wat een onzin maar goed we zien hem binnenkort wel de pannen van het dak spelen bij Realquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Druk zetten op Willems valt ook niet mee. Daar is hij technisch veel te begaafd voor. Daarbij liep Depay voor hem en die hield al twee man bezig. Je kunt dan niet ook nog eens twee man aan Willems besteden....
Wat is daar onzin aan? Vrijwel iedere tegenstander in de eredivisie offert twee man op aan Depay. Als ze dan ook nog druk moeten zetten op Willems, dan wordt de spoeling wel erg dun.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin maar goed we zien hem binnenkort wel de pannen van het dak spelen bij Real
Gastquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet, ik vond hem dit seizoen één van de smaakmakers, maar om dan te denken dat hij zo met Real meekan is ook weer wat overdreven en verdedigend staan Nederlandse ploegen nu eenmaal slecht, het verbaasde mij keer op keer dat er geen of verkeerde druk op hem gezet werd terwijl ze weten dat hij die voorzet in huis heeft.
Messi met Willems vergelijken en dan gastquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gast
Het verbaast mij keer op keer dat ze Messi niet dekken, je weet dat zon jongen er 50 per seizoen maakt.
Het lijkt me dat jij PSV niet of nauwelijks kijkt. Enkel wat samenvattingen gezien.
Hij vergelijkt ze nergens hoor. Dat 'gast' had niet gehoeven nee.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Messi met Willems vergelijken en dan gastzeggen,
Zolang het over voetbal gaat vind ik dat ook leuk en wie weet krijg je gelijk, wat ik al zei ik vind het een hele leuke speler die zich goed ontwikkelt maar we moeten ook wel een beetje het niveau waarop de eredivisie nu zit in ogenschouw nemen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:50 schreef Llotyhy het volgende:
Haha, mooie discussie maakt dat los.
Ik noemde inderdaad bewust Real omdat ik betwijfel of hij bij een middenmotor in de premier league ofzo echt uit de verf kan komen, maar aanvallend is Willems een van de beste backs van de wereld en bij een topclub hoef je echt niet veel te verdedigen.
Ik zou er in ieder geval niet van staan te kijken als Willems uiteindelijk degene blijkt te zijn die tien jaar op het hoogste niveau bij een absolute topclub heeft gespeeld en niet Memphis of Wijnaldum.
Hij is aanvallend niet veel minder dan Marcelo, Alaba of J. Alba. Maar veel te naïef en vaak ongeconcentreerd wanneer niet in balbezit. En juist dat zijn de momenten waarop je wordt afgerekend.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:15 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben van mening dat Jetro zelfs meer getalenteerd is dan Memphis, serieus die gast gaat ooit bij Madrid of Bayern terecht komen. Wat een LB..
Iedereen word uit zijn schoenen gelopen door Messias.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je maar een handje vol wedstrijden hoeft te verdedigen bij Real. Alleen dan sta je tegen Messi.
Ja, want 2 namen in hetzelfde stukje noemen betekent per definitie dat je een vergelijking trektquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Messi met Willems vergelijken en dan gastzeggen,
5 keer per wedstrijd is ook wel ruim beschreven, maar zeg eens eerlijk welke andere speler speelt elke wedstrijd foutloos? Ik kan me geen een speler herinneren die elk wedstrijd foutloos speelt of je nou spits, middenvelder, verdediger of keeper bent. Daarom ben ik van mening dat het makkelijk is daarop te beoordelen, terwijl hij juist veel betere dingen laat zien dan de huidige LB's, hoewel dit de Eredivisie is maar toch.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is aanvallend niet veel minder dan Marcelo, Alaba of J. Alba. Maar veel te naïef en vaak ongeconcentreerd wanneer niet in balbezit. En juist dat zijn de momenten waarop je wordt afgerekend.
Kijk naar Bernat afgelopen woensdag. Die momenten heeft Willems 5 keer per wedstrijd. Derhalve nog ongeschikt voor echt grote teams en kan hij het beste nog bij PSV blijven om door te groeien naar de top.
Ditquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, want 2 namen in hetzelfde stukje noemen betekent per definitie dat je een vergelijking trekt
Deze?quote:Op zondag 10 mei 2015 00:18 schreef Doublepain het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dat jochie dat speelde als ronaldinho, zijn vader had een voetbalopleiding en vertrokken naar manchester city volgensmij. Hij speelde bij psv maar kan zijn naam niet meer vinden? Iemand enig idee, het was een turk of mocro.
Pereira heeft in ieder geval vorige week bijgetekend in Manchester.quote:Op zondag 10 mei 2015 02:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Deze?
Is momenteel de enige waar ik ff op kom. Tis geen Turk/Mocro maar een belg, dus wellicht niet degene die jij bedoelt.
Kanaal 5quote:
Er zijn maar 3 Eredivsie kanalen. Waarvan de eerste een schakelprogramma is.quote:Op zondag 10 mei 2015 03:53 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Kanaal 5![]()
Daaruit blijkt maar weer dat er behalve in Eindhoven niemand geinteresseerd is in dat boeren clubje
Wat kom jij posten dan in een topic over PSV?quote:Op zondag 10 mei 2015 03:53 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Kanaal 5![]()
Daaruit blijkt maar weer dat er behalve in Eindhoven niemand geinteresseerd is in dat boeren clubje
Die is weg. Pa had nogal extreme eisen voor zijn 8 jarige zoon. Eus Waayers is er wel nog.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:18 schreef Doublepain het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dat jochie dat speelde als ronaldinho, zijn vader had een voetbalopleiding en vertrokken naar manchester city volgensmij. Hij speelde bij psv maar kan zijn naam niet meer vinden? Iemand enig idee, het was een turk of mocro.
Ooow dat gastje ja. Met dat youtubefilmpje dat internationaal volledig viraal ging.quote:Op zondag 10 mei 2015 08:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die is weg. Pa had nogal extreme eisen voor zijn 8 jarige zoon. Eus Waayers is er wel nog.
Ik ben de laatste tijd slecht met namen. Maar net opgezocht en hij heet Ylias Zaidan.quote:Op zondag 10 mei 2015 08:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ooow dat gastje ja. Met dat youtubefilmpje dat internationaal volledig viraal ging.
Nee dat is hem nietquote:Op zondag 10 mei 2015 02:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Deze?
Is momenteel de enige waar ik ff op kom. Tis geen Turk/Mocro maar een belg, dus wellicht niet degene die jij bedoelt.
Ja dat is hem, thanks, ik dacht dat hij al in de b1 van city zat, dus niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 08:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd slecht met namen. Maar net opgezocht en hij heet Ylias Zaidan.
Wijnaldum sowieso niet, die is al 24. Die gaat niet tot zijn 34ste bij een topclub spelen. Denk dat Willems dat wel zal doen inderdaad, Memphis wat korter ivm explosiviteit etc. Maar ook die zal de komende jaren echt wel in de top spelen denk ik zo.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:50 schreef Llotyhy het volgende:
Haha, mooie discussie maakt dat los.
Ik noemde inderdaad bewust Real omdat ik betwijfel of hij bij een middenmotor in de premier league ofzo echt uit de verf kan komen, maar aanvallend is Willems een van de beste backs van de wereld en bij een topclub hoef je echt niet veel te verdedigen.
Ik zou er in ieder geval niet van staan te kijken als Willems uiteindelijk degene blijkt te zijn die tien jaar op het hoogste niveau bij een absolute topclub heeft gespeeld en niet Memphis of Wijnaldum.
quote:Op zondag 10 mei 2015 08:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd slecht met namen. Maar net opgezocht en hij heet Ylias Zaidan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |