SPOILER: Deadly_KissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SproetjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HilzillahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SilverSjoiisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MaJoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RonderotondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: StroopwafelmeisjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bottoms_upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BarreltjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KapiteinCupcakeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Leonietje83Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fien10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FelinecatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MazouOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnomatopeeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe![]()
Helaas niemand, tijd voor streepjes dus!
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 0% gewijzigd door MaJo op 10-05-2015 18:05:27 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Voor veranderingen in de OP quote me of stuur een berichtje
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Bij mij mag m'n NOD naar 27 mei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Fien10 op 08-05-2015 15:48:11 ]![]()
ohw.. ik ben ook een jartje ouder geworden tov de OP![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
De OP is aangepast!
Ik ben inmiddels een kies lichter. Trekken viel me echt alles mee maar nu hopen dat het zo blijft, bij de wortelkanaal begon de pijn ook na 2 dagen pas
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Gelukkig viel t mee!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:58 schreef MaJo het volgende:
De OP is aangepast!
Ik ben inmiddels een kies lichter. Trekken viel me echt alles mee maar nu hopen dat het zo blijft, bij de wortelkanaal begon de pijn ook na 2 dagen pas
Mijn NOD mag naar 2 juni aub![]()
![]()
Aangepast!
Bottoms hoe is het bij jou? Ik zie dat je NOD 3 dagen geleden was.
Deadly ook benieuwd hoe het bij jou is? Hopelijk lees je nog gewoon mee
Mazou en Feline hebben al maanden niet gepost, misschien er eens uit halen?
Edit: zie dat Mazou nog vorige week heeft gepost
[ Bericht 11% gewijzigd door MaJo op 08-05-2015 20:38:09 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Toen ik een kies liet trekken viel dat ook echt alleszins mee. Ook de napijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:58 schreef MaJo het volgende:
De OP is aangepast!
Ik ben inmiddels een kies lichter. Trekken viel me echt alles mee maar nu hopen dat het zo blijft, bij de wortelkanaal begon de pijn ook na 2 dagen pas![]()
tot nu toe gaat het ook goed! Heerlijk tot half 1 uitgeslapen zelfsquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:28 schreef Cygne het volgende:
[..]
Toen ik een kies liet trekken viel dat ook echt alleszins mee. Ook de napijn.
Mijn menstruatie is echt na 2 dagen over dus de vraag is wat het nou precies was
Hoe gaat het herstel nu cygne?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Mijn menstruatie kan ook vlot 2 dagen duren.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
tot nu toe gaat het ook goed! Heerlijk tot half 1 uitgeslapen zelfs
Mijn menstruatie is echt na 2 dagen over dus de vraag is wat het nou precies was
Hoe gaat het herstel nu cygne?Lastig die onzekerheid.
Herstel gaat aardig de goede kant op. Kan weer n klein beetje vooruit. Wil alleen weer veel te snel natuurlijk.![]()
![]()
Ja dus dat komt wel vaker voor? Ik vind het wel lastig want de eerste paar cycli was ik wel lang ongesteld (de eerste zelfs 12 dagen) maar nu dus ontzettend kort. Ach ik kan er ook niet heel erg mee zitten als het wel gewoon menstruatie isquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:17 schreef Cygne het volgende:
[..]
Mijn menstruatie kan ook vlot 2 dagen duren.Lastig die onzekerheid.
Herstel gaat aardig de goede kant op. Kan weer n klein beetje vooruit. Wil alleen weer veel te snel natuurlijk.
Fijn dat het de goede kant op gaat! En herkenbaar, had dat ook na mijn operatie dat ik veel te snel wilde
Goed om weer wat van je te horen Cygne. En maar goed naar je lichaam luisteren en niet te veel doen (al is dat zeker te makkelijk gezegd dan gedaan).![]()
Hebben jullie ook zo'n last van jullie borsten rondom de menstruatie? Bij mij weer lekker jeukerig en aan het eind van de dag MOET mijn bh gewoon uit omdat ik het echt niet meer trek
[ Bericht 1% gewijzigd door MaJo op 09-05-2015 17:18:59 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Mijn tetten en met name mijn tepels doen al sinds dinsdag pijn. Die kunnen echt niets verdragen momenteel. Kachel omhoog, gordijnen dicht en eau de la bloot door huis heen banjeren.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:10 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie ook zo'n last van jullie borsten rondom de menstruatie? Bij mij weer lekker jeukerig en aan het eind van de dag MOET mijn bh gewoon uit omdat ik het echt niet meer trek
Zit op dag 21, 'verwacht' alleen pas op dag 43 weer ongesteld te worden, maar dat zal wel later worden.28 - 29 - 49 - 59 - ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2015 17:31:21 ]![]()
Ja, sinds de laatste 2 cycli jeuken ze vrij regelmatig vanaf een week voor de menstruatie. Omdat ik er voorheen nooit last van had, zag ik het voor een mogelijk vroeg zwangerschaps symptoom aan maar dat bleek het niet te zijn. Maar het is niet pijnlijk of zo verder.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:10 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie ook zo'n last van jullie borsten rondom de menstruatie? Bij mij weer lekker jeukerig en aan het eind van de dag MOET mijn bh gewoon uit omdat ik het echt niet meer trekHave you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Aan mijn borsten zelf merk ik nooit wat bijzonders, alleen vanaf mijn eisprong zijn mijn tepels supergevoelig. Bij iedere aanraking zit ik in t plafond, wat manlief dan weer hilarisch vindt![]()
Als ik een normale cyclus van 30 dagen heb zou 12 mei mijn NOD zijn, denk dat ik morgenochtend toch een test doe, maar zonder verwachtingen. Heb geen afwijkende symptomen behalve slecht slapen en die enorme krampen eerder deze week...Warempel, een drempel.![]()
Ik merk nooit iets aan m'n boobies. Ik hoor altijd vrouwen dat ze gevoelig zijn, en soms met rennen.
Nooit last gelukkig!![]()
![]()
Ah ik ben dus niet de enige gelukkig! Rotonde ik bedoel ook mijn tepels hoorMaar borsten bekt wat lekkerder
En spannend, ik ga voor je duimen!
Ik ga mijn cycli eens herberekenen waarbij ik die keer laatst meetel als menstruatie, eens kijken hoe mijn cycli dan zijn!
Ik kan me het toch niet voorstellen dat dat een menstruatie was, dan zouden mijn cycli 25-39-40-60-22-79 zijn. Ik denk dat 25-39-40-60-99 toch logischer is. Anders weet ik echt niet meer waar ik aan toe ben
Ben wel benieuwd of de teunisbloemolie iets gaat doen!
[ Bericht 28% gewijzigd door MaJo op 09-05-2015 20:03:50 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Lastig hoor MaJo zo zonder regelmaat
Had ik trouwens vreetkicks al genoemd? Heb de hele dag al lekkere trek, daarnet nog bak ijs en halve zak nibbits op... Oeps, dat is niet echt typisch voor mij, ik snoep na het eten vrijwel nooit meer....Warempel, een drempel.![]()
Test was negatief, zoals verwacht, zoals gebruikelijk. Omdat ik weet wanneer mijn eisprong was, is dat ook vrij zeker het resultaat van deze maand. Op naar poging 10.Warempel, een drempel.![]()
Toch balen rotondeJe hebt wel redelijk nette cycli, of niet?
MaJo, ik snap er bij jou ook helemaal niks van.. Nog maar 4 weken tot je de gyn weer ziet, toch?![]()
Cygne, fijn dat het herstel de goede kant op gaat!![]()
En jammer rotonde![]()
Mag ik ook in de OP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een vraagje voor de mede-PCOSsers: ik lees op internet en in onderzoeken veel over de link tussen PCOS en insulineresistentie. Mijn gyn heb ik er echter helemaal niet over gehoord (terwijl ik wel de indruk heb dat het iets is rekening mee te houden/in de gaten te houden). Maar nou zat mijn gyn sowieso een beetje op de wip (liep misschien achter op schema?) Jullie gyn wel?
Kan er verder ook niks over vinden op de site van het Diabetes Fonds, maar daar staat sowieso weinig over insulineresistentie. En Googlen op insulineresistentie geeft vooral veel popijopi dieeten...![]()
Balen Rotonde!
Stroopwafel nog 4 weken wachten inderdaadGeen idee van een link tussen pcos en insuline resistentie.
Onomatopee ik voeg je toe!
Wij hebben net even flink wat geld uitgegeven. Nieuwe bank gekocht en een badkamer onder voorbehoud dat de koop van ons huis doorgaat en we de financiering rond krijgen![]()
Ik lees nog wel mee af en toequote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:33 schreef MaJo het volgende:
Deadly ook benieuwd hoe het bij jou is? Hopelijk lees je nog gewoon mee
[ Bericht 45% gewijzigd door deadly_kiss op 10-05-2015 23:40:25 (spoiler weg) ]![]()
Dat zijn ook nogal wat dingen op je bordje! Ik neem aan dat jullie wel genoeg werkjaren hebben om WW te krijgen? Probeer niet te ver vooruit te kijken, over een jaar kan alles weer helemaal anders zijn. Eerst maar weer een baan vinden en dan weer verder kijkenquote:En kom vooral hier van je af schrijven! Al snap ik wel dat je na die discussie van laatst het wel even zat was
[ Bericht 34% gewijzigd door MaJo op 11-05-2015 00:03:15 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Deadly wat een kutsituatie... Niet makkelijk hoor! De bruiloft gewoon ingetogen houden dan maar, dat scheelt weer,met weinig geld kun je ook hele leuke dingen doen.
En of je over een jaar wel of niet met kinderen aan het altaar staat, daar vertelt budget niks over. Dat is toch zoals het is. Het kan zomaar raak zijn, het kan nog twee jaar duren.
Niemand kan je zeggen wat je moet doen, maar ik zou je graag willen meegeven om je vooral druk te maken om de dingen waar je wél wat aan kunt doen, zoals werk zoeken, en minder om dingen waar je nu toch niets aan verandert, zoals of het wel of niet snel slagen van een kinderwens. Het is verrekte moeilijk allemaal maar blijf sterk!! Het wordt uiteindelijk allemaal beter!
Warempel, een drempel.![]()
Ik heb je quote verwijderdklinkt als een behoorlijke klotesituatie, hopelijk vinden jullie snel werk! De zaak overnemen was geen optie begrijp ik? Wel zuur als je er ook steeds zo mee geconfronteerd wordt
Tnxovernemen was voor ons geen optie. En het was vandaag moederdag he... ik hoop dat wij volgend jaar allemaal mee mogen doen!
![]()
![]()
Bah Deadly, wat een kutsituatie. Kun je er wel een beetje over praten met je ouders?
Ik sluit me aan bij Rotonde. Het is zo makkelijk gezegd, maar sommige dingen kun je (bijna) niet beïnvloeden. Probeer die iets meer los te laten.
En een bruiloft met klein budget kan ook prachtig zijn. Wat meer diy (en als je dat niet kan, heb je nog even om te oefenen). En, hoewel je dit nu misschien niet wil horen/over na wil denken: je kunt er ook nog voor kiezen om de bruiloft later te doen. Als je het écht helemaal wil doen zoals je wil, zonder compromis en met een groter budget. Niet dat je het meteen nu beslist, maar het bespreekbaar maakt/de optie open houdt. Misschien verlicht dat de stress ook iets.. Of is er een reden waarom je per se volgend jaar wil trouwen?
Verder vooral een dikke knuffel. Hopelijk komt er snel iets positiefs![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2015 10:39:42 ]![]()
Wanneer zou je ongesteld moeten worden myrr? Dag 21 bij een cyclus van 28 dagen is natuurlijk ook wel heel erg te vroeg....
S. 2014
J. 2016![]()
Geen idee, dat is altijd maar de vraag bij mij. Laatste cyclus was 48, daarvoor 37, daarvoor 38, daarvoor 28, dus ja… Weet het nooit zo goed.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wanneer zou je ongesteld moeten worden myrr? Dag 21 bij een cyclus van 28 dagen is natuurlijk ook wel heel erg te vroeg....
Plus, als we even niet naar cyclusdagen, maar naar de gebeurtenissen kijken...
Ik kan alleen op dag 9/10/11 bevrucht zijn geraakt, daarna was het druk en hebben we niet gesekst. Nou vind ik zelf dag 9 ook wel erg vroeg in een cyclus om bevrucht te worden, maar het is niet heel ongewoon.
Dan zou dus op 15 een innesteling plaats hebben gevonden, en vanaf dan gaat het vrij hard met de hormonen en zou het eerders wel detecteerbaar moeten zijn toch?
Best case scenario zou zijn als ik gewoon weer eens een normale cyclus zou hebben, en die pijnlijke tetten daar een voorbode van zijn.
Heb nu alleen bijna voetbalnoppen op mijn tetten zitten terwijl ze normaal vrij klein en plat (2 mm in hoogte) zijn, en dit heb ik zo nog nooit gehad.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2015 11:29:50 ]![]()
quote:Op maandag 11 mei 2015 10:32 schreef Myrr het volgende:
HCG verdubbelt dacht ik ongeveer om de dag, dus morgen kun je weer testen. Voor de zekerheid een paar dagen langer wachten, kan natuurlijk geen kwaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Dat is waar. Heb straks een BBQ, waar zou ik eventueel rekening mee moeten houden met wel en niet eten?quote:Op maandag 11 mei 2015 11:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
HCG verdubbelt dacht ik ongeveer om de dag, dus morgen kun je weer testen. Voor de zekerheid een paar dagen langer wachten, kan natuurlijk geen kwaad
Misschien wat voorbarig, maar better safe than sorry.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2015 11:31:08 ]![]()
Dat het vlees goed doorbakken is. Geen rauwmelkse kaas. Geen alcohol. Volgens mij ben je er dan al welquote:Op maandag 11 mei 2015 11:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is waar. Heb straks een BBQ, waar zou ik eventueel rekening mee moeten houden met wel en niet eten?
Misschien wat voorbarig, maar better safe than sorry.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Als je een eisprong hebt gehad op, let's say, dag 12, dan zit je op dag 21 pas op 9 dpo. En dat is meestal nog te vroeg, zelfs voor een gevoelige test.![]()
Innesteling duurt geloof ik een paar dagen, bevruchting op dag 11 en innesteling op dag 15 kan best lijkt me. Spannend!
Heb zelf met 5 weken gebbqt. Ervoor gezorgd dat het vlees goed doorbakken was, geen problemen mee gehad!![]()
Dan zou ik wel weer een keer een normale cyclus hebbenquote:Op maandag 11 mei 2015 11:35 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Kan dag 15 de eisprong zijn geweest? Dan zou dag 21 te vroeg kunnen zijn voor een test...
Spannend!
Ben dan alleen vrijwel zeker niet zwanger (wat ik niet heel erg zou vinden, zit pas in mijn derde leerjaar) en was het een hele nare eisprong, hehe.Hmmm, zou dat wel nog stroken met overige dingen? 12 en op 15 al een innesteling, lijkt me iets snel.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:35 schreef Sara82 het volgende:
Als je een eisprong hebt gehad op, let's say, dag 12, dan zit je op dag 21 pas op 9 dpo. En dat is meestal nog te vroeg, zelfs voor een gevoelige test.
Nou ja ik ga eigenwijs doen, haal gewoon een berg testen en begin vanmiddag. Kan niet zo tegen onzekerheid over dit soort zaken.
En vanmiddag heerlijk eten.![]()
![]()
Ik heb er ook helemaal niet op gelet. Normaliter (toen ik nog een normale cyclus had) wist ik het wel altijd wanneer mijn eisprong was, maar de afgelopen maanden was dat allemaal zo warrig en lang dat ik er niet meer op gelet heb.![]()
Pfftt myrr. . Ingewikkeld wel!
Ben benieuwd wat er uit komt..
Hier gillende tieten..![]()
Dat is weer een tijdje geleden.. en ruim voor mn eisprong dus ik denk er maar even niks van...![]()
Of nouja.. ik doe een poging tot er niks van denken...Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Vanwaar die innesteling op dag 15? Waarom denk je dat?quote:Op maandag 11 mei 2015 11:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan zou ik wel weer een keer een normale cyclus hebben
Ben dan alleen vrijwel zeker niet zwanger (wat ik niet heel erg zou vinden, zit pas in mijn derde leerjaar) en was het een hele nare eisprong, hehe.
[..]
Hmmm, zou dat wel nog stroken met overige dingen? 12 en op 15 al een innesteling, lijkt me iets snel.
Nou ja ik ga eigenwijs doen, haal gewoon een berg testen en begin vanmiddag. Kan niet zo tegen onzekerheid over dit soort zaken.
En vanmiddag heerlijk eten.![]()
Zou het meest logische zijn, gezien de data van gebeurtenissen. Geen idee verder wat je hoort te voelen bij een innesteling, maar dit was kut.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:43 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Vanwaar die innesteling op dag 15? Waarom denk je dat?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2015 12:45:51 ]![]()
Spanned Myrr!
En het heeft toch ook wel voordelen als sommige mensen wel weten dat je probeert een kindje te krijgen. Manlief stuurde vanochtend een foto door van een zooi ovulatie- en zwangerschapstesten die hij van een collega heeft gehad. Die is nu zwanger van de tweede en heeft ze niet meer nodig. Dus we kunnen voorlopig vooruit
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Bij mij nu nog een week tot NOD. Ik ga heel hard proberen om gewoon eens een keer niet te testen van tevoren...Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Ik heb nooit wat gevoeldquote:Op maandag 11 mei 2015 12:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zou het meest logische zijn, gezien de data van gebeurtenissen. Geen idee verder wat je hoort te voelen bij een innesteling, maar dit was kut.
Life is what happens while you are busy making other plans...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: