dat Q dit nog niet kan verstaan")
Je mag mij best op fb toevoegen hoor, ik spam alleen wel.veel saarquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:38 schreef Gevalletje het volgende:
Vind meets altijd leukmaar ben bang dat ik ook te onbekend ben/niet genoeg post.. Dat iedereen elkaar al beter kent en elkaar op FB heeft en dan wil ik dat stiekem ook wel
Ben helaas ook niet zo adrem, voel me hier altijd nogal ongrappig. De vunzige grappen lukken alleen thuis (en we moeten over een tijdje wel wat beter op onze woorden gaan letten, denk ik weet niet hoe vaak op een dag "maargoed dat Q dit nog niet kan verstaan")
Jaaa! Wij vonden t erg leuk, vaak is het in een groepje en dan worden er.liedjes gezongen terwijl je je kleintje in t water laat chillen.. jij bepaalt of je meedoet en welke spelletjes je meedoet.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:11 schreef ingee het volgende:
Vraag:
Heeft er hier iemand baby gezwommen (dit is geen goed NL he?) en hoe gaat dat?
Piranha zit nu in 62/68, dus ik hoor het welquote:
+1quote:Op zaterdag 9 mei 2015 07:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heerlijk, die onzekerheden.. Ik ben wel van de sep/okt/nov-groep, maar veel minder grappig dan de rest, dus tsja.
.
Oh dat gaat prima qua afwisseling dan, Sjaak zit nog in 50. En heeeeel soms in 50/56, als iets klein valt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 05:13 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Piranha zit nu in 62/68, dus ik hoor het wel!
Mogguh![]()
... (Meer zeg ik niet, anders word het wéér een zeikpost).
Wat fijn MwCactusquote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Zekerheid: steeds vaker ga ik naar bed met het idee dat ik een goede dag heb gehad met Sjaak, dat het allemaal goed gaat en dat ik een goede moeder ben. Heel fijn om dat gevoel steeds vaker te hebben. Ik kan de slechte dagen zo wat beter aan.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:18 schreef BlueEyes het volgende:
Maar misschien is niet iedereen even grappig, gevat, lief, goedindejuistewoorden...
Toevallig zijn we wel allemaal mama van die liefste baby!
Dat ze in Utrecht die locatie huren waar je met 20 moeders en 20 kinderen in 1 ruimte zit. Het lijkt mij geweldig om die mensen allemaal te ontmoeten, maar ik krijg al hoofdpijn als ik er alleen al aan denk. Met 20 moeders in het bos rondlopen zou ik dan wel weer doen (volgens mij waren we destijds in de dierentuin ook met een stuk of 10)quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
Wat valt voor jou onder mega-meets dan, pessie?
Ik heb eigenlijk zelden meets meegemaakt met meer dan 10 man. Ja, toen ik nog veel in LIF postte, hadden we ze wel es van 15-20. En dan in mijn achtertuin. De zooi![]()
![]()
idem. ^quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:38 schreef Gevalletje het volgende:
En heerlijke terrasjes in de zonquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:48 schreef ingee het volgende:
Maar goed, nu iedereen in de meet sferen is en om te voorkomen dat Always er een extra stuk tuin bij moet lopen:
zullen we er een organiseren in het zuiden van het land? (Hoezo eigrnbelang).
Ik heb hier in de aanbieding: Een efteling, een safaripark en zelfs een bos voor Pessie! En de Loonse en Drunense duinen offcourse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb issues![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:05 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik lig al een half uur in een scheur om deze foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb issues![]()
Ja ik kan niet wachten op de volgende sprong (nja, op het resultaat ervan). Baby's zijn op zich leuk maar op een gegeven moment ook wel saaiquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:06 schreef ingee het volgende:
Ik heb de oei ik groei bijbel weer eens uit de kast getrokken, mevrouw R is nu duidelijk uit de sprong en ineens een soort mens ipv een minibaby, zo leuk!
Vooral zitten op schoot vindt ze geweldig, met van die grote ogen en dat wiebelnekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wiebelnekjequote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:06 schreef ingee het volgende:
Ik heb de oei ik groei bijbel weer eens uit de kast getrokken, mevrouw R is nu duidelijk uit de sprong en ineens een soort mens ipv een minibaby, zo leuk!
Vooral zitten op schoot vindt ze geweldig, met van die grote ogen en dat wiebelnekje.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:26 schreef BlueEyes het volgende:
I'm in pessie, ouders wonen in het noorden en ik combineer dat zo.
Ik twijfel over die pokjes![]()
Het zijn hele kleine blaasjes.
Een paar verdeeld over zijn romp, 1 op zijn rug, 1 op een voetje en 2 in de luierstreek.
Hij lijkt er geen last van te hebben, snotterig issie wel sinds deze week.
Ga uit voorzorg toch maar Kidsclin halen. Nogmeer goeie ideeën iemand?
Wadloop-draagmeetquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:23 schreef pessie het volgende:
Hahahaha krijgerr!!!
Ingee, die is ook zeer goed gelukt
Veel plezier jufM!
Fok!meet in het noorden?![]()
Drentse Aa, Dierenpark Emmen, en zeehondencreche
quote:
In de loop van vandaag en wellicht morgen zal het zich wel verder gaan uitbreiden, gaat meestal heel snel.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:39 schreef BlueEyes het volgende:
Ja zit vocht onder.
Dus ik ga er maar vanuit dat het dat is.
Kan het in de loop der dagen nog meer worden trouwens?
Jij organiseert het vanuit het diepe zuiden?quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:50 schreef Hilmo het volgende:
Jee wat gaan jullie hard zeg. Gister was ik nog bij![]()
Ik kan filmpje van jm niet zien maar wel eerste beeld. Wat heerlijk dat jullie kindjes zo van eten genieten![]()
Hier de nodige frustratie en onzekerheid, mijn kind loves borstvoeding, verder niks. Vastpakken van eten, daar blijft het bij, proeven doet hij nu helemaal niet meerhij is stuk
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kidsclin kan helpen, calendulaemulsie ook en evt talkpoeder. En idd havermoutbadje: wat havermout in een washandje doen, washand dichtbinden en als theezakje in bad laten dobberen.Tralalalaaa
ik spam Elin ookquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:34 schreef Chanty het volgende:
Jullie mogen me best op Facebook toevoegenalleen worden jullie wel doodgespamd met baby foto's want verder heb ik geen boeiend leven
Maar dat is hartstikke ver rijden voor jou..quote:
Jij post bijna nooit watquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:13 schreef BlueEyes het volgende:
JM wat kan je dan trots zijn he als je kind het zo goed doet?
Ik was altijd erg bevooroordeeld over mensen die alleen maar hun kind op FB zetten
Guess what
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:16 schreef BlueEyes het volgende:
Folders eten is dat hier![]()
Vroegâh werd er nog wel eens gescheurd.
Kleine blaadjes worden wel eerst tot propje gevouwen.
Zo gooie ik laatst bijna een belangrijk papiertje weg die meneer te pakken had gekregen en ik nog even erop keek voor de prullenbak open ging
dat had ik ook, ken ook mensen die het al kei lang proberen. En dan komt Elin ineens door alle anticonceptie heenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jij post bijna nooit wat(veeeel te weinig iig
).
En ik werd er ook moe van maar dat had een reden (moeilijk zwanger raken). Met degenen van wie ik weet dat ze (nog) ongewenst kinderloos zijn, heb ik het ook besproken maar ze zeiden dat ze het leuk vinden. Heb iig gezegd dat ik het volkomen begrijp als ze mijn berichten uit zetten (heb ik toen ook bij een kennis gedaan).
Je mag me gewoon dmen en vragenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:54 schreef krijgerrtje het volgende:
Ja maar,ik weet toch niet hoe julie écht heten, hoe moet ik jullie dan vinden op FB?
Mis ik al die mooie babyspam
![]()
Mijn spam op FB valt wel mee, ben meer van de instagram
Wij poetsen vanaf dat de tand door is met peutertandpasta van Elmex (van 0-5 jaar). In het begin met een kleine babytandenborstel van jordan (want gratis in de babydoosquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:02 schreef Hilmo het volgende:
Haha, dat is ook wat DaD!
Oeeee ik denk ineens 'glas in het mondje van mijn baby'![]()
![]()
Tandje nummero 1
![]()
En ik vind het echt niet leuk hahah. Mijn tepels... Nou ja, het is de ondertand, maar neee, hier ben ik nog niet aan toe...
![]()
Wat nu toe doen, poetsen zonder tandpasta? Hebben zo'n ding voor baby's en mijn elektrische wil ik er ook best eens op zettenIemand een leuke tip voor zo'n tandenschema invulschema?
Geen last van gehad heb ik het idee, maar misschien verklaart dat wel het niet willen eten? (wel net maisboogie gehad trouwens en beetje met dwang geproefd van mango)
Mijn baby heeft de hele dag nog niet echt geslapen... Op papadag sowieso maar 1 slaapje per dag...
dm'enquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:54 schreef krijgerrtje het volgende:
Ja maar,ik weet toch niet hoe julie écht heten, hoe moet ik jullie dan vinden op FB?
Mis ik al die mooie babyspam
![]()
Mijn spam op FB valt wel mee, ben meer van de instagram
alleen als die persoon al mensen heeft natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je mag me gewoon dmen en vragenen als je 1 fokmama hebt dan herken je al snel de anderen aan de baby foto's in de profielfoto
Ik zou poetsen met van die babytandpasta. Wat ik begrepen heb is het beschermlaagje van een nieuwe tand nog heel zacht en daardoor erg gevoelig. En ik heb echt zitten huilen om de eerste tand en niet van vreugdequote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:02 schreef Hilmo het volgende:
Haha, dat is ook wat DaD!
Oeeee ik denk ineens 'glas in het mondje van mijn baby'![]()
![]()
Tandje nummero 1
![]()
En ik vind het echt niet leuk hahah. Mijn tepels... Nou ja, het is de ondertand, maar neee, hier ben ik nog niet aan toe...
![]()
Wat nu toe doen, poetsen zonder tandpasta? Hebben zo'n ding voor baby's en mijn elektrische wil ik er ook best eens op zettenIemand een leuke tip voor zo'n tandenschema invulschema?
Geen last van gehad heb ik het idee, maar misschien verklaart dat wel het niet willen eten? (wel net maisboogie gehad trouwens en beetje met dwang geproefd van mango)
Mijn baby heeft de hele dag nog niet echt geslapen... Op papadag sowieso maar 1 slaapje per dag...
Duh! En als de vrienden verborgen staan kom je ook een heel eind door in de reacties te kijken. Fokmama's zijn goede likers en reageerdersquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:19 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
alleen als die persoon al mensen heeft natuurlijk.ik heb overigens m'n vrienden verborgen staan. Maar ik heb wel veel fokkers op fb maar niet van deze reeks of uit oud.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Duh! En als de vrienden verborgen staan kom je ook een heel eind door in de reacties te kijken. Fokmama's zijn goede likers en reageerdersIk heb echt veel gehad dat ik dacht bij een reactie: hey die profielfoto kom te bekend voor
(want baby of mama erin die dan hier of in het buikentopic had gepost).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik trouwens even een driewerf hoera?
-hele nacht doorgeslapen
- naar de stad gaan wandelen en zo zoet geweest
Alleen jammer Dat ik naar de stad ging om een boekje op te halen in de kinderboekenwinkel en dat ik dat weer vergeten ben..
Oh.. En dat de luiers nog steeeeeeeds uitverkocht zijn @ Kruidvat.
Zo evil. Eigen merk is standaard uitverkocht. Zijn mijn pampers in ee aanbieding (-40%) zijn die óók uitverkocht.
Gelukkig is er ook een Kruidvat bij schoonmoeder in het dorp!
Etos! Voelt katoenig aan vind ik en stinkt niet naar chemische troep.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:23 schreef faptist het volgende:
Oh over luiers gesproken..
R weegt nu 5 kilo. Haar pampers gaan tot 6 kilo dus dan zal ik moeten overstappen naar een ander maat luier.
Pampers baby dry (nachtluiers ) gaf haar echt vuurrode billen na een nachtje doorslapen. Of dat dan door de pies komt of die luiers... Neem het risico liever niet meer. Of denken jullie dat dit evht door de plas komt?
Welk merk in maat 3 heb /had jij?
AH eigen merkquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:23 schreef faptist het volgende:
Oh over luiers gesproken..
R weegt nu 5 kilo. Haar pampers gaan tot 6 kilo dus dan zal ik moeten overstappen naar een ander maat luier.
Pampers baby dry (nachtluiers ) gaf haar echt vuurrode billen na een nachtje doorslapen. Of dat dan door de pies komt of die luiers... Neem het risico liever niet meer. Of denken jullie dat dit evht door de plas komt?
Welk merk in maat 3 heb /had jij?
ja, ben er erg blij mee!quote:
Sjaak is 7,5 week, maar gecorrigeerd 4 weken morgen. Hij weegt nog geen 4kg denk ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
godsamme! Heel verhaal getikt,
Verkeerde knop, alles weg...
dan maar gewoon alleen mn vraag hoe oud Sjaak nu is?
Ooh ik had niet meegekregen dat hij over is op HA... dat is lichter verteerbaar dan de andere voedingen dus zou honger een goede verklaring zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
Daar zat ik ook aan te denken, maar in de gele bijbel staat dat ze dan juist minder eten. Plus dat ik denk dat het te vroeg is voor de 8-weken-sprong (hij doet dit immers al een week) en ik weet zeker dat hij de 5-weken-sprong al gehad heeft...
Het is sinds we over zijn op HA, nu ik terug denk. Hij is al omhoog gegaan in voeding, krijgt nu 7x110ml (en dan 2 extra clusterflesjes van 30/1 of 60/1).
Maandag CB dus vragenVoor nu veren we inderdaad maar mee, we zitten nog lang niet aan de 30 schepjes dus het kan nog prima.
Daarom zijn we ook wat omhoog gegaan (in overleg met CB), 110 i.p.v. 100ml. We mogen nog naar 120ml als het nodig lijkt te zijn. Vooralsnog is dat alleen 's avonds, met het 'clusteren'.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ooh ik had niet meegekregen dat hij over is op HA... dat is lichter verteerbaar dan de andere voedingen dus zou honger een goede verklaring zijn.
8 maanden thuis, incl 1 maand voor de geboorte. Ik vind het zwaar momenteel. Van "niets" (want met beeb is heus hard werken) naar 5 dagen valt me tegen, eerlijk gezegd. Heb ook niet bepaald een rustige baan. Ik ben nu erg op zoek naar de balans werk.thuis. Hoeveel kan ik van mezelf geven op mijn werk, en mijn werk goed doen, en danliefst nog wat energie hebben voor O. Nog even afwachten of 90% gaat lukken na de zomervakantie. Zo niet, dan zoek ik eena ndere baan waar dat wel gaat lukken. Nu mis ik erg veel van haar, vind ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Room! Ben je al een beetje gewend aan het weer werken? Lijkt me wel een enorme omslag voor je van 6 (?) maanden thuis naar weer fulltime werkengaat deeltijd je nog lukken?
Ik spam trouwens zeer weinig van mijn baby op fb. Ben zelf ook niet zo actief en vind het ook ergens de privacy van m'n kind ofzo...lijkt me voor hem over 10-15 jaar heel raar als er vanalles over zijn leven online te vinden is
Neemt niet weg dat ik graag naar de babies van anderen gluur online
Als ze nou eens gewoon konden zeggen he...quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:31 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Daarom zijn we ook wat omhoog gegaan (in overleg met CB), 110 i.p.v. 100ml. We mogen nog naar 120ml als het nodig lijkt te zijn. Vooralsnog is dat alleen 's avonds, met het 'clusteren'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ben ik slecht bijgelezen![]()
Ik mag morgen uitslapenmoederdagwin jeweets!
Het cb vertelde mij dat Suus, die is nu bijna 8 maanden, nog 500 cc fv nodig had. Maar goed dat was wel de vpk die mij vertelde dat Suus met de pot mee moest eten en al op de fiets mee mocht. Maar als richtlijn lijkt me dit niet gek...vervelend dat ze niet willen drinken!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:27 schreef Zoë23 het volgende:
Wat goed chanty!
FB..volgens mij ben ik ook wel makkelijk te herkennenik zoek zelf niet zo snel mensen op. Ben ook niet heel erg actief maar vind het wel heel erg leuk om foto's te bekijken en berichtjes te lezen.
Leuke foto's liken doe ik wel altijd
Poeh vermoeiend dagje.
E&S vonden de drukte van de verjaardag van peuter niet zo leuk. Daarnaast hadden ze honger maar wilden ze geen fles![]()
Ze hebben begin vd middag en vanavond voor het slapen een beetje pap gehad..opgelepeld want uit de fles is natuurlijk not done![]()
En 2x een portie groente.
(eerst fles aangeboden maar beide dames deden erg moeilijk)
Hoe weet ik of ze voldoende vocht binnenkrijgen? Je hebt natuurlijk de plasluiers en alertheid enzo maar ik vind het ook wel prettig om te weten hoeveel FV ze nodig hebben naast de groente/pap/het brood.
Ik weet dat groente enz nog bijvoeding is. Maar ze doen zo moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh, zie bij afbeelding van GM donderwolken precies waar Q nu zit! Hij heeft wel erg vaak honger, maar dat is alweer eventjes zo. Hij is verder juist best vrolijk en lijkt haast elke dag weer een nieuw geluidje of feature te hebben! 's Nachts wil hij een aantal keer de fles, maar daartussen slaapt ie braaf in zn ledikantje, dus mag geloof ik niet klagen!
Verder hier ook weinig Q fotos op FB, vriend wil dat liever niet (ik moet me soms wel inhouden). Wil ook niet iemand zijn die het alleen over zn kind heeft, maar momenteel is haast alles baby dus post ik zo goed als niks (niet dat ik erg vaak poste al..)
Doen ze moeilijk sinds je bent overgestapt op nummer 2? Is dat het misschien?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:27 schreef Zoë23 het volgende:
Wat goed chanty!
FB..volgens mij ben ik ook wel makkelijk te herkennenik zoek zelf niet zo snel mensen op. Ben ook niet heel erg actief maar vind het wel heel erg leuk om foto's te bekijken en berichtjes te lezen.
Leuke foto's liken doe ik wel altijd
Poeh vermoeiend dagje.
E&S vonden de drukte van de verjaardag van peuter niet zo leuk. Daarnaast hadden ze honger maar wilden ze geen fles![]()
Ze hebben begin vd middag en vanavond voor het slapen een beetje pap gehad..opgelepeld want uit de fles is natuurlijk not done![]()
En 2x een portie groente.
(eerst fles aangeboden maar beide dames deden erg moeilijk)
Hoe weet ik of ze voldoende vocht binnenkrijgen? Je hebt natuurlijk de plasluiers en alertheid enzo maar ik vind het ook wel prettig om te weten hoeveel FV ze nodig hebben naast de groente/pap/het brood.
Ik weet dat groente enz nog bijvoeding is. Maar ze doen zo moeilijk
Veel?quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:30 schreef Gevalletje het volgende:
Eindelijk weer eens achter de laptop, dus even Q spammen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh, zie bij afbeelding van GM donderwolken precies waar Q nu zit! Hij heeft wel erg vaak honger, maar dat is alweer eventjes zo. Hij is verder juist best vrolijk en lijkt haast elke dag weer een nieuw geluidje of feature te hebben! 's Nachts wil hij een aantal keer de fles, maar daartussen slaapt ie braaf in zn ledikantje, dus mag geloof ik niet klagen!
Verder hier ook weinig Q fotos op FB, vriend wil dat liever niet (ik moet me soms wel inhouden). Wil ook niet iemand zijn die het alleen over zn kind heeft, maar momenteel is haast alles baby dus post ik zo goed als niks (niet dat ik erg vaak poste al..)
Mnoh wat een lekker dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wb de sprongen, saar heeft tnt 1 sprong gehad waarvan ik echt maf werd wb haar gedrag en dat was de sprong rond 8 maanden, verder is ze er vrij vlekkeloos doorheen gehupst.
Oh en pokjes voor Blue..
S. 2014
J. 2016
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:31 schreef Hilmo het volgende:
Oh nee, Blue, wat balen!
Hhahaha die Lucas. Geweldig! En heerlijk met smaak eerst eten!Dat gooien hier iets minder heftig maar ook zo het nakijken, zo grappig soms. (Opruimen iets minder...) En knap met lepel ja!
Hebben jullie baby's nu ook dat ze niet meer rustig op de rug willen liggen maar BUIIIIIK en dan vooral in kruipstand op het aankleedkussen, maar dan achteruit schuiven en dan alles van de commode afschuivenIk word een beetje geirriteerd als ik 'snel'
wil verschonen...
Oei Zoe, dat is inderdaad ook niet zo prettig. Tegenovergestelde echt als bij ons. Veel bijvoeding willen en weinig melk. Geen tips helaas.
Haha crump met de alleseter![]()
Aah Gevalletje, wat lieve foto's!!Its only the beginningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verschonen gaat hier standaars met wen tamdenborstel/deksel/borstel/boekje in de buurt in de hoop dat ze dan even n minuut blijft liggen zodat ik de poep weg kan halen voor t overal zit... luier omdoen kan ik inmiddels ook als ze gedraaid ligt of op dr knieeen zit... je wordt handig
S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Gewoon online bestellen als er een aanbieding is.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:53 schreef faptist het volgende:
Oh.. En dat de luiers nog steeeeeeeds uitverkocht zijn @ Kruidvat.
Zo evil. Eigen merk is standaard uitverkocht. Zijn mijn pampers in ee aanbieding (-40%) zijn die óók uitverkocht.
Gelukkig is er ook een Kruidvat bij schoonmoeder in het dorp!
misschien zeg ik iets stoms hoor, maar zijn ze al eens nagekeken op KMA? er staat me iets van bij dat kinderen onbewust dingen vermijden die slecht voor ze zijn/waar ze last van hebben. Wellicht dat ze daarom de fles weigeren. wellicht dat daar ook de reflucklachten vandaan komen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:48 schreef Zoë23 het volgende:
Gevalletjelieve foto's
Dankje tante soesa
500fv in 24uur moet lukken maar het is wel een strijd![]()
Hilmo
Herkenbaar. Leg ik ze op hun rug *draai*.
We geven ze vaak een speeltje zodat ze bij het verschonen even blijven liggen.
..wat blueeyes zegt.. Het wordt nog erger. Manman..als ze helemaal niet meer willen liggen..of als ze sterk genoeg zijn om je echt tegen te werken. Als ze geen schone luier meer willen. En er zijn vast nog momenten die ik verdrongen heb
Pessie
Goed dat je het zegt . Als het zo blijft kan ik morgenmiddag wel nutrilon kopen. Ben overgegaan van nutrilon 1 naar jumbo 2. Van nutrilon lieten ze vaak melk staan. Was een duur grapje (2,5 pakken pw). De eerste flessen van jumbo 2 dronken ze goed leeg. Maar misschien bevalt het ze uiteindelijk toch niet goed
S kan zich ook moeilijk concentreren. De eerste slokjes gaan nog maar dan..Pff het lijkt ook of ze er gewoon geen zin in heeft. Van groente en brood worden ze beide wel enthousiast.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20218852/quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:37 schreef Hilmo het volgende:
Nee echt waar...?![]()
Oh help. Tips? Spiegel boven commode had ik ergens gelezen. Eens een spiegel opzoeken, babyproof (misschien van het playgro speelkleed afhalen)
Ik ben hem nu maar gaan aankleden, liggend op zijn buik... Soms doe ik het al zittend, maar dan uitkijken dat hij niet een enorme smakkerd maakt naar voren, de commode afZou hij denk ik niet zo op prijs stellen
![]()
De meiden zijn nu ook 6mnd. Misschien iets van flessen afbouwen in combi met een sprong?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:50 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mijn S'je heeft ook een flinke tijd melk geweigerd btw. Toen was ze 6 maanden, het heeft ong een maand geduurd. In die tijd heeft ze uit zichzelf de bv afgebouwd omdat ze dus niet wilde drinken en flessen gingen ook voor geen meter. Inmiddels is dat weer hersteld en is ze nog steeds aan het inhalen geloof ik
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:22 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
De meiden zijn nu ook 6mnd. Misschien iets van flessen afbouwen in combi met een sprong?
Ik kijk het even aan. Kan altijd weer nutrilon proberen om te kijken of dat beter bevalt.
Opzich is het fijn dat ze goed eten. Maar dat ze minder vocht binnen krijgen bevalt me dan niet zomaargoed dat moet ik misschien ook los laten(?).
DJMO
Ik herken het qua allergie wel van s.ara. Die wil echt geen fruit en een aantal andere voedingsmiddelen en is daar allergisch voor.
Zouden E en S dan niet eerder klachten hebben als ze kma hebben? Ze hebben beide wel een fruitallergie zijn we deze week achter gekomen (na een paar hapjes appel uitslag en E moest ook overgeven net als peuter)
vraag eens raad aan Evenstar (als ze nog post). Zij heeft enorm veel ervaring mbt allergieen en dergelijke. KMA kan zich geloof ik op meerdere manieren uiten, maar ik weet er het fijne niet van (gelukkig!)quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:22 schreef Zo�23 het volgende:
DJMO
Ik herken het qua allergie wel van s.ara. Die wil echt geen fruit en een aantal andere voedingsmiddelen en is daar allergisch voor.
E en S hebben beide wel een fruitallergie zijn we deze week achter gekomen (na een paar hapjes appel uitslag en E moest ook overgeven net als peuter)
Maar kma is niet eerder in me opgekomen. Met reflux med gaat het verder goed met ze. Dat zou geen effect hebben als ze kma zouden hebben? (mbt spugen,onrust,fles weigeren)
Ja alle andere gaan goed! Appel al even niet meer geprobeerd, pas rond een jaar weer, vind t een rare allergie, want aardbei, wat bij uitstek allergeen is gaat prima!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:27 schreef Zoë23 het volgende:
[..]ja
Hoe gaat het inmiddels met saar en fruit? Alleen reactie op appel?
Sjaak is van dezelfde dag natuurlijk en moet maandag prikjes. Heeft er iemand tips voor mij?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:12 schreef Gevalletje het volgende:
Ohja, Q is 7 weken nu, dinsdag 8 (dan naar cb voor eerste prikjesWel benieuwd hoeveel ie nu weer gegroeid is!)
Verschonen.. Hier is het alleen nog opletten dat de trappelende beentjes niet door de poepluier gaan!
MC, als het je helpt: R deed dit ook, ik aan het rekenen en miniflesjes bijgeven, maar we werden er beiden niet her gelukkig van.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij zetten niets over Sjaak op Facebook. Alleen op de dag dat we naar huis mochten uit het ziekenhuis hebben we een update geplaatst met foto's. Verder doen we niets.
Sjaak is weer aan het clusteren, is al de achtste avond op een rij. Hij is onverzadigbaar en ontroostbaar als hij even geen flesje heeft. We geven hem kleine beetjes en fopflesjes maar hij heeft er niet genoeg aan. Zal hij aan het groeien zijn?
Ik heb JM gevonden op Facebook trouwens maar nog niet toegevoegd. Ik doe maar weinig met Facebook, dus dat komt nog wel een keer.
Herkenning is sowieso fijnquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:23 schreef ingee het volgende:
[..]
MC, als het je helpt: R deed dit ook, ik aan het rekenen en miniflesjes bijgeven, maar we werden er beiden niet her gelukkig van.
Bij
mij zei de CB arts, maak je nou eens niet zo druk en kijk naar wat je kind wil. Als ze meer wil drinken, dan maak je toch eens een grotere fles? Ze drinkt heus niet ineens 2x zo veel en als ze ineens om hoog vliegt op de curve zijn we nog ruim op tijd om daar wat aan te doen.
Nou is R. een zeer gemiddelde niet spugende baby, maar dit heeft mij wel heel erg geholpen. Want nu blijkt dat R. de hele dag kleinere flesjes wil (90/3 - 120/4 elke 3 a 4 uur) en 's avonds 1 keer een grotere fles (150/5) drinkt en dan de nacht door slaapt. Ik ben dus meer gaan aanbieden, maar uiteindelijk drinkt ze niet meer, maar maakt ze zelf een andere verdeling.
http://www.inbakeren.nl/b(...)by-wordt-afgeschaft/quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Herkenning is sowieso fijnVrouw en ik hadden inderdaad al besloten om morgen voor het clustermoment een grote fles te geven en dan te kijken waar het schip strandt. De rest van de dag gaat prima dus daar veranderen we nog niets aan. Morgen eens proberen...
Haha, ik wilde juist zeggen dat hij zo netjes at, maar opeens had hij de vloer ontdekt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:28 schreef Chanty het volgende:
Kijk eens wie er met smaak zat te eten van de zoete aardappel vanavondhij heeft meerdere lepels ervan gegeten. Toen ik ging filmen was hij er natuurlijk snel klaar mee en ging het weer zoals altijd: alles direct op de grond pleuren.
Hoewel het bij ons geen acht weken duurde, snap ik je frustratie helemaal. Ik ben een aantal keer goed in janken uitgebarsten op momenten dat het zuurstof weer omhoog moest. Ik hoopte zo dat hij zelf goed kon ademen en dat we gewoon naar huis mochten. Die monitor is killing, het klikje wat je hoort als er een alarm is, ook al zetten ze het geluid uit...quote:Op zondag 10 mei 2015 00:15 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik zet vrij weinig op FB van mijn meiden. We hebben een website waar iedereen kan lezen hoe het met ze gaat. Wel afgeschermd met wachtwoord, zodat niet iedereen er op kan.
Helaas hebben de meiden nog veel dipjes. Ze zijn voorlopig nog niet thuis. Begin het wel beu te raken na bijna 8 weken ziekenhuis! Kan hier ook nog niet echt meeposten, omdat ik nog zo weinig mee maak met de meisjes. Wil ze graag thuis hebben. Raak er nu wel erg gefrustreerd door en word er heel verdrietig van. Had wel gehoopt dat ze met Moederdag thuis zouden zijn, maar helaas. Dat gaat niet meer lukken.
thuis of in het ziekenhuis, dat maakt niet uit. Het is je eerste (dubbele) moederdag, dus ga morgen lekker extra buidelen en genieten van het huid op huid. Een aloud gezegde luidt: als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Ik weet het; ik heb makkelijk praten met m'n vierde gezonde kind hier thuis in bed, maar heus, die tijd komt voor jou ook. Dan verzucht je bij jezelf: alweer een volgekrast papiertje? (hint: het moet een tekening voorstellenquote:Op zondag 10 mei 2015 00:15 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik zet vrij weinig op FB van mijn meiden. We hebben een website waar iedereen kan lezen hoe het met ze gaat. Wel afgeschermd met wachtwoord, zodat niet iedereen er op kan.
Helaas hebben de meiden nog veel dipjes. Ze zijn voorlopig nog niet thuis. Begin het wel beu te raken na bijna 8 weken ziekenhuis! Kan hier ook nog niet echt meeposten, omdat ik nog zo weinig mee maak met de meisjes. Wil ze graag thuis hebben. Raak er nu wel erg gefrustreerd door en word er heel verdrietig van. Had wel gehoopt dat ze met Moederdag thuis zouden zijn, maar helaas. Dat gaat niet meer lukken.
Die kwam ik van de week ook tegen ja. Wij voeden sowieso op verzoek, maar ik vind het nu al absurd om te zien wat er in één keer aan melk dat maagje ingaat. Sjaak geeft wel zelf goed aan of hij meer wil of niet, gelukkig.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://www.inbakeren.nl/b(...)by-wordt-afgeschaft/
tsja, ik voedde op verzoek en kwam daarmee júist op grotere flessen uit. met 7x4 en 7x5 schepjes (fles 120cc of 150cc water) had ik een ongelukkige baby die nooit genoeg had. met flessen 180/6 was t huilen over en dronk hij in totaal minder op een dag.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wilde precies dit gaan posten.quote:Op zondag 10 mei 2015 08:32 schreef AwayTL het volgende:
Lieve nts.. Ben je al eens voor dit bij de ha geweest? Zo nee is dat misschien een idee?
Als je niet weet hoe het daar goed onder de aandacht te brengen in woorden, laat dan die post even lezen.
Niet schuldog voelen, geen slaap is killing en dat veranderd gewoon je persoonlijkheid.
Succes
of tanden!quote:Op zondag 10 mei 2015 08:30 schreef Tante_Soesa het volgende:
Oi NTS, dat klinkt erg pittig. Kunnen je kindjes, of iig een van beide, niet een dagje/nachtje naar opa/oma/vriendin/tante etc?
Het lijkt alsof mijn baby in een sprong zit maar het boek zegt van niet![]()
. Ze is mega snel gefrustreerd, wil de hele tijd bij ons zijn, drinkt als een malle (oké, das niet sprongerig ), slaapt onrustig en is pas happy als ze goed vermaakt wordt. Ik denk dat ze straks los kan lopen ofzo
quote:Op zondag 10 mei 2015 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
Doe je wel meerdere keren per dag rugoefeningen, GM?
Nou, hier nog steeds niet gewend helaas. L is nu 7 mnd en sinds ik antibiotica kreeg ( waar hij niets van zou merken) was hij om de 2 uur of vaker wakker. Niet om te drinken, maar vabwege winderigheid.quote:Op zondag 10 mei 2015 09:02 schreef Loj het volgende:
NTS, slaapgebrek is killing... Maar misschien stom om te horen, je went eraan
Ik denk dat dat misschien per ziekenhuis verschilt...onze dochter is in november ( ze was toen 10 weken) een week opgenomen geweest en daar lieten ze haar niet heel lang bewust huilen hoor. Heb vaak genoeg een leeg bedje aangetroffen en dan was een verpleegkundige de administratie achter de pc aan het tikken met baby in haar armenquote:Op zondag 10 mei 2015 10:49 schreef NotTheSame het volgende:
MevrouwCactus, ik ken inderdaad dat beleid. De spoedarts stelde het een tijdje geleden ook voor. Maar ik heb gezien hoe dat ging, dat protocol staat me zo tegen. Ze lieten die kleintjes bewust huilen zonder te troosten en dat vind ik niet kunnen.
Ik kan de titel en de inhoud van het bericht even niet in overeenstemming brengen, maar kan aan mij liggen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan je niet vindenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:09 schreef Gevalletje het volgende:
Gotta collect em all op FB(had er al een paar gevonden via iemand anders met al iets oudere kindjes die ik van studie kende, nooit iemand durven toevoegen, die zullen wel denken "wie is dat nou weer"
)
Vind het ook vooral leuk om dingen te lezen en foto's te zien van anderen, ik like meer dan ik zelf post! Mn profielfoto is trouwens wel al 3,5 jaar oud ofzo, heb alleen al zo lang geen selfies meer gemaakt.. Misschien toch weer eens doen, tijd terug voegde een collega me toe "Ik herkende je eerst niet op de profielfoto!".. Ben te schijterig om mn naam hier te posten (:') ), maar als iemand A... G.... toevoegd, dan zal ik het wel zijn (profielfoto met vriend)
Balen van de pokjes Blue! Pff de rest ben ik alweer vergeten, moet zoals eerst in Z&G weer een lijstje erbij houden, ik ben nog steeds zo vergeetachtig..
We maken 330/11 en dat is dan ongeveer 360, dus 3 flesjes.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:32 schreef Crumpette het volgende:
Fijne moederdag allemaal!![]()
Ik heb een kaartje van William gehad, en omdat het toevallig ook ons jubileum is, oorbellen van R.![]()
Straks lekker met zn 2en naar het strand! Maar eerst even studeren.
voor NTS en shop
MwC, hoe werkt dat met die 100 en 110 ml? Hoeveel schepjes gaan daar dan in? Ik ken alleen 90 en 120 ml namelijk, met 3 en 4 schepjes..
quote:Op zondag 10 mei 2015 14:05 schreef snoenk het volgende:
Kijk heb ik van mn dochter gekregenWat gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gaat nooit meer af
![]()
Kijk heb ik van mn dochter gekregenheel gaaf !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
Kijk heb ik van mn dochter gekregenGaaaaf!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zoe ook al zulke leuke cadeautjes.
Mijn moederdagcadeauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
/tnt bezorgt tegenwoordig ook op zondag dus waarschijnlijk komt het in de middagquote:Op zondag 10 mei 2015 14:22 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Aw S'je![]()
Wat een toffe cadeaus Zoë!
Ik heb voor m'n moeder een plant gekocht bij greetz met een kaart. Ze zouden vandaag bezorgen (tegen betaling) maar drie keer raden!!!
Het is er nog niet en ook volgens T&T aangekomen bij het regionaal depot![]()
![]()
![]()
Ik begrijp dat niet. Waarom dan adverteren dat ze het ook op Moederdag bezorgen. Sta ik straks weer mooi voor lul daar....
quote:Op zondag 10 mei 2015 14:37 schreef BlueEyes het volgende:
Ik kreeg ook om 7u een knutseltje met hartje en verfhandjes.
Die vervolgens vakkundig weer toegeëigend werd door de gever zelf
Klopt! Leuk dat je ieder herinnert dat te doen!quote:Op zondag 10 mei 2015 15:01 schreef pessie het volgende:
Heerlijk toch die knutselwerkjesik begreep een keer van een juf dat sommige juffen/psz-leidsters/kdv-leidsters nooit feedback krijgen op wat ze hebben bedacht. Bedanken jullie de bedenker ook?
Blue, hoe gaat het nu? Nog nieuwe pokken ontdekt?
quote:Op zondag 10 mei 2015 14:34 schreef pessie het volgende:
[..]
/tnt bezorgt tegenwoordig ook op zondag dus waarschijnlijk komt het in de middagEn zo niet kun je morgen klagen bij greetz
snoenk en zoë, leuke cadeautjes zeg!
Ik kreeg knutsels van de oudste en de middelste. En Marcus was zelf überhaupt al een cadeauhet komt per koerier geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
Klopt, mja als de moeders er blij mee zijn... al is het altijd wel leuk om iets terug te horen, soms is t echt een opgave om iets origineels te bedenken...quote:Op zondag 10 mei 2015 15:01 schreef pessie het volgende:
Heerlijk toch die knutselwerkjesik begreep een keer van een juf dat sommige juffen/psz-leidsters/kdv-leidsters nooit feedback krijgen op wat ze hebben bedacht. Bedanken jullie de bedenker ook?
Blue, hoe gaat het nu? Nog nieuwe pokken ontdekt?
gefeliciteerdquote:Op zondag 10 mei 2015 15:20 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik ben al een paar dagen enorm misselijk.. Echt super irritant. Ik ben echt nóóit misselijk. Hangt er iets in de lucht? En wat kun je er tegen doen? Cola drinken had ik gehoord, maar dat heb ik dus niet in huis en op zondag is hier alles dicht. /BB.
ze staat wel tussen mijn vrienden als je mij kunt vindenquote:
halpquote:Op zondag 10 mei 2015 15:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
ze staat wel tussen mijn vrienden als je mij kunt vinden
oh wat goed! Wat fijn !quote:Op zondag 10 mei 2015 15:26 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn moederdagcadeau! Lief van de zusters in het SFG die dit geknutseld hebben! Meiden mochten vandaag van de neusbril af en bij L is de sonde er uit! Ze drinkt voldoende zelf. Bij N zijn ze vandaag aan het kijken of ze genoeg drinkt en dan mag de sonde er uit.
Ik zag hier ook al zoveel leuke cadeaus voorbij komen! Iedereen fijne Moederdag vandaag.
Je bent me net voorquote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 15:26 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn moederdagcadeau! Lief van de zusters in het SFG die dit geknutseld hebben! Meiden mochten vandaag van de neusbril af en bij L is de sonde er uit! Ze drinkt voldoende zelf. Bij N zijn ze vandaag aan het kijken of ze genoeg drinkt en dan mag de sonde er uit.
Ik zag hier ook al zoveel leuke cadeaus voorbij komen! Iedereen fijne Moederdag vandaag.
Jazeker! Ze worden groot. Vanmorgen weer gewogen. L weegt nu 3325 gram en N weegt nu 2975 gram. Echte baby's zijn het nuquote:Op zondag 10 mei 2015 15:31 schreef ingee het volgende:
O wow Shop, de dames zijn al best wat gegroeid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./eindegezeur
Ben tenslotte wel mama van 't mooiste meisje dat er is en dan ben ik daar wel dankbaar voor op zo'n dag als vandaag![]()
![]()
![]()
MoniqueV1979 is mn gebruiksrsnaamquote:
Wat goed van ze zeg... Ik ben plaatsvervangend trotsquote:Op zondag 10 mei 2015 15:39 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Jazeker! Ze worden groot. Vanmorgen weer gewogen. L weegt nu 3325 gram en N weegt nu 2975 gram. Echte baby's zijn het nu
[ Bericht 46% gewijzigd door Fazz op 10-05-2015 16:49:07 ]
quote:Op zondag 10 mei 2015 16:39 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik zit trouwens heerlijk een boekje te lezen in de tuin terwijl mijn kind in de zandbak speelt![]()
![]()
Plaatje bij het praatjeJa das dus echt geen baby meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een grote knul zeg, heerlijk!
Krijgertje, t is dat ik weet dat t jouw schoonmoeder niet is maar op mijn fb dus ook een passief agressievr moeder die geen bezoek heeft gehad... ergens wel sneu.
Risu gefeliciteerd, 2 jaar getrouwdwij woensdag
S. 2014
J. 2016
quote:Op zondag 10 mei 2015 15:53 schreef krijgerrtje het volgende:
Dan lijkt het me vrij 'simpel'. Vriend gaat naar z'n moeder met bloemetje, neemt jullie kleine mee en dan heb jij even tijd voor jezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./eindegezeur
Ben tenslotte wel mama van 't mooiste meisje dat er is en dan ben ik daar wel dankbaar voor op zo'n dag als vandaag![]()
![]()
.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op zondag 10 mei 2015 16:39 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik zit trouwens heerlijk een boekje te lezen in de tuin terwijl mijn kind in de zandbak speelt![]()
![]()
Plaatje bij het praatjeWat fijn is dat he? Geniet ervan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
NIET!quote:Op zondag 10 mei 2015 20:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
Fazz, wow, wat een dreumes heb je daar![]()
Logisch SQen wtf, tand nr 5
! SpeedyMauw!
Kiek tan:
[ link | afbeelding ]
Whut?!quote:Op zondag 10 mei 2015 20:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
! SpeedyMauw!
Kiek tan:
[ link | afbeelding ]
Wat???!!! Wat ga je hard soesje!quote:Op zondag 10 mei 2015 20:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
! SpeedyMauw!
Kiek tan:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ben een slechte moeder, ik weet dat ik het niet had moeten doen, maar ik vond het wel grappig:
[ afbeelding ]
ja, ieder z'n kwaliteiten natuurlijkquote:Op zondag 10 mei 2015 20:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
. Staan is het nieuwe zitten hier. Ze wil ook gewoon echt niet meer zitten
maar alleen maar tegen de bank/kist/tafel/aan onze handen staan en stapjes zetten. Gister ging ze van mij > naar de tafel > naar mijn vriendin en dan weer terug naar mij. Al stappend en met maar 1 handje vasthouden...
Maar tanden heeft ze dan weer niet
oh, het zit gewoon in de genenquote:Op zondag 10 mei 2015 20:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nope. Ze doet wel pogingen en schuift af en toe op billen of buik rond maar niets wat echt ergens op slaat.![]()
Hoop wel dat ze dat.nog ff gaat doen. Ik heb zelf ook nooit gekropen en liep met 9 maanden los.. en heb een reteslecht ruimtelijk inzicht. Schijnt samen te hangen.
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
. Staan is het nieuwe zitten hier. Ze wil ook gewoon echt niet meer zitten
maar alleen maar tegen de bank/kist/tafel/aan onze handen staan en stapjes zetten. Gister ging ze van mij > naar de tafel > naar mijn vriendin en dan weer terug naar mij. Al stappend en met maar 1 handje vasthouden...
Maar tanden heeft ze dan weer niet
oh ik heb ook nooit gekropen en liep met tien maanden, maar mijn ruimtelijk inzicht is goed hoorquote:Op zondag 10 mei 2015 20:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nope. Ze doet wel pogingen en schuift af en toe op billen of buik rond maar niets wat echt ergens op slaat.![]()
Hoop wel dat ze dat.nog ff gaat doen. Ik heb zelf ook nooit gekropen en liep met 9 maanden los.. en heb een reteslecht ruimtelijk inzicht. Schijnt samen te hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |