Ik denk dat we toch echt meer van Narsingh mogen verwachten. Ik las laatst ergens een statistiek waaruit bleek dat er geen PSV'er bij meer doelpogingen betrokken was dan Narsingh. Dat betekent dat er veel dreiging van hem uitgaat en dat er, met de nodige finetuning, nog altijd een topper in hem huist.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:48 schreef jpg97 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de blessure van Jozefzoon?
Vond hem eigenlijk in het begin van het seizoen beter spelen dan Narsingh.
Maar Narsingh raakte de laatste tijd ( zeker na zijn laatste interland periode ) wel meer richting de vorm die hij had aan het einde van zijn Heerenveen periode/begin PSV periode.
Eerlijk gezegd vond ik dat toch een grotere prestatie. Strootman leverde misschien minder op, maar is een middenvelder in een categorie waarin er tientallen rondlopen. Depay is veel unieker en jonger, waardoor een hogere transferprijs toch wel logischer is.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:26 schreef Buitendam het volgende:
En ik maar denken dat Brands de verkoop van Strootgod in z'n carrière niet snel zou overtreffen.
Mee eens, ik was zelf toendertijd dolblij met Narsingh, echter na zijn blessure is hij nooit meer op het niveau van toen gekomen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat we toch echt meer van Narsingh mogen verwachten. Ik las laatst ergens een statistiek waaruit bleek dat er geen PSV'er bij meer doelpogingen betrokken was dan Narsingh. Dat betekent dat er veel dreiging van hem uitgaat en dat er, met de nodige finetuning, nog altijd een topper in hem huist.
Ik ga er nog altijd vanuit dat hij weer in zijn oude vorm komt en dat we hem dan voor veel geld kunnen gaan verkopen. Misschien dat het vertrek van Depay er voor gaat zorgen dat er volgend seizoen ook meer over rechts zal gaan, waardoor hij zich beter kan laten zien.
Mwa, beetje waan van de dag. Spelers als Mertens en Dzudszak gingen echt onder de marktprijs weg. Tot de Strootman deal riep iedereen altijd dat PSV zijn spelers voor een prikkie liet gaan. Daarbij, dat Depay het fatsoen had om nog bij te tekenen vorig jaar, is natuurlijk puur geluk. Vrijwel iedere speler in die situatie gaat of weg, of tekent niet bij omdat hij weet dat hij dan bij en transfer een hogere tekenpremie kan verwachten. Daar kun je echt geen beleid op maken, zoals hier wordt gesuggereerd.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:58 schreef satecl het volgende:
'Jaloerse blikken van Ajax en Feyenoord richting Eindhoven na toptransfer'
PSV verkocht Memphis Depay deze week officieel voor een bedrag dat kan oplopen tot maar liefst 31 miljoen euro. Weer puik werk dus van Marcel Brands, de directeur die al meerdere malen bewees dat hij goed kan onderhandelen.
[ afbeelding ]
Hij bracht al veel spelers van PSV voor een enorm hoge transfersom elders onder. Denk aan Kevin Strootman, die ook meer dan twintig miljoen euro op kan gaan leveren (AS Roma). Het is een kwaliteit die men in Amsterdam en Rotterdam toch lijkt te missen.
PSV verdient bijvoorbeeld aan Depay nog meer dan Feyenoord afgelopen zomer aan Graziano Pellè, Stefan De Vrij, Daryl Janmaat en Bruno Martins Indi bij elkaar. Meer veelzeggend is misschien wel de vergelijking met Ajax. Die club ving namelijk maar net 2,5 miljoen euro meer voor Jan Vertonghen, Christian Eriksen én Toby Alderweireld tezamen. En dat terwijl het drietal inmiddels toch uitblinkt in de Premier League..
"Leuk hoor, dat transfertjes gunnen, maar de deal van Depay toont nog maar eens aan dat die 100 miljoen op de bank nog een schijntje is", zegt journalist Bram van de Ploeg van Ajax Showtime er over. "Ja, natuurlijk waren de contractsituaties van die drie anders dan die van Depay.. Daar begint het probleem ook juist; verlengen en cashen, niet gunnen!"
Maakt ook helemaal geen verschil of je ze met een nog maar 1-jarig contract verkoopt (Eriksen, Vertonghen) of een meerjarig contractquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:58 schreef satecl het volgende:
'Jaloerse blikken van Ajax en Feyenoord richting Eindhoven na toptransfer'
PSV verkocht Memphis Depay deze week officieel voor een bedrag dat kan oplopen tot maar liefst 31 miljoen euro. Weer puik werk dus van Marcel Brands, de directeur die al meerdere malen bewees dat hij goed kan onderhandelen.
[ afbeelding ]
Hij bracht al veel spelers van PSV voor een enorm hoge transfersom elders onder. Denk aan Kevin Strootman, die ook meer dan twintig miljoen euro op kan gaan leveren (AS Roma). Het is een kwaliteit die men in Amsterdam en Rotterdam toch lijkt te missen.
PSV verdient bijvoorbeeld aan Depay nog meer dan Feyenoord afgelopen zomer aan Graziano Pellè, Stefan De Vrij, Daryl Janmaat en Bruno Martins Indi bij elkaar. Meer veelzeggend is misschien wel de vergelijking met Ajax. Die club ving namelijk maar net 2,5 miljoen euro meer voor Jan Vertonghen, Christian Eriksen én Toby Alderweireld tezamen. En dat terwijl het drietal inmiddels toch uitblinkt in de Premier League..
"Leuk hoor, dat transfertjes gunnen, maar de deal van Depay toont nog maar eens aan dat die 100 miljoen op de bank nog een schijntje is", zegt journalist Bram van de Ploeg van Ajax Showtime er over. "Ja, natuurlijk waren de contractsituaties van die drie anders dan die van Depay.. Daar begint het probleem ook juist; verlengen en cashen, niet gunnen!"
Atletiquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb begrepen dat Atlético verregaande interesse in hem heeft, net als AC/Inter Milan en PSG(nog steeds)
Maar goed, nogmaals, hopelijk blijft ie nog lekker een jaartje![]()
Oh ja, en Feyenoord krijgt nog een deel van de transfersom![]()
Ik denk wel dat 'ie er mee kan. De absolute top is het namelijk nog niet natuurlijk. Bij PSG ook wel trouwens.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Atleti![]()
Wtf moet die daar doen dan? Zie je hem al lekker schoffelen.
Wijnaldum is geen slechte voetballer, maar wel een hele beperkte. Hij moet echt in een team terechtkomen dat precies naar hem op zoek is. Zeker op een hoger niveau dan PSV is hij namelijk alles behalve multifunctioneel. Ook dat hebben we op het WK gezien.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik denk wel dat 'ie er mee kan. De absolute top is het namelijk nog niet natuurlijk. Bij PSG ook wel trouwens.
Waar Depay enorm gehypet (deels terecht) wordt, wordt Gini enorm ondergewaardeerd. Kan me afgelopen WK nog wel herinneren dat ik hier bijna van FOK af werd gelachen (:'( ) toen ik positieve dingen durfde te zeggen over 'm.
Wacht maar gewoon af zou ik zeggen dus
Als aanvallende middenvelder zie ik het gewoon niet gebeuren dat Gini bij de (sub)top van Europa aan zal kunnen haken. Hij heeft wel leren meters maken, een rol als waterdrager bij een subtopper zie ik er met wat geluk nog wel in. Met wat pech zie ik hem verpieteren op de bank en/of bij opeenvolgend steevast clubs met lagere sportieve ambities terecht komen. En ja, geluk speelt zeer zeker een rol bij de loopbaan van een voetballer, een trainer moet het net in je zien zitten, de ploeg waarin je terecht komt moet je net liggen, zelf blessurevrij blijven, concurrenten die juist geblesseerd raken etc etc etc.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik denk wel dat 'ie er mee kan. De absolute top is het namelijk nog niet natuurlijk. Bij PSG ook wel trouwens.
Waar Depay enorm gehypet (deels terecht) wordt, wordt Gini enorm ondergewaardeerd. Kan me afgelopen WK nog wel herinneren dat ik hier bijna van FOK af werd gelachen (:'( ) toen ik positieve dingen durfde te zeggen over 'm.
Ik heb vanaf dag 1 vertrouwen gehad in Gini, tuurlijk vond ik hem vaak een blind dravertje, maar je kon wel zien dat er potentie inzat en nog zit. Laatste 1,5 jaar heeft hij zich goed ontwikkeld en heeft echt een grote bijdrage geleverd aan het kampioenschap.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:28 schreef rubbereend het volgende:
Ach, velen zagen in hen ook geen dragende rol bij PSV en hij heeft zich van nutteloze draver opgewerkt en ontwikkeld tot dragende speler. De volgende stap moet hij ook kunnen maken en dan kun je een prima speler worden bij clubs als Schalke, Spurs etc.
Bron: De Telegraafquote:PSV gaat voor Rekik, Pröpper staat klaar in coulissen
Technisch manager Marcel Brands van PSV hoeft zich de komende tijd niet te vervelen. De klaarliggende plannen kunnen uitgerold worden nu PSV een klapper op de transfermarkt heeft gemaakt met Memphis Depay.
„Het behouden van de huidige spelers heeft nu prioriteit en dan gaan we rustig kijken naar de vleugelposities voorin”, schetst Brands het actieplan.
De eerste projecten zijn het behouden van huurlingen Nicolas Isimat-Mirin en Karim Rekik en Jetro Willems verleiden tot een contractverlenging. „Nicolas heeft aangegeven dat hij graag wil blijven. Ik heb hem een voorstel gedaan, daar moet hij nog op reageren. Ik heb wel genoeg indicaties gekregen om te weten dat ik niet aan een dood paard trek”, aldus Brands.
De Memphis-miljoenen kunnen PSV bovendien helpen om Rekik langer in Eindhoven te houden. De landskampioen waagt een poging om de centrumverdediger definitief over te nemen van Manchester City, als hij zelf bij PSV wil blijven. „Karim gaat zelf bepalen waar zijn toekomst ligt”, aldus Brands.
„Hij heeft drie opties”, weet de technisch manager. „Eén is dat PSV hem koopt, dat zou hopelijk haalbaar zijn voor ons. Twee is bijtekenen bij Manchester City, die kans acht ik het minst groot. De derde optie is dat een andere club hem koopt. Manchester City wilde hem eerst in een andere competitie verhuren, maar Karim wil niet meer worden verhuurd. Hij wil weten waar hij aan toe is. Op zijn leeftijd zou het een perfecte strategie zijn richting het Nederlands elftal en het EK om bij PSV te blijven. Hij zal nu zelf de keuze moeten maken.”
Brands is bovendien drukdoende om Willems te bewegen tot een contractverlenging. „Jetro zou hetzelfde traject moeten doorlopen als Memphis”, aldus Brands. „Nog een jaar hier blijven en zorgen dat je bij een nieuwe club als grote speler binnenkomt. Je moet ervoor waken dat je in een Van Ginkel-traject terechtkomt. Dat een club je erbij pakt maar niet echt voor je gaat. Ik denk dat Jetro een speler is die, als hij nog een jaar blijft, net zo’n stap kan maken als Memphis.”
Het middenveld komt pas aan de orde als daar gaten vallen door een vertrek van één van de huidige middenvelders. De veel gehoorde kandidaatversterking Davy Pröpper staat zolang in de coulissen. „Dat speelt nu nog niet. Ik heb contact gehad met zijn zaakwaarnemer Louis Laros en rondom een vergadering in Zeist heb ik aan Mo Allach gevraagd hoe Vitesse erin staat.”
„Je moet wel realistisch zijn, waar moeten we Pröpper op dit moment neerzetten? Als Gini (de felbegeerde Georginio Wijnaldum, red.) blijft nergens. Er speelt op dit moment niks rond Gini en ik kan geen betere middenvelder halen dan hem.”
Hopen dat Willems wil verlengen, nog een jaar schittert en dan cashen.quote:
Noem eens een betere rechtsbuiten in de Eredivisie op dan Narsingh?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 07:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hopen dat Willems wil verlengen, nog een jaar schittert en dan cashen.
Met Isimat, Arias, Bruma en Rekik kun je op nationaal niveau in ieder geval meer dan mee. Verdediging is dan wel geregeld. Internationaal kom je sowieso te kort, maar dat geldt voor elke Nederlandse club.
Pröpper alleen halen als Gini weggaat dus, kan ik me wel in vinden. Middenveld met Guardado, Gini en (Maher/Hendrix/Hiljemark) is gewoon prima.
Zie graag een nieuwe linksbuiten voor Memphis, en een goede rechtsbuiten voor Narsingh.
Spits is met de Jong wel goed zo.
Maar dus eerst Isimat vastleggen of nogmaals huren en Willems verlengen en opwaarderen.
Hij kan er gewoon niet zoveel van, dat hij dan "uitblinkt" op basis van zijn ervaring is een ander verhaal, tijdens het WK heb ik hem op weinig goeds kunnen betrappen behalve een gezonde werklust. Wel een pluspuntje dit seizoen is dat hij die ervaring positief heeft meegenomen en een leider was voor PSV.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |