ja, en inderdaad die kut facingsquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Schoonmoeder onderbewustzijn googel add's
ik denk vanaf nu niet meer. met dat woord krijg je nu ook de doediemaar adds.quote:
Wil je mijn tang lenenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:16 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, en inderdaad die kut facings![]()
op naar een kunstgebit
Mijn voortanden zijn al lang geleden een keer gesneuveld.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:16 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, en inderdaad die kut facings![]()
op naar een kunstgebit
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:18 schreef sacha het volgende:
HOTEL FACINGS BIRKENSTOCK LESBI DATING HOTEL FACINGS BIRKENSTOCK LESBI DATING HOTEL FACINGS BIRKENSTOCK LESBI DATING HOTEL FACINGS BIRKENSTOCK LESBI DATING HOTEL FACINGS BIRKENSTOCK LESBI DATING
Ik ga wel even op je zittenquote:
Ja hallo dat is voor de dagploegquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:20 schreef sacha het volgende:
BREIEN HAKEN PUNNIKEN BORDUREN BREIEN HAKEN PUNNIKEN BORDUREN BREIEN HAKEN PUNNIKEN BORDUREN BREIEN HAKEN PUNNIKEN BORDUREN BREIEN HAKEN PUNNIKEN BORDUREN
das pas kudquote:
Daar was ik vanaf. En nu loop ik weer met stalen neuzen rond.quote:
Die zijn tof, heb ik het liefst en dan hoge.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar was ik vanaf. En nu loop ik weer met stalen neuzen rond.
Vertel me welke, ik loop nu op Timberlands. Ik heb officiele werkschoenen maar die doen echt pijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zijn tof, heb ik het liefst en dan hoge.
Zal het opzoeken, heb die dingen alweer een jaar en welk merk geen idee meer?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel me welke, ik loop nu op Timberlands. Ik heb officiele werkschoenen maar die doen echt pijn.
Thanks, liefst in rozequote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal het opzoeken, heb die dingen alweer een jaar en welk merk geen idee meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |