moet je dan niet eindeloos grinden? Ik vertrouw zulke spellen nooit, op een gegeven moment kom je vaak niet verder zonder te betalen.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alleen voor skins.
Mechs, units e.d. allemaal gewoon te koop met ingame currency die je verdient met missies.
Tot nu toe niet iig, je verdient genoeg XP per potje.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:39 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
moet je dan niet eindeloos grinden? Ik vertrouw zulke spellen nooit, op een gegeven moment kom je vaak niet verder zonder te betalen.
Guacamelee is foking baas, goede soundtrack ook. Is het mogelijk om online co-op te doen of alleen offline?quote:Op maandag 11 mei 2015 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
Alle PSN+ games gedownload. Unfinished swan al eens demo gespeeld op PS3, leuk voor even maar niet mee verder gegaan, ook niet op PS4 nu.
Race into the sun. Kutspel beetje schaduwen ontwijken enzo...
Guacamelee, supertofcoop op de bank is nice.
Ether 1, geen idee wat dit precies is voor spel... speel het nu, ben in de 3e wereld ongeveer dacht ik. Vind het stiekem wel leuk maar snap er nog niet veel van. Beetje in de gedachten van mensen lopen.
Homokomen of hoe dat spel ook heet... ziet er leuk uit maar ook geen idee wat je moet doen
Welke precies?quote:Op maandag 11 mei 2015 11:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ziet er wel leuk uit, die wil ik best wel een keertje proberen als het niet te duur is.
Oh die MechArena ofzo, mijn FOK! lag ietsjes achter, dacht dat ik daar direct onder reageerde...quote:
Geen idee eigenlijk. Lokaal kan met max 4 man zag ikquote:Op maandag 11 mei 2015 11:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Guacamelee is foking baas, goede soundtrack ook. Is het mogelijk om online co-op te doen of alleen offline?
Die is gratis.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Oh die MechArena ofzo, mijn FOK! lag ietsjes achter, dacht dat ik daar direct onder reageerde...
Win een The Witcher 3 Collector's Edition!quote:Win een The Witcher 3 Collector’s Edition!
Al zin om je onder te dompelen in de wondere wereld van The Witcher 3? De game is verkrijgbaar vanaf 19 mei 2015, maar je kunt ‘m nu al reserveren. Bovendien geven we één keer een Collector’s Edition voor PS4 of Xbox One weg! Met onder meer de officiële soundtrack op cd, een gedetailleerde kaart van de speelwereld én een handgeschilderd beeldje van de hoofdrolspeler!
Kans maken? Stuur nu je gegevens (naam, e-mailadres, adres en telefoonnummer) naar weblog@bol.com. Vergeet niet in de onderwerpregel van je e-mail de volgende tekst te zetten: ‘The Witcher 3′. Alleen dan doet je ‘inzending’ mee.
Deze actie loopt van 10 mei tot en met 13 juni 2015. Als winnaar krijg je op de eerstvolgende werkdag na het sluiten van de winactie bericht van ons en ontvang je daarna je prijs.
Free to play? Dan wordt ik al automatisch wat sceptisch...quote:Op maandag 11 mei 2015 11:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die is gratis.
https://store.playstation(...)_00-AIRMECH000000001
Alleen cosmetische aankopen.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Free to play? Dan wordt ik al automatisch wat sceptisch...
Maar ik ga het bekijken.
Ik ga a.s. zaterdag bij de MM kijken, Mortal Kombat X lag er ook al de zaterdag voor de dinsdagrelease.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:33 schreef 7nightwing7 het volgende:
Net maar een rondje games stores gedaan in de stad voor the Witcher 3. Nergens verkopen ze hem al eerder. Al wist een verkoopmedewerker van de locale mediamarkt me wel te vertellen dat ze hem al hadden liggen in het magazijn. Maar nog niet mochten verkopen. So close, yet so far![]()
quote:Bethesda zou Guillermo del Toro's (Pan's Labyrint, Hellboy, Pacific Rim) productiebedrijf hebben ingehuurd om een cinematic-trailer te maken voor Fallout 4. Dat blijkt uit het LinkedIn-profiel van een 3D artiest die bij het bedrijf werkt.
Fallout 4 is nog niet officieel aangekondigd, maar de verwachting is dat dit gaat gebeuren tijdens
Bethesda's eerste showcase op de E3. De trailer wordt dus mogelijk op de E3 getoond. De 3D artiest werkte eerder mee aan de trailers voor The Elder Scrolls, Far Cry 4, Forza Motorsport en meer.
Aaaaand cancelled.quote:
Nee, singleplayerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |