Inderdaad. Je steekt naar aanleiding je reactie je hand nog in het vuur dat het nog exact dezelfde jongen is die Brands maar een congiere vond. Die jongen mag echt nooit meer het shirt dragen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die hele reactie van hem gaf wel weer aan wat voor irritant kutventje het nog steeds is. Niet nodig, weg laten blijven die gast.
En landgenoot Guardado.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met PSV heeft hij wel een platform waar hij zich op CL niveau kan presenteren.
Zoveel ploegen die CL spelen zullen nog niet zitten te wachten op Corona, daarvoor speelt hij zich nog net niet lang genoeg in de kijker.
Iedereen ging mee. + Technische staf. Cocu heeft gekotst en Faber heeft een SOA.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:20 schreef theodoor9 het volgende:
Is de hele groep nu naar Ibiza gegaan of waren er nog thuisblijvers?
Zelfs Bakkali is meequote:Op woensdag 13 mei 2015 15:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Iedereen ging mee. + Technische staf. Cocu heeft gekotst en Faber heeft een SOA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:57 schreef jpg97 het volgende:
Oh ja en Philips als shirtsponsor, laat ook maar hangen [ afbeelding ]Had 't jammer genoeg gezien ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:57 schreef jpg97 het volgende:
Oh ja en Philips als shirtsponsor, laat ook maar hangen [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Ik vond hem anders redelijk netjes reageren. Qua voetballer vind ik hem een aanvallende middenvelder, met te weinig explosiviteit. Wel een mooi schot.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die hele reactie van hem gaf wel weer aan wat voor irritant kutventje het nog steeds is. Niet nodig, weg laten blijven die gast.
quote:Memphis Depay heeft een akkoord bereikt over een meerjarig contract met Manchester United, dat het ook al eens is met PSV over de transfersom die betaald zal worden. Er is echter nog veel onduidelijkheid over de hoogte van dat bedrag: verschillende media noemen verschillende bedragen. Volgens de BBC kan de transfersom op meer dan veertig miljoen euro uitkomen.
David Ornstein, sportverslaggever van de Britse staatsomroep, schrijft op Twitter dat de deal volgende week zal worden afgerond. Ornstein heeft begrepen dat United 34 miljoen euro zal betalen voor Depay en dat die transfersom door bonussen nog met 9 miljoen euro kan oplopen. Mocht dat kloppen, dan kan PSV dus 43 miljoen euro aan Depay gaan verdienen.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |