SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
800 is echt wel beter dan 705 hoorquote:
Ik kan via m'n werk vrij voordelig aan een nieuwe komen, dat scheelt 60-80 euro met een tweedehands 800. Dan koop ik liever een nieuwe.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:18 schreef ddx het volgende:
2e hands 800 kopen ?
afgezien dat batterij wat langer mee mag gaan ben ik daar erg tevreden over (en 12u is voor merendeel van mensen in dit topic ruim voldoende)
Koop iig geen kaarten erbij, verspilling van geld.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik kan via m'n werk vrij voordelig aan een nieuwe komen, dat scheelt 60-80 euro met een tweedehands 800. Dan koop ik liever een nieuwe.
Ik hoor wisselende verhalen over Mio, zijn daar ervaringen mee hier?
Kut, zijn vaker bestanden van ritjes corrupt geraakt waardoor ze niet meer uit te lezen warenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik kan via m'n werk vrij voordelig aan een nieuwe komen, dat scheelt 60-80 euro met een tweedehands 800. Dan koop ik liever een nieuwe.
Ik hoor wisselende verhalen over Mio, zijn daar ervaringen mee hier?
Op de 800 ook hoor, stuurt je vaak genoeg bospaadjes op omdat dat het kortst is, of je moet de wegen naast de hoofdweg fietsen en veel bochten nemen omdat dat in de berekening het snelst isquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:36 schreef muzas het volgende:
Ik zit stiekem ook naar een 800 te kijken. Merk dat ik die navigatie optie toch meer gebruik dan gedacht. En op een edge500 is dat redelijk aids...
Conditie kweken en door je neus ademen. Of als het te erg wordt ga ik 15 km/h en hou m'n hand voor m'n neus/mondquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:44 schreef Leonos het volgende:
Gisteravond trouwens helemaal gestoord van die kut vliegjes.
Hebben er iets van 5 opgegeten. RIP vliegjes![]()
Wat doen jullie daaraan? Horretje voor je mond hangen?
Daarom zelf routes uitzetten, dan heb je dat niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
Op de 800 ook hoor, stuurt je vaak genoeg bospaadjes op omdat dat het kortst is, of je moet de wegen naast de hoofdweg fietsen en veel bochten nemen omdat dat in de berekening het snelst is
Dat schijn je ook in te kunnen stellen. Maar echt goed afleesbaar is het niet altijd. Komt ook omdat je met 30 km/uur niet al te lang op je schermpje wilt staren.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:50 schreef ddx het volgende:
soms zelfs beter dan met kaart want met veel lijntje kleurtjes lastig te zien
Neem je deze keer wel ff normale kleren mee? Ik laat mn slippers gewoon thuis !quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:09 schreef ddx het volgende:
Morgen lekker naar Nijmegen fietsen en zondag ronde van Nijmegen.
Klimclassic was vorig jaar ook wel leuk, dus misschien ook maar weer die kant op volgende week.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:44 schreef Leonos het volgende:
Gisteravond trouwens helemaal gestoord van die kut vliegjes.
Hebben er iets van 5 opgegeten. RIP vliegjes![]()
Wat doen jullie daaraan? Horretje voor je mond hangen?
Kijk je toch gewoon op het kaartje? Het is geen tomtom nee. Je moet even jezelf aanleren wat de handigheden zijn en de onhandigheden.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:57 schreef lammegiraf het volgende:
heb zelf de 810 maar gebruik de navigatie eigenlijk zelden...
heb nooit zin om routes te zoeken en die erin te zetten.
wat me het meest tegenstaat is dat als je om wat voor reden dan ook van de route afgaat je er niet meer naar terug geleid word. En hij zit er toch best nog wel vaak naast of dat er op zijn minst behoorlijke twijfel is.
Voor navigatie zou ik hem niet opnieuw kopen....had er mee van gehoopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |