Nah doe maar 1 per maand en helaas is die voor mij.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja doe maar Witcher 3 .
Maar wat is 500k vergeleken met 150mil. Heb al 24 mil
Over de tijd dat je zo een ding gebruikt kan het best veel zijnquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In de praktijk schijnt dat ook wel mee te vallen en scheelt dat misschien 1 euro per maand ofzo...
je stelt me teleurquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:06 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nah doe maar 1 per maand en helaas is die voor mij.![]()
Je krijgt toch ook inkomsten van die andere dingen die je hebt gekocht zoals taxi shops enz? Dat betekent dus dat je onwijs lang moet gaan spelen om dat geld te krijgen
Andere optie is gewoon restarten en dan die assasination missies doen incl. aandelen beleggen.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:53 schreef DKUp het volgende:
12 mei, de Reveal van de nieuwe Assassin's Creed (Victory)
Als je die trophy wilt dan moet je het wel om 100% completion te halen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:20 schreef RRuben het volgende:
[..]
je stelt me teleur
Ja geen zin. Fack die golf club
Keiharde sim dit, pak je niet zomaar op om een paar rondjes auto's door de bocht te smijten. En dat vind ik meer dan tofquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Project Cars![]()
Het is wel een game waar je niet zomaar in stapt, ik heb nog een hoop uit te vogelen. Maar eigenlijk is dat juist wat ik hoopte en verwachte.
Wel morgen en overmorgen gewoon werken
ik ben geen trophy hoerquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:30 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Als je die trophy wilt dan moet je het wel om 100% completion te halen.
Ben nog bezig met Cod AW nog 1 trophy en dan is platinum 41# binnen
ik zou de hd remake ook zo kopenquote:
Lijkt me sterk. Er is nog nooit een HD remake geweest van een Bethesda game. En ik zou er ook blij mee zijnquote:
Fallout nooit gespeeldquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Er is nog nooit een HD remake geweest van een Bethesda game. En ik zou er ook blij mee zijn
Ik moet nog zoveel spelen hequote:
Vegas versie is ook prima. Meer te doen dan in 3 maar ik vond de sfeer/omgeving in 3 stukken beter passen bij een post-apocalytische wereld.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel spelen he![]()
![]()
Waarom heb ik ooit wow gekocht
Hoe is trouwens die vegas versie ?
Gewoon Bethesda z'n ding laten doen want dat bleek in het verleden ook gewoon te werken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 01:08 schreef Ixnay het volgende:
Fallout 4 aankondigen en er een echte goede game van maken, release niet voor 2017 en helemaal GEEN (veplichte) online features, want dan heb je overal krioelende rellende pubertjes rondrennen en die maken de sfeer in een Fallout spel er niet beter op.
Guy Fawkes?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 01:27 schreef Jiang153 het volgende:
Jammer dat je geen teammaten of co-op heb in Fallout.
hoop dat de graphics relatief beter zijn dan bij fallout 3, dan spuit ik direct mn broek vol.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 01:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gewoon Bethesda z'n ding laten doen want dat bleek in het verleden ook gewoon te werken.
Nieuwe engine svpquote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
hoop dat de graphics relatief beter zijn dan bij fallout 3, dan spuit ik direct mn broek vol.
Is prima te spelen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:05 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe is AC Unity tegenwoordig, qua bugs en 'onspeelbaarheid' en zo?
Hij ploft vanmiddag als het goed is op de mat en op de FP wenst men mij sterkte.
Ik had toch de inruk dat het na de nodige patches tegenwoordig toch goed te doen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |