Ik ben aan mijn tweede halve literquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:00 schreef Amoeba het volgende:
Trok net een fles Juup uit de koelkast die ik ook bedachtzaam terug heb gelegd.
Ja ik heb morgen toets en wilde nog ff leren. Beter pop ik ook minder pils want moet zo ongeveer iedere week een nieuwe krat halenquote:
Oh dat is wel aardig veel ja ik drink alleen als ik weekend hebquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ik heb morgen toets en wilde nog ff leren. Beter pop ik ook minder pils want moet zo ongeveer iedere week een nieuwe krat halen
kan ookquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:00 schreef Amoeba het volgende:
Wp gewoon ff kappen met smoken. Fuck afhankelijk zijn.
ik smoke eigenlijk altijd van iemand mee als diegene het aanbied koop bijna nooit zelfquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan ook
ik ben sowieso niet afhankelijk van wiet
hehe samequote:Op donderdag 7 mei 2015 21:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik smoke eigenlijk altijd van iemand mee als diegene het aanbied koop bijna nooit zelf
ja lekker geil mokkelquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
ze moeten gwn allemaal zoals crip zijn he
zou toch saai zijnquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
ze moeten gwn allemaal zoals crip zijn he
lage tolerantie is wel chill jaquote:
morgen gaan we met hem chillenquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
doe hem maar groetjes en kusjes van fl
Zal ik doenquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
doe hem maar groetjes en kusjes van fl
Ben uniek maak je geen zorgenquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou toch saai zijn
no offence maar dat wordt zo eentonig
[..]
lage tolerantie is wel chill ja
Oh oke niceequote:
haha, wat een leuk grapjequote:
ja maar als iedereen zoals jou zou zijn dan ben je niet meer uniekquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben uniek maak je geen zorgen
[..]
Oh oke nicee
JA DAT ZEG IK TOCHquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar als iedereen zoals jou zou zijn dan ben je niet meer uniek
tfoe skip dat Gquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan toch niet
Ga al met me moeder chillen tss
Dan kom je daarnaquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Wowowow, nee mayn. Ze killt me heb haar beloofd om naar Rdam te gaan
Ja en daarna Almere om bij mij chillenquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Van Zitterd naar Rdam en dan daar shoppen en eten enzo. En daarna helemaal naar ?
Met me moeder zekerquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja en daarna Almere om bij mij chillen
Daar hoef ik niet lang over na te denken, naar Almere gaan is sowieso een dikke 'nee'.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:29 schreef Ro-ald het volgende:
Het is stil omdat crip aan het nadenken is of ze naar Almere komt dit weekend
Ik wil heel graag naar Utrecht verhuizen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet lang over na te denken, naar Almere gaan is sowieso een dikke 'nee'.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:39 schreef jodelahity het volgende:
Als crip erheen gaat zou ik toch wel langer nadenken anders
ik heb weekend tot dinsdagquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb nog geen weekend. Lange dag morgen.
ik heb hierna nog 1quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik heb hierna helaas geen bier meer
dit klonk zo tatta weet niet wrmquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:46 schreef Ro-ald het volgende:
Ondertussen ben ik lekker hiphop aan het luisteren
quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:46 schreef Ro-ald het volgende:
Ondertussen ben ik lekker hiphop aan het luisteren
nee met fanta dan is het soort van rakketjequote:Op donderdag 7 mei 2015 21:49 schreef jodelahity het volgende:
Je kan ook bacardi razz kopen met cola light en dat opdrinken
Raketjesquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
nee met fanta dan is het soort van rakketje
ik ook hoort ook nog een flugel bij geloof ik. Boswandeling dronk ik ook vaakquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Raketjesdat dronk ik op mijn zestiende vaak
Flugelparties in het lokale feestcafequote:Op donderdag 7 mei 2015 22:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik ook hoort ook nog een flugel bij geloof ik. Boswandeling dronk ik ook vaak
Met vrienden 1 meter bier kopen en een doos flugelsquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Flugelparties in het lokale feestcafekochten toen altijd zo'n hele doos met zo'n stuk of 50 flesjes
![]()
Boswandeling vond ik dan weer niet te zuipen
Jij weetquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Met vrienden 1 meter bier kopen en een doos flugels
SV!quote:
ze zouden eigenlijk een avondklok moeten invoeren voor internet in brabantquote:
Dan gaan ze rellen in Brabant hele provincie ook lekker naar de tyfusquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze zouden eigenlijk een avondklok moeten invoeren voor internet in brabant
na 9 uur geen internet meer ofzo
Hoi Roaldquote:
Hoiquote:
Hoiquote:
Prima prima, daar?quote:
Wiequote:
Geen ideequote:
Watquote:
Heyquote:
Hoef toch niet te weten wat ie 24/7 aan het doen isquote:
Haha nee okequote:Op donderdag 7 mei 2015 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoef toch niet te weten wat ie 24/7 aan het doen is
quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die man heeft zijn vinger al in zijn gaatje zitten
Dat lijkt me nogal awkwardquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die man heeft zijn vinger al in zijn gaatje zitten
Nice, ik heb helaas geen vakantiequote:Op donderdag 7 mei 2015 22:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hier ook wel prima, heb vakantie deze week
Nu aan het luisterenquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
roro check deze:
heeft wel lange intro maar wel chill.
Aiquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nice, ik heb helaas geen vakantie
- all dayquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:47 schreef Ro-ald het volgende:
Klinkt wel chill FL heeft ie nog meer chille nummers?
Thanksquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
- all day
- kooley is high
- something outta nothin'
Even uit mijn hoofd.
wat is rittz, paas mij tracks dan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:49 schreef Ro-ald het volgende:
Heb je Rittz al geluisterd? Bijn al zijn nummer zijn chill FL.
Eigenlijk wel relaxed.quote:
We moeten weer eens chillen manquote:
nieuwe emmure albumquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:04 schreef Ro-ald het volgende:
Heb ik weer muziek op mijn ipod wanneer naar Spanje ga
quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
mwa ik waardeer methal nu wel meer dan een jaar geleden
Beetje soft.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:08 schreef wietparkiet het volgende:
wat is je favoriete soort methal
mijne methalkoor
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan mij niet schelen. Gewoon belasting ontduiken.
Irriteer me aan devicesupport thingiequote:
Oi, waarom stuurde je trouwens een berichtje vannacht?quote:
Inderdaad doe eens normaalquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oi, waarom stuurde je trouwens een berichtje vannacht?
remotherfucking tweetquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Irriteer me aan devicesupport thingie
Ken echniequote:
drugsquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ben je locoquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:13 schreef jodelahity het volgende:
Berichtjes naar meiden sturen is een no no
Had ie weer drugs op ja?quote:
En als hij nu zegt dat het naar een andere meid moest en het een foutje was?quote:
Dan vergeef ik hem uiteraardquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:15 schreef jodelahity het volgende:
[..]
En als hij nu zegt dat het naar een andere meid moest en het een foutje was?
Moet je z'n topic in KLB lezenquote:
Meestal begint ie wel veel tegen me te praten iddquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou me niks verbazen
met drugs op wordt hij pas echt sociaal
Om te klagen over muttiquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:16 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wacht op een mutti verhaal van Nick
[..]
Daar kijk ik nooit. ONZ SC HOOLIGAN
Je moest gewoon rustig verder chillen.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:17 schreef DrNick het volgende:
Nee, had geen drugs op. Morgen ben ik wel de hele dag thuis, dus misschien dat ik wat acid drop.
ken ik en vind die wel geinig.quote:
deze was echt zomerhit 2014quote:
Dit nummerquote:
Ik ging maar boven, geen zin in dergelijk gezeur. Ze leek net 12quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je moest gewoon rustig verder chillen.
Maakte je zoveel herrie dan?quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ging maar boven, geen zin in dergelijk gezeur. Ze leek net 12
Wat zei ze dan?quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ging maar boven, geen zin in dergelijk gezeur. Ze leek net 12
Ja janken ditquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:20 schreef Flippiee het volgende:
Wat is YouTube device support en waarom staat dit bij YouTube nummers?
Oh, geen sprake van. Ze hoorde me misschien naar beneden lopen ofzo, en dan ergert ze zich blijkbaar aan het feit dat ik beneden ben op dat tijdstipquote:
schuld van de rabobank gvdquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:20 schreef Flippiee het volgende:
Omdat ik YouTube heb overgenomen. #YouTubemoneyquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:20 schreef Flippiee het volgende:
Je moet natuurlijk ook rekening houden met andere mensenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, geen sprake van. Ze hoorde me misschien naar beneden lopen ofzo, en dan ergert ze zich blijkbaar aan het feit dat ik beneden ben op dat tijdstip
Ouders somsquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, geen sprake van. Ze hoorde me misschien naar beneden lopen ofzo, en dan ergert ze zich blijkbaar aan het feit dat ik beneden ben op dat tijdstip
Doe normaalquote:
Huu kwart voor 4 ga slapen. Jij gaat voor mij naar boven huuquote:
Zonder meer.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook rekening houden met andere mensen
En dan weer naar benedenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Huu kwart voor 4 ga slapen. Jij gaat voor mij naar boven huu
Ik zo, ga jij nu maar, kom ik je over enkele minuten achterna.
Maar ik moest en zou eerst naar boven gaan, dus ging ze demonstratief in de bank wachten tot ik boven was
Jouw muzieksmaak kan ik sowieso niet serieus nemenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sowieso het beste nummer sinds tijden.
Je moet mij sowieso niet serieus nemenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jouw muzieksmaak kan ik sowieso niet serieus nemen
Ja toch, en dat ze dat dan weer hoortquote:
Doe ik ook niet. Maar je hebt gewoon een bagger smaakquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je moet mij sowieso niet serieus nemen
Hoop je, of al kamer gefixedquote:
Sowieso dat ze dan weer naar beneden komt. Hoorde haar volgens mij nog rond een uur of half 5 op de gang kijken of mijn licht nog aanstondquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja toch, en dat ze dat dan weer hoort
Weet ik ook wel ja. Behalve Bonobo dan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar je hebt gewoon een bagger smaak
Was ze vrij?quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Sowieso dat ze dan weer naar beneden komt. Hoorde haar volgens mij nog rond een uur of half 5 op de gang kijken of mijn licht nog aanstond
Ohja iddquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Weet ik ook wel ja. Behalve Bonobo dan.
Wat doet ze moeilijk dan, ga zelf slapenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, maar ze ging rond een uur of 8 zwemmen, en heeft de rest van de dag in de tuin gewerkt.
Dat zeg ik tegen haar, maar "Nee ik kan niet slapen als jij dan beneden bent" of iets dergelijks.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat doet ze moeilijk dan, ga zelf slapen
Ze hoort niks?quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat zeg ik tegen haar, maar "Nee ik kan niet slapen als jij dan beneden bent" of iets dergelijks.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ontvangen met lovende kritieken als:
"Beter dan Utopia!"
"Een solide mweh."
Komt een nieuwe subforum op FOKquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ontvangen met lovende kritieken als:
"Beter dan Utopia!"
"Een solide mweh."
Hoezo weet ik dit niet, say whaaaaaatquote:
Ik zou ook niet kunnen slapen als ik wist dat DrNick 's nachts in mijn woonkamer zat.quote:
Zien we zijn moeder opeens binnen komen terwijl hij aan het trippen is op zijn LSDquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hallo deze user van het fok forum heeft struggles met zijn moeder.
Voor de Wii U wel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo weet ik dit niet, say whaaaaaat
Oh ja vandaarquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:35 schreef Ro-ald het volgende:
Aflevering bij RTL5 over Dr.Nick & zijn Mutti.
Deze aflevering zeuren ze weer over de autosleutels.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou ook niet kunnen slapen als ik wist dat DrNick 's nachts in mijn woonkamer zat.
Nou zou ik voornamelijk piekeren over waarom, maar toch.
Zo'n cliffhanger die niks voorsteltquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:37 schreef wietparkiet het volgende:
zo'n staged realityshow van maken met vooruitblikken na elk reclameblok
soort jersey shore
Niet gezegdquote:
Ohja, de Sennheiser in-ears van mijn zusje zijn kapot, dus wilde ik eergisteren na het eten met haar langs de MediaMarkt rijden. Mocht niet, want we konden ook wel fietsen. Met windkracht 7.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:35 schreef Ro-ald het volgende:
Aflevering bij RTL5 over Dr.Nick & zijn Mutti.
Deze aflevering zeuren ze weer over de autosleutels.
Preciesquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo'n cliffhanger die niks voorstelt
Nu al stuk? Zelfs mijn oortjes doen het nogquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ohja, de Sennheiser in-ears van mijn zusje zijn kapot, dus wilde ik eergisteren na het eten met haar langs de MediaMarkt rijden. Mocht niet, want we konden ook wel fietsen. Met windkracht 7.
Die punt doet het hemquote:
Koop je die dingen? Zou er opzich wel een willen maar meer voor de sierquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
Gelukkig maakt de Kirby Wii U game gebruik van al je favoriete Kirby Amiibo's die niet te krijgen zijn.
nintendoquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
Gelukkig maakt de Kirby Wii U game gebruik van al je favoriete Kirby Amiibo's die niet te krijgen zijn.
K.quote:
Hebben het toch bijna een half jaar volgehouden.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nu al stuk? Zelfs mijn oortjes doen het nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |