Bij Deadline denken ze dat dat per aflevering is...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
1.75 miljoen dollar voor het hele seizoen las ik.
http://www.ew.com/article/2014/09/02/netflix-gotham-fox
quote:Noone is discussing figures, but I hear the deal is worth about $1.75 million an episode in the U.S..
http://deadline.com/2014/09/gotham-netflix-deal-826991/
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
Bij Deadline denken ze dat dat per afleving is...
[..]
dat leek me ook al erg veel ja, maar dat was wel voordat de serie begon en ze waarschijnlijk verwachtte dat het veel buzz zou genereren. Voor The Blacklist betalen ze blijkbaar 2 miljoen per aflevering.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zou wel extreem veel zijn iig.
De productiekosten per aflevering lijken mij nog niet eens zo hoog?
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat leek me ook al erg veel ja, maar dat was wel voordat de serie begon en ze waarschijnlijk verwachtte dat het veel buzz zou genereren. Voor The Blacklist betalen ze blijkbaar 2 miljoen per aflevering.
Met 30 miljoen abonnees in de VS hebben ze natuurlijk wel wat te besteden...
Klinkt niet zo speciaal, zombie teen-drama ofzo, maar ik ga hem wel even kijken voor Jennette McCurvyquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:21 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Between – 2015 12 – ♫ Duits/Engels/Frans/Japans/Portugees/Spaans – CC Deens/Duits/Engels/Fins/Frans/Nederlands/Noors/Portugees/Spaans/Zweeds
Een mysterieuze ziekte velt alle meerderjarige bewoners van Pretty Lake in dit spannende sci-fi-drama. De tieners zijn er volop bezig met het plannen van hun toekomst. Wanneer de volwassenen in hun leven echter plots beginnen sterven ten gevolge van een ongekende plaag, en de overheid hen in quarantaine plaatst, realiseren ze zich dat ze aan hun lot zijn overgelaten en dat ze er zelf zullen moeten voor zorgen dat ze dit levend te boven komen.
Nou een aflevering gekeken.. Vind het niks. Tienerversie van under the domequote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:21 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Between – 2015 12 – ♫ Duits/Engels/Frans/Japans/Portugees/Spaans – CC Deens/Duits/Engels/Fins/Frans/Nederlands/Noors/Portugees/Spaans/Zweeds
Een mysterieuze ziekte velt alle meerderjarige bewoners van Pretty Lake in dit spannende sci-fi-drama. De tieners zijn er volop bezig met het plannen van hun toekomst. Wanneer de volwassenen in hun leven echter plots beginnen sterven ten gevolge van een ongekende plaag, en de overheid hen in quarantaine plaatst, realiseren ze zich dat ze aan hun lot zijn overgelaten en dat ze er zelf zullen moeten voor zorgen dat ze dit levend te boven komen.
Zo klonk het ook -- denk dat ik deze maar oversla.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:57 schreef timp0e het volgende:
[..]
Nou een aflevering gekeken.. Vind het niks. Tienerversie van under the dome
Te lage bandbreedte waarschijnlijk, maar weet dat ze ook bezig waren om het te blokkeren (samen met youtube en spotify). Het is maar een 3G verbindinkje in de trein (en nu soms 4G) daar kan niet heel de coupé mee netflix kijken natuurlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:02 schreef Nammie het volgende:
Netflix in de trein op WiFi doet het niet he, uitgeschakeld ofzo?
is toch altijd al geblokkeerd geweest?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:02 schreef Nammie het volgende:
Netflix in de trein op WiFi doet het niet he, uitgeschakeld ofzo?
https://www.acm.nl/nl/pub(...)NS-treinen-beperken/quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat mag toch niet in verband met netneutraliteit?
Helder.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:25 schreef Aether het volgende:
[..]
https://www.acm.nl/nl/pub(...)NS-treinen-beperken/
+ 1quote:Op zondag 24 mei 2015 23:15 schreef timp0e het volgende:
[..]
Jaaa! Rita <3 binnenkort is seizoen 3 beschikbaar. Kan niet wachten
Die film is gemanipuleerd hequote:Op zondag 24 mei 2015 23:47 schreef Ryan3 het volgende:
Zit op Nfx-USA weer een keer Bowling for Columbine te kijken van Micheal Moore... het blijft fucking unbelievable.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |