Nee. Je checkt in in een andere tariefperiode, dus geldt het kortingspercentage voor die nieuwe periode. In jouw geval dus vol tarief.quote:
Nee, want je checkt in in een andere tariefperiode.quote:Reis ik nog degressief?
Die kan het geen drol schelen.quote:Ben ik stout volgens de conducteur?
quote:NS hangt in Den Bosch led-schermen weer op voor nieuwe proef
De meterslange lichtbakken die in 2013 op perron 1 de drukte in de wagons aangaven, zijn weer terug op station Den Bosch. Nu hangen ze boven perron 4, waar ze aangeven waar het begin- en eindpunt van de trein is en waar de deuren zitten.
Het is de bedoeling dat passagiers zich hierdoor beter verspreiden en stukken sneller kunnen instappen. Dat is nodig met het oog op de metro-dienstregeling, die de NS over een tijdje wil invoeren. Daarbij rijden er zes intercity's per uur, met tussendoor nog sprinters en goederentreinen. De treinen kunnen daardoor nog maar kort stoppen op de stations.
Naast Den Bosch wordt de proef ook uitgevoerd in Utrecht en enkele tussengelegen stations. Maar daar komen geen LED-bakken maar gewone borden die aangeven waar het begin- en eindpunt van de trein zitten. De borden in Den Bosch worden deze week getest en moeten over iets meer dan een week werken.
Ze zullen wel achter elke machinist op Utrecht - Den Bosch twee S&V'ers hebben gezet met knuppels, en wee z'n gebeente als hij niet bij het juist bordje/lampje stopt.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijn dat men blijkbaar de materieelomloop en het gedrag van de machinist onder controle heeft. En wie weet krijgen ze binnen een week dat bord nog aan de praat ook!
Daarvoor hebben ze niet genoeg personeelquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:46 schreef boriq het volgende:
[..]
Ze zullen wel achter elke machinist op Utrecht - Den Bosch twee S&V'ers hebben gezet met knuppels, en wee z'n gebeente als hij niet bij het juist bordje/lampje stopt.
Alsof S&V-ers weten wat het juiste lampje isquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:46 schreef boriq het volgende:
[..]
Ze zullen wel achter elke machinist op Utrecht - Den Bosch twee S&V'ers hebben gezet met knuppels, en wee z'n gebeente als hij niet bij het juist bordje/lampje stopt.
Oh jawel, gewoon wat minder controle rondes lopen en reizigers "helpen"quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze niet genoeg personeel
beter dan machinisten lijkt het soms welquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof S&V-ers weten wat het juiste lampje is
mja, dat doen ze normaal ook al niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:48 schreef boriq het volgende:
[..]
Oh jawel, gewoon wat minder controle rondes lopen en reizigers "helpen"
Die knuppelen eerst en stellen daarna geen vragenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof S&V-ers weten wat het juiste lampje is
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:48 schreef boriq het volgende:
Oh jawel, gewoon wat minder controle rondes lopen
Maak er maar Amsterdam - Eindhoven vanquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:39 schreef boriq het volgende:
Volgende ronde met een instapproef in het kader van ETMET tussen Utrecht en Den Bosch (Alkmaar - Eindhoven eigenlijk, i know).
[..]
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen dus...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:20 schreef b2py het volgende:
Ergens halverwege 2020-2030 misschien..
Als het goed per dienstregeling 2017 al Amsterdam - Eindhoven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |