Heb er nog geen. Zou er een paar willen, de Splatoon figuurtjes, Kirby, Pikachu, Mario. Hoef ze niet enthousiast te verzamelen. En soms unlocken ze dingen, dus dat is ook weer iets.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Koop je die dingen? Zou er opzich wel een willen maar meer voor de sier
ik heb mijn huidige oordopjes vorig jaar op vliegveld gekochtquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Ga ik toch zorgvuldig met m'n spullen om. Heb m'n oordopjes 3/4 jaar
Dan heb je gewoon stevige goed gefabriceerde oortjesquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
0,75 jaar?quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Das waar ook, hoe bevalt hij?quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:43 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb hoofdtelefoon gekocht op aanrader van DeZwabber
Moet je wel zo'n compatible ding hebbenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb er nog geen. Zou er een paar willen, de Splatoon figuurtjes, Kirby, Pikachu, Mario. Hoef ze niet enthousiast te verzamelen. En soms unlocken ze dingen, dus dat is ook weer iets.
Zijn hetzelfde als die van Nick en Nick's zusjequote:Op donderdag 7 mei 2015 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon stevige goed gefabriceerde oortjeswant daar ga je niet zorgvuldig mee om.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zijn hetzelfde als die van Nick en Nick's zusje
Ik heb ze niet meer hequote:Op donderdag 7 mei 2015 23:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zijn hetzelfde als die van Nick en Nick's zusje
Heb je andere?quote:
Wii U is standaard compatible, New 3DS ook. Dus geen problemen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet je wel zo'n compatible ding hebben
Heb beide nietquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wii U is standaard compatible, New 3DS ook. Dus geen problemen.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar ze klinkt aardig.
Doei Geo-aldquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:51 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga slapen swekkers en swekkerin.
Groetjens.
Trustequote:Op donderdag 7 mei 2015 23:51 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga slapen swekkers en swekkerin.
Groetjens.
Ja, maar ook zo'n kabel is 7kquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Ik neem tenminste aan dat je de hi-fi figuren bedoelt.
Dat je lekker mag dromen over hemquote:
Luister je geen muziek in de treinquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Alleen mijn Beyerdynamic Custom One Pro.
Dacht ik ookquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. En dat is op veel verschillende manieren bullshit.
Oh pardonquote:
Er is dure hi-fi, en er is zoiets als idiot-tax. Soms vallen die twee samen en krijg je dat soort dingen.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Zelfde met van die dure HDMI kabels
Ben benieuwd waarom ze niet failliet zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
"extra halve meter, +¤10k"
Voor 10 meter kabel zou je een huis kunnen kopen
Rijke mensen die niet beter weten.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom ze niet failliet zijn
Rijke tatta's toch.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom ze niet failliet zijn
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Rijke tatta's toch.
Als ik 450 miljoen zou hebben, zou ik het ook wel kopen denk ik.
Dat klinkt als een fantastische geldverspilling.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Rijke tatta's toch.
Als ik 450 miljoen zou hebben, zou ik het ook wel kopen denk ik.
Yoloquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als een fantastische geldverspilling.
Neenquote:
Lig lekker in m'n bedquote:
Neequote:
Nee.quote:
Tooquote:
Okéquote:
Leuk voor jequote:
Oeh, melk.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
https://iso.500px.com/pho(...)d-nothing-else-nsfw/
Ik, ehh, zou de datum op het pak even checken als ik jou was. Aangenomen dat je Romeinse cijfers kan lezen.quote:
Zou je ook willen hé, je melk over ze spuitenquote:
Mijn oom?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zou je ook willen hé, je melk over ze spuiten
Waar?quote:
quote:
Ik had je oom doorquote:
Piraatquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:23 schreef Amoeba het volgende:
Ik kan geen GTA V spelen want DLL errors en m'n fix lukt niet
Hebbie 'm gedownload?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:23 schreef Amoeba het volgende:
Ik kan geen GTA V spelen want DLL errors en m'n fix lukt niet
Een of andere dll wordt niet op m'n kompjoeter aangetroffen. Geprobeert die DLL te vervangen maar de foutmelding blijft komen Gquote:
Welke dll dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een of andere dll wordt niet op m'n kompjoeter aangetroffen. Geprobeert die DLL te vervangen maar de foutmelding blijft komen G
Wat?quote:
Speciale brownies?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Droom zacht
Ohja, we moeten nog eens brownies maken.
Jaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
Heb jij een werkende GTA V Nick?
Ik heb er een gedownload maar nog niet geprobeerd.
Ga hem op een niet-SSD installeren, geen zin om 60+ GB op mn SSD te vullen voor GTA
:squote:
Gatverdamme doe normaalquote:
Ligt bij m'n ouders.quote:
Jaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb je C++ Redistributable Package 2010?
quote:
Beide*quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:34 schreef DrNick het volgende:
Heb je x64 of x86? Ik heb ze beiden namelijk.
Dat is zoquote:
#2quote:
Dat was 't 'm inderdaadquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:34 schreef DrNick het volgende:
Heb je x64 of x86? Ik heb ze beiden namelijk.
Bij crasht ie wel af en toe. Vooral als je uit een auto oid schiet.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:38 schreef Amoeba het volgende:
En toen kenkerde die eruit. Fuck it, kut er morgen wel mee verder. Nu geen zin in.
Van die drive-by kills waren anders wel altijd geniaalquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bij crasht ie wel af en toe. Vooral als je uit een auto oid schiet.
Maar is een bekend probleem ofzo.
Ik vroeg hem dat ooit, 1 op 1 wat hij daarvan zou vinden. Hij zei gelukkig is dat niet ter sprake, want ik zou het niet echt leuk vinden.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vroeg hem dat ooit, 1 op 1 wat hij daarvan zou vinden. Hij zei gelukkig is dat niet ter sprake, want ik zou het niet echt leuk vinden.
Okay dan
Ik moet op OK drukken en dan crasht hij. Kutspelquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geloof het wel ja, die bagger vertaald is.
Zoveel moeite dat je hem bijna origineel gaat kopenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet op OK drukken en dan crasht hij. Kutspel
Have you tried turning it off and on again? Probeer update-4 anders eens.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet op OK drukken en dan crasht hij. Kutspel
Wacht wel op een goeie rip danquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zoveel moeite dat je hem bijna origineel gaat kopen
link?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again? Probeer update-4 anders eens.
En dan werkt het, en heb je alleen nog maar de SP die niet helemaal juist werktquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zoveel moeite dat je hem bijna origineel gaat kopen
Daarom heb ik hem nog niet geinstalleerd.. heb de single player al uitgespeeld op de playstation, ik wil eigenlijk online weer doen.. dus of opnieuw kopen voor de PS3, of legaal voor PC of niets..quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
En dan werkt het, en heb je alleen nog maar de SP die niet helemaal juist werkt
Gewoon kopenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem nog niet geinstalleerd.. heb de single player al uitgespeeld op de playstation, ik wil eigenlijk online weer doen.. dus of opnieuw kopen voor de PS3, of legaal voor PC of niets..
Lees de beschrijving van de torrentquote:Op vrijdag 8 mei 2015 01:03 schreef Amoeba het volgende:
Hoe verander je die taal? Die laatste update geeft me chinees ofzoin regedit 'en-US' invoeren helpt niet
quote:
jij bent vroegquote:
Valt mee?quote:
voor op te staan misschien maar normaal zie ik je niet zo vroeg op fokquote:
Oh dat kan wel jaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor op te staan misschien maar normaal zie ik je niet zo vroeg op fok
Tea canquote:
Kut amoebaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:57 schreef Amoeba het volgende:
Het feit dat jullie al die dames walvissen aandachtig bestudeerd hebben doet mij deugd.
is dat een pleonasme, of een tautologie?quote:
rassenhaatquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat een pleonasme, of een tautologie?
wat een liefde hierquote:
Pleonasmequote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat een pleonasme, of een tautologie?
quote:
Fokkertjeeeeequote:
Hoeveel moet je er nog?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:33 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga zo of naar Utrecht of naar den Haag voor nog een paar enquêtes(hoop ik
)
En morgen nog naar Rotterdam daarvoor
hoeveel nog?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:33 schreef Flippiee het volgende:
)
oh gezelligquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:33 schreef Flippiee het volgende:
)
nee mijn broertje komt zo eventjes chillenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
52, thanks voor de kick Fokker
[..]
Kom je helpen dan![]()
Dat wel Godzijdankquote:
zo weinig?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wel Godzijdankmaar echt een makkie is het niet. Op een goede dag vullen 5 mensen hem in. Op een slechte dag maar 1.
en om nou nog 10 dagen er aan te spenderen...
Gewoon een knoopje meer los doenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wel Godzijdankmaar echt een makkie is het niet. Op een goede dag vullen 5 mensen hem in. Op een slechte dag maar 1.
en om nou nog 10 dagen er aan te spenderen...
Jep. En ik vraag echt wel iedereen die langs loopt.quote:
ik moet zeggen dat ik mensen met een clipboard ook mijd als de pestquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jep. En ik vraag echt wel iedereen die langs loopt.Mensen willen gewoon niet. Enquêtes zijn ruk. En ik meen het oprecht dat ik snap waarom FOK! onder gespamd wordt door enquêtes. Ik heb een week dag in dag uit in een stad in N-H, Z-H en Utrecht gestaan, bij markten, bij supermarkten, bij een winkelstraat en bij een bibliotheek etc. Niemand is geïnteresseerd of heeft tijd of wil het gewoonweg niet.
Ik heb geen clipboard en geen felle jas.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik mensen met een clipboard ook mijd als de pest
zeker als ze ook nog een felgekleurde jas aan hebben, want dan willen ze geld of stemmen
heb nog wel een finse trenchcoat uit WWIIquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geen clipboard en geen felle jas.
Lief maar nee.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb nog wel een finse trenchcoat uit WWII
mag je wel lenen
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
toen ik nog lang haar had en die jas aanhad werd ik door iedereen in het dorp hagrid genoemd![]()
Was je zo dik dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
toen ik nog lang haar had en die jas aanhad werd ik door iedereen in het dorp hagrid genoemd![]()
[..]
nee het is een hele lange groene jas met echt schapenwol aan de binnenkantquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:57 schreef Amoeba het volgende:
Flips gewoon seks aanbieden in ruil voor enquêtes invullen
[..]
Geven en nemen Flipsquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang het maar in 10 minuten gebeurd is want zolang duurt mijn enquete ook.
Oh, dan wil ik hem best nog een paar keer invullen hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:57 schreef Amoeba het volgende:
Flips gewoon seks aanbieden in ruil voor enquêtes invullen
Nee, pap is uit eten bij kennissen.quote:
Mooi, dus nog 48?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Door je kick nu weer vier mensen erbij
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mooi, dus nog 48?
Nog even een beetje doorpushen hier op FOK! en je kan thuis blijven de komende dagen
ohhh, dit weekend heb je alles binnen johquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha inderdaadal ben ik nu al onderweg naar utreggg
Dan vul ik hem nog 48 keer voor je in, kunnen we daarna op date.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha inderdaadal ben ik nu al onderweg naar utreggg
Ik hoop het. Morgenavond naar een fair trade event in Rotterdam dus ik hoop dan ook de laatste sprint te kunnen trekken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ohhh, dit weekend heb je alles binnen joh
Hoeveel moest je er ook al weer in het begin?
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan vul ik hem nog 48 keer voor je in, kunnen we daarna op date.
Tja... graag of niet hoorquote:
flipjen wij doen wel daten tochquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop het. Morgenavond naar een fair trade event in Rotterdam dus ik hoop dan ook de laatste sprint te kunnen trekken.
Officieel 376 in overleg dit kunnen verlagen naar 267 (verschil komt door betrouwbaarheid te verlagen van 95% naar 90%)
[..]
[ afbeelding ]
Ik woon anders behoorlijk dicht bij mezelf. [/spiritueel]quote:
good for youquote:
Jouw woonplaats is nog erger though.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zegt degene die in fucking Brabant woont. Fl pls. Houd je bek.
Is van vorig jaar nogquote:
Is dat een ja?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij met je trouw en samen woon plannen.
Ik heb naar het gras gekeken, eten gemaakt, en mijn band geplakt.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vertel.
Mijn dag ook, wanna swap successtories?
Band geplakt, netjes. Dat heb ik lang niet gedaanquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb naar het gras gekeken, eten gemaakt, en mijn band geplakt.
En jij?
Neat.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Band geplakt, netjes. Dat heb ik lang niet gedaanhopelijk hoef ik dat ook niet te doen.
Ik heb 3 grote bugs uit een site gehaald, content uit een DB gehaald voor een slider, mobile responsive menu gefixt, content toegevoegd en een groot deel van responsive css gemaakt. Flink wat werk verricht vandaag
Eerst knip knip en dan wip wip?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:46 schreef DrNick het volgende:
Ik moet Anita weer eens in huis halen, mijn haar wordt wat lang.
Coke swsquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
Nick, ervaringsdeskundige, kan jij mij vertellen welke drugs deze meneer gebruikt:
http://www.skoften.net/it(...)r_wij_willen_het_ook
Zak eroverquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Anita heeft een semi-kort pittig kapsel, pls no
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |