Terug "in dienst"?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:30 schreef Queller het volgende:
[..]
Klopt. Ben ik nog steeds, maar ik ben al jaren aan het verschuiven. Er komt alleen steeds weer iets tussen
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:56 schreef jajablahblah het volgende:
Terug "in dienst"?
-ik zou het niet meer kunnen-
Het heeft absoluut beide voors en tegens. Het heeft iets te maken met je persoonlijkheid, je inborst, je situatie, etc. Dan is er nog een groot verschil tussen zelfstandige en ondernemer. En dan heb je die ook nog in allerlei soorten en maten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:27 schreef Vanyel het volgende:
Allebei zijn voor- en nadelen. Zeker met de kinderen zou ik nu niet moeten denken aan eigen baas zijn. Is anders als je je eigen tijd kunt indelen.
Yups. En omdat ik me een beetje verveel, ben ik een beetje doorgeslagen in de versiering.quote:
Shhh!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:12 schreef Vanyel het volgende:
Pff, dat je vrouw op OITNBdag werkt tot 9 en je kind pas om 10 kan slapen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Whihihi pits, tits and naughty bits, mghihi.
Ik heb dezelfdequote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:55 schreef Queller het volgende:
Rode Lowa Renegade GTX...
I haz 'em![]()
[ afbeelding ]
Wilde de gele, maar die waren heul nie geel nieEn niet meer in mijn maat, klein detail
Precies! Ik was in elk geval OTquote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:24 schreef Vanyel het volgende:
So gay, dat je hier je wandelschoenen showt
Beetje afhankelijk van welke schema je in gedachten hebt....quote:
Alles kan kapotquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:13 schreef SSJKliko het volgende:
Alleen een beetje jammer dat ze bezet is.
Haha ik weet dat alles kapot kan :p maar ze is getrouwd (met een vrouw).. Het was best gek want we zijn elkaar jaren geleden al eens tegengekomen en zo'n 3 jaar geleden liet ik terloops vallen dat ik bi ben, en ik merkte eigenlijk al meteen dat ze meer naar mij toetrok. Toen hebben we elkaar ruim een jaar niet meer gezien en dan nu gisteren per toeval wel weer, en het was eigenlijk wel meteen duidelijk dat het wel héél erg leuk vond om me weer te zien. Knoopte meteen een gesprekje aan, begon van álles te vragen en haar ogen zaten letterlijk aan me vastgeplakt, haha, als ik maar ergens in een kamer aanwezig was waar zij was, zat ze naar me te kijken met een verlegen glimlachje. Ik zie haar voorlopig niet meer, sowieso voor 6 maanden niet dus ik ben stiekem wel benieuwd hoe het gaat over 6 maanden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:43 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Alles kan kapot.
Ik ben gisteren de hele dag bezig geweest met verhuizen. Mijn spulletjes staan nu in ons nieuwe huisje. Alleen nu nog tweeënhalve week wachten tot m'n vriendin er bij in kan trekken... leuk hoor, je aan schoolvakanties moeten houden
.
Orphan Black is opquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:30 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik vond piper in de laatste aflevering wel badass.
Mijn lief is helemaal fan van Ruby Rose. Ik ben al 100 jaar plaatjes aan het laten zien, maar blijkbaar doet ze het toch veter lipend/pratend.
V, waar ben jij met Orphan Black? Stond al heellang op mn lijstje, maar ben er eigenlijk net pas mee begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |