abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152418373
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Voor als je het even niet meer weet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152418408
Ik eindigde hiermee:

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:02 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Welke maat heeft Piranha nu dan? Dan kunnen we kijken of het qua planning nog uitkomt. Ik gok van wel, maar je weet het nooit ;)

[..]

Ik zal proberen uit te leggen hoe het voelt. En geen idee waar het gevoel vandaan komt, maar er moet nog wat groeien bij mij, dat was bij Z&G ook zo: Het is net of ik in Z&G op de basisschool zat, begon in groep 1 waarin ik nog bijna niemand kende op school. Hoe langer ik zwanger was en meekletste, hoe verder ik op school kwam, tot ik in groep 8 zat, de musical mocht zingen en toen door moest naar de middelbare school (hier dus). Nu zit ik weer in de eerste klas, want ik heb een nieuwe baby en kan nog over weinig dingen mee kletsen en aanhaken. Zitten/staan/kruipen is nog lang niet aan Sjaak en mij besteed.

Dus :D
pi_152418415
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je staat er al maanden bij, muts O+
:D NEE! Ohja! Oh.. ik ben zo slecht met dit soort dingen.
Ik lees "meet" en denk IK OOK IK OOK *O* !

Het is een wonder dat ik wel 10 klassen les kan geven zonder dat de planningen door elkaar gaan lopen :@ :') .
pi_152418517
MwC ik vind het juist zo leuk om over alle verse baby's te lezen! Dan denk ik "Whoah, het is nog maar 7 maanden geleden dat A. dat deed." en voel ik me vét ervaren enzo en dat is dan ook weer goed voor mijn zelfvertrouwen :7 grapje
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:07:36 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_152418560
Aw, cactus! Ik vind jou en sjaak hartstikke leuk hoor! Geen zorgen!

En het gaat in deze topics vaak in golfbewegingen volgens mij. Dat er groepjes users zijn met kinderen die heel dicht op elkaar geboren zijn en die ook veel meeposten. De september oktober november groep is er 1 van. Maar er zijn ook al wel een hele hoop nieuwe baby's bij waar je misschien meer herkenning bij zal hebben.
toen ik hier begon mee te posten tussen de maart 2014 baby's voelde ik me overigens exact zo, dus ik begrijp het wel :')
disclaimer
pi_152418634
Zeg, ik zit die voet-uit-bilnaad-foto's eens te bekijken. Maar ik snap echt geen drol van hoe die bevalling is gegaan. Eerst de voeten eruit? Dus stuit? Of voeten tegelijk met hoofd? Een soort dubbelgevouwen Rietberger-draai? Anyone :? .
pi_152418669
Leuke badkamertegels hebben ze trouwens wel op die foto's. Even opslaan ter inspiratie.
pi_152418688
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
Aw, cactus! Ik vind jou en sjaak hartstikke leuk hoor! Geen zorgen!

En het gaat in deze topics vaak in golfbewegingen volgens mij. Dat er groepjes users zijn met kinderen die heel dicht op elkaar geboren zijn en die ook veel meeposten. De september oktober november groep is er 1 van. Maar er zijn ook al wel een hele hoop nieuwe baby's bij waar je misschien meer herkenning bij zal hebben.
toen ik hier begon mee te posten tussen de maart 2014 baby's voelde ik me overigens exact zo, dus ik begrijp het wel :')
:* En het komt wel goed hoor, moet gewoon even weer m'n plekje vinden (bij m'n baby én hier in het topic). Ik vind jullie allemaal hartstikke leuk en vind alle foto's en filmpjes super!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:10:41 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_152418707
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Zeg, ik zit die voet-uit-bilnaad-foto's eens te bekijken. Maar ik snap echt geen drol van hoe die bevalling is gegaan. Eerst de voeten eruit? Dus stuit? Of voeten tegelijk met hoofd? Een soort dubbelgevouwen Rietberger-draai? Anyone :? .
voetjes eerst inderdaad! Het ziet er niet uit :') al rekt het misschien net wat vriendelijker op dan dat je meteen met die schedel begint?
disclaimer
pi_152418736
Die schedel moet er toch uit, dus die kan je maar beter meteen gehad hebben dan toch :+ .
Het rollade-door-je-neusgat idee.
pi_152418743
:* Nts en geppie. Ik hoop dat het echt binnenkort beter wordt voor jullie!

Die verhalen over broertjes en zusjes O+ We zijn er hier nog niet uit. Ik geloof dat ik me er het komende jaar niet druk over hoef te maken, want volgens mij moet je een jaar wachten na een keizersnee? Over twee jaar kijken we weer verder.
Mochten we voor een tweede kindje gaan dan probeer ik dat toch een beetje beter te plannen met mijn werk (voor zover mogelijk).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAD ik vind de foto van I echt geweldig!

En de rest ben ik weer vergeten. :@

Mijn man is weer thuis! *O* en is na een poging tot bijslapen naar de zaak gegaan dus ik heb er eigenlijk nog geen zak aan. }:| Morgen hopelijk een dag met meer rust voor ons drieën.

Ow en +1 op Cactus! Ik ben gewoon een onzekere muts.

[ Bericht 10% gewijzigd door Cholula op 09-05-2015 08:46:16 ]
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:12:35 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_152418788
Cholula, krijg jij "wachtgeld"?
disclaimer
pi_152418837
Als in als ik geen nieuwe functie vind betalen ze nog even door?
pi_152418844
Ik heb trouwens nog 2 dichte pakken zoogcompressen. Mogen voor verzendkosten naar iemand die wel borstvoeding geeft. Ik heb ze helaas nooit hoeven gebruiken.
pi_152418988
Kwak O+

MC ik deel je kleuterklasgevoelens hoor! Maar ik heb ook nog een kleintje en woon om de hoek, dus we kunnen altijd nog voorzichtig opbouwen voor we een keer die moeders van halve kleuters gaan zien :) .
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:18:19 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_152419010
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:13 schreef Cholula het volgende:
Als in als ik geen nieuwe functie vind betalen ze nog even door?
ja :P ik weet niet hoe dat tegenwoordig werkt eigenlijk. Het is vast niet zoals in de detachering O-)
disclaimer
pi_152419109
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:17 schreef ingee het volgende:
Kwak O+

MC ik deel je kleuterklasgevoelens hoor! Maar ik heb ook nog een kleintje en woon om de hoek, dus we kunnen altijd nog voorzichtig opbouwen voor we een keer die moeders van halve kleuters gaan zien :) .
Dat zou gezellig zijn :) Doen we over een paar weken, gaan we ergens op een terrasje zitten ofzo ^O^
pi_152419271
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja :P ik weet niet hoe dat tegenwoordig werkt eigenlijk. Het is vast niet zoals in de detachering O-)
Ik heb na mijn verlof drie maanden om een nieuwe functie te vinden. Daarna hoef ik niet meer op mijn huidige werkplek te komen en ga ik vanuit huis verder zoeken. Al die tijd krijg ik nog wel betaald. Na een tijdje houdt het natuurlijk op en dan moet ik een andere baan zoeken.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:29:22 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_152419363
Oh, dat geeft nog wel íets ademruimte. Maar nog steeds geen ideale situatie als je pas bevallen bent. Hopelijk vind je snel iets :*
disclaimer
pi_152419406
Het komt wel goed en anders ga ik kranten bezorgen of achter de kassa zitten.
pi_152419634
Vind meets altijd leuk :) maar ben bang dat ik ook te onbekend ben/niet genoeg post.. Dat iedereen elkaar al beter kent en elkaar op FB heeft en dan wil ik dat stiekem ook wel :') Ben irl niet zo sociaal en ken niet zoveel mensen met kinderen..
Ben helaas ook niet zo adrem, voel me hier altijd nogal ongrappig. De vunzige grappen lukken alleen thuis (en we moeten over een tijdje wel wat beter op onze woorden gaan letten, denk ik weet niet hoe vaak op een dag "maargoed dat Q dit nog niet kan verstaan" :') )
pi_152419730
+1 op MwCactus kleuterklasgevoel (al zat ik bij Z&G ook nog lang niet in groep 8 voor mijn gevoel)

M'n vriend wilde niet naar de bilfoto kijken omdat hij dacht dat het een drol was die eruit kwam :P (en ik zei nog "dit moet wel Photoshop zijn hoor!"..)
pi_152419773
Hoop ook dat je snel iets kan vinden Cholula, zou wel wat rust geven!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 8 mei 2015 @ 23:57:35 #24
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152420179
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:38 schreef Gevalletje het volgende:
Vind meets altijd leuk :) maar ben bang dat ik ook te onbekend ben/niet genoeg post.. Dat iedereen elkaar al beter kent en elkaar op FB heeft en dan wil ik dat stiekem ook wel :') Ben irl niet zo sociaal en ken niet zoveel mensen met kinderen..
Ben helaas ook niet zo adrem, voel me hier altijd nogal ongrappig. De vunzige grappen lukken alleen thuis (en we moeten over een tijdje wel wat beter op onze woorden gaan letten, denk ik weet niet hoe vaak op een dag "maargoed dat Q dit nog niet kan verstaan" :') )
fb is al geregeld en als ik terug ben van vakantie kom ik echt en keer op de koffie! :* per slot van rekening moet Michael wel zn ud-broertje leren kennen :D
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_152420220
quote:
Je mag mij best op fb toevoegen hoor, ik spam alleen wel.veel saar ;)

Doe maar een dm als je dat wilt danngeef ik mn echte naam ;)
S. 2014
J. 2016
pi_152420586
Vraag:

Heeft er hier iemand baby gezwommen (dit is geen goed NL he?) en hoe gaat dat?
pi_152420857
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 00:11 schreef ingee het volgende:
Vraag:

Heeft er hier iemand baby gezwommen (dit is geen goed NL he?) en hoe gaat dat?
Jaaa! Wij vonden t erg leuk, vaak is het in een groepje en dan worden er.liedjes gezongen terwijl je je kleintje in t water laat chillen.. jij bepaalt of je meedoet en welke spelletjes je meedoet.

Saar vond het altijd erg leuk. Moeten ook weer eens gaan...
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 9 mei 2015 @ 02:42:04 #28
335643 faptist
Maakt fouten
pi_152423976
Jezus wat gaat het hier snel vandaag!
Heb ik eens een daagje wat te doen kan ik 2 topics terug lezen.

Wat ik vanmorgen voor het laatst las was dat lady t's kindje een paarse teen had door een lange haar. Hoe is dat afgelopen? En wat waren die blaartjes nou? Goed dat je zo snel gehandeld hebt!
Heb heel de dag aan jullie gedacht. Alsof ik om 16:50 naar de huisarts moest :-O

En eh cactus,
Ik begrijp je gevoel heel goed, maar iedereen kan toch lekker mee schrijven hier? Ongeacht hoe oud je Bebe is.
De mijne is nu 6 weken. Helpt het als ik vaker spam met foto's of verhalen?

Momenteel slaapt ze al sinds 9 uur.. Ik weet niet wat ik mee maak. Op harde ploftieten na..
Ik heb vanavond voor het eerst met een vriendin afgesproken sinds de bevalling. Heb haar natuurlijk wel gezien in de tussentijd maar dat was dan altijd voor eventjes. Nu hadden we echt tijd om te mauwen over het leven en vooral lekker te zeuren over werk en shit wat er gebeurt op onze werkplek.
Slechte horrorfilms gekeken en af kunnen kijken (!) terwijl r boven lag en ik het moest doen met de zwijgende babyfoon.
Terwijl kindloze vriendin maar doorging over onderwerp a en onderwerp z dwaalde mijn gedachten alleen maar naar de babyfoon (werkt dat kreng wel?) en ligt R nu niet dood te gaan?
Na film 1 kon ik mezelf niet langer tegen houden en móest ik even boven kijken om te controleren. Vinger nat gemaakt en gevoeld of ze ademde.. Gelukkig wel :)

En nu lig ik heerlijk naar haar te kijken. Hopend dat ze wakker word voor bv en zo niet.. Dan wanneer zij het kenbaar maakt.

Vanmiddag na het badje gewogen.
5010 gram! Pokon powerrrrrrrr
  zaterdag 9 mei 2015 @ 05:13:55 #29
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_152424292
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Piranha zit nu in 62/68, dus ik hoor het wel ;) !

Mogguh :O :Z ... (Meer zeg ik niet, anders word het wéér een zeikpost).
  zaterdag 9 mei 2015 @ 07:19:14 #30
140412 Danaa
🍎
pi_152424420
NTS wat heftig!

Dames van de jonge baby's, ik post ook nog niet heel veel maar lees allesssssss mee! De mama's van de grote baby's spammen regelmatig een foto of filmpje, ik weet simpelweg niet eens hoe het moet haha! Toen ik zwanger was hielp GM geloof ik via pm!
Ik lees en geniet, zo af en toe als ik het mezelf gun reageer ik!

Vriend zei vanmorgen zal ik er ook mee uitgaan, gezellig samen aan zijn bedje gestaan *;
De ochtend ligt hij altijd geduldig te kletsen totdat we bij hem komen :D
pi_152424454
+1 op wat MC zegt over die meet etc.
En ik post al wat jaartjes mee hier in OUD; toch zou ik me een vreemde eend in de bijt voelen omdat ik niet zo heel veel mee post. Daarnaast ben ik vaak socially awkward ofzo en bang dat mensen me toch stom vinden dus beter van niet :')

M'n baby ligt naast me op bed en ligt over me heen te rollen :') O+
Tralalalaaa
pi_152424472
Heerlijk, die onzekerheden. :'). Ik ben wel van de sep/okt/nov-groep, maar veel minder grappig dan de rest, dus tsja. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 07:44:34 #33
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_152424484
Dat tempo van jullie. Deze werkeloze thuiszitmoeder houdt jullie niet bij :')

Ik werd echt een plasje bij het lezen van de interactie tussen de twee speesjes O+ O+ O+

Filmpjes O+ Altijd zo leuk om te zien, geeft ook vaak veel herkenning die wat houterige motoriek en gekke bekken :D

Meets: Ik ben irl wat verlegen dus kijk de kat uit de boom. Ben altijd bang dat mensen denken dat ik te arrogant ben om mee te kletsen (omdat ik hier immers wel vrij actief meepraat), maar goed ik vind een meet toch wel leuk dus dan zet ik mezelf maar over de drempel heen :P Hoop dat de wetenschap dat meer mensen zich socially awkward voelen helpt om mensen over de streep te trekken ;) We zitten toch niet voor niks op fok :+

Babyzwemmen: Lucas vond het met 4 maanden nog niet zo tof maar een paar maanden later was hij er meer aan toe en nu vindt hij het wel leuk. Het is inderdaad gewoon wat liedjes zingen en je baby rondzwaaien in het water.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_152424518
Ik ga gewoon alvast in mijn maandje vakantie wat 1op1 dates plannen, dat scheelt straks een complete groep ;)
  zaterdag 9 mei 2015 @ 07:56:36 #35
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152424534
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 07:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heerlijk, die onzekerheden. :'). Ik ben wel van de sep/okt/nov-groep, maar veel minder grappig dan de rest, dus tsja. :+.
+1 :D
  zaterdag 9 mei 2015 @ 07:57:26 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_152424535
Zeg. Hou daar es mee op. Stelletje vrouwen ;)
disclaimer
pi_152424562
Ik durf Sq niet meer te meeten met d'r killerbody ;(
pi_152424565
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 05:13 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Piranha zit nu in 62/68, dus ik hoor het wel ;) !

Mogguh :O :Z ... (Meer zeg ik niet, anders word het wéér een zeikpost).
Oh dat gaat prima qua afwisseling dan, Sjaak zit nog in 50. En heeeeel soms in 50/56, als iets klein valt.

Onzekerheid: ik krijg nu veel te horen (van bekenden en onbekenden) dat het zo'n kleintje is en of hij wel goed groeit. Dus vraag ik me af of Sjaak wel genoeg eet of dat ik iets verkeerd doe ofzo. Maandag wordt hij weer gewogen en weten we hoe het erbij staat, maar ik vind het lastig.

Zekerheid: steeds vaker ga ik naar bed met het idee dat ik een goede dag heb gehad met Sjaak, dat het allemaal goed gaat en dat ik een goede moeder ben. Heel fijn om dat gevoel steeds vaker te hebben. Ik kan de slechte dagen zo wat beter aan.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 08:06:32 #39
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152424573
Ik ben van dec en niet grappig -O- -O-

Babyzwemmen doe ik elke week, erg leuk! Maar het ligt er volgens mij wel heel erg aan welke juf je hebt.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 08:07:39 #40
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152424575
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 08:05 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Zekerheid: steeds vaker ga ik naar bed met het idee dat ik een goede dag heb gehad met Sjaak, dat het allemaal goed gaat en dat ik een goede moeder ben. Heel fijn om dat gevoel steeds vaker te hebben. Ik kan de slechte dagen zo wat beter aan.
Wat fijn MwCactus
  zaterdag 9 mei 2015 @ 08:16:32 #41
52229 Chanty
pi_152424598
Gtvr! Net een superschattig filmpje met mijn telefoon gemaakt. Krijg ik een foutmelding en kan ik hem niet meer afspelen :'( nog nooit gehad
pi_152424605
Maar misschien is niet iedereen even grappig, gevat, lief, goedindejuistewoorden...
Toevallig zijn we wel allemaal mama van die liefste baby!
  zaterdag 9 mei 2015 @ 08:19:11 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_152424612
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 08:18 schreef BlueEyes het volgende:
Maar misschien is niet iedereen even grappig, gevat, lief, goedindejuistewoorden...
Toevallig zijn we wel allemaal mama van die liefste baby!
O+
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 9 mei 2015 @ 08:19:39 #44
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152424616
Balen chanty!
NTS je zeikt niet. We zijn er juist voor om naast lief, ook leed aan te horen. Als jij het, door het te spuien, weer even kan relativeren of je gewoon weer iets beter voelt moet je ook het vervelende kunnen delen hier! Dikke kus voor jou
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_152424618
Ugh Chanty, even opletten of je sdkaartje nog goed is.
Dat was ooit eens bij mij het probleem.
Dus zorg dat je alles in elk geval alles goed opslaat op een pc oid!
  zaterdag 9 mei 2015 @ 08:24:13 #46
52229 Chanty
pi_152424639
Cactusje het vertrouwen zal alleen maar verder groeien… en je kindje ook. Al herken ik je onzekerheid ontzettend goed :*

Oh ja NTS het zit jullie ook niet mee :* Ik vind het echt niet erg als je hier komt spuien dat hoort er ook bij.

Hij slaat dingen op in het telefoongeheugen momenteel dus het ligt niet aan het sd-kaartje. Grrr echt net zo'n moment dat je nog nooit hebt vastgelegd :( Hij was tot nu toe niet bijster geïnteresseerd in de tv. En zojuist zag ik hem met zijn hoofd op zijn nijntje liggen en naar de tv kijken O+ Gelukkig eerst een foto gemaakt maar het filmpje was van de voorkant, dat ingespannen gezichtje :'(
pi_152424645
Er zit iemand gefrustreerd zijn pincetgreep te perfectioneren.
Kaas wat van je broodje valt is erg lastig van een plastic blad te friemelen als het er op plakt :D
  zaterdag 9 mei 2015 @ 08:28:42 #48
52229 Chanty
pi_152424660
:D Lucas trekt de kaas los van het brood, smijt het brood weg en stopt de kaas in zijn waffel :')
pi_152424685
Haha, das ook een optie Chanty.
Ik heb gisteren bij Appie van die minikrentenbolletjes gekocht.
Ik dacht leuk issie wel even zoet mee.
Binnen een paar minuten had ie die hele krentenbol in zijn snaveltje gepropt en zat met een dikke deegbal in zijn wang.
Dus deegbal eruit gevist (draaaaaaama :( ) en een nieuwe in ministukjes gegeven :')
  zaterdag 9 mei 2015 @ 08:41:19 #50
52229 Chanty
pi_152424725
Hij propt het tenminste in zijn mond :P Lucas lijkt alleen enthousiast te zijn over kaas, rijst en mango :') En dan eet hij er nog niet veel van, laat staan dat hij zijn mond vol propt.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 09:17:28 #51
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152424968
oh hallo met mn opmerking gisteren bedoelde ik dus niet dat iedereen grappig moet zijn om er bij te horen ofzo he? sterker nog, ik gok dat de helft hier heule andere dingen grappig vindt dan ik.

het was me alleen opgevallen dat ingeee een sister from another mister lijkt te zijn :+

ik ben heel extravert maar net zo onzeker over meets enzo, of mensen me niet irritant of walgelijk dik vinden. maar goed, onzeker is dus bijna iedereen lezen we hier :7

drukke dag voor de boeg... M kwam.om 5 uur al voor zijn ontbijt :') zometeen naar babypark met de kapotte kinderwagen inzet, daarna naar mn ouders huis even oogsten en de tuin checken, door naar nieuwe huis voor koffie met huidige bewoners (en afspraken maken), en dan race ik met de trein ddoor naar Utrecht voor een concert vanavond (ik ga zingen).

*O*
Kwak
pi_152425022
Ik zag vanmorgen een klein rood bultje in de lies van F.
Kan gebeuren denk ik dan, luierelastiekje misschien geirriteerd.
Maar ik heb hem net in 'bad' gedaan en zitten er op zijn rompje meer bultjes. En op zijn rug kwam ook een.
Ik mag toch hopen dat het geen waterpokken zijn -O-
Zometeen op de keukentafel even helemaal uitpakken in goed licht en duimen dat het meevalt.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 09:27:27 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_152425060
Oh brr blue. Ik hoop van niet!
disclaimer
pi_152425208
Als het blaasjes lijken te zijn; brace yourself ;)

Nee hoor, het is vervelend maar het gaat ook weer over. Wees blij dat het niet van dat broeierige weer is.
In ieder geval zemelbadje, calendula emulsie etc in huis hebben en you're ready to go. Dat geeft iig enige verlichting. Hoop dat áls het de waterpokken zijn, dat hij er niet al teveel last van heeft :*

Pffff ik heb al dagen een plakbaby. Kan amper wat doen of het is al piepen omdat ze bij me wil zitten. Heel lief en heerlijk om lekker te knuffelen, maar wil ook weleens wat kunnen doen zonder dat de sirene af gaat omdat mevrouw niet wil dat ik 2 meter van haar vandaan ben :')

En waarom is het vandaag weer stom weer? Gisteren was heerlijk, en had eindelijk het tweede fietsstoeltje gemonteerd op m'n Bloom. En dat was echt tof! Ik wilde vandaag weer gaan fietsen met de dames maar dat lijkt er niet in te zitten met die stomme wind }:|
Tralalalaaa
pi_152425279
Mogguh :O al vanaf 7 uur op en nu onderweg naar Wormerveer.

Blue hopen dat de pokken je nog even bespaard blijven!

Ik ben ook socially awkward, maar dat verbloem ik door stomme grappen te tappen en heel snel, veel en met veel mimiek, gebaren en geluiden te praten. Arme jullie :+
  zaterdag 9 mei 2015 @ 09:52:00 #56
73386 Fazz
onderweg
pi_152425369
Oh Blue, niet te hopen zeg dat het waterpokken is }:|

Ik hoor ook niet bij de okt/nov/dec groep en ben ook niet grappig :'( maar ik blijf hier gewoon nog even posten hoor want ik vind jullie wél lieffff O+ :+
  zaterdag 9 mei 2015 @ 09:52:42 #57
73386 Fazz
onderweg
pi_152425376
Oh en _O_ voor m'n SM die hier nu is, we hebben tot 9:30 kunnen uitslapen O+
  zaterdag 9 mei 2015 @ 09:56:58 #58
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152425418
oh heerlijk Fazz!

bah Blue, ik hoop t niet, waterpokken :X

@TaP t probleem met pokjes voor de eerste verjaardag is toch vooral dst ze dsn nog niet genoeg immuniteit aanmaken en dat ze het later nog een keer kunnen krijgen, toch?
Kwak
pi_152425437
Dat dacht ik ook Kwak.

Ga sowieso straks preventieve zooi in huis halen.

To be continued
pi_152425445
Nou volgens mij ligt het aan de intensiteit. Als je kindje maar een paar pokjes heeft gehad heb je kans dat hij/zij het nog een keer kan krijgen.
Mijn oudste heeft toen ze 9 maanden was helemaal onder gezeten, ze leek wel een krentenbol. Daarna heeft het nog weleens geheerst op het kdv maar ze heeft er nooit meer last van gehad, dus ik gok dat ze resistent genoeg is ;)
Mini moet ze nog krijgen, trouwens.
Tralalalaaa
  zaterdag 9 mei 2015 @ 10:02:25 #61
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_152425475
Ik doe niet aan mega-meets :@ Vind het erg overweldgend. Wel doe ik aan kleinschaligere meets of actieve meets. Een keer met een grote groep naar dierenpark Amersfoort geweest, dat was leuk. Rustig wandelen en kletsen in het bos zeg maar :P
Oh, en ik ben sociaal onhandig :')

MwC: Mensen zijn stom, ik heb dit keer tegen iedereen gezegd dat ik geen opmerkingen wil die maar doorgaan over hoe klein hij wel niet is. Bij mijn oudste had ik dat en daar werd ik net als jij zeer onzeker van :*

Ai Blue, waterpokken. Hoe oud is hij nu?
Net als bij TAP had mijn oudste ook waerpokken met 9.5 maanden, van kruin tot teen een pokkenkind. Heeft ze daarna nooit weer gehad.Met de middelste sinds oktober bezig geweest met pokken zoeken, ze heeft ook gespeeld met pokkenkindjes en gedronken uit bekers van pokkenkindjes maar verder dan een paar bultjes is ze nog niet gekomen.
pi_152425585
Na een week meivakantie heb ik wel even behoefte aan wat tijd voor mezelf, dus ik ga vanmiddag even de stad in. In mijn eentje. Vet gezellig.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 10:14:27 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_152425624
Wat valt voor jou onder mega-meets dan, pessie?
Ik heb eigenlijk zelden meets meegemaakt met meer dan 10 man. Ja, toen ik nog veel in LIF postte, hadden we ze wel es van 15-20. En dan in mijn achtertuin. De zooi :'( _O- O+
disclaimer
  zaterdag 9 mei 2015 @ 10:18:04 #64
259886 pessie
pi_152425659
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
Wat valt voor jou onder mega-meets dan, pessie?
Ik heb eigenlijk zelden meets meegemaakt met meer dan 10 man. Ja, toen ik nog veel in LIF postte, hadden we ze wel es van 15-20. En dan in mijn achtertuin. De zooi :'( _O- O+
Dat ze in Utrecht die locatie huren waar je met 20 moeders en 20 kinderen in 1 ruimte zit. Het lijkt mij geweldig om die mensen allemaal te ontmoeten, maar ik krijg al hoofdpijn als ik er alleen al aan denk. Met 20 moeders in het bos rondlopen zou ik dan wel weer doen (volgens mij waren we destijds in de dierentuin ook met een stuk of 10)
pi_152425670
Hij is nu 10 maanden.
Ga het eerst maar afwachten of het echt waterpokken zijn.
Weet wel dat het op het KDV 'heerst' sinds begin april.
En dan hoop ik idd dat het niet nog eens komt als het het is.

DaD weet je dat ik net voorbij een stapel boekjes liep en ook dacht het is even ik-tijd.
Even de winkel in op mijn tempo en waar ik wil kijken, een boek lezen, wat knutselen, lang douchen.
Maar vriend is vandaag in een wegaangezelligvanallessamendoenbui want weekend en we zijn samen vrij.
Dus ik zeg, ga er even echt van genieten!
  zaterdag 9 mei 2015 @ 10:32:55 #66
52229 Chanty
pi_152425847
Oh blue hopelijk nog geen pokken :(
pi_152426086
-O- Blue hoop dat het meevalt

DaD soms is dat wel ff lekker!

TAP
Kan ik me goed voorstellen :*
Jammer van het fietsen! Moet nog even bedenken hoe ik dat met 3 kinderen ga doen.

S.ophie is vanmorgen (weer) niet echt vrolijk.. Niets is goed :{
Vind dat soms wel lastig. Ontevredenheid moet ook constant en met veel volume worden geuit.
Had gisteravond ook niet echt een toffe avond op het werk. Helpt misschien ook niet mee. Even bijkomen lukt nu niet -O-
pi_152426159
quote:
idem. ^
behalve dat adrem. Maar mijn stem is zo zacht dat in groepen meestal niemand me kan horen :') ;(

[ Bericht 5% gewijzigd door LadyTagliatelle op 09-05-2015 11:05:40 ]
Born to Lose, but Built to Win.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 11:24:53 #69
335643 faptist
Maakt fouten
pi_152426619
Komt er een meet?

En wat fijn om te lezen dat iedereen hier onzeker en socially awkward is.
Voel me gelijk normaal !

Hier een heerlijke nacht gehad. Nu een baby wiens poep er niet uit wil dus dat wordt een buikmassage..
pi_152426826
Geen idee of er een meet komt. :)
pi_152427008
Maar goed, nu iedereen in de meet sferen is en om te voorkomen dat Always er een extra stuk tuin bij moet lopen:
zullen we er een organiseren in het zuiden van het land? (Hoezo eigrnbelang :') ).

Ik heb hier in de aanbieding: Een efteling, een safaripark en zelfs een bos voor Pessie! En de Loonse en Drunense duinen offcourse.
pi_152427061
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 11:48 schreef ingee het volgende:
Maar goed, nu iedereen in de meet sferen is en om te voorkomen dat Always er een extra stuk tuin bij moet lopen:
zullen we er een organiseren in het zuiden van het land? (Hoezo eigrnbelang :') ).

Ik heb hier in de aanbieding: Een efteling, een safaripark en zelfs een bos voor Pessie! En de Loonse en Drunense duinen offcourse.
En heerlijke terrasjes in de zon :)
pi_152427308
Ik lig al een half uur in een scheur om deze foto _O-

SPOILER
Ik heb issues ;(
pi_152427321
Ik heb de oei ik groei bijbel weer eens uit de kast getrokken, mevrouw R is nu duidelijk uit de sprong en ineens een soort mens ipv een minibaby, zo leuk!
Vooral zitten op schoot vindt ze geweldig, met van die grote ogen en dat wiebelnekje. O+
pi_152427339
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 12:05 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik lig al een half uur in een scheur om deze foto _O-

SPOILER
Ik heb issues ;(
:D
pi_152427377
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 12:06 schreef ingee het volgende:
Ik heb de oei ik groei bijbel weer eens uit de kast getrokken, mevrouw R is nu duidelijk uit de sprong en ineens een soort mens ipv een minibaby, zo leuk!
Vooral zitten op schoot vindt ze geweldig, met van die grote ogen en dat wiebelnekje. O+
Ja ik kan niet wachten op de volgende sprong (nja, op het resultaat ervan). Baby's zijn op zich leuk maar op een gegeven moment ook wel saai :@ :X

Vandaag is hier dutjes-dag trouwens. Vrouw ligt nu te slapen en ik mag straks *O* Kan niet wachten!
pi_152427492
Krijgertje! :o Nu ben ik nailed it baby gaan googelen.

SPOILER
pi_152427519
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 12:06 schreef ingee het volgende:
Wiebelnekje O+

Wij waren even naar de stad (deels apart, want moederdagkado *; En ik naar de opticiën om nog ff een foto te maken van m'n nieuw uitgekozen montuur) en gingen koffiedrinken met onze blije ik-wil-op-schoot-staan-want-dan-kan-ik-rondkijken-en-naar-iedereen-lachen-puk O+

Nu naar huis en straks gaat-ie mee foto's maken op het eerste-verjaardag-feestje bij mensen waar ik ook buik- & newbornfoto's heb gemaakt. Risico natuurlijk, maar dat weten ze :) Ze bedachten wat laat dat dit een leuk idee was en vinden het gezellig als L mee komt. Hoop dat hij dat ook vindt ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zaterdag 9 mei 2015 @ 13:23:20 #79
259886 pessie
pi_152428816
Hahahaha krijgerr!!!
Ingee, die is ook zeer goed gelukt :D

Veel plezier jufM!

Fok!meet in het noorden? O-)
Drentse Aa, Dierenpark Emmen, en zeehondencreche O-)
pi_152428882
I'm in pessie, ouders wonen in het noorden en ik combineer dat zo.

Ik twijfel over die pokjes :(
Het zijn hele kleine blaasjes.
Een paar verdeeld over zijn romp, 1 op zijn rug, 1 op een voetje en 2 in de luierstreek.
Hij lijkt er geen last van te hebben, snotterig issie wel sinds deze week.
Ga uit voorzorg toch maar Kidsclin halen. Nogmeer goeie ideeën iemand?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 13:31:39 #81
259886 pessie
pi_152428976
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 13:26 schreef BlueEyes het volgende:
I'm in pessie, ouders wonen in het noorden en ik combineer dat zo.

Ik twijfel over die pokjes :(
Het zijn hele kleine blaasjes.
Een paar verdeeld over zijn romp, 1 op zijn rug, 1 op een voetje en 2 in de luierstreek.
Hij lijkt er geen last van te hebben, snotterig issie wel sinds deze week.
Ga uit voorzorg toch maar Kidsclin halen. Nogmeer goeie ideeën iemand?
*O* voor het noorden.

Lijkt er vocht in de blaasjes te zitten? Zo ja, dan zijn het waterpokken. Hier hielp een havermoutbadje het beste, ik smeerde wel ook met kidsclin. 2 dagen badderen en smeren en het ergste was hier toen voorbij.
pi_152429156
Ja zit vocht onder.
Dus ik ga er maar vanuit dat het dat is.
Kan het in de loop der dagen nog meer worden trouwens?
pi_152429187
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 13:23 schreef pessie het volgende:
Hahahaha krijgerr!!!
Ingee, die is ook zeer goed gelukt :D

Veel plezier jufM!

Fok!meet in het noorden? O-)
Drentse Aa, Dierenpark Emmen, en zeehondencreche O-)
Wadloop-draagmeet O-)
  zaterdag 9 mei 2015 @ 13:46:12 #84
259886 pessie
pi_152429269
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 13:41 schreef ingee het volgende:

[..]

Wadloop-draagmeet O-)

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 13:39 schreef BlueEyes het volgende:
Ja zit vocht onder.
Dus ik ga er maar vanuit dat het dat is.
Kan het in de loop der dagen nog meer worden trouwens?
In de loop van vandaag en wellicht morgen zal het zich wel verder gaan uitbreiden, gaat meestal heel snel.
pi_152429315
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 13:41 schreef ingee het volgende:

[..]

Wadloop-draagmeet O-)
Jij organiseert het vanuit het diepe zuiden? :6

Thanks pessie, dat was namelijk waarom ik zo twijfel aan de ene kant, omdat het een paar zijn.

Ook erg, simpele kinderziekte weet ik niks vanaf, ga je meer de diepte in met nare enge ziektes dan weet ik het wel :')
pi_152429353
Jee wat gaan jullie hard zeg. Gister was ik nog bij :')

Ik kan filmpje van jm niet zien maar wel eerste beeld. Wat heerlijk dat jullie kindjes zo van eten genieten O+
Hier de nodige frustratie en onzekerheid, mijn kind loves borstvoeding, verder niks. Vastpakken van eten, daar blijft het bij, proeven doet hij nu helemaal niet meer :'( hij is stuk }:|

Oh en wat Soesa ook schrijft, bij een 2 zou ik weten hoe ik mijn kind vast moet houden en oppakken Enzo B-)

[ Bericht 10% gewijzigd door Hilmo op 09-05-2015 14:11:48 ]
pi_152429661
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 13:50 schreef Hilmo het volgende:
Jee wat gaan jullie hard zeg. Gister was ik nog bij :')

Ik kan filmpje van jm niet zien maar wel eerste beeld. Wat heerlijk dat jullie kindjes zo van eten genieten O+
Hier de nodige frustratie en onzekerheid, mijn kind loves borstvoeding, verder niks. Vastpakken van eten, daar blijft het bij, proeven doet hij nu helemaal niet meer :'( hij is stuk }:|
-O-

Hier andersom. S.ophie wil alleen vaste voeding en geen fles. Vandaag heeft ze nog maar 150ml fv gehad :{
pi_152429776
Over een maand kan het ineens anders zijn.
Enneuh, het is BIJvoeding he, ze hoeven er niet van te leven nog!

Zoe zo 1 heb ik hier ook, die kan op een dag volledig fles weigeren en alleen vaste voeding willen.
Tenzijik thuis ben dan komen er nog slokken bv in
pi_152430278
Ja dat is ook zo. Toch snap ik het niet, ken in rl alleen maar baby's die de potjes opvreten en hier eten de baby's over het algemeen ook zo ontzettend veel en goed. Nou zijn man en ik beide geen proevers, nieuwe dingen proeven is aan ons niet besteed en mijn baby kruipt/schuift de halve kamer door, die is daar gewoon mee bezig :6 Hahah maar toch he, oh oh oh. En elke dag weer die stress.

En meet, jaa leuk, maar ik kan niet (gaan vanaf de dag erna twee weken bij mijn ouders in huis aan de rand van Overijssel/Drenthe), en anders had ik niet gedurfd. Net als Gevalletje hetzelfde gevoel. Iedereen heeft elkaar al op fb :P of eerder al ontmoet, en niet zo sociaal in echte leven hihi.
Al lijkt het me wel enorm leuk, want het is toch een beetje een deel van mijn leven geworden ondertussen ;) :')

Babyzwemmen check. Vanaf een maand of 4 geloof ik doen we dat. Erg spannend en durfde niet alleen maar dat had makkelijk wel gekund. Twee keer een liedje zingen in de groep en verder 'oefeningen'. Op de rug door het water, hupsen door het water, masseren, voetjes trappelen. Erg leuk, al kreeg R de eerste keren wel koorts erna (waarschijnlijk van de spanning).

Haha blue, ik moest lachen om je krettenbol verhaal.

Oh en fokmeet noorden, jaa!

[ Bericht 13% gewijzigd door Hilmo op 09-05-2015 15:13:53 ]
  zaterdag 9 mei 2015 @ 14:34:20 #90
52229 Chanty
pi_152430418
Jullie mogen me best op Facebook toevoegen ;) alleen worden jullie wel doodgespamd met baby foto's want verder heb ik geen boeiend leven :+
pi_152430505
Blue, dat klinkt als waterpokken. Maxi zat na een dag helemaal onder, het begon met een paar...

SPOILER
Kidsclin kan helpen, calendulaemulsie ook en evt talkpoeder. En idd havermoutbadje: wat havermout in een washandje doen, washand dichtbinden en als theezakje in bad laten dobberen.
Tralalalaaa
pi_152430703
Huuh die enorme waterpokkeninvasies :X

Hilmo ik heb ook geen potjeseter hoor. Ja Ella's Kitchen hapt hij heerlijk weg (duur!)
Maar vers vindt hij duidelijk lekkerder. En daar kan je met gewone Hollandse pot en groente heel creatief in worden.

Chanty ik vind je updates op FB qua spam altijd weer heerlijk O+
pi_152430738
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 14:34 schreef Chanty het volgende:
Jullie mogen me best op Facebook toevoegen ;) alleen worden jullie wel doodgespamd met baby foto's want verder heb ik geen boeiend leven :+
ik spam Elin ook :') op fb.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 15:08:17 #94
52229 Chanty
pi_152431120
Och wat ziet dat er sneu uit TAP ;(

Gelukkig maar blue, ik schaam me soms een beetje :@ Maar mensen die er echt ziek van worden kunnen het blokken of me ontvrienden. Als ik weer werk heb, gok ik dat het spamgehalte met 90% omlaag gaat :')
pi_152431123
Noorden-meet jaaaa *O* Leuk!

Lucas deed het prima op het feestje, held. Ff bij mij wennen aan de nieuwe gezichten maar vervolgens gezellig bij 2 mensen op de arm gezeten en ipv taart (duh) een maïsboogie opgepeuzeld. Nu wel nódig slapen, dus fles erin en dan hopelijk een paar uur in bed :)

Enneh.. Als jullie het jammer vinden dat veel fokkers elkaar al op fb gevonden hebben: join the gang! Wees welkom, ik ben vrij makkelijk te vinden ;)
  zaterdag 9 mei 2015 @ 15:13:37 #96
52229 Chanty
pi_152431248
Speaking of spam

Ik had een stapeltje folders op de bank liggen :')
pi_152431254
JM wat kan je dan trots zijn he als je kind het zo goed doet?

Ik was altijd erg bevooroordeeld over mensen die alleen maar hun kind op FB zetten
Guess what :')
  zaterdag 9 mei 2015 @ 15:14:50 #98
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152431274
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:08 schreef JufMariska het volgende:
Noorden-meet jaaaa *O* Leuk!

Maar dat is hartstikke ver rijden voor jou..

Heb namelijk vannacht gedroomd dat je vlak bij mij woont en daar kwam ik achter omdat je die foto's van de fotoshoot op je deur had geplakt 8)7
  zaterdag 9 mei 2015 @ 15:15:40 #99
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152431298
O+ dat is wel hele leuke spam. Vind L ook ;)
pi_152431315
Folders eten is dat hier }:|
Vroegâh werd er nog wel eens gescheurd.

Kleine blaadjes worden wel eerst tot propje gevouwen.
Zo gooie ik laatst bijna een belangrijk papiertje weg die meneer te pakken had gekregen en ik nog even erop keek voor de prullenbak open ging
  zaterdag 9 mei 2015 @ 15:16:56 #101
52229 Chanty
pi_152431322
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:13 schreef BlueEyes het volgende:
JM wat kan je dan trots zijn he als je kind het zo goed doet?

Ik was altijd erg bevooroordeeld over mensen die alleen maar hun kind op FB zetten
Guess what :')
Jij post bijna nooit wat :{w (veeeel te weinig iig :P).

En ik werd er ook moe van maar dat had een reden (moeilijk zwanger raken). Met degenen van wie ik weet dat ze (nog) ongewenst kinderloos zijn, heb ik het ook besproken maar ze zeiden dat ze het leuk vinden. Heb iig gezegd dat ik het volkomen begrijp als ze mijn berichten uit zetten (heb ik toen ook bij een kennis gedaan).
  zaterdag 9 mei 2015 @ 15:19:57 #102
52229 Chanty
pi_152431365
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:16 schreef BlueEyes het volgende:
Folders eten is dat hier }:|
Vroegâh werd er nog wel eens gescheurd.

Kleine blaadjes worden wel eerst tot propje gevouwen.
Zo gooie ik laatst bijna een belangrijk papiertje weg die meneer te pakken had gekregen en ik nog even erop keek voor de prullenbak open ging
:D ja meester, mijn baby heeft mijn huiswerk opgegeten ;( (de juffen hier zijn alvast gewaarschuwd :P)

Ben ik nou gek? JM woont toch in het noorden? :@
pi_152431376
Noordenmeet is voor mij niet haalbaar. Toevoegen op fb dan weer wel.

Haha chanty _O- geweldig!
pi_152431437
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:16 schreef Chanty het volgende:

[..]

Jij post bijna nooit wat :{w (veeeel te weinig iig :P).

En ik werd er ook moe van maar dat had een reden (moeilijk zwanger raken). Met degenen van wie ik weet dat ze (nog) ongewenst kinderloos zijn, heb ik het ook besproken maar ze zeiden dat ze het leuk vinden. Heb iig gezegd dat ik het volkomen begrijp als ze mijn berichten uit zetten (heb ik toen ook bij een kennis gedaan).
dat had ik ook, ken ook mensen die het al kei lang proberen. En dan komt Elin ineens door alle anticonceptie heen :') voelde me vrij bezwaard. Maar inmiddels post ik gewoon foto's en ze vinden het leuk. Heb ze er ook ene berichtje over gestuurd.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 15:54:20 #105
259886 pessie
pi_152431985
Wat betreft facebook, volgens mij heb ik niemand van jullie erop. Anderen waarmee ik eerder postte dan weer wel ;) . E soms krijg ik een vriendschapsverzoek en kan ik me echt niet bedenken wie dat zou kunnen zijn dus negeer ik dat :@
Waar ik wel op let is wel te reageren op de dingen die mensen posten als ze ongevwenst geen kinderen hebben. Er staat dan vaak iets over huisdier-X , en ondanks dat ik niet helemaal into de huisdieren ben probeer ik wel enigzins oprecht te reageren.

Hadden jullie al een datum bedacht voor een meet :? (ik dacht stiekem dat het een soort in-een-hypothetisch-geval was. Ik weet echt niet wanneer mijn bekken meer aankan dan thuis zijn en een rondje lopen :@ )
pi_152431988
Ja maar, -O- ik weet toch niet hoe julie écht heten, hoe moet ik jullie dan vinden op FB? :+ Mis ik al die mooie babyspam O+

Mijn spam op FB valt wel mee, ben meer van de instagram :Y)
pi_152432088
Ok. De hele week al slaapt I alleen maar 's morgens en is het 's middags drama. Dus ik dacht, ik blijf vanmorgen wel thuis, dan mag Baard vanmiddag dealen met een slaapweigerende I.

Slaapt I 's ochtends niet en 's middags van half 1 tot half 3.

:').
pi_152432176
Haha, dat is ook wat DaD!

Oeeee ik denk ineens 'glas in het mondje van mijn baby' :o :{ :o Tandje nummero 1 :') :'( En ik vind het echt niet leuk hahah. Mijn tepels... Nou ja, het is de ondertand, maar neee, hier ben ik nog niet aan toe... ;(
Wat nu toe doen, poetsen zonder tandpasta? Hebben zo'n ding voor baby's en mijn elektrische wil ik er ook best eens op zetten >:) Iemand een leuke tip voor zo'n tandenschema invulschema?
Geen last van gehad heb ik het idee, maar misschien verklaart dat wel het niet willen eten? (wel net maisboogie gehad trouwens en beetje met dwang geproefd van mango :@ )

Mijn baby heeft de hele dag nog niet echt geslapen... Op papadag sowieso maar 1 slaapje per dag... :')
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:05:34 #109
52229 Chanty
pi_152432231
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:54 schreef krijgerrtje het volgende:
Ja maar, -O- ik weet toch niet hoe julie écht heten, hoe moet ik jullie dan vinden op FB? :+ Mis ik al die mooie babyspam O+

Je mag me gewoon dmen en vragen :P en als je 1 fokmama hebt dan herken je al snel de anderen aan de baby foto's in de profielfoto :+
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:12:24 #110
259886 pessie
pi_152432410
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:02 schreef Hilmo het volgende:

Oeeee ik denk ineens 'glas in het mondje van mijn baby' :o :{ :o Tandje nummero 1 :') :'( En ik vind het echt niet leuk hahah. Mijn tepels... Nou ja, het is de ondertand, maar neee, hier ben ik nog niet aan toe... ;(
Wat nu toe doen, poetsen zonder tandpasta? Hebben zo'n ding voor baby's en mijn elektrische wil ik er ook best eens op zetten >:) Iemand een leuke tip voor zo'n tandenschema invulschema?
Geen last van gehad heb ik het idee, maar misschien verklaart dat wel het niet willen eten? (wel net maisboogie gehad trouwens en beetje met dwang geproefd van mango :@ )

Mijn baby heeft de hele dag nog niet echt geslapen... Op papadag sowieso maar 1 slaapje per dag... :')
Wij poetsen vanaf dat de tand door is met peutertandpasta van Elmex (van 0-5 jaar). In het begin met een kleine babytandenborstel van jordan (want gratis in de babydoos *) )
pi_152432533
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:54 schreef krijgerrtje het volgende:

dm'en :D!
pi_152432555
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:05 schreef Chanty het volgende:

[..]

Je mag me gewoon dmen en vragen :P en als je 1 fokmama hebt dan herken je al snel de anderen aan de baby foto's in de profielfoto :+
alleen als die persoon al mensen heeft natuurlijk. :9 ik heb overigens m'n vrienden verborgen staan. Maar ik heb wel veel fokkers op fb maar niet van deze reeks of uit oud.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:19:42 #113
52229 Chanty
pi_152432578
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:02 schreef Hilmo het volgende:

Ik zou poetsen met van die babytandpasta. Wat ik begrepen heb is het beschermlaagje van een nieuwe tand nog heel zacht en daardoor erg gevoelig. En ik heb echt zitten huilen om de eerste tand en niet van vreugde :@ Schrale troost: alle andere tanden zijn minder erg en stiekem ziet het er best leuk uit O+

Mijn baby kan eindelijk zelf van zit naar terug op de buik *O*
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:22:19 #114
52229 Chanty
pi_152432648
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:19 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

alleen als die persoon al mensen heeft natuurlijk. :9 ik heb overigens m'n vrienden verborgen staan. Maar ik heb wel veel fokkers op fb maar niet van deze reeks of uit oud.
Duh! En als de vrienden verborgen staan kom je ook een heel eind door in de reacties te kijken. Fokmama's zijn goede likers en reageerders :+ Ik heb echt veel gehad dat ik dacht bij een reactie: hey die profielfoto kom te bekend voor :D (want baby of mama erin die dan hier of in het buikentopic had gepost).
pi_152432787
Ennn meneer gaat voor zijn tweede middagdut. :+.

Op FB gewoon bij iemand beginnen inderdaad, dan volgt de rest vanzelf. JM is vrij gemakkelijk. ;).
pi_152432978
Ja, JM heb ik inmiddels, want instagram is zo mooi aan FB begonnen :D ik ga eens op onderzoek uit :7
pi_152432989
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:22 schreef Chanty het volgende:

[..]

Duh! En als de vrienden verborgen staan kom je ook een heel eind door in de reacties te kijken. Fokmama's zijn goede likers en reageerders :+ Ik heb echt veel gehad dat ik dacht bij een reactie: hey die profielfoto kom te bekend voor :D (want baby of mama erin die dan hier of in het buikentopic had gepost).
:6

Ja true :D
pi_152433014
Ik ga JM ook ff zoeken. :9 :7
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:37:25 #119
52229 Chanty
pi_152433096
Het is net een speurtocht :+
pi_152433113
Oh. Ik heb d'r nu al :D!

*O* spaar ze allemaal!
pi_152433309
Facebookspeurtocht :P

we zijn met saar t drinken uit n beker aan t oefenen, drinken overal maar ze vind t zo leuk!
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:53:29 #122
335643 faptist
Maakt fouten
pi_152433593
Oh herkenbaar van het fb verhaal en spammen van kinderen.
Ik kan het nog niet zo goed. Hou mezelf nog tegen. Mede omdat 1 vriendin nu echt de enige ongewenst kinderloze is. Voorheen hadden we elkaar tenminste nog..
Ook is het in mijn hoofd soms nog niet helemaal gelukt om echt moeder te worden ofzo. Dan ben ik zo bang dat ik te horen krijg dat het allemaal in scène is gezet en dat ik haar terug moet geven. Dat ze niet van mij is.
Soort truman show.

Ik ben zó blij met haar. Het liefst maak ik een virus aan die alle computers automatisch update met een dagelijks wisselende desktop met R.ohan's foto , haha.

Mocht je me willen toevoegen dan kan dat hoor!
SPOILER
Mag ik trouwens even een driewerf hoera?
-hele nacht doorgeslapen
- naar de stad gaan wandelen en zo zoet geweest

Alleen jammer Dat ik naar de stad ging om een boekje op te halen in de kinderboekenwinkel en dat ik dat weer vergeten ben..
Oh.. En dat de luiers nog steeeeeeeds uitverkocht zijn @ Kruidvat.
Zo evil. Eigen merk is standaard uitverkocht. Zijn mijn pampers in ee aanbieding (-40%) zijn die óók uitverkocht.
Gelukkig is er ook een Kruidvat bij schoonmoeder in het dorp!
  zaterdag 9 mei 2015 @ 17:00:21 #123
140412 Danaa
🍎
pi_152433796
Over luiers gesproken:
Www.watkostenluiers.nl

Voor diegene die het nog niet kennen, hier kun je elke week checken waar/wanneer jouw favo merk luier in de aanbieding is.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 17:06:06 #124
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152433958
Oh faptist zo herkenbaar dat gevoel dat ze terugmoet ofzo. Kan nu nog wel eens huilen van geluk omdat ze echt van mij is en ik dr niet aan iemand anders hoef terug te geven :@ :@

Ik spam maar weinig op fb. Dus denk ook niet dat iemand mij wil want zet er maar weinig op.

Wat zijn jullie trouwens allemaal lief dat jullie nadenken over de ongewild kinderlozen. Ik vond het wel eens rot om te zien maar nog erger vond ik het, en vind ik nog steeds trouwens, als er liefdeloos over kinderen gedaan wordt.
pi_152434380
Snoenk, haha!! Ik dacht ook al 'ver rijden..?' :D

Blue: yup, apetrots, heerlijk kind O+

Pcies: ergens beginnen op fb en dan verder speuren :) Ik krijg ook allemaal fokkers bij m'n voorgestelde vrienden nu (zie ik aan de gemeenschappelijke vrienden) maar vaak ook geen idee wie wie is.. Het wordt dan net Logikwis, twee katten? Een dochter? In het 0-1-topic? Hmmm... :?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 17:23:39 #126
335643 faptist
Maakt fouten
pi_152434412
Oh over luiers gesproken..
R weegt nu 5 kilo. Haar pampers gaan tot 6 kilo dus dan zal ik moeten overstappen naar een ander maat luier.
Pampers baby dry (nachtluiers ) gaf haar echt vuurrode billen na een nachtje doorslapen. Of dat dan door de pies komt of die luiers... Neem het risico liever niet meer. Of denken jullie dat dit evht door de plas komt?

Welk merk in maat 3 heb /had jij?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 17:29:01 #127
259886 pessie
pi_152434541
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 17:23 schreef faptist het volgende:
R weegt nu 5 kilo. Haar pampers gaan tot 6 kilo dus dan zal ik moeten overstappen naar een ander maat luier.
Pampers baby dry (nachtluiers ) gaf haar echt vuurrode billen na een nachtje doorslapen. Of dat dan door de pies komt of die luiers... Neem het risico liever niet meer. Of denken jullie dat dit evht door de plas komt?

Etos! Voelt katoenig aan vind ik en stinkt niet naar chemische troep.
Zelfs mijn oudste die na een half uur kv/luier open luieruitslag had kon perfect tegen de etos.
pi_152434544
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 17:23 schreef faptist het volgende:

AH eigen merk ^O^

Wb t teruggeven dat herken ik.. alsof je t elk moment kan verzieken oid...
Ik loop ook echt over als ze zoals nu lekker ligt te slapen op mn arm O+
S. 2014
J. 2016
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 9 mei 2015 @ 17:42:02 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152434818
ik weet niet wat er gebeurt als je op DJMO zoekt op fb :P maar ik voeg wel mensen toe hoor, als jullie me vinden kunnen :+

verder niet bijgelezen, ben weer thuis van vakantie, vandaag nog even bijkomen, morgen de trein weer in om m'n grote jongens op te halen, heb ze gemist!

oh en even ego: hij is exact 200 gram aangekomen afgelopen week!

pi_152434979
Op fb post ik eigenlijk niks over Lou, want merendeel van mijn vrienden is nog student en (nog) niet into kinderen. Zou ze geen reet boeien als mijn kind een wortel in zijn geheel in dr mik heeft gedouwd en doorgeslikt :+
  zaterdag 9 mei 2015 @ 17:54:05 #131
52229 Chanty
pi_152435093
Apart hier zijn de eigen merk luiers nooit uitverkocht bij de kv. Maar hoor vaker dat dat elders anders is. Irritant!

Ik ga je opsnorren fap!
pi_152435356
Ik gooi er zo af en toe een fotootje op, op FB. Ik vind dat sommigen erg ver gaan met wat ze op fb gooien (geen fokkers tot nu toe, die zijn heel schebaafd). Oud klasgenootje zette kakjepakjes, kotspartijen, zieke kinderen en verhalen over haar hechtingen open en bloot op fb. Vind ik dan weer niet zo nodig.

Dit was mijn Sjaak Aanhaak-post. Werk en baby kost veel tijd :D
  zaterdag 9 mei 2015 @ 18:30:56 #133
52229 Chanty
pi_152436039
200 gram! Wat goed djmo *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 9 mei 2015 @ 18:53:53 #134
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152436604
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 18:30 schreef Chanty het volgende:
200 gram! Wat goed djmo *O*
ja, ben er erg blij mee!

Faptist; het zal aan mijn zoekskills liggen, maar ik kan jou niet vinden op facebook ..

overigens, de mensen die er evt behoefte aan hebben kunnen ook op mijn profiel terecht komen door via mijn website op de facebookknop aldaar te klikken ;) Linkje is te vinden achter het huisje boven elke post :P

zaterdag 9 mei 2015 @ 19:33:05 #135
73386 Fazz
onderweg
pi_152437508
Room! Ben je al een beetje gewend aan het weer werken? Lijkt me wel een enorme omslag voor je van 6 (?) maanden thuis naar weer fulltime werken :* gaat deeltijd je nog lukken?

Ik spam trouwens zeer weinig van mijn baby op fb. Ben zelf ook niet zo actief en vind het ook ergens de privacy van m'n kind ofzo...lijkt me voor hem over 10-15 jaar heel raar als er vanalles over zijn leven online te vinden is :@
Neemt niet weg dat ik graag naar de babies van anderen gluur online :+
pi_152437734
Wij zetten niets over Sjaak op Facebook. Alleen op de dag dat we naar huis mochten uit het ziekenhuis hebben we een update geplaatst met foto's. Verder doen we niets.

Sjaak is weer aan het clusteren, is al de achtste avond op een rij. Hij is onverzadigbaar en ontroostbaar als hij even geen flesje heeft. We geven hem kleine beetjes en fopflesjes maar hij heeft er niet genoeg aan. Zal hij aan het groeien zijn?

Ik heb JM gevonden op Facebook trouwens maar nog niet toegevoegd. Ik doe maar weinig met Facebook, dus dat komt nog wel een keer.
pi_152438549
godsamme! Heel verhaal getikt,
Verkeerde knop, alles weg...

dan maar gewoon alleen mn vraag hoe oud Sjaak nu is?
S. 2014
J. 2016
pi_152438558
En dan ook nog dubbel... 8)7
S. 2014
J. 2016
pi_152438679
Wat komt M goed aan DJMO!

Ik heb nog niets van Frits op facebook gezet, ik heb hetzelfde gevoel als Faz. Terwijl ik het juist wel heel leuk vind om foto's te zien van andere baby's.

Cactus kan het zijn dat Sjaak niet genoeg heeft aan de voeding? 8 dagen clusteren klinkt best fors, maar ik heb er geen verstand van.
pi_152438817
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
godsamme! Heel verhaal getikt,
Verkeerde knop, alles weg...

dan maar gewoon alleen mn vraag hoe oud Sjaak nu is?
Sjaak is 7,5 week, maar gecorrigeerd 4 weken morgen. Hij weegt nog geen 4kg denk ik.
pi_152438980
Ik vermoed dat sjaak n sprongetje te pakken heeft.

S. 2014
J. 2016
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:25:30 #142
52229 Chanty
pi_152439085
Vervelend cactus maar gewoon meeveren is het beste voor jullie allebei. Het wordt echt beter over een tijdje en als je twijfelt over de voeding dan raadpleeg een deskundige.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chanty op 09-05-2015 20:30:31 ]
pi_152439151
Daar zat ik ook aan te denken, maar in de gele bijbel staat dat ze dan juist minder eten. Plus dat ik denk dat het te vroeg is voor de 8-weken-sprong (hij doet dit immers al een week) en ik weet zeker dat hij de 5-weken-sprong al gehad heeft...
Het is sinds we over zijn op HA, nu ik terug denk. Hij is al omhoog gegaan in voeding, krijgt nu 7x110ml (en dan 2 extra clusterflesjes van 30/1 of 60/1).

Maandag CB dus vragen ^O^ Voor nu veren we inderdaad maar mee, we zitten nog lang niet aan de 30 schepjes dus het kan nog prima.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:28:58 #144
52229 Chanty
pi_152439229
Kijk eens wie er met smaak zat te eten van de zoete aardappel vanavond O+ hij heeft meerdere lepels ervan gegeten. Toen ik ging filmen was hij er natuurlijk snel klaar mee en ging het weer zoals altijd: alles direct op de grond pleuren.

pi_152439268
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
Daar zat ik ook aan te denken, maar in de gele bijbel staat dat ze dan juist minder eten. Plus dat ik denk dat het te vroeg is voor de 8-weken-sprong (hij doet dit immers al een week) en ik weet zeker dat hij de 5-weken-sprong al gehad heeft...
Het is sinds we over zijn op HA, nu ik terug denk. Hij is al omhoog gegaan in voeding, krijgt nu 7x110ml (en dan 2 extra clusterflesjes van 30/1 of 60/1).

Maandag CB dus vragen ^O^ Voor nu veren we inderdaad maar mee, we zitten nog lang niet aan de 30 schepjes dus het kan nog prima.
Ooh ik had niet meegekregen dat hij over is op HA... dat is lichter verteerbaar dan de andere voedingen dus zou honger een goede verklaring zijn.
S. 2014
J. 2016
pi_152439300
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ooh ik had niet meegekregen dat hij over is op HA... dat is lichter verteerbaar dan de andere voedingen dus zou honger een goede verklaring zijn.
Daarom zijn we ook wat omhoog gegaan (in overleg met CB), 110 i.p.v. 100ml. We mogen nog naar 120ml als het nodig lijkt te zijn. Vooralsnog is dat alleen 's avonds, met het 'clusteren'.
pi_152439509
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Room! Ben je al een beetje gewend aan het weer werken? Lijkt me wel een enorme omslag voor je van 6 (?) maanden thuis naar weer fulltime werken :* gaat deeltijd je nog lukken?

Ik spam trouwens zeer weinig van mijn baby op fb. Ben zelf ook niet zo actief en vind het ook ergens de privacy van m'n kind ofzo...lijkt me voor hem over 10-15 jaar heel raar als er vanalles over zijn leven online te vinden is :@
Neemt niet weg dat ik graag naar de babies van anderen gluur online :+
8 maanden thuis, incl 1 maand voor de geboorte. Ik vind het zwaar momenteel. Van "niets" (want met beeb is heus hard werken) naar 5 dagen valt me tegen, eerlijk gezegd. Heb ook niet bepaald een rustige baan. Ik ben nu erg op zoek naar de balans werk.thuis. Hoeveel kan ik van mezelf geven op mijn werk, en mijn werk goed doen, en danliefst nog wat energie hebben voor O. Nog even afwachten of 90% gaat lukken na de zomervakantie. Zo niet, dan zoek ik eena ndere baan waar dat wel gaat lukken. Nu mis ik erg veel van haar, vind ik.

Die privacy is voor mij ook de reden om maar weinig online te gooien. Eenf oto of filmpje hier en daar vind ik prima, maar dan ook wel zorgvuldig uitgekozen foto's.

Cactus, mijnes was rond die tijd ook onverzadigbaar, vooral in de avonden. Ik ben er maar aan toe gaan geven en toen begon ze zachtjes aan langer te slapen 's nachts. Maar dat was met bv, dus dat is wel ietsjes anders.
En staar je ajb niet blind op die sprongetjes. Het zal veelal wel kloppen, maar kinderen ontwikkelen zich continue, en zijn geen automaatjes die allemaal exact op hetzelfde moment hetzelfde doen, en daar hetzelfde op reageren.
pi_152439543
Ik spam wel foto's op facebook hoor :D
Zo heb ik gisteren wat meivakantie foto's erop gezet. Ik let wel op dat ik geen te blote of bijvoorbeeld huilende foto's erop zet. Wel staat alles privé, dus je kan niet stiekem meegenieten ;) (juf he, sommige foto's hoeven m'n leerlingen gewoon niet te zien :) )
Jullie mogen me wel trouwens toevoegen hoor ;)

Van dit babytopic heb ik nu geloof ik alleen SQ irl gezien. Verder niemand, ik moest toen met de Den Haag meet afhaken met een zieke baby :')
pi_152439718
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:31 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Daarom zijn we ook wat omhoog gegaan (in overleg met CB), 110 i.p.v. 100ml. We mogen nog naar 120ml als het nodig lijkt te zijn. Vooralsnog is dat alleen 's avonds, met het 'clusteren'.
Als ze nou eens gewoon konden zeggen he... :+

Chanty ik vind L wel echt tof! Snap dat jij t iets minder vind maar dat koppie als ie die lepel.weer naast de stoel gooit! O+
sowieso chapeau dat ie met lepel kan eten, saar kan m heel goed achter in dt keel duwen. :')

Mijn dame is vandaag erg druk geweest met bewegen, tijgeren, achteruit buikschuiven en proberen je op te trekken, dat laatste is ze nu nog aan t doen in dr bed... en kletsen is ook ineens helemaal hot! Echt hele verhalen met bijpassende mimiek komen er voorbij... en als je dan terug kletst is t af en toe net alsof ze antwoordt...

Vandaag zijn we al bij mijn moeder geweest, schoonma hebben we een cadeautje toegestuurd, dus moederdag is morgen echt mijn dag ;) en ik denk dat wij van t lekkere weer gaan genieten in Blijdorp.
maar nu eerst maar wachten tot mevrouw slaapt..
S. 2014
J. 2016
pi_152439749
Sjaak zit nu weer aan een fles, hij sliep bijna maar maakte zichzelf toch weer wakker en wilde weer eten. En zonder clusteren was het nu tijd voor het volgende flesje, dus van mij mocht het. Warme melk het maagje in helpt misschien ook wel om te slapen :)

Die sprongetjes zijn mooie verklaringen en ik herkende de eerste ook echt wel. Ik houd me niet vast aan de weken, want dat loopt bij Sjaak waarschijnlijk toch anders, maar het is wel fijn om te weten dat er eentje aankomt ;)
pi_152440736
Lucas *O*
  zaterdag 9 mei 2015 @ 21:23:37 #152
52229 Chanty
pi_152440990
Dat hij wist wat hij met de lepel moest zat ik ook van te kijken. Hij lebbert normaal alleen de lepel af aan alle kanten. Kennelijk was dit de moeite waard. En wij zitten ook wel eens stiekem te grinniken hoor ;) nu eens zien of hij er morgen ook nog enthousiast over is.
pi_152441133
Wat goed chanty!

FB..volgens mij ben ik ook wel makkelijk te herkennen :9 ik zoek zelf niet zo snel mensen op. Ben ook niet heel erg actief maar vind het wel heel erg leuk om foto's te bekijken en berichtjes te lezen.
Leuke foto's liken doe ik wel altijd O+

Poeh vermoeiend dagje.
E&S vonden de drukte van de verjaardag van peuter niet zo leuk. Daarnaast hadden ze honger maar wilden ze geen fles }:|
Ze hebben begin vd middag en vanavond voor het slapen een beetje pap gehad..opgelepeld want uit de fles is natuurlijk not done :{w
En 2x een portie groente.
(eerst fles aangeboden maar beide dames deden erg moeilijk)
Hoe weet ik of ze voldoende vocht binnenkrijgen? Je hebt natuurlijk de plasluiers en alertheid enzo maar ik vind het ook wel prettig om te weten hoeveel FV ze nodig hebben naast de groente/pap/het brood.

Ik weet dat groente enz nog bijvoeding is. Maar ze doen zo moeilijk :{
pi_152441135
Ik moest enorm lachen om L, Chanty :D zo Flap die lepel op de grond _O-

Mijn kleine eet ineens alles wat ik hem voorzet :o en zit! *O* paar minuutjes maar, maar toch!

Verder hoop ik dat F van blue geen pokken heeft
SPOILER
En ben ik slecht bijgelezen :P

Ik mag morgen uitslapen 8-) moederdagwin jeweets!
pi_152441177
Pokjes it is :X
pi_152441201
Ahh blue wat vervelend :* heeft ie er veel last van?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 21:30:10 #157
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152441215
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:27 schreef Zoë23 het volgende:
Wat goed chanty!

FB..volgens mij ben ik ook wel makkelijk te herkennen :9 ik zoek zelf niet zo snel mensen op. Ben ook niet heel erg actief maar vind het wel heel erg leuk om foto's te bekijken en berichtjes te lezen.

Poeh vermoeiend dagje.
E&S vonden de drukte van de verjaardag van peuter niet zo leuk. Daarnaast hadden ze honger maar wilden ze geen fles }:|
Ze hebben begin vd middag en vanavond voor het slapen een beetje pap gehad..opgelepeld want uit de fles is natuurlijk not done :{w
Hoe weet ik of ze voldoende vocht binnenkrijgen? Je hebt natuurlijk de plasluiers en alertheid enzo maar ik vind het ook wel prettig om te weten hoeveel FV ze nodig hebben naast de groente/pap/het brood.

Het cb vertelde mij dat Suus, die is nu bijna 8 maanden, nog 500 cc fv nodig had. Maar goed dat was wel de vpk die mij vertelde dat Suus met de pot mee moest eten en al op de fiets mee mocht. Maar als richtlijn lijkt me dit niet gek...vervelend dat ze niet willen drinken!

Lucas O+!
pi_152441218
Eindelijk weer eens achter de laptop, dus even Q spammen!

SPOILER
Oeh, zie bij afbeelding van GM donderwolken precies waar Q nu zit! Hij heeft wel erg vaak honger, maar dat is alweer eventjes zo. Hij is verder juist best vrolijk en lijkt haast elke dag weer een nieuw geluidje of feature te hebben! 's Nachts wil hij een aantal keer de fles, maar daartussen slaapt ie braaf in zn ledikantje, dus mag geloof ik niet klagen!

Verder hier ook weinig Q fotos op FB, vriend wil dat liever niet (ik moet me soms wel inhouden :P ). Wil ook niet iemand zijn die het alleen over zn kind heeft, maar momenteel is haast alles baby dus post ik zo goed als niks (niet dat ik erg vaak poste al..)
SPOILER
  zaterdag 9 mei 2015 @ 21:30:19 #159
259886 pessie
pi_152441221
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:27 schreef Zoë23 het volgende:
Wat goed chanty!

Poeh vermoeiend dagje.

Doen ze moeilijk sinds je bent overgestapt op nummer 2? Is dat het misschien?

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:29 schreef BlueEyes het volgende:
Pokjes it is :X
Veel?
pi_152441242
Oh nee, Blue, wat balen!

Hhahaha die Lucas. Geweldig! En heerlijk met smaak eerst eten! :9 Dat gooien hier iets minder heftig maar ook zo het nakijken, zo grappig soms. (Opruimen iets minder...) En knap met lepel ja!

Hebben jullie baby's nu ook dat ze niet meer rustig op de rug willen liggen maar BUIIIIIK en dan vooral in kruipstand op het aankleedkussen, maar dan achteruit schuiven en dan alles van de commode afschuiven }:| Ik word een beetje geirriteerd als ik 'snel' :X wil verschonen...

Oei Zoe, dat is inderdaad ook niet zo prettig. Tegenovergestelde echt als bij ons. Veel bijvoeding willen en weinig melk. Geen tips helaas.

Haha crump met de alleseter ;)

Aah Gevalletje, wat lieve foto's!!

SPOILER
pi_152441386
Pokjes zijn binnen de perken nog, een paar extra op de romp.
Waar het eerst alleen lichtrode puntjes met blaasjes waren zijn ze nu toch goed rood.
Hij lijkt er niet veel last van te hebben, maar we horen wel al de hele tijd een onrustig slaapjongetje via de babyfoon.

Qtje O+
Dat olifantje boven zijn hoofd is straks leuk als je die 'vibrerend' tegen zijn wangetje doet. Hier is dat instant giegelen
pi_152441395
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:30 schreef Gevalletje het volgende:
Eindelijk weer eens achter de laptop, dus even Q spammen!

SPOILER
Oeh, zie bij afbeelding van GM donderwolken precies waar Q nu zit! Hij heeft wel erg vaak honger, maar dat is alweer eventjes zo. Hij is verder juist best vrolijk en lijkt haast elke dag weer een nieuw geluidje of feature te hebben! 's Nachts wil hij een aantal keer de fles, maar daartussen slaapt ie braaf in zn ledikantje, dus mag geloof ik niet klagen!

Verder hier ook weinig Q fotos op FB, vriend wil dat liever niet (ik moet me soms wel inhouden :P ). Wil ook niet iemand zijn die het alleen over zn kind heeft, maar momenteel is haast alles baby dus post ik zo goed als niks (niet dat ik erg vaak poste al..)
SPOILER
Mnoh wat een lekker ding *;

En wb de sprongen, saar heeft tnt 1 sprong gehad waarvan ik echt maf werd wb haar gedrag en dat was de sprong rond 8 maanden, verder is ze er vrij vlekkeloos doorheen gehupst.

Oh en pokjes voor Blue.. -O-
S. 2014
J. 2016
pi_152441421
Hilmo, het wordt nog erger })
pi_152441469
Nee echt waar...? :') :'( Oh help. Tips? Spiegel boven commode had ik ergens gelezen. Eens een spiegel opzoeken, babyproof (misschien van het playgro speelkleed afhalen)
Ik ben hem nu maar gaan aankleden, liggend op zijn buik... Soms doe ik het al zittend, maar dan uitkijken dat hij niet een enorme smakkerd maakt naar voren, de commode af :+ Zou hij denk ik niet zo op prijs stellen >:)
pi_152441553
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:31 schreef Hilmo het volgende:
Oh nee, Blue, wat balen!

Hhahaha die Lucas. Geweldig! En heerlijk met smaak eerst eten! :9 Dat gooien hier iets minder heftig maar ook zo het nakijken, zo grappig soms. (Opruimen iets minder...) En knap met lepel ja!

Hebben jullie baby's nu ook dat ze niet meer rustig op de rug willen liggen maar BUIIIIIK en dan vooral in kruipstand op het aankleedkussen, maar dan achteruit schuiven en dan alles van de commode afschuiven }:| Ik word een beetje geirriteerd als ik 'snel' :X wil verschonen...

Oei Zoe, dat is inderdaad ook niet zo prettig. Tegenovergestelde echt als bij ons. Veel bijvoeding willen en weinig melk. Geen tips helaas.

Haha crump met de alleseter ;)

Aah Gevalletje, wat lieve foto's!!

SPOILER
Its only the beginning >:) verschonen gaat hier standaars met wen tamdenborstel/deksel/borstel/boekje in de buurt in de hoop dat ze dan even n minuut blijft liggen zodat ik de poep weg kan halen voor t overal zit... luier omdoen kan ik inmiddels ook als ze gedraaid ligt of op dr knieeen zit... je wordt handig :P
S. 2014
J. 2016
pi_152441591
Tips... zorg dat je VEEL verschillende speelgoedjes hebt liggen om af te leiden maar zorg dat ze niet in het zicht liggen :D
En dat je alles klaar hebt liggen voor je begint zodat je door kan pakken.
En verder er om lachen en hopen dat het een keer over gaat.
Ik kan het wel handelen, vriend wordt er ook kriegel van weet ik.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 21:41:37 #167
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152441625
Het gaat ook weer over :+
pi_152441696
Oh en voor de fb

SPOILER
S. 2014
J. 2016
pi_152441936
Gevalletje O+ lieve foto's

Dankje tante soesa
500fv in 24uur moet lukken maar het is wel een strijd -O-

Hilmo
Herkenbaar. Leg ik ze op hun rug *draai*.
We geven ze vaak een speeltje zodat ze bij het verschonen even blijven liggen.

..wat blueeyes zegt.. Het wordt nog erger. Manman..als ze helemaal niet meer willen liggen..of als ze sterk genoeg zijn om je echt tegen te werken. Als ze geen schone luier meer willen. En er zijn vast nog momenten die ik verdrongen heb :9

Pessie
Goed dat je het zegt . Als het zo blijft kan ik morgenmiddag wel nutrilon kopen. Ben overgegaan van nutrilon 1 naar jumbo 2. Van nutrilon lieten ze vaak melk staan. Was een duur grapje (2,5 pakken pw). De eerste flessen van jumbo 2 dronken ze goed leeg. Maar misschien bevalt het ze uiteindelijk toch niet goed :?

S kan zich ook moeilijk concentreren. De eerste slokjes gaan nog maar dan..Pff het lijkt ook of ze er gewoon geen zin in heeft. Van groente en brood worden ze beide wel enthousiast.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 21:50:58 #170
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152442060
Mijn S'je heeft ook een flinke tijd melk geweigerd btw. Toen was ze 6 maanden, het heeft ong een maand geduurd. In die tijd heeft ze uit zichzelf de bv afgebouwd omdat ze dus niet wilde drinken en flessen gingen ook voor geen meter. Inmiddels is dat weer hersteld en is ze nog steeds aan het inhalen geloof ik :')
pi_152442472
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:53 schreef faptist het volgende:
Oh.. En dat de luiers nog steeeeeeeds uitverkocht zijn @ Kruidvat.
Zo evil. Eigen merk is standaard uitverkocht. Zijn mijn pampers in ee aanbieding (-40%) zijn die óók uitverkocht.
Gelukkig is er ook een Kruidvat bij schoonmoeder in het dorp!
Gewoon online bestellen als er een aanbieding is. ;) Hoef je ook niet te sjouwen met al die pakken luiers én niet met je kinderwagen de Kruidvat door zien te komen. *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 9 mei 2015 @ 22:01:51 #172
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152442484
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:48 schreef Zoë23 het volgende:
Gevalletje O+ lieve foto's

Dankje tante soesa
500fv in 24uur moet lukken maar het is wel een strijd -O-

Hilmo
Herkenbaar. Leg ik ze op hun rug *draai*.
We geven ze vaak een speeltje zodat ze bij het verschonen even blijven liggen.

..wat blueeyes zegt.. Het wordt nog erger. Manman..als ze helemaal niet meer willen liggen..of als ze sterk genoeg zijn om je echt tegen te werken. Als ze geen schone luier meer willen. En er zijn vast nog momenten die ik verdrongen heb :9

Pessie
Goed dat je het zegt . Als het zo blijft kan ik morgenmiddag wel nutrilon kopen. Ben overgegaan van nutrilon 1 naar jumbo 2. Van nutrilon lieten ze vaak melk staan. Was een duur grapje (2,5 pakken pw). De eerste flessen van jumbo 2 dronken ze goed leeg. Maar misschien bevalt het ze uiteindelijk toch niet goed :?

S kan zich ook moeilijk concentreren. De eerste slokjes gaan nog maar dan..Pff het lijkt ook of ze er gewoon geen zin in heeft. Van groente en brood worden ze beide wel enthousiast.
misschien zeg ik iets stoms hoor, maar zijn ze al eens nagekeken op KMA? er staat me iets van bij dat kinderen onbewust dingen vermijden die slecht voor ze zijn/waar ze last van hebben. Wellicht dat ze daarom de fles weigeren. wellicht dat daar ook de reflucklachten vandaan komen.

pi_152442515
Ohh gevalletje, wat een knapperd is Q! Hoe oud is hij nu? Ik weet dat veel baby's net voor de mijne geboren zijn, maar vergeet hoeveel eerder.

Jeetje, jullie gaan zo snel hier. Ik moet echt meer gaan bijlezen om het bij te houden. Ik zit al jaaaaaaaren op Fok maar ben niet actief genoeg om echt ergens bij te horen geloof ik, haha.

Ik heb ook wel veel mensen van Fok op Facebook maar met slechts enkelen ook echt persoonlijk contact. Maar ik vind het superleuk om over andere kinderen te lezen en ben zelf ook best actief (kuch, oke, heel actief...). Uit dit topic heb ik bijna niemand geloof ik. Maar voel je vrij om een vriendschapsverzoek te sturen als je mijn mooie kind(eren) wil zien ;)

SPOILER
pi_152442729
Lucas O+

Herkenbaar Hilmo. Gelukkig kan ik wel luiers verschonen en haar aankleden als ze op haar buik ligt en wegkruipt. Een van de vele voordelen van werken met tegenwerkende dementerenden O+
Tegenwoordig doe ik daarom haar ook maar aankleden op de grond, dan ga ik haar op mn knieën schuifelend achterna :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 9 mei 2015 @ 22:08:53 #175
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152442739
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:37 schreef Hilmo het volgende:
Nee echt waar...? :') :'( Oh help. Tips? Spiegel boven commode had ik ergens gelezen. Eens een spiegel opzoeken, babyproof (misschien van het playgro speelkleed afhalen)
Ik ben hem nu maar gaan aankleden, liggend op zijn buik... Soms doe ik het al zittend, maar dan uitkijken dat hij niet een enorme smakkerd maakt naar voren, de commode af :+ Zou hij denk ik niet zo op prijs stellen >:)
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20218852/
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90134528/

pi_152442764
Gotta collect em all op FB :P (had er al een paar gevonden via iemand anders met al iets oudere kindjes die ik van studie kende, nooit iemand durven toevoegen, die zullen wel denken "wie is dat nou weer" :P)
Vind het ook vooral leuk om dingen te lezen en foto's te zien van anderen, ik like meer dan ik zelf post! Mn profielfoto is trouwens wel al 3,5 jaar oud ofzo, heb alleen al zo lang geen selfies meer gemaakt.. Misschien toch weer eens doen, tijd terug voegde een collega me toe "Ik herkende je eerst niet op de profielfoto!".. Ben te schijterig om mn naam hier te posten (:') ), maar als iemand A... G.... toevoegd, dan zal ik het wel zijn (profielfoto met vriend)

Balen van de pokjes Blue! Pff de rest ben ik alweer vergeten, moet zoals eerst in Z&G weer een lijstje erbij houden, ik ben nog steeds zo vergeetachtig..
pi_152442857
Ohja, Q is 7 weken nu, dinsdag 8 (dan naar cb voor eerste prikjes ;( Wel benieuwd hoeveel ie nu weer gegroeid is!)

Verschonen.. Hier is het alleen nog opletten dat de trappelende beentjes niet door de poepluier gaan!
pi_152443191
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:50 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mijn S'je heeft ook een flinke tijd melk geweigerd btw. Toen was ze 6 maanden, het heeft ong een maand geduurd. In die tijd heeft ze uit zichzelf de bv afgebouwd omdat ze dus niet wilde drinken en flessen gingen ook voor geen meter. Inmiddels is dat weer hersteld en is ze nog steeds aan het inhalen geloof ik :')
De meiden zijn nu ook 6mnd. Misschien iets van flessen afbouwen in combi met een sprong?

Ik kijk het even aan. Kan altijd weer nutrilon proberen om te kijken of dat beter bevalt.
Opzich is het fijn dat ze goed eten. Maar dat ze minder vocht binnen krijgen bevalt me dan niet zo :9 maargoed dat moet ik misschien ook los laten(?).

DJMO
Ik herken het qua allergie wel van s.ara. Die wil echt geen fruit en een aantal andere voedingsmiddelen en is daar allergisch voor.
E en S hebben beide wel een fruitallergie zijn we deze week achter gekomen (na een paar hapjes appel uitslag en E moest ook overgeven net als peuter)
Maar kma is niet eerder in me opgekomen. Met reflux med gaat het verder goed met ze. Dat zou geen effect hebben als ze kma zouden hebben? (mbt spugen,onrust,fles weigeren)
pi_152443291
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:22 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

De meiden zijn nu ook 6mnd. Misschien iets van flessen afbouwen in combi met een sprong?

Ik kijk het even aan. Kan altijd weer nutrilon proberen om te kijken of dat beter bevalt.
Opzich is het fijn dat ze goed eten. Maar dat ze minder vocht binnen krijgen bevalt me dan niet zo :9 maargoed dat moet ik misschien ook los laten(?).

DJMO
Ik herken het qua allergie wel van s.ara. Die wil echt geen fruit en een aantal andere voedingsmiddelen en is daar allergisch voor.
Zouden E en S dan niet eerder klachten hebben als ze kma hebben? Ze hebben beide wel een fruitallergie zijn we deze week achter gekomen (na een paar hapjes appel uitslag en E moest ook overgeven net als peuter)
-O- voor de allergie.. stom!
S. 2014
J. 2016
pi_152443356
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

-O- voor de allergie.. stom!
-O- ja
Hoe gaat het inmiddels met saar en fruit? Alleen reactie op appel?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 9 mei 2015 @ 22:28:03 #181
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152443382
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:22 schreef Zo�23 het volgende:
DJMO
E en S hebben beide wel een fruitallergie zijn we deze week achter gekomen (na een paar hapjes appel uitslag en E moest ook overgeven net als peuter)
Maar kma is niet eerder in me opgekomen. Met reflux med gaat het verder goed met ze. Dat zou geen effect hebben als ze kma zouden hebben? (mbt spugen,onrust,fles weigeren)
vraag eens raad aan Evenstar (als ze nog post). Zij heeft enorm veel ervaring mbt allergieen en dergelijke. KMA kan zich geloof ik op meerdere manieren uiten, maar ik weet er het fijne niet van (gelukkig!)

pi_152443549
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:27 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

-O- ja
Hoe gaat het inmiddels met saar en fruit? Alleen reactie op appel?
Ja alle andere gaan goed! Appel al even niet meer geprobeerd, pas rond een jaar weer, vind t een rare allergie, want aardbei, wat bij uitstek allergeen is gaat prima!

Is het bij E en S alleen appel of net als bij grote zus alle fruit?
S. 2014
J. 2016
pi_152444421
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:12 schreef Gevalletje het volgende:
Ohja, Q is 7 weken nu, dinsdag 8 (dan naar cb voor eerste prikjes ;( Wel benieuwd hoeveel ie nu weer gegroeid is!)

Verschonen.. Hier is het alleen nog opletten dat de trappelende beentjes niet door de poepluier gaan!
Sjaak is van dezelfde dag natuurlijk en moet maandag prikjes. Heeft er iemand tips voor mij?
Ook hier vaak een hiel in de poep. En als ik daarna zijn billen insmeer gooit hij daar zijn hielen ook weer in. Dus die krijgen ook geen luieruitslag *O*
pi_152444434
Gm87
Fijn dat ander fruit wel goed gaat! Ja apart idd!
Appel,peer,banaan. Verder probeer ik nu niet meer. Over 3mnd probeer ik voorzichtig weer.

DJMO
Bekende gebruiker. Bedankt voor de tip!
pi_152445610
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij zetten niets over Sjaak op Facebook. Alleen op de dag dat we naar huis mochten uit het ziekenhuis hebben we een update geplaatst met foto's. Verder doen we niets.

Sjaak is weer aan het clusteren, is al de achtste avond op een rij. Hij is onverzadigbaar en ontroostbaar als hij even geen flesje heeft. We geven hem kleine beetjes en fopflesjes maar hij heeft er niet genoeg aan. Zal hij aan het groeien zijn?

Ik heb JM gevonden op Facebook trouwens maar nog niet toegevoegd. Ik doe maar weinig met Facebook, dus dat komt nog wel een keer.
MC, als het je helpt: R deed dit ook, ik aan het rekenen en miniflesjes bijgeven, maar we werden er beiden niet her gelukkig van.
Bij
mij zei de CB arts, maak je nou eens niet zo druk en kijk naar wat je kind wil. Als ze meer wil drinken, dan maak je toch eens een grotere fles? Ze drinkt heus niet ineens 2x zo veel en als ze ineens om hoog vliegt op de curve zijn we nog ruim op tijd om daar wat aan te doen.

Nou is R. een zeer gemiddelde niet spugende baby, maar dit heeft mij wel heel erg geholpen. Want nu blijkt dat R. de hele dag kleinere flesjes wil (90/3 - 120/4 elke 3 a 4 uur) en 's avonds 1 keer een grotere fles (150/5) drinkt en dan de nacht door slaapt. Ik ben dus meer gaan aanbieden, maar uiteindelijk drinkt ze niet meer, maar maakt ze zelf een andere verdeling.
pi_152445874
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:23 schreef ingee het volgende:

[..]

MC, als het je helpt: R deed dit ook, ik aan het rekenen en miniflesjes bijgeven, maar we werden er beiden niet her gelukkig van.
Bij
mij zei de CB arts, maak je nou eens niet zo druk en kijk naar wat je kind wil. Als ze meer wil drinken, dan maak je toch eens een grotere fles? Ze drinkt heus niet ineens 2x zo veel en als ze ineens om hoog vliegt op de curve zijn we nog ruim op tijd om daar wat aan te doen.

Nou is R. een zeer gemiddelde niet spugende baby, maar dit heeft mij wel heel erg geholpen. Want nu blijkt dat R. de hele dag kleinere flesjes wil (90/3 - 120/4 elke 3 a 4 uur) en 's avonds 1 keer een grotere fles (150/5) drinkt en dan de nacht door slaapt. Ik ben dus meer gaan aanbieden, maar uiteindelijk drinkt ze niet meer, maar maakt ze zelf een andere verdeling.
Herkenning is sowieso fijn :) Vrouw en ik hadden inderdaad al besloten om morgen voor het clustermoment een grote fles te geven en dan te kijken waar het schip strandt. De rest van de dag gaat prima dus daar veranderen we nog niets aan. Morgen eens proberen...
pi_152445965
Dankzij facebook krijg ik van een aantal van jullie wel het een en ander mee :Y .. fok schiet er vaak bij in. Lezen lukt vaak wel.. reageren is wat lastiger want dan is er altijd wel iemand die aandacht wil :')

en typen op de telefoon en quoten gaat een stuk lastiger als op de pc .. maar daar zit ik bijna nooit meer achter.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 9 mei 2015 @ 23:33:31 #188
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152446019
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:29 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Herkenning is sowieso fijn :) Vrouw en ik hadden inderdaad al besloten om morgen voor het clustermoment een grote fles te geven en dan te kijken waar het schip strandt. De rest van de dag gaat prima dus daar veranderen we nog niets aan. Morgen eens proberen...
http://www.inbakeren.nl/b(...)by-wordt-afgeschaft/

pi_152446075
Pc? Laptop?
Wat is dat :P
pi_152446202
En toen waren we al 3 pagina's verder.

Ik zag Q. O+ Lijkt me zwaar Gevalletje, als jouw geluk zo dicht bij iemand anders verdriet ligt.
Wat dat betreft vind ik Fok ook fijn, ER zal hier toch niet snel iemand teleurgesteld zijn dat je alweer over die baby begint.

En morgen naar eens een rondje facebook Pokemonnen. Ik Spam R. en Ginger.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 23:49:19 #191
335643 faptist
Maakt fouten
pi_152446622
Een pc? Zijn er echt nog mensen met een vaste plek voor hun schaamteloze internetavontuurtjes? Hihi
Hier heb ik vaak R op de arm terwijl ik met 1 hand via de iPhone probeer mee te lezen/typen. Niet zo gemakkelijk als het lijkt!

Ik word trouwens zo handig met 1 hand! Ik kan nu een flesje open draaien, dop vasthouden en tegelijkertijd eruit drinken.

En mag ik even klagen?
Er is hier in de straat een feestje aan de gang. Er komen allerlei live bandjes voorbij. Hartstikke leuke muziek.. Maar ik ben het sinds 10 uur zó zat.
Ben al een rondje gaan lopen om te kijken waar het vandaan komt, maar kan het exacte huis niet vinden.. Nu nog keiharde blue grass en raad eens wie er nu wakker blijft door die *** bas?
Politie gebeld.. Zijn al meerdere meldingen binnen maar ze hebben geen auto vrij.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:28 schreef Chanty het volgende:
Kijk eens wie er met smaak zat te eten van de zoete aardappel vanavond O+ hij heeft meerdere lepels ervan gegeten. Toen ik ging filmen was hij er natuurlijk snel klaar mee en ging het weer zoals altijd: alles direct op de grond pleuren.

Haha, ik wilde juist zeggen dat hij zo netjes at, maar opeens had hij de vloer ontdekt.
Dat geluidje en de beweging ban iets dat valt en uit elkaar valt is natuurlijk veel leuker dan het gewoon in je mond te stoppen.

Blue,
Wat balen van de pokken! Je had er al iets tegen gehaald toch?
Hopelijk heeft je baby er niet te veel last van.. Beterschap!
  zondag 10 mei 2015 @ 00:06:08 #192
335643 faptist
Maakt fouten
pi_152447244
Aaargh!
Net het huis gevonden waar de muziek vandaan komt.
Ik stel mezelf netjes voor. Hij niet,
ik vraag of het geluid zachter mag...
"We hebben met de politie afgesproken dat.... "
Ik zou graag willem vragen of het geluid zachter mag.
Dat kan niet. Hij begint te lachen en roept een vriend erbij. Die maakt me uit voor zeikend dik wijf..
Eh... Hallo?
Dus ik nogmaals... " Hallo ik ben uw buurvrouw van 4 (!) straten verder op. Ik ben nog zo aardig om zelf langs te gaan voordat ik de politie bel.-had ik stiekem al gedaan- ik vind de muziek hartstikke leuk, maar mijn 6 weken oude baby ligt al 2 uur te krijsen, omdat uw muziek zo hard staat dat het net lijkt alsof wij zelf hard muziek draaien".
Weer gelach..
Ik heb voor het huis weer de politie gebeld. Politie zegt eraan te komen.
Ondertussen begint die vriend te schelden en toen brak mijn hormonster los en ben ik beleefd tekeer gegaan..
En nu hoor ik erbij " als je later zelf een pasgeboren kindje hebt snap je waarom ik kom klagen". Oh , no I didnt. Ik ben m'n moeder/oma/ etc geworden ;-(
  zondag 10 mei 2015 @ 00:15:12 #193
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_152447553
Ik zet vrij weinig op FB van mijn meiden. We hebben een website waar iedereen kan lezen hoe het met ze gaat. Wel afgeschermd met wachtwoord, zodat niet iedereen er op kan.
Helaas hebben de meiden nog veel dipjes. Ze zijn voorlopig nog niet thuis. Begin het wel beu te raken na bijna 8 weken ziekenhuis! Kan hier ook nog niet echt meeposten, omdat ik nog zo weinig mee maak met de meisjes. Wil ze graag thuis hebben. Raak er nu wel erg gefrustreerd door en word er heel verdrietig van. Had wel gehoopt dat ze met Moederdag thuis zouden zijn, maar helaas. Dat gaat niet meer lukken.
pi_152447815
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:15 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik zet vrij weinig op FB van mijn meiden. We hebben een website waar iedereen kan lezen hoe het met ze gaat. Wel afgeschermd met wachtwoord, zodat niet iedereen er op kan.
Helaas hebben de meiden nog veel dipjes. Ze zijn voorlopig nog niet thuis. Begin het wel beu te raken na bijna 8 weken ziekenhuis! Kan hier ook nog niet echt meeposten, omdat ik nog zo weinig mee maak met de meisjes. Wil ze graag thuis hebben. Raak er nu wel erg gefrustreerd door en word er heel verdrietig van. Had wel gehoopt dat ze met Moederdag thuis zouden zijn, maar helaas. Dat gaat niet meer lukken.
Hoewel het bij ons geen acht weken duurde, snap ik je frustratie helemaal. Ik ben een aantal keer goed in janken uitgebarsten op momenten dat het zuurstof weer omhoog moest. Ik hoopte zo dat hij zelf goed kon ademen en dat we gewoon naar huis mochten. Die monitor is killing, het klikje wat je hoort als er een alarm is, ook al zetten ze het geluid uit... :* Ik zou willen dat ik je meer zou kunnen helpen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 10 mei 2015 @ 00:42:17 #195
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152448559
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:15 schreef Shopaholic1984 het volgende:
thuis of in het ziekenhuis, dat maakt niet uit. Het is je eerste (dubbele) moederdag, dus ga morgen lekker extra buidelen en genieten van het huid op huid. Een aloud gezegde luidt: als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Ik weet het; ik heb makkelijk praten met m'n vierde gezonde kind hier thuis in bed, maar heus, die tijd komt voor jou ook. Dan verzucht je bij jezelf: alweer een volgekrast papiertje? (hint: het moet een tekening voorstellen ;) ) waar moet ik die troep in hemelsnaam laten?! Nu voelt moederdag nog leeg aan voor je, maar toch moet je proberen om ervan te genieten straks in het ziekenhuis. Over 15 jaar zijn die momenten daar in dat kleine kamertje met je twee meiden ontzettend dierbaar! Dikke kus :*

pi_152451433
quote:
Die kwam ik van de week ook tegen ja. Wij voeden sowieso op verzoek, maar ik vind het nu al absurd om te zien wat er in één keer aan melk dat maagje ingaat. Sjaak geeft wel zelf goed aan of hij meer wil of niet, gelukkig.
pi_152451552
:* Shop. Wat ontzettend klote dat je meisjes nog niet naar huis mogen.

Hier werkt het heel goed om de luier dubbel te vouwen. Frits kan daardoor niet meer stronttrappelen.

Vervelend Faptist dat je zoveel last had van de muziek.
  zondag 10 mei 2015 @ 07:03:26 #198
140412 Danaa
🍎
pi_152451628
Haaa die Lucas!!

Shop, geniet evengoed van deze dag. Het zonnetje schijnt, straks weer naar hen toe en wat DJ zegt misschien wat extra buidelen.

Fijne Moederdag allemaal!
  zondag 10 mei 2015 @ 07:13:59 #199
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152451643
quote:
tsja, ik voedde op verzoek en kwam daarmee júist op grotere flessen uit. met 7x4 en 7x5 schepjes (fles 120cc of 150cc water) had ik een ongelukkige baby die nooit genoeg had. met flessen 180/6 was t huilen over en dronk hij in totaal minder op een dag.

ik heb ook gelezen over grote maagjes en op la leche league over hoe flesvoeding beter kan enzo, en dan ga ik me bijna schuldig voelen. maar die hele fase heb ik al gehad toen ik met de bv stopte en geen behoeft om dat te herhalen.

my two cents:niet alle kindjes zijn hetzelfde, dus ook op verzoek zijn er echt kindjes die anders willen...

[ Bericht 9% gewijzigd door kwakz0r op 10-05-2015 07:54:23 ]
Kwak
  zondag 10 mei 2015 @ 07:33:55 #200
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152451671
zo, dat was een restanthormonster van mij geloof ik :') sorryzzz.

fijne moederdag allemaal!

met een extra dikke :* voor shop

ik kreeg vanochtend een lieve kaart van vriend en toch wel een knutsel van toastje O+ die had vriend vorige week dus meegekregen O+ een hartje met een soort van voetvormige blauwe vlek met sterrenpailletjes en 'ik vind je lief' erop. Ik vind t dikme prima dat ze mn kind als kwast gebruikt hebben hoor O+

en nu mag ik nog even liggen. in m eentje. in t grote lege bed. na eerst met mn twee mannen geknuffeld te hebben. O+
Kwak
  zondag 10 mei 2015 @ 08:00:48 #201
348178 NotTheSame
pi_152451735
Fijne moederdag iedereen :*.

Hier ligt heel de planning al weer in de soep.
Ik zou vandaag weer eens racen, om maar even een dag eruit te zijn, maar ik ka het fysiek en mentaal gewoon niet opbrengen. Mijn hoofd is vol, mijn lijf is leeg. De zorg voor Piranha met Draak erbij valt me gewoon dusdanig zwaar dat ik niet meer kan. Vannacht was weer zo'n baggernacht en Draak besloot om 4.00uur dat ze niet meer in d'r eigen bed ging liggen dus mijn slaap was wederom minimaal. Hier moet een einde aan komen voordat er gekke dingen gebeuren :'(.
  zondag 10 mei 2015 @ 08:30:01 #202
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152451832
Oi NTS, dat klinkt erg pittig :*. Kunnen je kindjes, of iig een van beide, niet een dagje/nachtje naar opa/oma/vriendin/tante etc?

Het lijkt alsof mijn baby in een sprong zit maar het boek zegt van niet }:| ;). Ze is mega snel gefrustreerd, wil de hele tijd bij ons zijn, drinkt als een malle (oké, das niet sprongerig ), slaapt onrustig en is pas happy als ze goed vermaakt wordt. Ik denk dat ze straks los kan lopen ofzo :P
  zondag 10 mei 2015 @ 08:32:18 #203
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_152451846
Lieve nts.. Ben je al eens voor dit bij de ha geweest? Zo nee is dat misschien een idee?

Als je niet weet hoe het daar goed onder de aandacht te brengen in woorden, laat dan die post even lezen.

Niet schuldog voelen, geen slaap is killing en dat veranderd gewoon je persoonlijkheid.

Succes :*
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  zondag 10 mei 2015 @ 08:33:58 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_152451858
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 08:32 schreef AwayTL het volgende:
Lieve nts.. Ben je al eens voor dit bij de ha geweest? Zo nee is dat misschien een idee?

Als je niet weet hoe het daar goed onder de aandacht te brengen in woorden, laat dan die post even lezen.

Niet schuldog voelen, geen slaap is killing en dat veranderd gewoon je persoonlijkheid.

Succes :*
ik wilde precies dit gaan posten.
NTS, dit klinkt echt als meer dan een dipje door slaaptekort. doe jezelf niet tekort en zoek hulp :*
disclaimer
  zondag 10 mei 2015 @ 08:34:38 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_152451864
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 08:30 schreef Tante_Soesa het volgende:
Oi NTS, dat klinkt erg pittig :*. Kunnen je kindjes, of iig een van beide, niet een dagje/nachtje naar opa/oma/vriendin/tante etc?

Het lijkt alsof mijn baby in een sprong zit maar het boek zegt van niet }:| ;). Ze is mega snel gefrustreerd, wil de hele tijd bij ons zijn, drinkt als een malle (oké, das niet sprongerig ), slaapt onrustig en is pas happy als ze goed vermaakt wordt. Ik denk dat ze straks los kan lopen ofzo :P
of tanden!
disclaimer
pi_152451883
Kwak, een moederdagknutsel. O+.

NTS, wat vreselijk zwaar. Wat Away en SQ zeggen lijkt me een goed plan. Naar de ha voor jezelf, en het vele huilen van Draak?

Shop, ik hoop dat je meisjes snel mee naar huis mogen. En al voelt het misschien nog niet zo, ook voor jou is het moederdag. Je doet het geweldig! :*.
pi_152451908
Nts, Ik sluit mij bij de andere dames aan. Sterkte :*

Fijne moederdag allemaal!
Ik werd wakker van mn kletsende mini O+ en toen ik de kamer in kwam werd ik terug naar bed gestuurd door man. Die kwam even later met koffie en een cadeautje naast ons zitten. Heb namens Sarah en hem een ring gekregen omdat " Ik de liefste,mooiste,leukste mama van de wereld ben voor Sarah!" en hoewel ik helemaal geen cadeautje verwachte of nodig vond, vind ik dit wel echt helemaal geweldig O+

Mijn 1e moederdag O+ Nu lekker aankleden en straks naar Blijdorp.
S. 2014
J. 2016
pi_152451910
Fijne moederdag!! Ik heb een zelfgeknutseld doosje gekregen van peuter en A. verwende me door tot 4.30 te slapen en daarna tot 6.30 O+. En lekker ontbijtje gehad met zelfgebakken American pancakes met blauwe bessen :9, vers sap en koffie!

Ik heb voor mezelf een 1-line-a-day-boekje gekocht, waar ik vandaag mee ga starten!

Gevalletje, welk cb zit je??? Ik moet ook dinsdag, om 10 uur bij Graan voor V.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_152452011
Fijne Moederdag! Hier een heerlijk ontbijtje op bed.. En we hadden onszelf al een cadeautje gegeven voor papa/mama dag... Netflix :)
Vandaag geen verplichte bezoekjes maar.... Blijdorp :D
Misschien ga ik je wel spotten GM ;)

Verdrietig shop, dat je meiden nog niet thuis zijn vandaag. :*

NTS, slaapgebrek is killing... Maar misschien stom om te horen, je went eraan :*

En verder geniet van het zonnetje vandaag!
pi_152452012
NTS dat klinkt niet goed hoor (Duh alsof je dat zelf niet aanvoelde..). Ik sluit me aan bij de tips die al gegeven zijn. Draak een dagje weg en jijzelf met haastige spoed naar de huisarts!

Shop, wat vervelend dat je meisjes nog niet naar huis mogen. Wij zaten maar twee werken met Tim in het zh dus kan me levendig voorstellen hoe beu je het bent na 8 weken. En al die saturatiedipjes zijn heel irritant. Maar goed, je wil ze ook niet te vroeg mee naar huis.

Voor iedereen hier: fijne (eerste) Moederdag! Hier begon die eerder dan ingeschat, Tim had na de nachtfles wat last van obstipatie en ik heb een tijd met hem gezeten en rondgelopen. En toen ik net weer een kwartiertje sliep besloot Anne dat het tijd was voor cadeautjes. Ik vond half 7 wat vroeg....
pi_152452044
+1 op de andere dames voor Shop & NTS :*

En kado's & knutsels *O* O+

Ik lig nog in m'n up in bed terwijl er in de woonkamer gescharreld wordt door J :)

Fijne moederdag allemaal, hoe pril, ingewikkeld, ervaren, zoekend ook, we zijn allemaal goede moeders! vrij naar Razz, zie openingspost
  zondag 10 mei 2015 @ 09:08:56 #212
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152452052
Nts :* is het misschien toch een idee om er wel ff alleen op uit te gaan? Racen is misschien niet verstandig maar je hoofd leeg lopen? Ik hoop dat er snel verandering komt in je situatie :*

Shop, wat jammer dat ze nog niet thuis zijn. Toch een hele fijne moederdag gewenst!

En alle andere ook een fijne moederdag. Ik zit nog alleen te wachten tot de rest eens een keer wakker word. (ze is al wel een keer om 7 uur eruit geweest hoor)
pi_152452091
NTS en Shop :*
  zondag 10 mei 2015 @ 09:34:04 #214
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152452269
NTS, wat de rest zegt :*
Kwak
pi_152452317
Ik kreeg ontbijt op bed en een cadeautje (een borstvoedingsketting), en I had een tekening gemaakt tegen een potlood geslagen op een papier zitten kauwen. O+.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 10 mei 2015 @ 09:59:57 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152452607
happy mothersday iedereen!

NTS :*

ik kreeg van michael een fles douchschuim O+ dadelijk m'n andere jochies ophalen, ben benieuwd of mijn ex nog wat met ze gemaakt heeft :P Ik kwam in ieder geval pas om kwart voor tien m'n bed uit (de hele vakantie was ik om zes uur wakker, vandaag had ik vroeg in de trein willen zitten, maar dat kan ik wel vergeten :') :P

pi_152452882
Fijne moederdag! Wij hebben elkaar (nja, Sjaak heeft ons) een cursus babymassage cadeau gegeven. Is goed voor ons allemaal :)

NTS, ik weet niet of je het wilt, maar ik heb gelezen/gehoord dat je een huilbaby in het ziekenhuis kunt laten opnemen onder het huilbaby-protocol. Zo krijg jij een paar dagen rust en kunnen ze meteen kijken of er iets mis is met Draak. Dat kan je bij de huisarts navragen geloof ik.
Daarnaast krijg je een heel dikke knuffel :*

JM, ik ben benieuwd of je een knutselwerk van L. hebt gekregen! Je had een vermoeden, toch?

Ik ga nu snel naar de supermarkt, mijn moeder komt straks lunchen en ik wil lekkere dingetjes in huis hebben. Als het weer goed blijft gaan we daarna een stuk wandelen (met een ijssalon als eindpunt). Lekker eten maar wel een rustige dag dus :)
  zondag 10 mei 2015 @ 10:49:17 #218
348178 NotTheSame
pi_152453399
Soesa en snoenk, ze kunnen altijd maar mijn moeder, en daar zijn ze momenteel ook al heel vaak, maarja, het klinkt lullig, ze komen thuis en het is weer Same Sh!t, Different Day ;(.

Away en SQ, de huisarts zou wel kunnen, maar ik weet eigenlijk al wat de diagnose voor Piranha is (darmproblemen), en daar zal hij, net als Draak toendertijd, overheen moeten groeien.

En het is inderdaag een constant negatieve spiraal waar ik in hang. Wat ik ook doe, ik kom er gewoon niet uit. En het zijn altijd de externe factoren die door blijven stampen. Dan kun je praten wat je wil, het word er niet anders van helaas.

Loj, ik weet dat weinig slaap went, dat was bij Draak ook het geval. Maar toen had ik overdag iets meer rust.

MevrouwCactus, ik ken inderdaad dat beleid. De spoedarts stelde het een tijdje geleden ook voor. Maar ik heb gezien hoe dat ging, dat protocol staat me zo tegen. Ze lieten die kleintjes bewust huilen zonder te troosten en dat vind ik niet kunnen.

Ik lig nog in m'n bed nu, en ik denk dat ik er niet meer uit ga komen. Er staat gekolfde melk in de koelkast maar dat was meneer weer even vergeten dus hij dendert net weer naar boven met een brullend kind :(.
  zondag 10 mei 2015 @ 10:52:01 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_152453447
De huisarts is voor jezelf lieve NTS :*
disclaimer
pi_152453637
ga je een dagje naar blijdorp denk je... sta je op kan je rug t weer niet hebben.. kan amper vooruit, ben dr ff zo klaar mee.al de hele week gooit mn rug roet in t eten en dan kan de fysio t weer 1 dag oplappen en dan begint t weer opnieuw... ;( BAH!

Zo en nu weer over naar leuke dingen.
S. 2014
J. 2016
  zondag 10 mei 2015 @ 11:15:44 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_152453854
Doe je wel meerdere keren per dag rugoefeningen, GM?
disclaimer
pi_152454123
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
Doe je wel meerdere keren per dag rugoefeningen, GM?
:Y precies zoals voorgeschreven, t schijnt in mn si gewricht te zitten en in 2 wervels wat hoger in mn rug... ach ja, ooit gaat t wel over :P
S. 2014
J. 2016
pi_152454515
SQ, extra :* voor jou deze moederdag.

NTS, ik wist niet dat ze baby's daar laten huilen. Dat zou ik ook absoluut niet willen!

Gratis moederdagtip: ga niet op moederdag-ochtend naar de AH om pistoletjes en croissantjes te halen. Dat doet de rest van Nederland namelijk ook... Wat een drukte! Maaaaaar wel heel verse croissantjes, recht uit de oven. De auto ruikt nu heerlijk.
pi_152454727
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 09:02 schreef Loj het volgende:

NTS, slaapgebrek is killing... Maar misschien stom om te horen, je went eraan :*

Nou, hier nog steeds niet gewend helaas. L is nu 7 mnd en sinds ik antibiotica kreeg ( waar hij niets van zou merken) was hij om de 2 uur of vaker wakker. Niet om te drinken, maar vabwege winderigheid.
Lichtpuntje: sinds 1 wk slaapt hij snachts eerst 4 uur!

Hier ultieme moederdag.. Vriendlief is op mannenweekend en ik ben thuis met 2 kinderen..
pi_152455416
Oef NTS, wat klinkt dat zwaar. En je hebt al het eea te verduren gehad de laatste tijd. Tijd voor jou nu! Stuur man weer naar beneden naar de koelkast, koop een pak kunstvoeding voor "nood"situaties, pak de pc met netflix en kom er alleen uit om te plassen. Nou vooruit, om te poepen ook. Laat je verder bedienen vandaag!
En eens met de tip om de huisarts te bellen! :*

Shop, het lijkt me zo zwaar om je meiden steeds maar weer achter te moeten laten. Maar het is hoe dan ook moederdag voor jou! Ik hoop zo voor je dat je ze snel mee naar huis kunt nemen!

Gisteren hebbe we op de rommelmarkt eens chommel gekocht voor 2,50. Straks ophangen aan het balkon <3
pi_152455751
Fijne Moederdag allemaal!

quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 10:49 schreef NotTheSame het volgende:

MevrouwCactus, ik ken inderdaad dat beleid. De spoedarts stelde het een tijdje geleden ook voor. Maar ik heb gezien hoe dat ging, dat protocol staat me zo tegen. Ze lieten die kleintjes bewust huilen zonder te troosten en dat vind ik niet kunnen.
Ik denk dat dat misschien per ziekenhuis verschilt...onze dochter is in november ( ze was toen 10 weken) een week opgenomen geweest en daar lieten ze haar niet heel lang bewust huilen hoor. Heb vaak genoeg een leeg bedje aangetroffen en dan was een verpleegkundige de administratie achter de pc aan het tikken met baby in haar armen O+
Ze worden als het ware gereset.
Je moet er alleen geen wonderen van verwachten. Het is niet opeens helemaal over, maar misschien wel even goed om als gezin op adem te komen. Sterkte, het is gekmakend I know!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_152455752
quote:
Ik kan de titel en de inhoud van het bericht even niet in overeenstemming brengen, maar kan aan mij liggen.
pi_152455804
Fijne moederdag! *O*
Ik heb vandaag een prachtige zelfgeknutselde bloem van de moedersportjuf gekregen + een heerlijk uurtje sporten in de duinen.

:* voor degenen bij wie moederdag niet helemaal een roze randje heeft.
pi_152456784
Fijne moederdag allemaal! *O*

Ik heb een kaartje van William gehad, en omdat het toevallig ook ons jubileum is, oorbellen van R. O+

Straks lekker met zn 2en naar het strand! Maar eerst even studeren.

:* voor NTS en shop

MwC, hoe werkt dat met die 100 en 110 ml? Hoeveel schepjes gaan daar dan in? Ik ken alleen 90 en 120 ml namelijk, met 3 en 4 schepjes..
pi_152457536
Iedereen die nog twijfelt over een mamafiets... DOEN!
Heb in 2 dagen alweer 50km gefietst en wat is het leuk. Halverwege wat drinken en een terras op stelten zetten O+
Het is zo heerlijk!
pi_152457612
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:09 schreef Gevalletje het volgende:
Gotta collect em all op FB :P (had er al een paar gevonden via iemand anders met al iets oudere kindjes die ik van studie kende, nooit iemand durven toevoegen, die zullen wel denken "wie is dat nou weer" :P)
Vind het ook vooral leuk om dingen te lezen en foto's te zien van anderen, ik like meer dan ik zelf post! Mn profielfoto is trouwens wel al 3,5 jaar oud ofzo, heb alleen al zo lang geen selfies meer gemaakt.. Misschien toch weer eens doen, tijd terug voegde een collega me toe "Ik herkende je eerst niet op de profielfoto!".. Ben te schijterig om mn naam hier te posten (:') ), maar als iemand A... G.... toevoegd, dan zal ik het wel zijn (profielfoto met vriend)

Balen van de pokjes Blue! Pff de rest ben ik alweer vergeten, moet zoals eerst in Z&G weer een lijstje erbij houden, ik ben nog steeds zo vergeetachtig..
ik kan je niet vinden :')
  zondag 10 mei 2015 @ 14:05:41 #232
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152457691
Kijk heb ik van mn dochter gekregen
SPOILER
pi_152457709
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 13:32 schreef Crumpette het volgende:
Fijne moederdag allemaal! *O*

Ik heb een kaartje van William gehad, en omdat het toevallig ook ons jubileum is, oorbellen van R. O+

Straks lekker met zn 2en naar het strand! Maar eerst even studeren.

:* voor NTS en shop

MwC, hoe werkt dat met die 100 en 110 ml? Hoeveel schepjes gaan daar dan in? Ik ken alleen 90 en 120 ml namelijk, met 3 en 4 schepjes..
We maken 330/11 en dat is dan ongeveer 360, dus 3 flesjes.
pi_152457727
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 14:05 schreef snoenk het volgende:
SPOILER
Wat gaaf :D Die gaat nooit meer af :D
pi_152457730
Ik heb een aantal van jullie gevonden via Facebook. :)

Fb vind ik ook makkelijker bij te houden dan fok. Ik zit altijd mobiel en multi quote werkt niet echt op m'n iPhone. Ik heb ook behoorlijk last van ADD. Dus als ik van vijf mensen iets lees vergeet ik er vaak vier. ;( concentratie is zo bijzonder slecht. Denk soms dan dat ik ongeïnteresseerd/negerend overkom maar dat is niet de bedoeling.

Veel reeksen op fok hebben ook een Facebookgroep. Dat vind ik dan ook wel weer handig. Incl namenlijst van wie wie is. Want ik moet ook toegeven dat ik niet van iedereen de rl naam weet of kan onthouden. Evenals dat ik niet alle kindjes kan onthouden.
pi_152457751
quote:
SPOILER
heel gaaf !
pi_152457859
Fijne Moederdag

Lekker knuffelen,genieten en hopelijk uitrusten O+

:* voor de moeilijke momenten

S.ophie zit nog niet lekker in haar vel en heeft nog steeds bultjes/uitslag in haar gezicht ( bij haar oog en rondom haar mond )
Vannacht ging het gelukkig goed. Ze was vast moe na alle drama overdag :')
Ze wil een beetje teveel,te snel..te weinig concentratie en daardoor te weinig voeding(?)

Heb een uitgezaagd hart gekregen. Peuter heeft het roze geverfd met haar voetjes :D en man had van alle kindjes een hand- en voetafdruk gemaakt en deze ook uitgezaagd. Met ringetjes vastgemaakt op het grote hart.
En nog wat kleine lieve cadeautjes en ontbijt op bed. Lekker met z'n allen O+
pi_152458113
Aw S'je ;(

Wat een toffe cadeaus Zoë!

Ik heb voor m'n moeder een plant gekocht bij greetz met een kaart. Ze zouden vandaag bezorgen (tegen betaling) maar drie keer raden :( !!!

Het is er nog niet en ook volgens T&T aangekomen bij het regionaal depot :( :'( :(
Ik begrijp dat niet. Waarom dan adverteren dat ze het ook op Moederdag bezorgen. Sta ik straks weer mooi voor lul daar....
pi_152458291
quote:
SPOILER
Gaaaaf!!

En zoe ook al zulke leuke cadeautjes.

Mijn moederdagcadeau

SPOILER
S. 2014
J. 2016
  zondag 10 mei 2015 @ 14:34:24 #240
259886 pessie
pi_152458460
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 14:22 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Aw S'je ;(

Wat een toffe cadeaus Zoë!

Ik heb voor m'n moeder een plant gekocht bij greetz met een kaart. Ze zouden vandaag bezorgen (tegen betaling) maar drie keer raden :( !!!

Het is er nog niet en ook volgens T&T aangekomen bij het regionaal depot :( :'( :(
Ik begrijp dat niet. Waarom dan adverteren dat ze het ook op Moederdag bezorgen. Sta ik straks weer mooi voor lul daar....
/tnt bezorgt tegenwoordig ook op zondag dus waarschijnlijk komt het in de middag :* En zo niet kun je morgen klagen bij greetz ;)

snoenk en zoë, leuke cadeautjes zeg!

Ik kreeg knutsels van de oudste en de middelste. En Marcus was zelf überhaupt al een cadeau ;)
SPOILER
  zondag 10 mei 2015 @ 14:36:51 #241
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152458525
Wat een mooie ring Gm! En wat een lieve cadeautjes heeft iedereen gekregen. O+
pi_152458555
Wat een mooie kadootjes allemaal O+

Ik kreeg ook om 7u een knutseltje met hartje en verfhandjes.
Die vervolgens vakkundig weer toegeëigend werd door de gever zelf O+
  zondag 10 mei 2015 @ 14:39:57 #243
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152458614
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 14:37 schreef BlueEyes het volgende:

Ik kreeg ook om 7u een knutseltje met hartje en verfhandjes.
Die vervolgens vakkundig weer toegeëigend werd door de gever zelf O+
pi_152458934
Haha!
Wat een leuke/lieve/toffe kado's allemaal! Met een speciale vermelding voor de man van Zoë, met z'n zaag-kado O+

Dit had Lucas geknutseld:

Met de ietwat cheesy maar toch wel lieve tekst 'ma-de-liefste' :D
  zondag 10 mei 2015 @ 15:01:51 #245
259886 pessie
pi_152459221
Heerlijk toch die knutselwerkjes *; ik begreep een keer van een juf dat sommige juffen/psz-leidsters/kdv-leidsters nooit feedback krijgen op wat ze hebben bedacht. Bedanken jullie de bedenker ook?

Blue, hoe gaat het nu? Nog nieuwe pokken ontdekt?
  zondag 10 mei 2015 @ 15:06:07 #246
140412 Danaa
&#127822;
pi_152459371
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 15:01 schreef pessie het volgende:
Heerlijk toch die knutselwerkjes *; ik begreep een keer van een juf dat sommige juffen/psz-leidsters/kdv-leidsters nooit feedback krijgen op wat ze hebben bedacht. Bedanken jullie de bedenker ook?

Klopt! Leuk dat je ieder herinnert dat te doen!

Zit lekker in t zonnetje buiten de fles te geven!
pi_152459575
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 14:34 schreef pessie het volgende:

[..]

/tnt bezorgt tegenwoordig ook op zondag dus waarschijnlijk komt het in de middag :* En zo niet kun je morgen klagen bij greetz ;)

snoenk en zoë, leuke cadeautjes zeg!

Ik kreeg knutsels van de oudste en de middelste. En Marcus was zelf überhaupt al een cadeau ;)
SPOILER
het komt per koerier geloof ik.
pi_152459768
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 15:01 schreef pessie het volgende:

Klopt, mja als de moeders er blij mee zijn... al is het altijd wel leuk om iets terug te horen, soms is t echt een opgave om iets origineels te bedenken... :P
S. 2014
J. 2016
pi_152459796
Ik ben al een paar dagen enorm misselijk.. Echt super irritant. Ik ben echt nóóit misselijk. Hangt er iets in de lucht? En wat kun je er tegen doen? Cola drinken had ik gehoord, maar dat heb ik dus niet in huis en op zondag is hier alles dicht. /BB.
  zondag 10 mei 2015 @ 15:23:42 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_152459884
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 15:20 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik ben al een paar dagen enorm misselijk.. Echt super irritant. Ik ben echt nóóit misselijk. Hangt er iets in de lucht? En wat kun je er tegen doen? Cola drinken had ik gehoord, maar dat heb ik dus niet in huis en op zondag is hier alles dicht. /BB.
gefeliciteerd O+
disclaimer
pi_152459931
quote:
12s.gif Op zondag 10 mei 2015 15:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gefeliciteerd O+
haha nee dat zou écht een ramp zijn :'(
  zondag 10 mei 2015 @ 15:26:40 #252
360012 Shopaholic1984
pi_152459967

Mijn moederdagcadeau! Lief van de zusters in het SFG die dit geknutseld hebben! Meiden mochten vandaag van de neusbril af en bij L is de sonde er uit! Ze drinkt voldoende zelf. Bij N zijn ze vandaag aan het kijken of ze genoeg drinkt en dan mag de sonde er uit.
Ik zag hier ook al zoveel leuke cadeaus voorbij komen! Iedereen fijne Moederdag vandaag.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 10 mei 2015 @ 15:29:43 #253
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152460046
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 14:03 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

ik kan je niet vinden :')
ze staat wel tussen mijn vrienden als je mij kunt vinden

pi_152460076
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 15:29 schreef DJMO het volgende:

[..]

ze staat wel tussen mijn vrienden als je mij kunt vinden
halp :@
pi_152460105
O wow Shop, de dames zijn al best wat gegroeid!
pi_152460140
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 15:26 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn moederdagcadeau! Lief van de zusters in het SFG die dit geknutseld hebben! Meiden mochten vandaag van de neusbril af en bij L is de sonde er uit! Ze drinkt voldoende zelf. Bij N zijn ze vandaag aan het kijken of ze genoeg drinkt en dan mag de sonde er uit.
Ik zag hier ook al zoveel leuke cadeaus voorbij komen! Iedereen fijne Moederdag vandaag.
oh wat goed! Wat fijn !
pi_152460208
quote:
12s.gif Op zondag 10 mei 2015 15:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gefeliciteerd O+
Je bent me net voor :D

Pokkies gaan oké, zitten een paar nasty blaasjes bij in de luierregio en op zijn buik.
Rug blijft netjes, beentjes zijn ook wat meer.
En gelukkig in het gezicht maar een paar.
Niet zoals de foto's van de pokjes die ik hier gisteren zag
pi_152460254
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 15:26 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[ afbeelding ]
O+
En wat goed dat er wat afgebouwd wordt in slangetjes!
  zondag 10 mei 2015 @ 15:39:14 #259
360012 Shopaholic1984
pi_152460357
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 15:31 schreef ingee het volgende:
O wow Shop, de dames zijn al best wat gegroeid!
Jazeker! Ze worden groot. Vanmorgen weer gewogen. L weegt nu 3325 gram en N weegt nu 2975 gram. Echte baby's zijn het nu :)
pi_152460479
Ik heb een mirena. Dus dat "kan niet". En anders ga ik heel hard huilen. :') ;(
pi_152460519
Yay moederdag!
Ik kreeg een kaartje en een roos.
En omdat het vandaag ook trouwdag is (2 jaar) ook bos bloemen.
Alleen dochter is uit haar hum. Gisteren was het erg druk op het kraamfeestje.
(Volgende keer, draagdoek)
Nou slaapt ze in mijn armen, want even weer veilig bij mama is dan wel fijn. (voor mij ook)
pi_152460753
Gefeliciteerd Risu!

Jullie babies slapen allemaal op schoot en zo.. Die van mij doet dat nooit.. Echt nóóit. Slaapt alleen in d'r bed of in de auto. Tijdens de fles wil ze wel soms d'r oogjes dicht doen... Of dommelen. Maar echt slapen? Nope -O-
pi_152460765
Fijn dat het tot nog toe meevalt met de pokkies BE

En vooruitgang bij de beebsvan Shop *O* ... kan me wel indenken dat het wat 'leeg' voelt.. zeker op zon dag als vandaag
pi_152460966
Wat leuk al jullie Moederdagcadeautjes O+ Hier was het best gezellig, en zijn we even naar het bos geweest. Maar verder niets :') Geen 'fijne moederdag', geen bloemetje, knuffel, kus of wat dan ook. Deceptie -O- had 't wel kunnen weten, paar jaar terug kreeg ik ook niks voor m'n verjaardag omdat hij niet wist wát :') maar toch. Had volgens mij genoeg zitten hinten dat ik dit bést een belangrijke dag vond :+ Volgend jaar beter.

SPOILER
/eindegezeur

Ben tenslotte wel mama van 't mooiste meisje dat er is en dan ben ik daar wel dankbaar voor op zo'n dag als vandaag O+ O+ O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 10 mei 2015 @ 16:10:36 #265
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152461541
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 15:30 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

halp :@
MoniqueV1979 is mn gebruiksrsnaam

pi_152462180
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 15:39 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Jazeker! Ze worden groot. Vanmorgen weer gewogen. L weegt nu 3325 gram en N weegt nu 2975 gram. Echte baby's zijn het nu :)
Wat goed van ze zeg... Ik ben plaatsvervangend trots :D En fijn dat de sonde eruit is en misschien mag *O*

Wij hebben een ijsje op, mijn moeder liep met de kinderwagen en groeide gelijk 10 cm, zo trots dat ze was. Mooie eerste moederdag :)
  zondag 10 mei 2015 @ 16:38:20 #267
73386 Fazz
onderweg
pi_152462364
Shop, hopelijk gaat de naar-huis-kom dag toch snel komen :*

Wat een leuke dingen hebben jullie gekregen!! Hier wel een knutsel van F van het kdv maar niets van vriend... Hij voelde zich er zelf ook wel wat rot bij dus heeft voorgesteld om volgend weekend te herkansen :+ ik wacht met smart O-)

Blue, zo te horen heeft F niet zo veel last van de pokjes. Gelukkig, hopelijk zijn ze snel weer verdwenen :)

Krijgertje, vervelend van die energie vretende familie issues. :*
  zondag 10 mei 2015 @ 16:39:39 #268
73386 Fazz
onderweg
pi_152462420
Ik zit trouwens heerlijk een boekje te lezen in de tuin terwijl mijn kind in de zandbak speelt O+ O+

Plaatje bij het praatje O+
SPOILER

[ Bericht 46% gewijzigd door Fazz op 10-05-2015 16:49:07 ]
pi_152463166
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:39 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik zit trouwens heerlijk een boekje te lezen in de tuin terwijl mijn kind in de zandbak speelt O+ O+

SPOILER
Ja das dus echt geen baby meer :{w

Wat een grote knul zeg, heerlijk!

Krijgertje, t is dat ik weet dat t jouw schoonmoeder niet is maar op mijn fb dus ook een passief agressievr moeder die geen bezoek heeft gehad... ergens wel sneu.

Risu gefeliciteerd, 2 jaar getrouwd O+ wij woensdag O+
S. 2014
J. 2016
pi_152463466
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 15:53 schreef krijgerrtje het volgende:

SPOILER
/eindegezeur

Ben tenslotte wel mama van 't mooiste meisje dat er is en dan ben ik daar wel dankbaar voor op zo'n dag als vandaag O+ O+ O+
Dan lijkt het me vrij 'simpel'. Vriend gaat naar z'n moeder met bloemetje, neemt jullie kleine mee en dan heb jij even tijd voor jezelf. ;) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_152463539
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:39 schreef Fazzoletti het volgende:

SPOILER
Wat fijn is dat he? Geniet ervan. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_152464703
Fijne (eerste) moederdag iedereen!

Ik kom alleen even binnenwippen, heb al een paar mooie knutsels en superlieve cadeautjes gezien O+

Ik heb een druk weekje achter de rug, mijn verjaardag gevierd O+ O+ O+ en nu lekker van moederdag aan het genieten.

Extra :* voor SQ vandaag!
  zondag 10 mei 2015 @ 18:25:15 #273
259886 pessie
pi_152465240
Fazz wat een dreumes heb je daar! Leuk ventje zo te zien O+

Shop, dat is goed nieuws over je meisjes. Slangetjes afbouwen klinkt als goede stappen! En lief van de zusters O+
pi_152465594
Wat een knulletje Fazz O+

Hier was in de tuin spelen: onkruid in je snaveltje stoppen :D
En nadat meneer net heerlijk borstvoedingspannenkoeken gegeten heeft (voor het eerst) ligt hij nu ingesmeerd met waterpokkenmeuk en pcm in bed.
Het was toch even op en hij begint hangerig en pieperig te worden En de temp gaat ineens rap omhoog
  zondag 10 mei 2015 @ 19:01:54 #275
52229 Chanty
pi_152465934
Nog niet bijgelezen (dat komt morgen) maar ik wilde wel nog even alle lieve mama's een hele fijne moederdag wensen O+

Wel F. van Fazz gespot O+ Hij is echt geen baby meer he!
  zondag 10 mei 2015 @ 19:44:07 #276
73386 Fazz
onderweg
pi_152467099
Nog 3 dagen baby en dan is het gedaan :o

Room, leuk een schommel voor O'tje! :)

Blue, -O- hopelijk wel een goede nacht zo. Hoe lang duurt het eigenlijk, die pokken?
  zondag 10 mei 2015 @ 20:16:08 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_152468230
Beterschap met de pokjes, blue ;( :*
Ik zag nog een lieve F. van fazz en een hoop moederdagkadootjes!

Bedankt voor alle kusjes! Ik ben blij dat deze dag er bijna op zit :@

Verder heb ik vandaag tand #5 ontdekt ;(
disclaimer
  zondag 10 mei 2015 @ 20:29:41 #278
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152468790
Fazz, wow, wat een dreumes heb je daar O+

Logisch SQ :* en wtf, tand nr 5 :o! SpeedyMauw!

Kiek tan:

zondag 10 mei 2015 @ 20:33:28 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_152468979
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:29 schreef Tante_Soesa het volgende:

Kiek tan:

[ link | afbeelding ]
NIET! :o
disclaimer
  zondag 10 mei 2015 @ 20:35:22 #280
52229 Chanty
pi_152469064
quote:

Kiek tan:

[ link | afbeelding ]
Whut?! :o
  zondag 10 mei 2015 @ 20:35:39 #281
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152469075
Tand 5 :o ze heeft over een maand dr volledige melkgebit :o

Tante soesa O+ wat een leuk jurkje heeft ze ook aan

En wat lief van de zusters shop. En fijn dat er weer slangetjes uit zijn
pi_152469181
Ik ben een slechte moeder, ik weet dat ik het niet had moeten doen, maar ik vond het wel grappig:

pi_152469189
quote:

Kiek tan:

[ link | afbeelding ]
Wat???!!! Wat ga je hard soesje!

SQ 5e tand-boks! Hier is het de rechter hoektand boven... en links staat ook te duwen..
S. 2014
J. 2016
pi_152469228
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ben een slechte moeder, ik weet dat ik het niet had moeten doen, maar ik vond het wel grappig:

[ afbeelding ]
:D zulke foto's heb ik ook hoor :P.
S. 2014
J. 2016
  zondag 10 mei 2015 @ 20:39:59 #285
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152469269
:D. Staan is het nieuwe zitten hier. Ze wil ook gewoon echt niet meer zitten :') maar alleen maar tegen de bank/kist/tafel/aan onze handen staan en stapjes zetten. Gister ging ze van mij > naar de tafel > naar mijn vriendin en dan weer terug naar mij. Al stappend en met maar 1 handje vasthouden...
Maar tanden heeft ze dan weer niet :+
  zondag 10 mei 2015 @ 20:43:24 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_152469413
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
:D. Staan is het nieuwe zitten hier. Ze wil ook gewoon echt niet meer zitten :') maar alleen maar tegen de bank/kist/tafel/aan onze handen staan en stapjes zetten. Gister ging ze van mij > naar de tafel > naar mijn vriendin en dan weer terug naar mij. Al stappend en met maar 1 handje vasthouden...
ja, ieder z'n kwaliteiten natuurlijk :')
Maar Soeze wil ff Ellie van Cwen verslaan ofzo?
disclaimer
  zondag 10 mei 2015 @ 20:46:47 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_152469548
kruipt ze eigenlijk, soes?
disclaimer
  zondag 10 mei 2015 @ 20:49:21 #288
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152469653
Nope. Ze doet wel pogingen en schuift af en toe op billen of buik rond maar niets wat echt ergens op slaat. :')

Hoop wel dat ze dat.nog ff gaat doen. Ik heb zelf ook nooit gekropen en liep met 9 maanden los.. en heb een reteslecht ruimtelijk inzicht. Schijnt samen te hangen.
  zondag 10 mei 2015 @ 20:50:02 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_152469680
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nope. Ze doet wel pogingen en schuift af en toe op billen of buik rond maar niets wat echt ergens op slaat. :')

Hoop wel dat ze dat.nog ff gaat doen. Ik heb zelf ook nooit gekropen en liep met 9 maanden los.. en heb een reteslecht ruimtelijk inzicht. Schijnt samen te hangen.
oh, het zit gewoon in de genen :D Bizar joh! En je oudste?
disclaimer
pi_152469726
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
_O_ Wauw!!

Als je mijn baby half liggend op je arm houdt, probeert hij zichzelf op te richten tot zit. Wtf, doe eens niet?! Hij is morgen pas 3 maanden :o :')!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 10 mei 2015 @ 20:52:18 #291
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152469777
Oudste stond met een maand of 9, kroop met 10 maanden, liep met 10 maanden en een week aan 2 handen, liep aan 1 hand en achter de loopwagen met 11 maanden en liep voor het eerst los op haar 1e verjaardag. Mijn kinderen zijn niet graag baby's :')
pi_152469872
Ik heb wel bijgelezen, maar ik weet niks meer want ik deed het in etappes vandaag. Door het kraamfeest van gister is ze echt helemaal haarzelf niet vandaag. Huilen als ze niet aan de borst ligt of uitgeput in slaap gevallen is. Nu ligt ze wel in bed, maar hoe lang...
Getroost krijg ik haar ook niet, tenzij borst, man heeft haar net stil gekregen.
Nu piept ze weer. Ben blij dat dit tijdelijk is.
pi_152470123
Niet!! Wat gaat ze snel Soesa!!
Stappen is hier echt niet, alleen staan en ergens opklimmen.

Sq :*

MevrC die foto's heb ik ook!!
Vind ik niks slechts aan hoor :D

De pokkies duren 10-12 dagen geloof ik.
Gelukkig net optijd ontdekt aangezien we bij de buurtjes op kraamvisite zouden bij hun 2 weken oude poppetje. Maar heel even uitgesteld.
pi_152470179
Risu lekker bij je nemen en geborgenheid bieden en rustig blijven. :*
pi_152470241
Oeh, kijk nou. Wat een snelle.
  zondag 10 mei 2015 @ 21:09:15 #296
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152470369
Wat sneu Risu -O-

Ja, hier is ze snel mee maar verder doet ze nog gewoon wel rustig aan hoor. Zelf speen terug in je mond doen is bijvoorbeeld erg lastig. Vanavond zijn we al 4x terug gelopen :')
  zondag 10 mei 2015 @ 21:13:53 #297
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152470535
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:49 schreef Tante_Soesa het volgende:

oh ik heb ook nooit gekropen en liep met tien maanden, maar mijn ruimtelijk inzicht is goed hoor ;)

mijn grove motoriek laat wel te wensen over :')

snel soesje O+

nog een keer een dikke :* voor SQ ook.
Kwak
pi_152470625
Risu, het is inderdaad tijdelijk en voor zolang het duurt lekker bij je houden O+

Soes :o Ze staat :o
L is 10 maanden en ze kruipt nog niet eens. Tijgerend komt ze wel het hele huis door :P oja vergelijken zouden we hier niet doen :P

Mijn ruimtelijk inzicht is behoorlijk belabberd, maar ik hoop vooral heel erg dat ze niet mijn orientatievermogen erft, want dat bestaat bij mij gewoon niet.
Als ik ergens heen ga weet ik precies de weg, maar als je mij 1 straat verderop ergens neerzet ben ik hopeloos verdwaald :+
  zondag 10 mei 2015 @ 21:18:49 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_152470698
Risu, morgen weer een dag :* was het kraamfeest wel leuk?
Stoer sjaakje O+ en Saar is ook alle tanden aan het verzamelen!

En sja, zelf je speen terugstoppen is natuurlijk een beetje een overrated skill vergeleken met staan 8-) daar heb je personeel voor :{w
disclaimer
pi_152477481
Mauwtje met 5 tanden al :o En Soeze staat :o
Haastige baby's :D
pi_152477490
Oh, dicht alweer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: