Frenkie de Jong, prima keuze.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 21:51:44Ook de bevestiging van Frenkie de Jong naar #psv is binnen. Tekent 3 jaar. (via collega @dennisvanbergen) reageer retweet
Minachting, boehoe...quote:ADO Den Haag en PSV staan zondagmiddag op de laatste speeldag van de reguliere competitie tegenover elkaar. De club uit de Hofstad is tot op het bot gemotiveerd en dat is voor een groot deel aan de Eindhovense tegenstander te danken. Het midweekse tripje van de landskampioen naar Ibiza, wordt in Den Haag namelijk gezien als minachting.
“Ik vind het wel opmerkelijk dat zij nog voor het einde van de competitie zo’n reisje maken”, erkent Vito Wormgoor zaterdag in het Algemeen Dagblad. “Voor ons is het wel een motivatie. We moeten laten zien dat hier helemaal niets te halen valt.”
Thijs weet gewoon niks meer. Helemaal afgeknepen. Verder laten Toon en co. alleen nog maar 'lekken' wat ze gelekt willen hebbenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:32 schreef Ciscus het volgende:
Zowel bij Poulsen als bij Frenkie was de berichtgeving van tevoren totaal anders en werden andere partijen niets wijzer gemaakt. Zal dit toeval zijn, of zijn ze wat slimmer geworden?
Uiteraard wel vervelend dat hij nu nog harder zijn best gaat doen. Dan wordt het wel een lastig verhaal op deze manier.quote:
Als dat echt zo is, is dat best knap. Maar vroeg of laat zal er vast wel weer 'echt' gelekt worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Thijs weet gewoon niks meer. Helemaal afgeknepen. Verder laten Toon en co. alleen nog maar 'lekken' wat ze gelekt willen hebben
Dat ze dat zo opvatten vind ik niet vreemd, ik mag hopen dat onze eigen jongens het ook zo zouden opvatten als het andersom zou zijn.quote:
Ook niet via fox go?quote:Op zondag 17 mei 2015 01:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen de wedstrijd niet liveMaar wel om 19:25
Kut is dat ja, vroegah deed ik dat nog wel eens, nou kunnen ze fluiten naar m'n centen.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vast wel.
8 euro voor 1 wedstrijden vragenVroegah was dat 3-4 euro.
Als je abonnement hebt bij Ziggo of CanalDigitaal kan je alsnog gratis via FOX Go kijken, hèquote:Op zondag 17 mei 2015 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vast wel.
Heb geen abbo.quote:Op zondag 17 mei 2015 03:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je abonnement hebt bij Ziggo of CanalDigitaal kan je alsnog gratis via FOX Go kijken, hè
Ik heb een abo.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vast wel.
Ze nemen de wedstrijd niet serieus, maar dat is niet omdat ze denken dat ze zonder te trainen wel even van ADO winnen. We zijn geen Ajax.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat ze dat zo opvatten vind ik niet vreemd, ik mag hopen dat onze eigen jongens het ook zo zouden opvatten als het andersom zou zijn.
7x Locadia?quote:
Jeweets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |