Wat een prachtserie, zeer verslavend en mooi sfeertje.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:57 schreef w00h00 het volgende:
✓ Breaking Bad
✓ Game of Thrones
✓ Fargo
✓ True detective
✓ Dexter
✓ Homeland
✓ House of Cards
✓ Sherlock
✓ Bloodline
Iemand nog een suggestie welke serie ik nu kan kijken?(op netflix dan hé)
Wat mij betreft in volgorde van (aflopende) tofheid (op netflix):quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:57 schreef w00h00 het volgende:
✓ Breaking Bad
✓ Game of Thrones
✓ Fargo
✓ True detective
✓ Dexter
✓ Homeland
✓ House of Cards
✓ Sherlock
✓ Bloodline
Iemand nog een suggestie welke serie ik nu kan kijken?(op netflix dan hé)
Bloodline wordt met de aflevering donkerder en donkerder. Zeker als het eind eraan zit te komen werd ik echt nieuwschierig hoe het vreemde familieverhaal nou in elkaar zat... Mijn mening, geef het nog niet op!quote:Op maandag 18 mei 2015 15:46 schreef GwaiLow het volgende:
Was Bloodline gaaf? Had 2 afleveringen gezien maar kon me nog niet genoeg boeien.
Handig, thanx!quote:Op maandag 18 mei 2015 17:36 schreef Falco het volgende:
Voor degenen die enkel en alleen geïnteresseerd zijn in het filmaanbod is er nu op Moviemeter een aparte Netflixsectie (http://www.moviemeter.nl/netflix/) met alleen de nieuwste films die toegevoegd zijn.
Blasfemie.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:42 schreef JayHovah het volgende:
De 2001 Planet of The Apes die er nu opstaat is imo de beste btw... Dat einde
quote:Op maandag 18 mei 2015 17:42 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Handig, thanx!
De 2001 Planet of The Apes die er nu opstaat is imo de beste btw... Dat einde
Ik vond het één van de beste series die ik in tijden heb gezien, maar ik vond het zelf vanaf de allereerste aflevering al heel goed/leuk. Best wat mensen vonden de serie in het begin wel traag/saai... na een aantal afleveringen komt er wat meer actie.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:46 schreef GwaiLow het volgende:
Was Bloodline gaaf? Had 2 afleveringen gezien maar kon me nog niet genoeg boeien.
Ken heel de serie niet, maar zie dat Chloe Sevigny erin speelt, sowieso al 1 reden om te kijken.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vond het één van de beste series die ik in tijden heb gezien, maar ik vond het zelf vanaf de allereerste aflevering al heel goed/leuk. Best wat mensen vonden de serie in het begin wel traag/saai... na een aantal afleveringen komt er wel wat meer actie.
Dan zal ik het zeker nog een tweede kans geven en alle afleveringen kijken. Thnxquote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vond het één van de beste series die ik in tijden heb gezien, maar ik vond het zelf vanaf de allereerste aflevering al heel goed/leuk. Best wat mensen vonden de serie in het begin wel traag/saai... na een aantal afleveringen komt er wat meer actie.
CUL / [Netflix] Chef's Table.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:42 schreef jackson het volgende:
Chef's table. Het beste wat ik sinds tijden gezien heb
Absolute aanrader.
VPN gebruikers worden voortaan toch gebandquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Seizoen 10 American Dad te zien via USA.
Nee?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
VPN gebruikers worden voortaan toch geband![]()
Nope.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
VPN gebruikers worden voortaan toch geband![]()
Ahja, dank. Maar wilde het hier graag vermelden als aanraderquote:
Moest er even aan wennen. Hier en daar wat slecht geacteerd en het verhaal springt soms een beetje van de hak op de tak, maar vond het al met al een erg leuke seriequote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:08 schreef jajablahblah het volgende:
Wij zijn begonnen aan The Dome. Spannend!
Jammer alleen dat de CEO van Netflix daar helemaal niets over heeft te zeggen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:47 schreef BroesWillems het volgende:
http://www.apparata.nl/ni(...)iobeperking-op-12904
Beetje suggestieve kop, maar zou een mooie ontwikkeling zijn.
ja weet ik niet. Als je maar groot genoeg bent als bedrijf dan kun je dat soort dingen steeds meer afdwingen. ook met hun eigen content doen ze dit natuurlijk al.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat de CEO van Netflix daar helemaal niets over heeft te zeggen.
De rechtenhouders blijven het laatste woord houden natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:56 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja weet ik niet. Als je maar groot genoeg bent als bedrijf dan kun je dat soort dingen steeds meer afdwingen. ook met hun eigen content doen ze dit natuurlijk al.
Klopt, maar als de CEO van netflix kun je dat iig al meenemen in de onderhandelingen voor nieuwe content.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De rechtenhouders blijven het laatste woord houden natuurlijk.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
The Imitation Game (2014) beschikbaar in Brazilië.
Huh, die logica ontgaat me geheel?quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:28 schreef KingRadler het volgende:
van mij mag Netflix ook content plaatsen in Nederland zonder ondertitels.
zo kan je films + series sneller verkrijgbaar maken in Nederland.
Netflix doet veel series, daar zou tijdwinst te behalen zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:43 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Huh, die logica ontgaat me geheel?
Is gewoon een kwestie van rechten lijkt me?
Ondertiteling is al klaar zodra het hier in de bioscoop draait.
Ook daarbij is het simpelweg een rechtenkwestie.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Netflix doet veel series, daar zou tijdwinst te behalen zijn.
Dat snap ik, maar dat was het punt dat er bedoelt wordt volgens mijquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook daarbij is het simpelweg een rechtenkwestie.
Ik zie geen bronvermelding bij dat bericht, dus ik neem het met een korreltje zout.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:47 schreef BroesWillems het volgende:
http://www.apparata.nl/ni(...)iobeperking-op-12904
Beetje suggestieve kop, maar zou een mooie ontwikkeling zijn.
Zie ook: http://europa.eu/rapid/press-release_IP-15-4653_nl.htmquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik zie geen bronvermelding bij dat bericht, dus ik neem het met een korreltje zout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |