gewaagde uitspraak, zo 3 dagen na zijn transfer. Leipe.quote:Op zondag 10 mei 2015 10:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wijnaldum sowieso niet, die is al 24. Die gaat niet tot zijn 34ste bij een topclub spelen. Denk dat Willems dat wel zal doen inderdaad, Memphis wat korter ivm explosiviteit etc. Maar ook die zal de komende jaren echt wel in de top spelen denk ik zo.
Ben jij wel helemaal lekker of wat?quote:Op zondag 10 mei 2015 14:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gewaagde uitspraak, zo 3 dagen na zijn transfer. Leipe.
Mwaaa. Bergwijn zou het kunnen redden ja.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:28 schreef tja77 het volgende:
Alberto, Bergwijn en Vloet.
Nieuwe lichting staat alweer klaar.
Nee, was ie ook al weer snel weg dacht ik. Geen idee wat ie nu doet.quote:
RKC/Willem II jeugd volgens mij nu. Ja, echt.....quote:Op zondag 10 mei 2015 17:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, was ie ook al weer snel weg dacht ik. Geen idee wat ie nu doet.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:15 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben van mening dat Jetro zelfs meer getalenteerd is dan Memphis, serieus die gast gaat ooit bij Madrid of Bayern terecht komen. Wat een LB..
Veelzeggend dat je niet op een normale manier kunt reageren.quote:
Kan niet wachten tot ze minuten gaan maken volgend jaar.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 10-05-2015 om 16:20:38Bergwijn en Kenneth Paal zijn met PSV in gesprek over een nieuw contract. Eerste gesprek is geweest. Belofte Suentlly Alberto debuteert ook. reageer retweet
Wat een baasquote:
Was bekend inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lees net dat Tighadouini een afkoopsom van 1 miljoen heeft.
Ik volg NAC niet dus ik heb geen idee.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was bekend inderdaad.
Acht jij hem goed genoeg voor PSV?
Kans is groot dat ze, net als de meeste talenten, er helemaal niks van bakken in het eerste.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:34 schreef Doublepain het volgende:
Kan niet wachten tot ze minuten gaan maken volgend jaar.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 10-05-2015 om 16:20:38Bergwijn en Kenneth Paal zijn met PSV in gesprek over een nieuw contract. Eerste gesprek is geweest. Belofte Suentlly Alberto debuteert ook. reageer retweet
Waarom noem hem dan?quote:Op maandag 11 mei 2015 13:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik volg NAC niet dus ik heb geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |