Ruimde iemand jou maar eens op.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt een man bij de bakker
Zegt de bakker: Ruim je het ook zelf even op?
Deze blijft leuk natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe maar niet meer Mexquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Nu ben je weer helemaal bij sinds een maand geleden, verder is er niks gebeurd.quote:
Super Mario Bros 3 >>> Super Mario Brosquote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Super Mario Bros 3 >>> Super Mario Bros
Beste Mario spel ooitquote:
Ik heb hem hier nog staan op de NES, laatst nog gespeeld.quote:
Dat is swag, dat snap jij niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft die jongen die pet zo raar op zijn hoofd?
Ik heb m alleen op de game boy advancequote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb hem hier nog staan op de NES, laatst nog gespeeld.
Ja, leuk.quote:
Dat was bij vlagen een stuk onvriendelijkerquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eminem rapt ook over zijn moeder laten ze dat ook zien.
Daarom juist.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat was bij vlagen een stuk onvriendelijker
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Cuntry artiesten zingen ook altijd over de mama hoor, niet alleen rappers.
Iddquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Cuntry artiesten zingen ook altijd over de mama hoor, niet alleen rappers.
De echte koningquote:
Ze?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:23 schreef Badr_Harry het volgende:
Probeert Daryl nou ze moeder te hossellen?
Dat is net zo walgelijkquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu ik dit op mute zet hoor ik Dotan vanuit de kamer van m'n zus komen![]()
![]()
Zelfs dat is beter dan dit! Alhoewel dit nog emotie bevat, van de moedersquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Die is ook mooi ja.quote:
'Oh shit ik zou nog boodschappen doen'quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:26 schreef AF_ het volgende:
Toch vreemd als je moeder dezelfde naam heeft als je vriendin. Roep je tijdens de seks de naam van je vriendin denk je opeens aan je moeder
Pics van dotanquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Beste TVDD fragment ooit.quote:
"ohh ja ga door, ja ja ja, ohhh mama... ehhh ik bedoel Veronica"quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:26 schreef AF_ het volgende:
Toch vreemd als je moeder dezelfde naam heeft als je vriendin. Roep je tijdens de seks de naam van je vriendin denk je opeens aan je moeder
Nee.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Specularium.![]()
Had jij me al welkom terug gewenst?
Dat was in een tijd dat de fragmenten nog van de Nederlandse tv kwamen en niet allemaal stukjes Amerikaanse talkshowhosts.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
"ohh ja ga door, ja ja ja, ohhh mama... ehhh ik bedoel Veronica"
Eminem was in die tijd wel echt een heldquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eminem had ook een bijzondere band met zijn moeder
Subklacht: Eminem
Jammer. Ik zou bijna denken dat je het niet leuk vindt dat ik terug ben.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee.
Ik vraag mij af waarom die jongen van dat hoge haar heeft.
Lijkt mij heel onpraktisch.
apencultuurquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer. Ik zou bijna denken dat je het niet leuk vindt dat ik terug ben.
Omdat dat stoer is in die cultuur.
Dre was wel een held, maar, meh. Ik kan me wel betere rapmuziek indenken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eminem was in die tijd wel echt een held
Vernieuwend, goede teksten, oprecht, goede beata dankzij dre
Eminem
Die man van Hot Chocolate schreef ook de muziek voor The Sweet, derhalve is Hot Chocolate topmuziek.quote:
Dat jongetjequote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:34 schreef KingRoland het volgende:
Beste tv draait door fragment deze week blijft van die jongetje uit Drenthe
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:35 schreef marcodej het volgende:
Hoera, er is een nieuwe Clueless Gamer. #teamcoco
Ik ben erg slecht in afscheid nemen dus zeg ik nooit hallo en doei.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer. Ik zou bijna denken dat je het niet leuk vindt dat ik terug ben.
Omdat dat stoer is in die cultuur.
babyfacequote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker grietje om een keer leuken spelletjes mee te doen.
Er autistisch.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben erg slecht in afscheid nemen dus zeg ik nooit hallo en doei.
.
Zangeresjes krijsen heel de boel bij elkaar lekker hoor.quote:
Volgens matthijs net 20.quote:
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:38 schreef Specularium het volgende:
Hey leuk, overacting die nooit grappig is.
Dat ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:38 schreef GGMM het volgende:
Bespottelijk dat iemand die 'Fuck de koning' zegt wordt vervolgd.
Klopt al is het wel weer typisch dat het dezelfde haatbaarden zijn die moorden om een tekening van de profeetquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:38 schreef GGMM het volgende:
Bespottelijk dat iemand die 'Fuck de koning' zegt wordt vervolgd.
Muziekquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gare rappers een geefbaar meisje en nu dit weer. Kut muziek afleveringen.
en tussendoor een zeer matige Amy Winehousekloonquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:44 schreef Sked het volgende:
Van slechte rap naar Hot Chocolate naar een slechte kuffer
Godsamme man
Oh ja die was ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en tussendoor een zeer matige Amy Winehousekloon
Als het goed is wel.quote:
Die ligt ergens op straat met een blikje bier.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil dat Guzman deze mang opzoekt met een stroomstootwapen
Nog een half uur, blinde kever.quote:
quote:Een nieuwe tafeldame aan het firmament! Journalist Antoinnette Scheulderman (1975) werkt als interviewer voor LINDA en Volkskrant magazine. Na haar studie kunst- en cultuurwetenschappen aan de Erasmus Universiteit begon ze op de redactie bij het Algemeen Dagblad. Antoinette is winnaar van De Luis (2010), de prijs voor het beste interview van 2009. In 2010 verscheen haar interviewbundel ‘De Mama’s en de Papa’s’. Ook is zij samensteller van het boek 'van De Ballen Verstand, Vrouwen Die Van Voetbal Houden' (2014).
Er eentje vinden klinkt als een uitdagingquote:Op maandag 11 mei 2015 19:06 schreef Intellectueel het volgende:
Voetballers die te dom zijn om een fatsoenlijk betoog te houden voor de camera.
Er zitten maar weinig bij die een homo universale zijn inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:06 schreef Intellectueel het volgende:
Voetballers die te dom zijn om een fatsoenlijk betoog te houden voor de camera.
WTFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*twee minutenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:09 schreef Monolith het volgende:
Hoezo ongewenst, er is toch geen man die het langer dan twee dagen met Halina uithoudt?
Geef je jezelf op?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:09 schreef Mani89 het volgende:
Laat je dan insemineren met wat negerzaad, ouwe zeur.
Ja hoor, maar daarna ben ik gelijk weer weg, met gierende banden.quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:08 schreef DrDentz het volgende:
Waarom wordt dit neergezet als zo'n vrouwenprobleem.. er zijn toch ook ongewild kinderloze mannen.. ik noem een Marthijn Uittenbogaard, een Norbert de Jonge, een Ad van den Berg.
Ik las insmeren.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:09 schreef Mani89 het volgende:
Laat je dan insemineren met wat negerzaad, ouwe zeur.
Ik ook, vraag me af of dat ook werkt.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:08 schreef DrDentz het volgende:
Waarom wordt dit neergezet als zo'n vrouwenprobleem.. er zijn toch ook ongewild kinderloze mannen.. ik noem een Marthijn Uittenbogaard, een Norbert de Jonge, een Ad van den Berg.
En vrouwen zich maar afvragen waarom ze klappen krijgen.quote:
Prima toch, kinderen zijn kut.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:13 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben bang dat dit ook mijn voorland wordt.
Godzijdank plant ze zich niet voortquote:Op maandag 11 mei 2015 19:13 schreef Sked het volgende:
Vrouwen moeten kinderen baren
Tenzij ze walgelijk en vreselijk zijn, zoals Halina
Ach, mensen die zich uitspreken tegen die verplichte kinderwens kan ik altijd wel waarderen.quote:
*is er niemand die zich met haar wil voortplantenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:14 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Godzijdank plant ze zich niet voort
Dat soort teksten zijn just de ondergang van het blanke ras.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, mensen die zich uitspreken tegen die verplichte kinderwens kan ik altijd wel waarderen.
Omdat ze Halina Reijn isquote:Op maandag 11 mei 2015 19:14 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom schrijft zij überhaupt voor de Morgen?
Ze ziet er uit als een hermafrodiet, dus wie weet is dat niet eens nodigquote:Op maandag 11 mei 2015 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
*is er niemand die zich met haar wil voortplanten
Dat zal mij een rotzorg zijn, Adolf.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat soort teksten zijn just de ondergang van het blanke ras.
Eén of andere verbitterde journalistquote:
Eensquote:Op maandag 11 mei 2015 19:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, mensen die zich uitspreken tegen die verplichte kinderwens kan ik altijd wel waarderen.
Die is inderdaad nog irritanterquote:Op maandag 11 mei 2015 19:16 schreef sonnyspek het volgende:
Ik vind die Halina Reijn zo'n ongelofelijk irritant wijf. Mag nog net niet in de schaduw van Carice staan.
Oeh, dat is nog véél erger inderdaad. Qua voorland. Niet het mijne.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Halina net zo gaat eindigen als Ingeborg Beugel.
En wat te denken van de wat oudere vrouw die te pas en onpas de vraag krijgt waarom ze geen kinderen heeft, maar misschien heel graag wil maar onvruchtbaar is. Verschrikkelijk lijkt me datquote:Op maandag 11 mei 2015 19:17 schreef Grunge. het volgende:
Ja, is natuurlijk wel waar. Als vrouwen op een bepaalde leeftijd zitten zijn ze sneller geneigd te settelen met een man waarmee ze vijf jaar daarvoor niet zouden settelen.
Ja, inderdaad zeg, ik begrijp nooit dat mensen daar niet over nadenken voor ze dat vragen. Hondsbrutaal.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En wat te denken van de wat oudere vrouw die te pas en onpas de vraag krijgt waarom ze geen kinderen heeft, maar misschien heel graag wil maar onvruchtbaar is. Verschrikkelijk lijkt me dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |