abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152397510
Omdat er complotgekkies zijn is er niks aan de hand?

De politie wordt stelselmatig uitgerust met militair materieel en wordt steeds schietgrager. Marines worden getraind in crowd control, het leger rolt door de straten en doet nachtelijke oefeningen in achtertuinen terwijl ze zich ook undercover mengen onder de burgers. Veiligheidsdiensten houden zich niet aan de wet en weten alles van iedereen, anti-terrorisme wetgeving wordt ingezet tegen vreedzame demonstranten, er is een voortdurende campagne voor gun control en het land staat vol met illegale checkpoints waarbij burgers worden geintimideerd om zich te laten controleren terwijl dat tegen de grondwet ingaat en TS loert iedereen in de kont en houdt zich ook niet aan de al dan niet illegale regels.

Stel nou even dat er punt is dat de bevolking tegen de overheid moet zeggen dat ze zo wel genoeg macht over de bevolking hebben, en de samenleving ruimschoots voldoende is gemilitariseerd, en het straatbeeld wel mat meer mag overeenstemmen met een vreedzame samenleving, is dat punt dan niet heel dichtbij?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_152399551
Chuck Norris does not worry about staying in the eye of the hurricane. The hurricane stays around Chuck Norris by default.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_152399602
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Omdat er complotgekkies zijn is er niks aan de hand?

De politie wordt stelselmatig uitgerust met militair materieel en wordt steeds schietgrager. Marines worden getraind in crowd control, het leger rolt door de straten en doet nachtelijke oefeningen in achtertuinen terwijl ze zich ook undercover mengen onder de burgers. Veiligheidsdiensten houden zich niet aan de wet en weten alles van iedereen, anti-terrorisme wetgeving wordt ingezet tegen vreedzame demonstranten, er is een voortdurende campagne voor gun control en het land staat vol met illegale checkpoints waarbij burgers worden geintimideerd om zich te laten controleren terwijl dat tegen de grondwet ingaat en TS loert iedereen in de kont en houdt zich ook niet aan de al dan niet illegale regels.

Stel nou even dat er punt is dat de bevolking tegen de overheid moet zeggen dat ze zo wel genoeg macht over de bevolking hebben, en de samenleving ruimschoots voldoende is gemilitariseerd, en het straatbeeld wel mat meer mag overeenstemmen met een vreedzame samenleving, is dat punt dan niet heel dichtbij?
Ik zie idd al de tanks en commando's in mijn achtertuin. Laten we vechten!!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_152399866
Ik maakte me er enigszins zorgen over totdat die Clown Norris erover begon. Nu begrijp ik dat het niets relevants zal zijn.
Conscience do cost.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 12:36:56 #30
386224 KLTZK
De Wijze
pi_152399975
Die gast is helemaal gek geworden :')
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
  vrijdag 8 mei 2015 @ 12:46:47 #31
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_152400282
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:33 schreef ems. het volgende:
Ik maakte me er enigszins zorgen over totdat die Clown Norris erover begon. Nu begrijp ik dat het niets relevants zal zijn.
:D. Op zich een goede litmustest. Moet ik me hier zorgen over maken? Zo gauw complotgekkies er mee te maken hebben kun je daar nee op antwoorden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:02:32 #33
117098 Hathor
Effe niet
pi_152402847
There is no chin under Chuck Norris' beard, there is only another fist.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:06:29 #34
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_152402986
Zelfs Chuck Norris is niet immuun voor Alzheimer.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:39:22 #35
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_152404004
Chuckbiekje
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:39:54 #36
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_152404012
chuck norris :')
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:18:06 #37
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:27:20 #38
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_152405387
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:25 schreef MichaelScott het volgende:
Tsja, als de Europese Unie de Randstad gaat gebruiken als militair oefenterrein zouden we daar ook onze bedenkingen bij hebben.
Ik woon niet in het Randstedelijk gebied. Zou mij dus niets boeien.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:34:07 #39
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_152405580
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 15:27 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ik woon niet in het Randstedelijk gebied. Zou mij dus niets boeien.
Over boeien gesproken

Texas Ranger Drops Jade Helm Bombshell: “There Are Trains With Shackles On Them”

But the letter doesn’t stop there. The Ranger, who has kept his identify private for obvious reasons and makes clear that the scope of Jade Helm is so secret that the intent is not completely clear, says that the JH15 mission objectives may go much farther than just preparing for terrorists. According to the law enforcement insider there are trains moving throughout Texas and some of them have been outfitted with shackles, presumably to “transport prisoners of some sort.” The claim adds further credence to a report about Jade Helm dissident roundups and arrests and widespread martial law declarations following an emergency.
http://www.shtfplan.com/ 29 april
There is only one religion
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:40:33 #40
321876 Cherna
Fuck the System
pi_152405691
Texas en Arizona. Tja dan weet je het wel. Die hebben niet veel met Washington. Die vinden dat maar communisten.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  vrijdag 8 mei 2015 @ 16:18:05 #41
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_152406565
Death camps!

are we infinite or am I alone
pi_152408009
quote:
Norris suggested moving the military training south so the forces could 'protect our borders at the same time'.
Het zal hem dus een rotzorg zijn of ze daadwerkelijk een invasie plannen, zolang ze het maar ergens doen waar hij er geen last van heeft :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')