Ja, precies. Zeker de spanning met Felix had potentie.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik vond Tony een beetje jammer, wegens hallo we doen ff 1 wazige ep met je en dan ben je weer weg en doen we net of je niet bestond.
Maar verderTatiana Maslany
Ik ben een beetje verliefd wel
Ik heb echt helemaal niks met haar, maar dat einde was wel sneu ja.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:24 schreef SSJKliko het volgende:
Ik vond het echt niet tof wat ze met mijn favo personage hadden gedaan in de finale van OB.
Ik vond d'r echt gewoon zo tof dit seizoen! Ik weet echt niet hoe cloneclub 't zonder haar gaat redden want ze deed echt bizar veel voor ze. Stiekem hoop ik dat het goed komtquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niks met haar, maar dat einde was wel sneu ja.
Ik betrap mezelf er op dat als de ene kloon de andere speelt zegmaar dat ik denk ' ja maar jezus, je hebt toch door dat dat niet die is?!' en dan besef ik me dat het acteerwerk echt heel goed is.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies. Zeker de spanning met Felix had potentie.
Maar goed.
Ze kan echt goed acteren. HelenaIk vind het nog steeds lastig te beseffen dat het dezelfde actrice is. Het valt vooral erg op als ze een kloon speelt die een andere kloon speelt.
Dit^quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:40 schreef Vanyel het volgende:
En dat de ene echt heel lekker is en je de andere nog niet hoefde al kreeg je er geld op toe.
Wie dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:40 schreef Vanyel het volgende:
En dat de ene echt heel lekker is en je de andere nog niet hoefde al kreeg je er geld op toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kusje liefje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso altijd tochquote:
quote:
quote:
Duurt wel lang hequote:
Alles goed gegaan?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:04 schreef wonderer het volgende:
FYI, ik ben gister geopereerd (kippenhok eruit). Dat jullie het ook even weten;)
Touchéquote:
dat heb ik ook als ik pasta eet iddquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:56 schreef Blue-eyes het volgende:
Vrijdagavond, pasta, wijntje erbij en ik dacht opeens aan jullie
Ik was er ff klaar mee, Vanyel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:59 schreef Vanyel het volgende:
Doe je duidelijk te weinig, anders zou het hier wel wat doller zijn.
Wat vervelend voor jullie, Vanyel. Heftig voor jullie, zoiets vraagt veel van jezelf en van jullie relatie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:24 schreef Vanyel het volgende:
Ja poeh. Leven met een zorgintensief (ja zo heet dat ontdekte ik) kind is nogal.. uhhh..intensief.
We doen ons best.
Met jou?
Wanna talk about it?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:07 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik heb een beetje een identiteitscrisis en ben weer een beetje op zoek naar mezelf. Kleed en gedraag me steeds mannelijker omdat dat beter voelt. Soort van tweede pubertijd
Does it sound familiarquote:
Neu, ik heb nooit een identiteitscrisis gehad. Ik had er niet altijd een naam voor, maar ik ben in principe niet echt veranderd, behalve ouder en cynischer geworden.quote:
Bedankt voor je aanbod, is liefquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, ik heb nooit een identiteitscrisis gehad. Ik had er niet altijd een naam voor, maar ik ben in principe niet echt veranderd, behalve ouder en cynischer geworden.
Maar mocht je behoefte hebben aan een luisterend oor, ben ik beschikbaar.
Uiteindelijk zitten mannenkleren gewoon lekkerder (denk ik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |