Picsquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen gaat er een pleister op, anders kan ik geen schoen aan, maar nu wil ik die kapotte blaar gewoon lucht geven.
Je bent nog niet buiten geweest vandaag?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen gaat er een pleister op, anders kan ik geen schoen aan, maar nu wil ik die kapotte blaar gewoon lucht geven.
juist wel, daar heb ik de blaren opgelopen. Ik was zo dom om nieuwe Birkenstocks aan te trekken, met het idee dat ik al regelmatig genoeg op Birkenstocks gewandeld had de afgelopen tijd, maar dat was op een ingelopen paarquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent nog niet buiten geweest vandaag?
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
juist wel, daar heb ik de blaren opgelopen. Ik was zo dom om nieuwe Birkenstocks aan te trekken, met het idee dat ik al regelmatig genoeg op Birkenstocks gewandeld had de afgelopen tijd, maar dat was op een ingelopen paar
Ik kan ook niet lopen op klompenquote:
Mehhhhquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Birckenstocks zijn voor hippies. Niets mis met hippies trouwens.
Het is op het randje.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:59 schreef Kingstown het volgende:
Die teringherrie van MM daar ben ik echt te oud voor.
ik kan er ook weinig meequote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:59 schreef Kingstown het volgende:
verstand op nul en hakkuhquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:59 schreef Kingstown het volgende:
Vast wel, vond ze wel grappig die gabbertjes.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:03 schreef Kingstown het volgende:
Was er trouwens ooit niet een gabber Piet?
Ik niet. Neurotische typjes. Ow en Piet gevonden:quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vast wel, vond ze wel grappig die gabbertjes.
toet toet, boing boingquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik niet. Neurotische typjes. Ow en Piet gevonden:
Dat krijg je met die klompvoetenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb al weken ads van facings en lesbi-dating
ik van een of ander kut hotelquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb al weken ads van facings en lesbi-dating
keep calm and book a massagequote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na 30 seconden kreeg ik last van een paniekaanval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |