En Feyenoord. Die speelde het beste voetbal, maar dat bepaalt helaas niet wie de kampioen wordt.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ach man, heel dat PSV is niks. Zijn kampioen geworden omdat ajax het af heeft laten weten.
Idd, wereldploeg dat feyenoord, maar ondanks alles blijft ajax de beste. Ook al worden ze een keertje geen kampioen. ajax is altijd de beste.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En Feyenoord. Die speelde het beste voetbal, maar dat bepaalt helaas niet wie de kampioen wordt.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 11 mei 2015 18:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ach man, heel dat PSV is niks. Zijn kampioen geworden omdat ajax het af heeft laten weten.
#wzawzdbquote:Op maandag 11 mei 2015 18:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Idd, wereldploeg dat feyenoord, maar ondanks alles blijft ajax de beste. Ook al worden ze een keertje geen kampioen. ajax is altijd de beste.
Ze betalen zelf.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:25 schreef Rabieluh het volgende:
En eventjes naar Ibiza ook, van ons belastinggeld.
Ik hoop het van harte.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
Godsamme man, het sarcasme druipt er vanaf.
Maar even serieus, zou het niet mooi zijn om zowel PSV als FC Eindhoven in de Eredivisie te hebben?
Ik ben benieuwd of ze het nu wel kunnen halen. Eindhovense derby![]()
![]()
Doet ie goed ja, zag er net sterk uit aan de bal daar in de hoek. Nooit echt op hem gelet eigenlijk.quote:
Steekpass op die Gablasvillihuppelepup na een minuut of 5 ook.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Doet ie goed ja, zag er net sterk uit aan de bal daar in de hoek. Nooit echt op hem gelet eigenlijk.
Loopt nu de kleedkamer binnenquote:Op maandag 11 mei 2015 20:48 schreef tja77 het volgende:
Brands op de tribune voor Pröpper, die gaat in de rust een bod uitbrengen, dat kan niet anders
Jij bent blijkbaar niet zo handig met statistieken?quote:Op maandag 11 mei 2015 18:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
Bram.. bendegij unne autist ofwa?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar niet zo handig met statistieken?
2013-2014: 71 69 28
2012-2013: 76 83 31
2011-2012: 76 93 36
2010-2011: 73 72 30
PSV, met nog 1 wedstrijd tegen de nummer 13 tegoed en de afgelopen 5 wedstrijden gewonnen: 85 89 29
Je kan nu over de lengte van de reeks van Ajax beginnen (het aantal opeenvolgende jaren dat ze kampioen zijn geworden) maar ook op dat vlak wint PSV het.
Als je nu zou stellen dat Ajax het mooiste voetbal heeft gespeeld van de twee clubs (al had Ajax geen Romario en Ronaldo) en dat Ajax internationaal het meeste heeft gepresteerd in een verder verleden, prima, maar dat deed jij niet.
Nee, ik ben allergisch voor domme voetbalsupporters.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bram.. bendegij unne autist ofwa?
Mocht er verloren worden die laatste wedstrijd, ach tis niet anders.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het valt me mee van PSV dat ze de laatste wedstrijden gewoon braaf zijn blijven winnen, dat is een goed teken. Hopelijk houden ze dat nog een weekje vol zodat het seizoen in stijl kan worden afgesloten.
Het was ook niet serieus bedoelt denk ik, maar ach.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, ik ben allergisch voor domme voetbalsupporters.
Ik ben niet zo geīnteresseerd in statistieken als die man die decennia lang als vrijwilliger Studio Sport voorzag van statistieken. Als iemand een domme opmerking maakt dan druk ik die persoon graag met de neus op de feiten, ik kwam voor de latere reactie, ik zag die domme opmerking en dus reageerde ik eventjes.
Ergens rond 2000 de laatste echte officiële ontmoeting. Toen voor de beker. Die hebben ze toen afgewerkt in het Philips Stadion, terwijl Eindhoven de thuis spelende ploeg wasquote:Op maandag 11 mei 2015 19:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
Godsamme man, het sarcasme druipt er vanaf.
Maar even serieus, zou het niet mooi zijn om zowel PSV als FC Eindhoven in de Eredivisie te hebben?
Ik ben benieuwd of ze het nu wel kunnen halen. Eindhovense derby![]()
![]()
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bram.. bendegij unne autist ofwa?
Labyad mogen ze ook terughalen voor de Memph. Bij mij geen oud zeer meer.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:19 schreef Sked het volgende:
Mo Allach is morgen drie kwartier bezig met alle SMSjes van Brands binnen te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |