SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Kan, is iets met 7 of 8 strings meestalquote:
Ik ken de band al jaren van naam, maar nooit echt goed geluisterd. Ik krijg een beetje kriebels van fantasy-achtige videoclips bij muziek, dus ik zal het eens luisteren zonder beeld. Teveel fantasy in metal-achtige muziek trek ik overigens bij voorbaat slecht, met uitgang van Ayreonquote:
Panteraquote:
Neberu is een kleine metalcore band uit Duitsland die hier laatst in een mini-kroeg in Haarlem optrad. Helemaal verliefd op geworden, zijn bezig met een LP nu.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:38 schreef Champy het volgende:
[..]
Pantera![]()
Neberu kende ik niet, die ga ik checken
quote:
hier is een mooi workoutliedje dat jou wel aan zal spreken Ethaquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:48 schreef Ethanolic het volgende:
metalcore, klinkt echt als iets dat ik niet zou luisteren
quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Niet?Al die lift for taytay threads ook altijd
meeste is toch troep daar (net zoals op fok)quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:57 schreef JaqenHghar het volgende:
Ohja nofap wordt wel een stuk makkelijk zonder 4chan btw
Deuce zou het wel bevallen daar denk ikquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:59 schreef Beach het volgende:
[..]
meeste is toch troep daar (net zoals op fok)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |